Hmmm, ik moet 6 maanden... Wel 4 dagen perweek, waarbij ik 1 terugkomdag heb. Dan maar kijken of ik die kan gebruiken om te werken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:37 schreef Spablauw214 het volgende:
Nee in overleg met EW gedaan, ik moest 10 weken stage lopen, dus dat kon dan nog net met onbeschikbaar staan. Anders werd het een gehannes met de belastingdienst ofzo als ik het me goed herinner. Daarna nog op vakantie geweest en privé-problemen gehad dus kwam er even niks van werk... Nu wel weer volop aan de slag!
Wat ga je doen? Hiken of PCen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:23 schreef mpc007 het volgende:
Hoera, ben ook binnen! Rijtest in BMW 5 ging oke, maar vooral doordat ik al automaat gewend was. Inparkeren viel mee. Wel even wennen aan sterke motor..
Presentatie daarna was wel leuk, werd alleen gek van alle formulieren, Tel nrs, mailadressen, en aanvragen die Ik moet doen voordat k mag beginnen.
Hoop misschien volgende werk mn eerste ritje te doen, schrijf mij maar in de OP voor Leiden!
Als hiker kan je geen PC ritten uitvoeren. Als PC kan je bij hoge nood wel worden ingeroosterd voor hikerritten, maar je kunt niet zeggen 'ik wil én hiken, én PC zijn'.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:34 schreef Kevindinhinho het volgende:
Zou er ook een mogelijkheid zijn om hiken en pcen te combineren? Dat je gewoon allebei doet?
Nouja, als PC krijg ik heel soms wel een hikerritje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:34 schreef Kevindinhinho het volgende:
Zou er ook een mogelijkheid zijn om hiken en pcen te combineren? Dat je gewoon allebei doet?
als dat mogelijk zou zijn zou iedereen het wel doen..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:34 schreef Kevindinhinho het volgende:
Nouja.. Ik zit niet zo te wachten op hikerritjes hoor. Vind het niet erg om af en toe ze te doen om EW uit de brand te helpen, maar daar blijft het ook bij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
als dat mogelijk zou zijn zou iedereen het wel doen..
Klopt, ik ben liever hiker, maar als ik de kans had om het allebei te zijn... Dubbele kans op werkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:43 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Nouja.. Ik zit niet zo te wachten op hikerritjes hoor. Vind het niet erg om af en toe ze te doen om EW uit de brand te helpen, maar daar blijft het ook bij.
En volgensmij willen de meeste hikers ook geen PC zijn... Iets met vrijheid ofzo?
Klopt, alleen die projecten lijken me wel tof.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:43 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
En volgensmij willen de meeste hikers ook geen PC zijn... Iets met vrijheid ofzo?
Ja, met die senioren erbij gaat het inderdaad wel wat langzamerquote:
Ik had de auto's alleen liever omgewisseld gehad. Dan was ik even via Duitsland gaan knallen met de Alfa.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:04 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Lange ritten en geen vervelende auto's opzich. En relatief weinig OV l, Amsterdam-Groningen. Wel een mooi vol dagje denk ik zo!
1. Valt wel mee, tien minuutjes lopen naar station Leeuwarden Camminghaburen. Maar een lift is altijd chill.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:37 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
(...)
1. Daarna heeft de vriendelijke (vestigingsmanager?) mij zelfs nog naar het treinstation 3km verderop gebracht. Ik mocht niet met de bus vanaf daar, wan volgens hem was het OV daar op het industrieterrein ruk. Dus was erg blij dat ik niet hoefde te lopen! Dus heb zo'n 3 uur in Leeuwarden rondgependeld..
(...)
2. Foto van de Expert op de lepel houden jullie te goed, post ik straks even als ik thuis(bij ouders) ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#26 || Luciano da Silva
Ik vind de leukste ritten om mensen op te halen bij borrels.. Altijd goed voor de fooien!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:45 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Klopt, alleen die projecten lijken me wel tof.
@gehakt: haal de klantnamen even weg!
Tja, dat snap ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:49 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik vind de leukste ritten om mensen op te halen bij borrels.. Altijd goed voor de fooien!
Gehakt, je krijgt zo DM!quote:SPOED! Transport van Breda naar Maastricht
vrijdag, 11 mei, 2012
Voor 17.30 uur ophalen, als je kunt graag bellen!
Ben net voor het weekend te vieren weer naar huis gegaan.. Heb nog zitten denken om terug te gaan naar Breda maargoed. Was al snel opgelost.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:53 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Tja, dat snap ik.
Iemand omgeving Breda die niks te doen heeft?
[..]
Gehakt, je krijgt zo DM!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |