quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:04 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
En de Bingcompilatie van vandaag...
[ afbeelding ]
Als Lorena een sappige roddel hoort...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:47 schreef loezzzje het volgende:
Ze heeft het nog geen 5 minuten voor zich gehouden volgens mij
En toen zei ze; ja misschien moet ik het dan toch maar niet zeggen....quote:
"Jij bent maar een... loonslaaf"quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En toen zei ze; ja misschien moet ik het dan toch maar niet zeggen....
Jack: ja daar kan ik dus niet tegen he.![]()
Ze was de mede-oorzaak van Danny's dood... Dat is wel wat waard.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Die Bing foto'sGeniaal.. die moet maar standaard in de OP!
Ik vind Terrence ook leuk, ze acteert ook heel natuurlijk. Alleen jammer van Nuran. Dat mens heeft nog niks toegevoegd aan de serie, zal ook wel niet zo snel gebeuren..
Dan heb ik meer met Aysen, al kan die ook nog wel wat betere verhaallijnen gebruiken.
Dat was ik alweer vergeten, kun je nagaan wat voor impact dat heeft gehadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze was de mede-oorzaak van Danny's dood... Dat is wel wat waard.
[ afbeelding ]
Noud Bouwt maakt er altijd prachtig werk vanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:58 schreef GSMboy het volgende:
Kanonne zeg, wat een grote hal bij de Sanders thuis zeg, Dat hadden ze eerst niet...
Toen was het een simpel gangetje naar de voordeur...
Wat kan een brandje toch een heel huis doen veranderen zeg in 4 weken tijd...
Ja, maar wel onrealistisch qua tijdquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Noud Bouwt maakt er altijd prachtig werk van
Ja, viel me ook op.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze was de mede-oorzaak van Danny's dood... Dat is wel wat waard.
omdat sjors het zusje is van haar vriend??quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lorena de vrouw zonder leven. Het zijn Bing en Aysen maar waar bemoeit ze zich mee ?
Dat zal haar een worst wezen. Roddelen en stoken is haar hobby.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat sjors het zusje is van haar vriend??
Ze zei toch iets de man die mijn problemen op kan lossen, hoeft niet gelijk een smerig plan te zijn toch ? GTST kennende natuurlijk wel weer..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:25 schreef Crohnjurist het volgende:
Rik en die vrouw waren leuk samen! Vooral toen Rikki er ook nog even bij kwam, het had wel wat
Wel zielig voor Rik dat hij een vrouw met een verborgen agenda treft. Ik ben benieuwd wat ze van hem wil, kaal plukken lijkt me wat moeilijk bij een man met schulden!
Hulde aan Lorena, als of het niet is vertelt ze het aan Jack
Ze had nog een testpersoon nodig voor haar SOA-medicijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:49 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Ze zei toch iets de man die mijn problemen op kan lossen, hoeft niet gelijk een smerig plan te zijn toch ? GTST kennende natuurlijk wel weer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |