abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:01:46 #76
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111137414
Boeiend tot hoe laat dat bedrijf open is. Je komt heus niet voor een dichte deur te staan en als je te lang weg blijft bellen ze je op waar je blijft.

En inderdaad, klantnamen weghalen. Staat niet voor niets duidelijk in de OP aangegeven.
#26 || Luciano da Silva
pi_111137557
Vandaag weer een lange dag gehad. Moest mijn laatste auto ophalen in Amsterdam en brengen naar weidum. Een gat ergens in Friesland. En er wat een gat in mijn planning. Ik moest anderhalf uur wachten onderweg, omdat ik pas om drie uur terecht kon.

Nadat ik onderweg een tijdje gewacht had kwam ik om kwart voor drie aan op het adres. Ik had stiekem hoop dat de CP al aanwezig zou zijn, en hij me weg kon brengen. Dat zou weer een uur schelen. Maar helaas, geen CP aanwezig.

Ik wachten tot drie uur in die VW Golf, aangebeld, nog steeds niemand. Dus maar weer wachten. Half vier EW maar eens gebeld. Of ik de CP zelf mocht bellen. Was goed, geen gehoor helaas. EW teruggebeld, sleutels mochten met contract in de brievenbus. Zelf nog gewacht Tot kwart over vier, toen ging de bus pas, maar nog steeds niemand aanwezig. Heb ik zo'n beetje drie uur zitten wachten op niets.

Met de bus naar Leeuwarden, zit ik daar in de trein, belt de CP mij terug. Had inmiddels al twee voicemails ingesproken, mobiel en thuis, maar hij had geen idee wat er aan de hand was. Ik hem alles nog eens uitleggen, maar volgens mij snapt ie er alsnog geen reet van... Domme Fries!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:09:02 #78
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111137615
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:06 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik hem alles nog eens uitleggen, maar volgens mij snapt ie er alsnog geen reet van... Domme Fries!
Dan moet je ook duidelijker uitleggen.

Die Fries waar ik vanmiddag was snapte het precies.
#26 || Luciano da Silva
pi_111137816
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:41 schreef joppie_saus het volgende:
Dinges aan de telefoon zei dat ze in Wieuwert nogal laat zijn met het doorbellen van de ritten, dus ze verwachtte aardig wat spoedjes nog maandag ;)
Idd veel spoedjes uit Wieuwert... die A4 cabrio vandaag kwam daar ook weg. Moest naar een dealer in Haarlem. Die jongens daar nog ff grappen of ik het pedaaltje wel goed heb ingedrukt :7
pi_111138320
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:06 schreef Kevindinhinho het volgende:
Half vier EW maar eens gebeld. Of ik de CP zelf mocht bellen. Was goed, geen gehoor helaas. EW teruggebeld, sleutels mochten met contract in de brievenbus. Zelf nog gewacht Tot kwart over vier, toen ging de bus pas, maar nog steeds niemand aanwezig. Heb ik zo'n beetje drie uur zitten wachten op niets.
Had je het nummer van de CP gewoon in je ritinfo? Dan had ik allang gebeld, ik regel dat nooit via EW.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:05:22 #81
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111139500
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:32 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Had je het nummer van de CP gewoon in je ritinfo? Dan had ik allang gebeld, ik regel dat nooit via EW.
Dat dus. Als het via EW moet duurt alles tien keer langer. Stukje eigen initiatief.
#26 || Luciano da Silva
pi_111139620
Het nummer staat niet voor niets op je transportinfo :Y
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:19:17 #83
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111140132
Nou ja, weten we in ieder geval wie er geen contractverlenging krijgt.
#26 || Luciano da Silva
pi_111140693
:')

Wel altijd irritant als je ze vertelt dat je een half uur later dan de opdrachttijd van één uur bent, of dat een probleem is. Waarop de CP antwoordt dat hij je tussen 2 en 4 verwachtte.
pi_111140734
Inderdaad, als het in de ritinfo staat... Ik had een keer een rit van Schiedam naar Wieuwerd (enige rit van de dag), volgens de ritinfo om 14.00 ophalen, dus dan zou ik achterlijk laat thuis zijn. Stond ook het nummer van de CP bij, die opgebeld en mooi afgesproken om de auto om 12.00 op te halen.
pi_111144851
Heb laatst een kleine woordwisseling gehad met een niet nader te noemen dame van de belafdeling van EW, en dacht even aardig te doen. Heb dinsdag nog zonder te vragen gebeld, kan me echt niets schelen. Met dat telefoontje van vandaag wilde ik aansturen op dat ik die sleutels in de brievenbus mocht gooien, wat eindelijk ook gelukt is
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_111145090
Ja, als de CP niet opneemt én er niet is bel ik ook EW wel even.
pi_111177116
Ik moet maar eens opzoeken hoeveel ik deze week heb gedraaid. Denk dat ik makkelijk aan de 30 uur kom.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, als de CP niet opneemt én er niet is bel ik ook EW wel even.
Zou ik ook doen, maar ik laat het noodnummer lekker met rust.
Zoeken ze de volgende dag maar uit.
  zondag 6 mei 2012 @ 20:20:51 #89
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111219017
Waarom zou je het noodnummer bellen? :') Die heb je echt niet nodig.

Morgen om half acht in de trein, lekker hoor op maandagmorgen :')
#26 || Luciano da Silva
pi_111231419
Ik heb 1 keer het noodnummer gebeld. Had college tot 6 uur, dus ritjes op de site laten zetten zonder telefoontje en dan de volgende ochtend ff bellen om te bevestigen.
Alleen ze hadden rit 1 op een uur OV vanaf mijn huis laten beginnen, terwijl rit 2 op 5 minuten lopen van huis was :') ov tussendoor had niks uitgemaakt qua tijd, was zelfs ook korter als jet omgedraaid zou zijn.

Dus toen het noodnummer gebeld of ik het om mocht draaien. Mocht niet trouwens
  maandag 7 mei 2012 @ 00:13:42 #91
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111233312
Ik heb het noodnummer gebeld toen 's avonds om 22u mijn portemonnee, telefoon en alles gejat was en ik dus de volgende dag niet kon werken.
#26 || Luciano da Silva
pi_111239850
Toch nog gebeld voor een spoedje, Rotterdam - Groningen in een fiat scudo 9 persoons bus.
pi_111245660
Morgen lekker lange werkdag. Vlaardingen - oldenzaal en langeveen(?) - Meerkerk. Eens kijken wat voor autootjes in mag besturen en waar in godsnaam langeveen ligt.
pi_111245971
Maar dit is wel prima. Nergens schade noteren, eerste rit in een Alfa 159 met 2.4JTD (200pk), vervolgens een Mazda 6.
pi_111246078
Damn, die 159 wil ik ook rijden :9~
pi_111246251
Hallo, even voorstellen: ik ben vorige week als Hiker aangenomen bij Easy Way en nu een van de collega's. Kan iemand me toevoegen aan de topicstart? Regio Eindhoven :)
Worden jullie vaak gebeld voor halve dagen? Ik heb morgenmiddag / avond op beschikbaar staan, benieuwd of ze nog bellen. Anders hopelijk woensdag, dan wel de hele dag beschikbaar.
pi_111246344
Halve dagen ben ik nog nooit voor ingepland, hele dagen hebben ze bij mij vaak al moeite mee.
pi_111246860
Ik heb regelmatig dagen dat ik college tot 10.00 heb, dan wil het nog wel eens lukken om ritten te fixen, maar alleen 's middags is mij nog nooit gelukt.
pi_111248119
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:48 schreef pimknops het volgende:
Hallo, even voorstellen: ik ben vorige week als Hiker aangenomen bij Easy Way en nu een van de collega's. Kan iemand me toevoegen aan de topicstart? Regio Eindhoven :)
Worden jullie vaak gebeld voor halve dagen? Ik heb morgenmiddag / avond op beschikbaar staan, benieuwd of ze nog bellen. Anders hopelijk woensdag, dan wel de hele dag beschikbaar.
Hier ook regio Eindhoven, welkom. Ben zelf ook nog nooit gebeld als ik alleen een middag / avond beschikbaar stond. Hele dagen daarentegen heb ik de laatste tijd wel aardig wat werk mee gehad in onze regio :).
pi_111248886
Werd net nog gebeld voor een spoedje ook nog :D alleen duurt het te lang voordat ik op locatie ben, dus hij gaat naar iemand anders ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')