Vandaag weer een lange dag gehad. Moest mijn laatste auto ophalen in Amsterdam en brengen naar weidum. Een gat ergens in Friesland. En er wat een gat in mijn planning. Ik moest anderhalf uur wachten onderweg, omdat ik pas om drie uur terecht kon.
Nadat ik onderweg een tijdje gewacht had kwam ik om kwart voor drie aan op het adres. Ik had stiekem hoop dat de CP al aanwezig zou zijn, en hij me weg kon brengen. Dat zou weer een uur schelen. Maar helaas, geen CP aanwezig.
Ik wachten tot drie uur in die VW Golf, aangebeld, nog steeds niemand. Dus maar weer wachten. Half vier EW maar eens gebeld. Of ik de CP zelf mocht bellen. Was goed, geen gehoor helaas. EW teruggebeld, sleutels mochten met contract in de brievenbus. Zelf nog gewacht Tot kwart over vier, toen ging de bus pas, maar nog steeds niemand aanwezig. Heb ik zo'n beetje drie uur zitten wachten op niets.
Met de bus naar Leeuwarden, zit ik daar in de trein, belt de CP mij terug. Had inmiddels al twee voicemails ingesproken, mobiel en thuis, maar hij had geen idee wat er aan de hand was. Ik hem alles nog eens uitleggen, maar volgens mij snapt ie er alsnog geen reet van... Domme Fries!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.