quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef roos85 het volgende:
De stats van de GTST reeksToch wel een mooie scoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mike: I'm bulletproof, nothing to lose fire away, fire away. I am titanium.quote:
Er is ook nog nooit zoveel in de zomervakantie gepost als afgelopen jaar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Proper vindt het een schande dat hij niet in de lijst staat en tekent protest aan.
Inderdaad, mede door Proper en de sensationele cliffhangerquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Er is ook nog nooit zoveel in de zomervakantie gepost als afgelopen jaar.
Ik sta er 4x inquote:
Hopelijk maken ze er dit jaar ook wat van. En natuurlijk die jubileumuitzending.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad, mede door Proper en de sensationele cliffhanger
Hopelijk nemen ze voor volgend seizoen Ronald Schilperoort weer aan voor de achtergrondmuziek. Niets ten nadele van Fons Merkies, maar er zit totaal geen variatie in de muziekjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Hopelijk maken ze er dit jaar ook wat van. En natuurlijk die jubileumuitzending.
Nee, jammer. Schilperoort had ook altijd van die unieke cliff muziekjes die zelfs de meest saaie cliffhangers soms geweldig wisten te maken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hopelijk nemen ze voor volgend seizoen Ronald Schilperoort weer aan voor de achtergrondmuziek. Niets ten nadele van Fons Merkies, maar er zit totaal geen variatie in de muziekjes
Is het niet Pawel?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
Pavel de bewaker
Vriend van Amy
Shirt van Rikki
Die van seizoen 17 is fenomenaalquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, jammer. Schilperoort had ook altijd van die unieke cliff muziekjes die zelfs de meest saaie cliffhangers soms geweldig wisten te maken.
Ja, dat muziekje was echt goed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die van seizoen 17 is fenomenaalLiet hem laatst horen aan een vriend van me, die dacht dat de muziek uit een Amerikaanse actiefilm kwam
quote:En de Ludo Tune van 4 minuten is ook een prachtig muziekstuk
De Tunes/Themes-lijst moet eigenlijk ook eens bijgewerkt worden. Begrafenis Danny eruit (is niet speciaal gecomponeerd), en tunes als die van de cliffhanger van seizoen 19, de GTST-tune bij de flashbacks van Laura van vorig seizoen en de Wraak van Nick-tune erinquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, dat muziekje was echt goed.![]()
[..]
Die heb ik er wel nog op staan.
Ja, dan kan er zoveel in.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De Tunes/Themes-lijst moet eigenlijk ook eens bijgewerkt worden. Begrafenis Danny eruit (is niet speciaal gecomponeerd), en tunes als die van de cliffhanger van seizoen 19, de GTST-tune bij de flashbacks van Laura van vorig seizoen en de Wraak van Nick-tune erin
Wraak van Nick? Ik let er nooit op dus ik zou niet weten welke dat is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De Tunes/Themes-lijst moet eigenlijk ook eens bijgewerkt worden. Begrafenis Danny eruit (is niet speciaal gecomponeerd), en tunes als die van de cliffhanger van seizoen 19, de GTST-tune bij de flashbacks van Laura van vorig seizoen en de Wraak van Nick-tune erin
Dat is een tune van dit seizoen die ik zo genoemd heb. Die tune werd tijdens de verhaallijn dat Nick wraak nam op Maxime vaak gebruikt, en een ontzettend mooie tune van Merkies.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wraak van Nick? Ik let er nooit op dus ik zou niet weten welke dat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |