Ik vanavond, dinsdag ook geweest, maar geen koffie gekregen heur.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:14 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Joppiesaus rijdt 150+ gemiddeld een uur lang![]()
Hoop trouwens dat de koffieautomaat in Putten het morgen wel weer doet!
Nog collega's die morgenavond die kant op moeten?
Nouja, zoals ze het mij vertelde is er een presentatie over EW, die de directeur geeft. Ik moet hem ook VERPLICHT smsen, zodat hij tijdens die presentatie een sms krijgt zodat hij kan demonstreren hoe het werkt met de chauffeurs.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:20 schreef MuurStraat het volgende:
Tja, de directeur heDaar wil de planning ook niet voor schut komen te staan
En als ze dan toch bezig gaan mogen ze mij direct toevoegen, regio Leeuwarden. Ook hiker trouwens.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:01 schreef tltgya het volgende:
Kunnen jullie mij trouwens ook een keer in de OP zetten? Hiker uit Groningen.
Je moet er inderdaad twee uitprinten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:16 schreef originalred het volgende:
Hé! Hier een nieuwe hiker.
Mag morgen mijn eerste rit rijden, Nieuwegein - Goes - Nieuwegein.
Voor de locatie in Nieuwegein stond specifiek welke formulieren ik nodig heb, de auto die ik ophaal in Goes moet weer terug naar hetzelfde bedrijf in Nieuwegein. Moet ik dan 2 keer de transport formulieren van het bedrijf in Nieuwegein meenemen?
Ik werk er nu twee weken, waarvan ik in alle zes de dagen dat ik beschikbaar was, heb kunnen werken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:08 schreef maxmin het volgende:
[..]
Je moet er inderdaad twee uitprinten.
Ligt het aan mij of komen er zoveel nieuwe hikers bij hier? Ondertussen zit ik zonder ritten
Dat dus. Maar volgens mij doen ze dat zodat hun lekker makkelijk kunnen inplannen en geen gezeik hebben dat er geen chauffeurs meer zijn voor ritten. Toen ik er net werkte kreeg ik welke week wel een smsje dat ze nog chauffeurs te kort hadden en of je wou bellen als je kon. Die heb ik ook al maanden niet meer gezienquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:08 schreef maxmin het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of komen er zoveel nieuwe hikers bij hier? Ondertussen zit ik zonder ritten
Lekker dagje gehad vandaag?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik werk er nu twee weken, waarvan ik in alle zes de dagen dat ik beschikbaar was, heb kunnen werken.
Vandaag boden ze me wel koffie aan, wist niet dat je dat gewoon kon pakken.. Wel erg fijne automaat idd, koffie was goed te doen!quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:23 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Afgelopen maandag was de automaat stuk..
Je krijgt ook geen koffie, die moet je zelf halen. Neem aan dat je gewoon in de kantine zit te wachten? Die koffieautomaat daar is gewoon gratis te gebruiken. Erg fijne koffie (en chocomel) trouwens!
Ik krijg ze dagelijks..quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:42 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dat dus. Maar volgens mij doen ze dat zodat hun lekker makkelijk kunnen inplannen en geen gezeik hebben dat er geen chauffeurs meer zijn voor ritten. Toen ik er net werkte kreeg ik welke week wel een smsje dat ze nog chauffeurs te kort hadden en of je wou bellen als je kon. Die heb ik ook al maanden niet meer gezien
wat had je voor auto dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:53 schreef Dimitri_ het volgende:
Wat een heerlijke rit. Hele vriendelijke man, fijne auto, goede gesprekken onderweg. Alleen wat noodweer gehad.
Goede fooi, en ik ben voortaan zijn voorkeurschauffeur.
Top!
Is er een 3L diesel voor de C5? Ik heb een keer een C5 met een kleine benzinemotor gereden, ik denk een 1.8 ofzo, ik vond het geen fijne auto! maar met zo'n diesel zal het best te doen zijn lijkt me zo:)quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:59 schreef mothergoose het volgende:
ik mag morgen zon beetje het hele land door in een C5 3.0 diesel.. opzich best een prima autootje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |