Hij zal 'm wel vaker rijden. Ik zou daar ook niet voluit gaan nee..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk het niet
Weet niet of je de weg tussen Ootmarsum en Vasse kent, maar daar werd die bus vol in de begrenzer getrapt, totaal geen gas terug voor toch best onoverzichtelijke bochten.... Gelukkig zit ik nu in de 591, zonder problemen
Volgens 9292 moet ik overstappen, volgens de chauffeur niet, we gaan het meemaken!
Pas bij 1 bedrijf gehad, nu al een keer of 10 geweest en iedere keer moeten ze weer een kopie hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:22 schreef Chapelle het volgende:
Hebben jullie ook vaak de laatste tijd dat je gevraagd wordt om een kopie van je rijbewijs? Ik heb dat de laatste maand echt heel veel. Vind het geen probleem om me te legitimeren of een visitekaartje of kopie van mijn ritinfo achter te laten, maar vind het niet echt heel fijn om overal in Nederland maar een kopie van rijbewijs achter te laten.
Eerste keer moet je zelf even bellen dat je beschikbaar bent.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:36 schreef pimknops het volgende:
Zijn er al mensen gebeld voor morgen? Ik sta (voor het eerst, vorige week aangenomen) een hele dag beschikbaar, had eigenlijk wel gehoopt dat ze vandaag zouden bellen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AR? Dan moet je morgen hoogstwaarschijnlijk met mij werkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:37 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, morgen dagje locatiewerk in Amersfoort.
Hahahaha, die passat hè? WTFquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:13 schreef maxmin het volgende:
Wie heeft die volkswagen naar EW opgestuurd? Ik dacht dat we het met een a3 ofzo toch wel gehad zouden hebben...
Oeiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:49 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
AR? Dan moet je morgen hoogstwaarschijnlijk met mij werken
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:47 schreef guru033 het volgende:
Vandaag ritje van Leusden naar Haarlem in een Audi TT S Roadster.
Heerlijke wagen met net geen 280pk!Mooi hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:47 schreef guru033 het volgende:
Vandaag ritje van Leusden naar Haarlem in een Audi TT S Roadster.
Heerlijke wagen met net geen 280pk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverquote:
Ik heb nog een stuk of 10 vivaro's op m'n telefoon staan. Binnenkort ook maar eens insturen danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
GodverIk had een foto van mijn Swift moeten maken vandaag, had ik die kunnen insturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |