Haha nee niet vanwege de overname, ben er wel klaar mee en ga stage lopen volgend jaarquote:
Ah precies.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:30 schreef invine het volgende:
[..]
Haha nee niet vanwege de overname, ben er wel klaar mee en ga stage lopen volgend jaarDus vind het een mooi moment om te stoppen en na mijn stage iets anders te zoeken.
Dan zaten we in de zelfde trein. Zat ook in die richting Leeuwarden. Heb je niet zien lopenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:09 schreef dery1990 het volgende:
Ik had ook last van de aanrijding. Ik zat al in de trein via deventer, maar toen zei de machinist dat het spoor weer was vrijgegeven, dus kon iedereen weer via zwolle. Nu terug opweg naar Leeuwarden!
Haha, zat in het achterste treinstel met m'n mooie easyway tas, niet te missen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:37 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dan zaten we in de zelfde trein. Zat ook in die richting Leeuwarden. Heb je niet zien lopen
Dan is het heel simpel, dan ben ik wegquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:16 schreef Viezze het volgende:
Ik denk overigens n.a.v. het mailtje van vandaag dat er wel degelijk dingen gaan veranderen, alleen dat ze ons daar niks over gaan vertellen (onder meer om onrust onder personeel te voorkomen). Ik heb dit meegemaakt bij mijn vorige baantje, daar werden we ook overgenomen. Maar nee hoor, er gebeurt niks. Gevolg paar maanden later; 30+ filialen gesloten (van ongeveer 200) en totaal andere werkomstandigheden.
Er zullen genoeg mensen die de mail wel geloven, maar denk je nou serieus dat er niks verandert als je wordt overgenomen door een uitzendbureau? EW is nu ookal een soort uitzendbureau, maar dan alleen met chauffeurs. Met deze overname breiden ze heel snel hun personeelsbestand uit, en kunnen ze tegelijkertijd ons op den duur in gaan zetten voor andere opdrachten. Dit zal nog niet op de hele korte termijn te merken zijn maar reken erop dat er over een jaar al een hoop dingen anders zijn.
Ach ik wacht rustig af, de Gamma waar ik werk is dit jaar ook overgenomen en dat is ook niet verkeerd geweest. Ik geef het wel een kans.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dan is het heel simpel, dan ben ik weg
Ik zat ook in het achterste treinstel, maar dan in de voorste coupé. En ja, ook met een easyway tas!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:56 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Haha, zat in het achterste treinstel met m'n mooie easyway tas, niet te missen!
Ik heb voor maandag helemaal niksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:30 schreef joppie_saus het volgende:
Nou ja, zolang EW zelfstandig blijft werken als zusteronderneming hoeft er niet veel te veranderen.
Ik heb voor maandag trouwens Winschoten - Wieuwert in een Caddy, en that's it. Jeej
Dan moet je ook duidelijker uitleggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:06 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik hem alles nog eens uitleggen, maar volgens mij snapt ie er alsnog geen reet van... Domme Fries!
Idd veel spoedjes uit Wieuwert... die A4 cabrio vandaag kwam daar ook weg. Moest naar een dealer in Haarlem. Die jongens daar nog ff grappen of ik het pedaaltje wel goed heb ingedruktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:41 schreef joppie_saus het volgende:
Dinges aan de telefoon zei dat ze in Wieuwert nogal laat zijn met het doorbellen van de ritten, dus ze verwachtte aardig wat spoedjes nog maandag
Had je het nummer van de CP gewoon in je ritinfo? Dan had ik allang gebeld, ik regel dat nooit via EW.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:06 schreef Kevindinhinho het volgende:
Half vier EW maar eens gebeld. Of ik de CP zelf mocht bellen. Was goed, geen gehoor helaas. EW teruggebeld, sleutels mochten met contract in de brievenbus. Zelf nog gewacht Tot kwart over vier, toen ging de bus pas, maar nog steeds niemand aanwezig. Heb ik zo'n beetje drie uur zitten wachten op niets.
Dat dus. Als het via EW moet duurt alles tien keer langer. Stukje eigen initiatief.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:32 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Had je het nummer van de CP gewoon in je ritinfo? Dan had ik allang gebeld, ik regel dat nooit via EW.
Zou ik ook doen, maar ik laat het noodnummer lekker met rust.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, als de CP niet opneemt én er niet is bel ik ook EW wel even.
Hier ook regio Eindhoven, welkom. Ben zelf ook nog nooit gebeld als ik alleen een middag / avond beschikbaar stond. Hele dagen daarentegen heb ik de laatste tijd wel aardig wat werk mee gehad in onze regioquote:Op maandag 7 mei 2012 13:48 schreef pimknops het volgende:
Hallo, even voorstellen: ik ben vorige week als Hiker aangenomen bij Easy Way en nu een van de collega's. Kan iemand me toevoegen aan de topicstart? Regio Eindhoven
Worden jullie vaak gebeld voor halve dagen? Ik heb morgenmiddag / avond op beschikbaar staan, benieuwd of ze nog bellen. Anders hopelijk woensdag, dan wel de hele dag beschikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |