Ohquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kan wel denk ik, de bron leest mee als het goed is
De clash kwam toen Olga Madsen aangaf hoofdschrijver te willen worden van Onderweg naar Morgen, wat destijds ook geschreven werd door Proper. Hij was echter van mening dat dit geen goed idee was, omdat hij Olga een betere producer dan hoofdschrijver vond (de schrijversbijeenkomsten bleken ook een hel te zijn toen zij meeschreef aan GTST en Goudkust, ze was erg dominant). Olga wist toen Joop van den Ende aan haar "kant" te krijgen, waarna Van den Ende een bod deed op Doctor Proctor Scripts (ook omdat hij dat allemaal in eigen handen wilde hebben). Proper nam het bod aan, waarna hij vertrok en DPS werd omgedoopt in ScriptStudio.
Hmm een clash tussen 2 helden dus. Aan de ene kant was de dominantie van Olga wel de oorzaak dat de familie Alberts in GTST bleef. Aan de andere kant ging de serie het seizoen nadat Proper vertrok (eigenlijk het seizoen erop) een hele andere kant op.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kan wel denk ik, de bron leest mee als het goed is
De clash kwam toen Olga Madsen aangaf hoofdschrijver te willen worden van Onderweg naar Morgen, wat destijds ook geschreven werd door Proper. Hij was echter van mening dat dit geen goed idee was, omdat hij Olga een betere producer dan hoofdschrijver vond (de schrijversbijeenkomsten bleken ook een hel te zijn toen zij meeschreef aan GTST en Goudkust, ze was erg dominant). Olga wist toen Joop van den Ende aan haar "kant" te krijgen, waarna Van den Ende een bod deed op Doctor Proctor Scripts (ook omdat hij dat allemaal in eigen handen wilde hebben). Proper nam het bod aan, waarna hij vertrok en DPS werd omgedoopt in ScriptStudio.
quote:
quote:
Het bleek Olga vooral te steken omdat zij er voor gezorgd had dat Proper in den beginne werd ingehuurd om de scripts van GTST te vertalen/herschrijven. Daar zit natuurlijk een kern van waarheid in, maar dat betekende niet dat hij dan zomaar op haar wensen moest ingaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmm een clash tussen 2 helden dus. Aan de ene kant was de dominantie van Olga wel de oorzaak dat de familie Alberts in GTST bleef. Aan de andere kant ging de serie het seizoen nadat Proper vertrok (eigenlijk het seizoen erop) een hele andere kant op.
Ja klopt, Proper heeft natuurlijk goed werk verzet en Olga ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het bleek Olga vooral te steken omdat zij er voor gezorgd had dat Proper in den beginne werd ingehuurd om de scripts van GTST te vertalen/herschrijven. Daar zit natuurlijk een kern van waarheid in, maar dat betekende niet dat hij dan zomaar op haar wensen moest ingaan.
Dat jasje droeg hij in elke leader toentertijd ?: Pquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meneer Sanders van de bank![]()
![]()
Toen was Proper helaas al wegquote:
En kort hierna ook het herkenbare GTST.quote:
Ik blijf het maar zeggen, de beste aftitelingsmuziek, en helaas maar van sept 99 tot dec 99 gebruiktquote:
Ik was die aftiteling ook al helemaal vergeten toen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:30 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik blijf het maar zeggen, de beste aftitelingsmuziek, en helaas maar van sept 99 tot dec 99 gebruikt
Dat zou ik ook weleens willen weten, Laura werd weer betrekkelijk normaal na die Cleo periode, toen ze die somalische familie onderdak verschafte. Robert bleef maar zoekende en dolende voor mijn idee. Van een dominante, zelfbewuste zakenman werd het een overactief, druk ongeleid projectiel die zich liet schoferen door een stel kleuters.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik was die aftiteling ook al helemaal vergeten toen.
Dat kapsel van Robert was ook zo herkenbaar. Het hele personage veranderde ineens.
Was dat nou een keuze van Wilbert of van de schrijvers? Of was het toeval?
Veel beterquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:35 schreef Frey het volgende:
Hoe de 10e zomercliff dan zou hebben geklonken:
*klik*
Met kapsel en al ook weer. Daar ligt het gewoon allemaal aan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naar het einde toe werd hij wat meer normaler.
Aan de ene kant is het goed dat ie tenminste eindelijks een relaxt met zijn gezin leeft, anderszijds heeft Ludo altijd een dubbelleven gehad. Zakelijk/crimineel had ie ook iets te makken, dat mag wel weer terug komen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naar het einde toe werd hij wat meer normaler. Goed dat je terug bent Bartolhoven wat vind je van de huidige Ludo ?
Klopt, de Ludo uit de Sanders Inc toren mag wel weer terugkomen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het goed dat ie tenminste eindelijks een relaxt met zijn gezin leeft, anderszijds heeft Ludo altijd een dubbelleven gehad. Zakelijk/crimineel had ie ook iets te makken, dat mag wel weer terug komen.
Dat valt te snappen, ik vroeg me ook soms af van "waar is Laura in de leader?"quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef Frey het volgende:
Toen ik net keek, herkende ik Laura nooit in de leader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |