Toch niet, ik gaat richting Charlois!quote:Op maandag 7 mei 2012 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Werd net nog gebeld voor een spoedje ook nogalleen duurt het te lang voordat ik op locatie ben, dus hij gaat naar iemand anders
Ik had zaterdag mijn eerste bandenwissel ooit, met een Vivaro. Dikke prima, 370km rijden en maar iets meer dan een uur ov-tijd. Was tevens mijn eerste zaterdagrit ooit, in bijna 2 jaar EW.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:04 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
pff. Dikke auto's daar.
Afgelopen vrijdag had ik mijn eerste rit. Stond die dag volledig beschikbaar, kreeg een Vivaro met 90pk mee. Vandaag had ik alleen middag en avond beschikbaar, heb nog een bandenwissel straks. Moet om half 6 in Sneek zijn, dan een retourtje Putten en dan weer terug naar Leeuwarden.
Vullen jullie altijd je beschikbaarheid in voor het weekend? Ik heb wel eens gelezen dat je dat niet hoeft te doen, maar als je op niet beschikbaar staat, word je dan wel gebeld indien er wat is in het weekend?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik had zaterdag mijn eerste bandenwissel ooit, met een Vivaro. Dikke prima, 370km rijden en maar iets meer dan een uur ov-tijd. Was tevens mijn eerste zaterdagrit ooit, in bijna 2 jaar EW.
370 km voor een bandenwissel? Wtf danquote:Op maandag 7 mei 2012 16:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik had zaterdag mijn eerste bandenwissel ooit, met een Vivaro. Dikke prima, 370km rijden en maar iets meer dan een uur ov-tijd. Was tevens mijn eerste zaterdagrit ooit, in bijna 2 jaar EW.
Zo'n Vivaro rijd ook zeker niet slecht hoor, voor een bus. Maar een schril contrast tegenover een Mazda6 en een Alfa Romeo 159 2.4JTDm!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:42 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
370 km voor een bandenwissel? Wtf danElke stad heeft toch wel een profile ofzo?
Kan je niet in een grotere plaats halverwege stoppen (ik heb geen idee waar Langeveen ligt)?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een keer een Vivaro 2.5CDTI met 145pk en full-options gereden, was prima te doen.
Morgen OV van Oldenzaal naar Langeveen wordt drama zo te zienik heb een optie om 10.56 (wat betekent dat ik midden in de spits anderhalf uur heb voor 200km) of om 12.56 (wat betekent dat ik mezelf minimaal een uur lang moet vermaken in het altijd geile Oldenzaal en daarna 180km in anderhalf uur moet afleggen om de in de ritinfo aangegeven 16.00 op de feestlocatie te halen).
Ach ja, ze zitten daar tot 17.00 weet ik uit ervaring. Moet goed komen en uurtjes
Niet echt, Langeveen ligt vlakbij, ik moet met een bus en dan ergens in the middle of nowhere overstappen op een buurtbusje.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:44 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Kan je niet in een grotere plaats halverwege stoppen (ik heb geen idee waar Langeveen ligt)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |