abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111345118
Zo, lekker van 8:00 - 18:00 locatiewerk gedaan vandaag. Liep nogal uit.
pi_111349128
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Zo, lekker van 8:00 - 18:00 locatiewerk gedaan vandaag. Liep nogal uit.
Haha wie was jij nou?
pi_111351115
Ze hadden voicemail ingesproken. Dus tussen colleges even terug gebeld. Rit was nog vrij, een bandenwissel vanuit Harkema. Tsja, vanuit dat tuigdorp kan ik 's avonds echt niet meer thuiskomen. Iemand anders moet dat dus maar even doen.
Zit nu trouwens wel te wachten op een ander ritje, anders was dit mijn 3e bandenwissel geworden van de 3 ritten die ik dan had gedaan.
Hebben jullie ook zoveel bandenwissels of heb ik nou gewoon pech? Steeds een beetje in die zwaar ondergemotoriseerde wagens naar Putten cruisen..
pi_111351216
Het is nu gewoon de tijd van de bandenwissels. Dat wordt straks wel weer minder.
pi_111351599
Oke, apart. Wist ik niet! De meeste privé rijders hebben al zo'n 2 maand de zomerbanden er weer onder. Al kost dat met zo'n grote vloot natuurlijk wel wat meer tijd.
pi_111352862
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:18 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Haha wie was jij nou?
Die met dat witte hemd. Jij?

Het mooie is wel dat ze dus vroegen of ik morgen weer een dagje wilde komen, en ze zouden dit nog in het systeem invoeren. Toen ik thuis kwam kreeg ik alleen al een mailtje voor een ander ritje voor morgen. Geen idee waar ik nou naartoe moet :').
pi_111353133
Net even sollicitatie formulieren ingevuld bij EW en Autoreset, hopelijk is er nog een plekje vrij ergens en krijg ik snel bericht :)
pi_111353280
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:23 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Die met dat witte hemd. Jij?

Het mooie is wel dat ze dus vroegen of ik morgen weer een dagje wilde komen, en ze zouden dit nog in het systeem invoeren. Toen ik thuis kwam kreeg ik alleen al een mailtje voor een ander ritje voor morgen. Geen idee waar ik nou naartoe moet :').
Dan heb ik jou thuisgebracht ;)
Zou morgen om 8.00 uur gelijk even AR bellen!
pi_111353466
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:29 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Dan heb ik jou thuisgebracht ;)
Zou morgen om 8.00 uur gelijk even AR bellen!
Ah, dus jij bent dat :P

Net al even gebeld, moet gewoon naar Amersfoort morgen, ritje wordt geannuleerd.
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:33:00 #220
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_111353509
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:23 schreef Dimitri_ het volgende:
Morgen een ritje voor een van de directeuren van EW. Ben benieuwd waar zij in rijden, geen auto in de ritinfo helaas.
1 van die twee heeft een Audi R8. ;)

Alleen denk ik niet dat je daarin gaat rijden.
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:46:06 #221
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111354239
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:33 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

En diezelfde heeft ook een Range Rover Sport.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:07:21 #222
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_111355561
En een best wel fijne huis.
Waar haalt ie het geld toch vandaan? :)
pi_111355988
Kindjes uitbuiten :'(
pi_111356294
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:14 schreef Rubenr3 het volgende:
Kindjes uitbuiten :'(
:P
pi_111359777
Morgen en overmorgen vestigingswerk. Moet de bus van 6:55 hebben... :')
pi_111360390
Deze week nog geen werk gehad, dat terwijl ik dinsdag de hele dag vrij had en maandag nog had gebeld.
pi_111369735
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:33 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Klopt, dat weet ik. Ik moet echter voor de andere directeur rijden.
Werd net nog gebeld met de mededeling dat de rit zo belangrijk is dat ik zonder overleggen een taxi mag nemen als ik dreig te laat te komen. Zal wel door het weer komen.
Iig is het heel belangrijk om op tijd te komen en ik moest echt mijn beste beentje voorzetten. Daar wordt ik normaal nooit voor gebeld, dus het zal me benieuwen!
Nee.
pi_111372620
Tja, de directeur he ;) Daar wil de planning ook niet voor schut komen te staan
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:45:19 #229
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_111373478
Ha mensen,

Morgen heb ik mn sollicitatie in Breda!
Heb erg veel zin om te beginnen (met daadwerkelijk rijden).

Toch nog wat vragen voor morgen:

- In de mail staat dat je nette vrijetijdskleding aan moet. Nette blouse geen probleem. Maar wat bedoelen ze met nette schoenen? Ik heb natuurlijk wel schoenen voor onder een kostuum, maar die zijn veel te netjes. Kan ik gewoon aankomen op beetje fatsoenlijke sneakers? Want iets er tussenin heb ik niet. Broek beetje hetzelfde, kan een nette spijkerbroek (niet zo'n vale lichte, gewoon een donkere) echt niet?

- Verder was ik benieuwd naar de rijtest, zijn ze net zo kieskeurig als bij je rij-examen? Dat heb ik weliswaar in één keer gehaald, maar ik zat niet echt relaxt in de auto! Wat moet je allemaal doen? Gewoon rijden? Of inparkeren, want daar ben ik niet echt goed in ;)

Alvast bedankt!
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
pi_111374170
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:45 schreef mpc007 het volgende:
Ha mensen,

- In de mail staat dat je nette vrijetijdskleding aan moet. Nette blouse geen probleem. Maar wat bedoelen ze met nette schoenen? Ik heb natuurlijk wel schoenen voor onder een kostuum, maar die zijn veel te netjes. Kan ik gewoon aankomen op beetje fatsoenlijke sneakers? Want iets er tussenin heb ik niet. Broek beetje hetzelfde, kan een nette spijkerbroek (niet zo'n vale lichte, gewoon een donkere) echt niet?

- Verder was ik benieuwd naar de rijtest, zijn ze net zo kieskeurig als bij je rij-examen? Dat heb ik weliswaar in één keer gehaald, maar ik zat niet echt relaxt in de auto! Wat moet je allemaal doen? Gewoon rijden? Of inparkeren, want daar ben ik niet echt goed in ;)

Alvast bedankt!
Heb je een foto van jouw schoenen? Ik twijfelde zelf ook erg.
pi_111374590
Te netjes? Ik had tijdens m'n sollicitatie een net overhemd, pantalon en lakschoenen aan. Wordt zeker gewaardeerd als je zo komt!
pi_111375007
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:45 schreef mpc007 het volgende:
Ha mensen,

Alvast bedankt!
Ik had tijdens mijn sollicitatie gewoon een pak aan, te netjes is nooit een probleem. Volgens mij kun je beter overdressed gaan dan underdressed. Sneakers zijn officieel niet toegestaan bij hikerwerkzaamheden, dus je daar misschien wel een opmerking over krijgen.
Tijdens de rijtest moet je gewoon een stukje rijden, daar hoef je je echt niet druk om te maken zolang je geen omaatjes doodrijdt. Ik moest de auto weer achteruit inparkeren op de (vrij krappe) parkeerplaats van EW, maar dat moet je ook kunnen als je auto rijdt (als hiker kom je wel vaker krappe parkeerplaatsen tegen).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2012 13:27:34 ]
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:03:57 #233
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_111376298
Dan doe ik gewoon mn pak aan inderdaad, als ik dan eenmaal binnen ben kan je altijd wat 'normalere' kleren aandoen lijkt me toch ;)

Maar rijtest worden dus minder hoge eisen gesteld dan tijdens je rijexamen? Want daar weet ik echt niet meer alles van! Verder moet achteruit inparkeren wel lukken, vooral fileparkeren vind ik lastig..
Ik ga sowieso vanavond nog wel even oefenen met de huge bak (peugeot 807) van mn pa, als ik daar mee kan parkeren kan het overal mee ;)
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
pi_111377794
En voor morgenavond mijn 3e bandenwissel te pakken. Moet een peugeot 206 SW 1.4HDI ( |:( ) ophalen in Boornbergum. Een of ander afgelegen gat in de buurt van Drachten, dus mag met eigen vervoer die kant op.
Bedenk ik me eigenlijk nu pas; is er met eigen vervoer ook iets extra te ontvangen? Zit namelijk niet te wachten op extra kosten. Ik werk niet voor niets :)
pi_111377862
@mpc007
Je moet je geen zorgen maken over de rijtest. Stelt echt niks voor. Ik moest in een automaat rijden (ivm geen ervaring rijden met automaat), kreeg wat tips hoe hier mee om te gaan. Verder kijken ze of je de spiegels goed in ge gaten houdt. En achteruit rijden op de spiegels! Wanneer je dit doet is de kans op schade tijdens het achteruit inparkeren veel kleiner.
Succes!
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:00:56 #236
182073 invine
blablabla etc.
pi_111378302
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:03 schreef mpc007 het volgende:
Dan doe ik gewoon mn pak aan inderdaad, als ik dan eenmaal binnen ben kan je altijd wat 'normalere' kleren aandoen lijkt me toch ;)

Maar rijtest worden dus minder hoge eisen gesteld dan tijdens je rijexamen? Want daar weet ik echt niet meer alles van! Verder moet achteruit inparkeren wel lukken, vooral fileparkeren vind ik lastig..
Ik ga sowieso vanavond nog wel even oefenen met de huge bak (peugeot 807) van mn pa, als ik daar mee kan parkeren kan het overal mee ;)
Pak is nergens voor nodig, gewoon aandoen wat je aan wilt doen ze zeggen wel wat je moet veranderen en wat niet :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:48:13 #237
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111380196
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:47 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
En voor morgenavond mijn 3e bandenwissel te pakken. Moet een peugeot 206 SW 1.4HDI ( |:( ) ophalen in Boornbergum. Een of ander afgelegen gat in de buurt van Drachten, dus mag met eigen vervoer die kant op.
Bedenk ik me eigenlijk nu pas; is er met eigen vervoer ook iets extra te ontvangen? Zit namelijk niet te wachten op extra kosten. Ik werk niet voor niets :)
Aangeven bij opmerkingen dat je reiskostenvergoeding wil ontvangen en je totale kilometers erbij zetten. Dan krijg je kilometervergoeding ipv reistijd uitbetaald.
#26 || Luciano da Silva
pi_111380806
hm..
Wat is de kilometervergoeding precies? 19ct? Dan heb ik wel een klein voordeeltje tov. reistijd!
  donderdag 10 mei 2012 @ 16:39:55 #239
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_111382146
Ja, 19 cent. In principe heb je geen voordeel omdat je je gemaakte kilometers uiteindelijk weer moet tanken.
#26 || Luciano da Silva
pi_111382658
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 16:39 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, 19 cent. In principe heb je geen voordeel omdat je je gemaakte kilometers uiteindelijk weer moet tanken.
Oh, dan heb ik laatst dus 14 euro verdiend in minder dan een uur 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')