Nee morgen rond deze tijd stap ik in!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:11 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zeg, moet jij nu niet ergens boven de Bermuda-driehoek vliegen ofwa?
Vooralsnog niet.... Ben benieuwd hoe EW er over een jaar voor staat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:14 schreef joppie_saus het volgende:
Gelezen.
[..]
Nou ja, als er niks veranderd dan is het toch prima?
Wat voor auto?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef S-RS het volgende:
De tering, net even gestopt bij een pompstation, niks aan het handje. Wil ik hem weer starten... doood.... Even het instructie boekje lezen wat dat symbool betekend. Lekker kut dit.
Die in Groningen was echt ruk. Ze dropten bij steeds bij de Bijenkorf terwijl ik toch elke keer zei dat niet te willen doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmmm, voor ik bij EW werkte deed ik altijd losse baantjes via ASA. Beviel mij best goed eigenlijk en veel leuke dingen gedaan.
Opel combo. Het instructie boekje zegt dat het iets te maken heeft met de start onderbreking. Net even geprobeert met de andere sleutel en dan knippert dat lampje niet. Dus zo even proberen of dir het doet. Er staat ook een groepje buitenlanders naast de auto een joint te roken. Faaaaaacking irritant....quote:
quote:Graag informeer ik je over de recent afgeronde overname van Easy Way B.V. door ASA,Hebben ze goed bekeken, die directeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
Er zitten geen andere knoppen oid bij de sleutels, of een kastje ergens op of onder of naast het dashboard?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef S-RS het volgende:
[..]
Opel combo. Het instructie boekje zegt dat het iets te maken heeft met de start onderbreking. Net even geprobeert met de andere sleutel en dan knippert dat lampje niet. Dus zo even proberen of dir het doet. Er staat ook een groepje buitenlanders naast de auto een joint te roken. Faaaaaacking irritant....
Denk het ook ja. In principe zijn hun vaste kosten bijna niks. Afgaande op de prijzen die ze vragen en het loon dat ik krijg, is de marge ook zeer gezond te noemen. Denk dat het een best leuk bedrag is dat ze vangen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:33 schreef mergbot het volgende:
[..]
Hebben ze goed bekeken, die directeuren.
Ik heb echt leuke dingen gedaan hoor. Kaartjes controleren in De Kuip bij de bekerfinale Twente - Heerenveen (en dan tijdens de wedstrijd lekker tussen de Heerenveen-fans meekijken naar de wedstrijd) was wel het leukstquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:28 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die in Groningen was echt ruk. Ze dropten bij steeds bij de Bijenkorf terwijl ik toch elke keer zei dat niet te willen doen.
Als je nou 2 uur eerder was, toen stond ik op station Franekerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:22 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, auto afgeleverd in Ried, vlakbij Franeker. Nu op station Franeker wachtend op de trein.
Haha nee niet vanwege de overname, ben er wel klaar mee en ga stage lopen volgend jaarquote:
Ah precies.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:30 schreef invine het volgende:
[..]
Haha nee niet vanwege de overname, ben er wel klaar mee en ga stage lopen volgend jaarDus vind het een mooi moment om te stoppen en na mijn stage iets anders te zoeken.
Dan zaten we in de zelfde trein. Zat ook in die richting Leeuwarden. Heb je niet zien lopenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:09 schreef dery1990 het volgende:
Ik had ook last van de aanrijding. Ik zat al in de trein via deventer, maar toen zei de machinist dat het spoor weer was vrijgegeven, dus kon iedereen weer via zwolle. Nu terug opweg naar Leeuwarden!
Haha, zat in het achterste treinstel met m'n mooie easyway tas, niet te missen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:37 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dan zaten we in de zelfde trein. Zat ook in die richting Leeuwarden. Heb je niet zien lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |