SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ik versta hem ook maar het klinkt wel gekquote:Op maandag 30 april 2012 20:47 schreef MissJ het volgende:
ik versta Mike prima trouwens, maar dat komt vast omdat ik een paar keer per jaar in België ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Maar jij woont ook in het zuiden.quote:
dat dacht ik alquote:Op maandag 30 april 2012 21:16 schreef loezzzje het volgende:
Ik had niet in de gaten dat ik de laatste post had![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik versta Mike ook prima.quote:Op maandag 30 april 2012 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar jij woont ook in het zuiden.
Ik zou het wel fijn vinden als ze hem zouden ondertitelen.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat dacht ik alDus toen miste ik ineens een nieuw topic en heb ik 'm geopend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
previewIddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat slecht zeg.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Iddwat slecht zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik denk van god losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rest zegt me niks.
Oh hij! Daarin was hij wel super goedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:11 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik denk van god losrest zegt me niks.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:27 schreef roos85 het volgende:
[..]Inderdaad een pokerfaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:29 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Iddwat slecht zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:27 schreef roos85 het volgende:
[..]ja maar daar ziet hij er nog redelijk normaal uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In gtst is het net, ja, hoe moet ik dat zeggen![]()
Ik ben ook nog op zoek naar het goede woordquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In gtst is het net, ja, hoe moet ik dat zeggen
Die app is ook zo ruk als de netequote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef heaven7 het volgende:
Wtf is er met rtlgemist aan de hand? Ik heb een week gtst terug te kijken maar er staat helemaal niks op??
Alsof iemand met een taakstraf een rol moet vervullen. Zoiets is het. Kansloos.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ben ook nog op zoek naar het goede woord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Trouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind Mike irritant maar hij kan tenminste wel acteren. Kan ik van de rest niet zeggenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Alsof iemand met een taakstraf een rol moet vervullen. Zoiets is het. Kansloos.
Alles wat er de laatste tijd in is gekomen, is om te janken.
De ander doet alsof ze een robot is (Aysen)
Haar zus, kijkt als een opgeblazen mopshond (nuran)
Amy.... tsja.... laat maar...
En dan deze snikkel...Lachwekkend.
Dan vind ik persoonlijk Bemoeial Mike nog het "leukste" die meedoet
Ik ben ook kansloos, kan alleen nog maar zeuren op GTST
Das knap aangezien Maxime geen baarmoeder meer heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:11 schreef sherezade het volgende:
Anton gaat nog een keer van bil gaan met Maxime, waarbij Maxime dus in verwachting raakt van Anton, ik zie de zomer clif al voor me ,,,
http://www.rtl.nl/xl/#/u/f85d6443-65d0-3e21-b1d0-c3e13752c1dbquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:35 schreef Marrije het volgende:
irritant zeg, dat het nog niet op rtl xl te zien is, aflevering van gisteren
Ligt het niet aan de instellingen van je pc/browser?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef Madame_Paon het volgende:
RTL XL is ook ontzettend waardeloos. Maar de site verbeteren? Ho maar.
Ik kan nog steeds geen enkele video bekijken ... maar de reclame wordt wel probleemloos afgespeeld.
Heb je de klantenservice al gemaild? Of bij veel gestelde vragen gekeken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef Madame_Paon het volgende:
RTL XL is ook ontzettend waardeloos. Maar de site verbeteren? Ho maar.
Ik kan nog steeds geen enkele video bekijken ... maar de reclame wordt wel probleemloos afgespeeld.
Ik heb het in DIG gevraagd en met mijn pc hoort die site het gewoon te doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:48 schreef douche-eendje het volgende:
Ligt het niet aan de instellingen van je pc/browser?
Jup, meerdere keren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je de klantenservice al gemaild? Of bij veel gestelde vragen gekeken?
Al eens een andere browser geprobeerd? Browser goed ingesteld, geen andere dingen die het mogelijk kunnen blokkeren?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb het in DIG gevraagd en met mijn pc hoort die site het gewoon te doen.
[..]
Jup, meerdere keren.
Maar ze hebben nog geen enkele keer gereageerd op mijn mails ...
En met Google kan ik niks vinden over de foutmelding die ik krijg.
In 4 verschillende browsers al: Chrome, Firefox, Internet Explorer en Safari.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Al eens een andere browser geprobeerd?
dank!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/f85d6443-65d0-3e21-b1d0-c3e13752c1db
Stond onder het kopje gisteren bij rtlxl.
[..]
En de schrijvers zullen zich wel geweldig voelenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:03 schreef Isamaru het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk hoe idioter het is dat Amy de stalker blijkt te zijn.... Ach, het kon ook niet anders met zulke schrijvers.. Al die mooie theorien hier, en dan zo'n teleurstelling! En dan hopen op een mooie wending.. Maar nee, ze gooien er nog een tiener in!
Hitkrant hunkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:31 schreef loezzzje het volgende:
Het is goed dat ik niet dronk tijdens dat interview anders had ik alles er weer uitgeproest.
Woorden als man candy & toekomstige hitkrant hunk kwamen namelijk naar boven. Ben ik de enige hier? Die jongen is toch spuuglelijk![]()
Interview? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:31 schreef loezzzje het volgende:
Het is goed dat ik niet dronk tijdens dat interview anders had ik alles er weer uitgeproest.
Woorden als man candy & toekomstige hitkrant hunk kwamen namelijk naar boven. Ben ik de enige hier? Die jongen is toch spuuglelijk![]()
Nou die meneer Bos iig wel...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
En de schrijvers zullen zich wel geweldig voelen
Nee maar wat verwacht je deze tijd nog van GTST? Spannende moorden zoals in het eerste seizoen? GTST is going downnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn HOuston..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:29 schreef Blondgirl21 het volgende:
Amy is groter dan hem hahaha hun als stalker is toch totaal niet spannend!
Met zo'n platgestampt gezicht.quote:
ben benieuwd wat ze van plan isquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:13 schreef vincerusso het volgende:
Rik word weer het slachtoffer van iets duisters
Maar straks komt Nuran hem reddenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:17 schreef Blondgirl21 het volgende:
Rik heeft ook altijd pech met vrouwen is die eindelijk van Charlie af komt zij weer met haar duistere plannen
Bas van Prooijen (8 augustus 1995)quote:
Het is een kakkerstem uit het Gooi.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bas van Prooijen (8 augustus 1995)
En dan nog kleiner zijn dan Julia, die al klein is, en nog steeds zo'n piepstem hebben.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is een kakkerstem uit het Gooi.
Er zat een scheet dwars.....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
Wat had Bing trouwens een trollface in zijn gesprek met Lorena
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:04 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
En de Bingcompilatie van vandaag...
[ afbeelding ]
Als Lorena een sappige roddel hoort...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:47 schreef loezzzje het volgende:
Ze heeft het nog geen 5 minuten voor zich gehouden volgens mij
En toen zei ze; ja misschien moet ik het dan toch maar niet zeggen....quote:
"Jij bent maar een... loonslaaf"quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En toen zei ze; ja misschien moet ik het dan toch maar niet zeggen....
Jack: ja daar kan ik dus niet tegen he.![]()
Ze was de mede-oorzaak van Danny's dood... Dat is wel wat waard.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Die Bing foto'sGeniaal.. die moet maar standaard in de OP!
Ik vind Terrence ook leuk, ze acteert ook heel natuurlijk. Alleen jammer van Nuran. Dat mens heeft nog niks toegevoegd aan de serie, zal ook wel niet zo snel gebeuren..
Dan heb ik meer met Aysen, al kan die ook nog wel wat betere verhaallijnen gebruiken.
Dat was ik alweer vergeten, kun je nagaan wat voor impact dat heeft gehadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze was de mede-oorzaak van Danny's dood... Dat is wel wat waard.
[ afbeelding ]
Noud Bouwt maakt er altijd prachtig werk vanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:58 schreef GSMboy het volgende:
Kanonne zeg, wat een grote hal bij de Sanders thuis zeg, Dat hadden ze eerst niet...
Toen was het een simpel gangetje naar de voordeur...
Wat kan een brandje toch een heel huis doen veranderen zeg in 4 weken tijd...
Ja, maar wel onrealistisch qua tijdquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Noud Bouwt maakt er altijd prachtig werk van
Ja, viel me ook op.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze was de mede-oorzaak van Danny's dood... Dat is wel wat waard.
omdat sjors het zusje is van haar vriend??quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lorena de vrouw zonder leven. Het zijn Bing en Aysen maar waar bemoeit ze zich mee ?
Dat zal haar een worst wezen. Roddelen en stoken is haar hobby.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat sjors het zusje is van haar vriend??
Ze zei toch iets de man die mijn problemen op kan lossen, hoeft niet gelijk een smerig plan te zijn toch ? GTST kennende natuurlijk wel weer..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:25 schreef Crohnjurist het volgende:
Rik en die vrouw waren leuk samen! Vooral toen Rikki er ook nog even bij kwam, het had wel wat
Wel zielig voor Rik dat hij een vrouw met een verborgen agenda treft. Ik ben benieuwd wat ze van hem wil, kaal plukken lijkt me wat moeilijk bij een man met schulden!
Hulde aan Lorena, als of het niet is vertelt ze het aan Jack
Ze had nog een testpersoon nodig voor haar SOA-medicijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:49 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Ze zei toch iets de man die mijn problemen op kan lossen, hoeft niet gelijk een smerig plan te zijn toch ? GTST kennende natuurlijk wel weer..
Haha, kan het dan ook nooit normaalquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze had nog een testpersoon nodig voor haar SOA-medicijn
Ik ook,quote:
Ze heeft haar tijden dat ze leuk is, maar ook tijden dat ze stront vervelend is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Lorena echt 1 van de leukste
Ik zie het ook echt gebeuren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En die Aysen is zwanger van Bing, Sjors komt er achter ( Door Jack of Lorena )
maar Bing zal dit goedlullen als zijnde dat die ' Ijzer' een draagmoeder is voor hen.
' Verassing als je terug bent, we krijgen een baby'.
Ik vind echt niet dat Amy nou zo goed acteert. Zij zegt ook de zinnetjes op. Viel me op toen ze betrapt werd bij Nina in de kamer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vind evil Amy wel leuk eigenlijk, zij speelt het goed.
Ik vertrouw die nieuwe vriendin van Rik niet helemaal.
Iets zegt me dat zij hem ergens in mee zal trekken.
En die Aysen is zwanger van Bing, Sjors komt er achter ( Door Jack of Lorena )
maar Bing zal dit goedlullen als zijnde dat die ' Ijzer' een draagmoeder is voor hen.
' Verassing als je terug bent, we krijgen een baby'.
Het zal mij niet verbazen als het zo zal lopenquote:
True, die Lorena vind ik een mislukte truttebol. Maar die Amy vind ik in haar mimiek goed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind echt niet dat Amy nou zo goed acteert. Zij zegt ook de zinnetjes op. Viel me op toen ze betrapt werd bij Nina in de kamer.
Lorena vind ik zelden leuk. Soms is ze grappig, maar meestal een soort nep-diva die te stom is om voor de duvel te dansen en er nog mee wegkomt ook.
Ik word ook altijd afgeleid door die mond van haar, lijkt wel een kikkerbek. met die smalle tuutlippen en omhoogkrullende mondhoeken.
Ik ookquote:
Geweldig samengevat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Net even de drie gemiste afleveringen snel ingehaald.
- Nina zegt dat Amy nooit een Sanders zal worden? Ze is een grotere Sanders dan Nina ooit is geweest.
- Fijn van Lorena dat ze Bing even pest.
- Maxime maakt een tekening van Anton, verfrommelt hem en gooit het in de prullenbak van Rik...
- De verhaallijn met Rik, Saskia en Nuran herhaalt zich nu gewoon letterlijk... wtf?![]()
- Desondanks mag Yvon er van mij in komen en Nuran eruit.![]()
- Ik zou me kapot ergeren aan de scènes tussen Anton en Bianca als ze niet zo uitmuntend konden acteren.
- Ludo's woordjes tegen Laura.
Een Sanders ben je gelukkig niet alleen als je een sadist bent. Die ergernis van Amy wat betreft Nina slaat echt als een tang op een varken. Ze mag blij zijn dat ze opgenomen is in de familie. Een ECHTE Sanders is familiegek.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
- Nina zegt dat Amy nooit een Sanders zal worden? Ze is een grotere Sanders dan Nina ooit is geweest.
- Maxime maakt een tekening van Anton, verfrommelt hem en gooit het in de prullenbak van Rik...
- De verhaallijn met Rik, Saskia en Nuran herhaalt zich nu gewoon letterlijk... wtf?![]()
- Ik zou me kapot ergeren aan de scènes tussen Anton en Bianca als ze niet zo uitmuntend konden acteren.
Neequote:Op woensdag 2 mei 2012 18:39 schreef musiclover030 het volgende:
had je geen gewone foto's van Marly en Everon kunnen plaatsen?
dat zijn het toch ook?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:39 schreef musiclover030 het volgende:
had je geen gewone foto's van Marly en Everon kunnen plaatsen?
Waarom is Amy meer Sanders?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:53 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Inderdaad. Amy hoort er in mijn ogen juist helemaal niet bij
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef Gulmez het volgende:
hopelijk weer veel skirre dingen in gtst va\navond heb net bij de shoppa weer dinge gehaald dus ben er klaar voor stond vanmiddag gvd 33 minuten in de action aanstekers te zoeken was zo stoned wiist niet eens meer welke winkel ze stonden die dingen ik maar zoeken![]()
![]()
![]()
Een Sanders laat zich niet op haar kop zitten en is zelfverzekerd of berekenend zoals Ludo, Stefano of Nick. Amy laat daar meer van zien dan Nina, de grote angsthaas. De reden van het stalken slaat inderdaad nergens op.quote:
Duidelijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Een Sanders laat zich niet op haar kop zitten en is zelfverzekerd of berekenend zoals Ludo, Stefano of Nick. Amy laat daar meer van zien dan Nina, de grote angsthaas. De reden van het stalken slaat inderdaad nergens op.
Amy heeft de psychokant van Isabella.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Een Sanders laat zich niet op haar kop zitten en is zelfverzekerd of berekenend zoals Ludo, Stefano of Nick. Amy laat daar meer van zien dan Nina, de grote angsthaas. De reden van het stalken slaat inderdaad nergens op.
En der pruikquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Amy heeft de psychokant van Isabella.
Valt wel mee hoor.quote:
Ja dus is het irritant. Genant is iets anders.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]zo iemand geef je toch gelijk een elleboog
1-0quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dus is het irritant. Genant is iets anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Het staat niet voor niets tussen spoilertags hè..quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:44 schreef Gulmez het volgende:
waarom moet je dat nou weer verklappen zo is er niks meer aan straks
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:30 schreef Poesopstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gebeurt nog echt ook, wat wij in een ver verleden hebben voorspeld![]()
Ik wist het wel dat ze hier mee lezen!quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
Het gebeurt nog echt ook, wat wij in een ver verleden hebben voorspeld
omg dat zou echt te epic en treurig tegelijk zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
Het gebeurt nog echt ook, wat wij in een ver verleden hebben voorspeld
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had inderdaad gekund, maar dan hadden ze de voogdij verhaallijn niet kunnen doenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:09 schreef alors het volgende:
Dan hadden ze beter Lana van Bing kunnen laten zijn, dat vind ik nog steeds een misstap
Nou inderdaad! Lana gaat daar nooit heenquote:Ik heb ook het idee dat ze vergeten zijn dat Rik de oom van Lana isEn Rikki haar nichtje.
Nou het slaat wel ergens op: Jaloezie - En Nina gedraagt zich dan ook als een vervelend prinses af en toe.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Is dubbel ik dacht hetzelfde als jou.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:21 schreef patat het volgende:
Wou aflevering van vanavond nog even snel terugkijken, maar duurt 45 minuten?!
Of is het een foutje en hebben ze graties de aflevering van morgen erachter geplakt?
Aysen wel, maar Nuran nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:27 schreef Moofasah het volgende:
Vind de karakters Aysen en Nuran nu uiteindelijk toch wel leuk in de serie passen.
Ze heeft een flinke beurt nodig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:12 schreef vencodark het volgende:
Dat paniekerige gezicht van Nuran ook altijd. Irritant.Ze moet eens wat relaxer worden.
Ik zag al het voorstukje gisteravond, Nina die doordraait? En Amy die het met cynisch commentaar alleen maar erger maaktquote:
Nog steeds niets aan. Beide niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:27 schreef Moofasah het volgende:
Vind de karakters Aysen en Nuran nu uiteindelijk toch wel leuk in de serie passen. In het begin haalde ze me echt het bloed onder de nagels vandaan, vooral Aysen. Maar nu die twee meer in hun rol zijn gegroeid is het acteerwerk ook beter geworden.
Heb nog altijd een hekel aan Aysen, maar op een positieve manier. Het is altijd leuk om iemand in de serie te hebben om te haten en slecht toe te wensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Shag is Jack?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oh en ik ben benieuwd hoe dat tussen Bingping, shag, en sjorsch gaat lopen mang
Puntje van de stoel weerquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Over een kwartier is het weer genieten...:')
Zo als Jan Mulder zou zeggen een schitterende ergenis.,quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Over een kwartier is het weer genieten...:')
Jaaa spannend!! Ik ben zoooo benieuwd wat voor geweldige dingen Nuran weer gaat doen!!!quote:
Het lijkt me dat hij sowieso nog wel ondervraagt gaat worden over waar hij was. Genoeg getuigen lijkt me!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef ZaZoe het volgende:
De uitgenaste Ludo had toch allang Mike continu laten volgen, was ie nu meteen al afgevallen als stalker. Alles voor zijn prinses
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
heb niks gezien van de eerste helft, nog iets gemist?
Wacht maar af.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dornken Meki![]()
Nina begint echt fucked op te worden.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef roos85 het volgende:
De stats van de GTST reeksGrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De stats van de GTST reeksTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Niet echt, alleen een flippende Nina, die uit de douche kwam een doodshoofd op de spiegel had gezien..quote:
De stats van de GTST reeksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dank uquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niet echt, alleen een flippende Nina, die uit de douche kwam een doodshoofd op de spiegel had gezien..
Ik ga "slapen"quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Crohnjurist het volgende:
Wat doet Nina nou weer met een pistool?!
Geen idee, maar in de serie Van God Los, speelde Tygo de vader van die jongen die Niels speelt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Komt Tygo (van God los) Gernand in de soap?
ah,.... okayquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen idee, maar in de serie Van God Los, speelde Tygo de vader van die jongen die Niels speelt.
De stats van de GTST reeksToch wel een mooie scoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mike: I'm bulletproof, nothing to lose fire away, fire away. I am titanium.quote:
Er is ook nog nooit zoveel in de zomervakantie gepost als afgelopen jaar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Proper vindt het een schande dat hij niet in de lijst staat en tekent protest aan.
Inderdaad, mede door Proper en de sensationele cliffhangerquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Er is ook nog nooit zoveel in de zomervakantie gepost als afgelopen jaar.
Ik sta er 4x inquote:
Hopelijk maken ze er dit jaar ook wat van. En natuurlijk die jubileumuitzending.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad, mede door Proper en de sensationele cliffhanger
Hopelijk nemen ze voor volgend seizoen Ronald Schilperoort weer aan voor de achtergrondmuziek. Niets ten nadele van Fons Merkies, maar er zit totaal geen variatie in de muziekjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Hopelijk maken ze er dit jaar ook wat van. En natuurlijk die jubileumuitzending.
Nee, jammer. Schilperoort had ook altijd van die unieke cliff muziekjes die zelfs de meest saaie cliffhangers soms geweldig wisten te maken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hopelijk nemen ze voor volgend seizoen Ronald Schilperoort weer aan voor de achtergrondmuziek. Niets ten nadele van Fons Merkies, maar er zit totaal geen variatie in de muziekjes
Is het niet Pawel?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
Pavel de bewaker
Vriend van Amy
Shirt van Rikki
Die van seizoen 17 is fenomenaalquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, jammer. Schilperoort had ook altijd van die unieke cliff muziekjes die zelfs de meest saaie cliffhangers soms geweldig wisten te maken.
Ja, dat muziekje was echt goed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die van seizoen 17 is fenomenaalLiet hem laatst horen aan een vriend van me, die dacht dat de muziek uit een Amerikaanse actiefilm kwam
quote:En de Ludo Tune van 4 minuten is ook een prachtig muziekstuk
De Tunes/Themes-lijst moet eigenlijk ook eens bijgewerkt worden. Begrafenis Danny eruit (is niet speciaal gecomponeerd), en tunes als die van de cliffhanger van seizoen 19, de GTST-tune bij de flashbacks van Laura van vorig seizoen en de Wraak van Nick-tune erinquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, dat muziekje was echt goed.![]()
[..]
Die heb ik er wel nog op staan.
Ja, dan kan er zoveel in.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De Tunes/Themes-lijst moet eigenlijk ook eens bijgewerkt worden. Begrafenis Danny eruit (is niet speciaal gecomponeerd), en tunes als die van de cliffhanger van seizoen 19, de GTST-tune bij de flashbacks van Laura van vorig seizoen en de Wraak van Nick-tune erin
Wraak van Nick? Ik let er nooit op dus ik zou niet weten welke dat is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De Tunes/Themes-lijst moet eigenlijk ook eens bijgewerkt worden. Begrafenis Danny eruit (is niet speciaal gecomponeerd), en tunes als die van de cliffhanger van seizoen 19, de GTST-tune bij de flashbacks van Laura van vorig seizoen en de Wraak van Nick-tune erin
Dat is een tune van dit seizoen die ik zo genoemd heb. Die tune werd tijdens de verhaallijn dat Nick wraak nam op Maxime vaak gebruikt, en een ontzettend mooie tune van Merkies.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wraak van Nick? Ik let er nooit op dus ik zou niet weten welke dat is.
Nouja, in het Russisch is het dan wel weer zo dat een w ook als v uitgesproken kan worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nina spreekt alles kut uit dus het zou me niets verbazen
Interessant, ik heb hier nog nooit over nagedacht. De laatste tijd post ik wat minder, afstuderen kost nu eenmaal tijdquote:
Er gaat sowieso meer gepost worden als seizoen 6 en 7 uitkomen denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Interessant, ik heb hier nog nooit over nagedacht. De laatste tijd post ik wat minder, afstuderen kost nu eenmaal tijd
Maar dit komt wel weer als het achter de rug is
Dat had ik al wel door, maar ik wist niet eens dat daar een aparte tune voor was!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is een tune van dit seizoen die ik zo genoemd heb. Die tune werd tijdens de verhaallijn dat Nick wraak nam op Maxime vaak gebruikt, en een ontzettend mooie tune van Merkies.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er gaat sowieso meer gepost worden als seizoen 6 en 7 uitkomen denk ik
Ooit bedoeld als gastrol van drie maandenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meneer Sanders van de bank![]()
![]()
Nooit geweten dat het een gastrol was, hoe weet je dit toch steeds allemaal?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ooit bedoeld als gastrol van drie maanden
Erik de Vogel staat deze week trouwens in de TROS-Kompas
Daarom schaf ik seizoen 7 de eerstkomende tijd sowieso niet aan. Niet dat ik daar 100% stellig in ben; ik zei ook altijd dat ik seizoen 3 en 4 van Goudkust niet zou aanschaffen, en daar ben ik momenteel mee bezig om te bekijken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat sowieso wel, toch heb ik stiekem niet zoveel zin in seizoen 7, binnen een half jaar zijn Stan Nijholt, Arnie Alberts, Silvia Merx en Helen Helmink voorgoed verleden tijd.
Hoe gaat het afstuderen? wat is je onderwerp?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Interessant, ik heb hier nog nooit over nagedacht. De laatste tijd post ik wat minder, afstuderen kost nu eenmaal tijd
Maar dit komt wel weer als het achter de rug is
Dank voor de interesse, is stuur wel een PM om anderen niet te vervelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hoe gaat het afstuderen? wat is je onderwerp?
Stond in een artikel ten tijde van de cliffhanger van seizoen 16 meen ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het een gastrol was, hoe weet je dit toch steeds allemaal?
Ik heb dat ook wel soms bij een serie. Kees en Co bijvoorbeeld. De seizoenen zonder Rik Hoogendoorn moet ik niks van hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daarom schaf ik seizoen 7 de eerstkomende tijd sowieso niet aan. Niet dat ik daar 100% stellig in ben; ik zei ook altijd dat ik seizoen 3 en 4 van Goudkust niet zou aanschaffen, en daar ben ik momenteel mee bezig om te bekijken.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Stond in een artikel ten tijde van de cliffhanger van seizoen 16 meen ik
En ik heb zo mijn connecties; zo weet ik bijvoorbeeld waarom Proper daadwerkelijk is ontslagen bij Endemol in '98.
Alleen seizoen 6 (met Han Oldigs) zou ik dan nog wel willen hebben, maar die met Victor Löw absoluut nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel soms bij een serie. Kees en Co bijvoorbeeld. De seizoenen zonder Rik Hoogendoorn moet ik niks van hebben.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Stond in een artikel ten tijde van de cliffhanger van seizoen 16 meen ik
En ik heb zo mijn connecties; zo weet ik bijvoorbeeld waarom Proper daadwerkelijk is ontslagen bij Endemol in '98.
Terence Schreurs heet ze.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:06 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Waar heeft die Yvonne nog meer in gespeeld ? Komt me zo bekend voor.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:14 schreef roos85 het volgende:
Trouwens, 2 oud GTST - ers zitten in de nieuwe plop film
quote:
quote:
Kan wel denk ik, de bron leest mee als het goed isquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, nou willen we het weten ook, of kan dat hier niet zo?
Jammer allemaal.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kan wel denk ik, de bron leest mee als het goed is
De clash kwam toen Olga Madsen aangaf hoofdschrijver te willen worden van Onderweg naar Morgen, wat destijds ook geschreven werd door Proper. Hij was echter van mening dat dit geen goed idee was, omdat hij Olga een betere producer dan hoofdschrijver vond (de schrijversbijeenkomsten bleken ook een hel te zijn toen zij meeschreef aan GTST en Goudkust, ze was erg dominant). Olga wist toen Joop van den Ende aan haar "kant" te krijgen, waarna Van den Ende een bod deed op Doctor Proctor Scripts (ook omdat hij dat allemaal in eigen handen wilde hebben). Proper nam het bod aan, waarna hij vertrok en DPS werd omgedoopt in ScriptStudio.
Ohquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
[..]
De clash kwam toen Olga Madsen aangaf hoofdschrijver te willen worden van Onderweg naar Morgen, wat destijds ook geschreven werd door Proper. Hij was echter van mening dat dit geen goed idee was, omdat hij Olga een betere producer dan hoofdschrijver vond (de schrijversbijeenkomsten bleken ook een hel te zijn toen zij meeschreef aan GTST en Goudkust, ze was erg dominant). Olga wist toen Joop van den Ende aan haar "kant" te krijgen, waarna Van den Ende een bod deed op Doctor Proctor Scripts (ook omdat hij dat allemaal in eigen handen wilde hebben). Proper nam het bod aan, waarna hij vertrok en DPS werd omgedoopt in ScriptStudio.
Hmm een clash tussen 2 helden dus. Aan de ene kant was de dominantie van Olga wel de oorzaak dat de familie Alberts in GTST bleef. Aan de andere kant ging de serie het seizoen nadat Proper vertrok (eigenlijk het seizoen erop) een hele andere kant op.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:
Het bleek Olga vooral te steken omdat zij er voor gezorgd had dat Proper in den beginne werd ingehuurd om de scripts van GTST te vertalen/herschrijven. Daar zit natuurlijk een kern van waarheid in, maar dat betekende niet dat hij dan zomaar op haar wensen moest ingaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmm een clash tussen 2 helden dus. Aan de ene kant was de dominantie van Olga wel de oorzaak dat de familie Alberts in GTST bleef. Aan de andere kant ging de serie het seizoen nadat Proper vertrok (eigenlijk het seizoen erop) een hele andere kant op.
Ja klopt, Proper heeft natuurlijk goed werk verzet en Olga ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het bleek Olga vooral te steken omdat zij er voor gezorgd had dat Proper in den beginne werd ingehuurd om de scripts van GTST te vertalen/herschrijven. Daar zit natuurlijk een kern van waarheid in, maar dat betekende niet dat hij dan zomaar op haar wensen moest ingaan.
Dat jasje droeg hij in elke leader toentertijd ?: Pquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meneer Sanders van de bank![]()
![]()
Toen was Proper helaas al wegquote:
En kort hierna ook het herkenbare GTST.quote:
Ik blijf het maar zeggen, de beste aftitelingsmuziek, en helaas maar van sept 99 tot dec 99 gebruiktquote:
Ik was die aftiteling ook al helemaal vergeten toen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:30 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik blijf het maar zeggen, de beste aftitelingsmuziek, en helaas maar van sept 99 tot dec 99 gebruikt
Dat zou ik ook weleens willen weten, Laura werd weer betrekkelijk normaal na die Cleo periode, toen ze die somalische familie onderdak verschafte. Robert bleef maar zoekende en dolende voor mijn idee. Van een dominante, zelfbewuste zakenman werd het een overactief, druk ongeleid projectiel die zich liet schoferen door een stel kleuters.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik was die aftiteling ook al helemaal vergeten toen.
Dat kapsel van Robert was ook zo herkenbaar. Het hele personage veranderde ineens.
Was dat nou een keuze van Wilbert of van de schrijvers? Of was het toeval?
Veel beterquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:35 schreef Frey het volgende:
Hoe de 10e zomercliff dan zou hebben geklonken:
*klik*
Met kapsel en al ook weer. Daar ligt het gewoon allemaal aan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naar het einde toe werd hij wat meer normaler.
Aan de ene kant is het goed dat ie tenminste eindelijks een relaxt met zijn gezin leeft, anderszijds heeft Ludo altijd een dubbelleven gehad. Zakelijk/crimineel had ie ook iets te makken, dat mag wel weer terug komen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naar het einde toe werd hij wat meer normaler. Goed dat je terug bent Bartolhoven wat vind je van de huidige Ludo ?
Klopt, de Ludo uit de Sanders Inc toren mag wel weer terugkomen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het goed dat ie tenminste eindelijks een relaxt met zijn gezin leeft, anderszijds heeft Ludo altijd een dubbelleven gehad. Zakelijk/crimineel had ie ook iets te makken, dat mag wel weer terug komen.
Dat valt te snappen, ik vroeg me ook soms af van "waar is Laura in de leader?"quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef Frey het volgende:
Toen ik net keek, herkende ik Laura nooit in de leader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |