Nouja, in het Russisch is het dan wel weer zo dat een w ook als v uitgesproken kan worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nina spreekt alles kut uit dus het zou me niets verbazen
Interessant, ik heb hier nog nooit over nagedacht. De laatste tijd post ik wat minder, afstuderen kost nu eenmaal tijdquote:
Er gaat sowieso meer gepost worden als seizoen 6 en 7 uitkomen denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Interessant, ik heb hier nog nooit over nagedacht. De laatste tijd post ik wat minder, afstuderen kost nu eenmaal tijd
Maar dit komt wel weer als het achter de rug is
Dat had ik al wel door, maar ik wist niet eens dat daar een aparte tune voor was!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is een tune van dit seizoen die ik zo genoemd heb. Die tune werd tijdens de verhaallijn dat Nick wraak nam op Maxime vaak gebruikt, en een ontzettend mooie tune van Merkies.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er gaat sowieso meer gepost worden als seizoen 6 en 7 uitkomen denk ik
Ooit bedoeld als gastrol van drie maandenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meneer Sanders van de bank![]()
![]()
Nooit geweten dat het een gastrol was, hoe weet je dit toch steeds allemaal?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ooit bedoeld als gastrol van drie maanden
Erik de Vogel staat deze week trouwens in de TROS-Kompas
Daarom schaf ik seizoen 7 de eerstkomende tijd sowieso niet aan. Niet dat ik daar 100% stellig in ben; ik zei ook altijd dat ik seizoen 3 en 4 van Goudkust niet zou aanschaffen, en daar ben ik momenteel mee bezig om te bekijken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat sowieso wel, toch heb ik stiekem niet zoveel zin in seizoen 7, binnen een half jaar zijn Stan Nijholt, Arnie Alberts, Silvia Merx en Helen Helmink voorgoed verleden tijd.
Hoe gaat het afstuderen? wat is je onderwerp?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Interessant, ik heb hier nog nooit over nagedacht. De laatste tijd post ik wat minder, afstuderen kost nu eenmaal tijd
Maar dit komt wel weer als het achter de rug is
Dank voor de interesse, is stuur wel een PM om anderen niet te vervelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hoe gaat het afstuderen? wat is je onderwerp?
Stond in een artikel ten tijde van de cliffhanger van seizoen 16 meen ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het een gastrol was, hoe weet je dit toch steeds allemaal?
Ik heb dat ook wel soms bij een serie. Kees en Co bijvoorbeeld. De seizoenen zonder Rik Hoogendoorn moet ik niks van hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daarom schaf ik seizoen 7 de eerstkomende tijd sowieso niet aan. Niet dat ik daar 100% stellig in ben; ik zei ook altijd dat ik seizoen 3 en 4 van Goudkust niet zou aanschaffen, en daar ben ik momenteel mee bezig om te bekijken.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Stond in een artikel ten tijde van de cliffhanger van seizoen 16 meen ik
En ik heb zo mijn connecties; zo weet ik bijvoorbeeld waarom Proper daadwerkelijk is ontslagen bij Endemol in '98.
Alleen seizoen 6 (met Han Oldigs) zou ik dan nog wel willen hebben, maar die met Victor Löw absoluut nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel soms bij een serie. Kees en Co bijvoorbeeld. De seizoenen zonder Rik Hoogendoorn moet ik niks van hebben.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Stond in een artikel ten tijde van de cliffhanger van seizoen 16 meen ik
En ik heb zo mijn connecties; zo weet ik bijvoorbeeld waarom Proper daadwerkelijk is ontslagen bij Endemol in '98.
Terence Schreurs heet ze.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:06 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Waar heeft die Yvonne nog meer in gespeeld ? Komt me zo bekend voor.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:14 schreef roos85 het volgende:
Trouwens, 2 oud GTST - ers zitten in de nieuwe plop film
quote:
quote:
Kan wel denk ik, de bron leest mee als het goed isquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, nou willen we het weten ook, of kan dat hier niet zo?
Jammer allemaal.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kan wel denk ik, de bron leest mee als het goed is
De clash kwam toen Olga Madsen aangaf hoofdschrijver te willen worden van Onderweg naar Morgen, wat destijds ook geschreven werd door Proper. Hij was echter van mening dat dit geen goed idee was, omdat hij Olga een betere producer dan hoofdschrijver vond (de schrijversbijeenkomsten bleken ook een hel te zijn toen zij meeschreef aan GTST en Goudkust, ze was erg dominant). Olga wist toen Joop van den Ende aan haar "kant" te krijgen, waarna Van den Ende een bod deed op Doctor Proctor Scripts (ook omdat hij dat allemaal in eigen handen wilde hebben). Proper nam het bod aan, waarna hij vertrok en DPS werd omgedoopt in ScriptStudio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |