Ze was de mede-oorzaak van Danny's dood... Dat is wel wat waard.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Die Bing foto'sGeniaal.. die moet maar standaard in de OP!
Ik vind Terrence ook leuk, ze acteert ook heel natuurlijk. Alleen jammer van Nuran. Dat mens heeft nog niks toegevoegd aan de serie, zal ook wel niet zo snel gebeuren..
Dan heb ik meer met Aysen, al kan die ook nog wel wat betere verhaallijnen gebruiken.
Dat was ik alweer vergeten, kun je nagaan wat voor impact dat heeft gehadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze was de mede-oorzaak van Danny's dood... Dat is wel wat waard.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:04 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
En de Bingcompilatie van vandaag...
Noud Bouwt maakt er altijd prachtig werk vanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:58 schreef GSMboy het volgende:
Kanonne zeg, wat een grote hal bij de Sanders thuis zeg, Dat hadden ze eerst niet...
Toen was het een simpel gangetje naar de voordeur...
Wat kan een brandje toch een heel huis doen veranderen zeg in 4 weken tijd...
Ja, maar wel onrealistisch qua tijdquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Noud Bouwt maakt er altijd prachtig werk van
Ja, viel me ook op.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze was de mede-oorzaak van Danny's dood... Dat is wel wat waard.
omdat sjors het zusje is van haar vriend??quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lorena de vrouw zonder leven. Het zijn Bing en Aysen maar waar bemoeit ze zich mee ?
Dat zal haar een worst wezen. Roddelen en stoken is haar hobby.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat sjors het zusje is van haar vriend??
Ze zei toch iets de man die mijn problemen op kan lossen, hoeft niet gelijk een smerig plan te zijn toch ? GTST kennende natuurlijk wel weer..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:25 schreef Crohnjurist het volgende:
Rik en die vrouw waren leuk samen! Vooral toen Rikki er ook nog even bij kwam, het had wel wat
Wel zielig voor Rik dat hij een vrouw met een verborgen agenda treft. Ik ben benieuwd wat ze van hem wil, kaal plukken lijkt me wat moeilijk bij een man met schulden!
Hulde aan Lorena, als of het niet is vertelt ze het aan Jack
Ze had nog een testpersoon nodig voor haar SOA-medicijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:49 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Ze zei toch iets de man die mijn problemen op kan lossen, hoeft niet gelijk een smerig plan te zijn toch ? GTST kennende natuurlijk wel weer..
Haha, kan het dan ook nooit normaalquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze had nog een testpersoon nodig voor haar SOA-medicijn
Ik ook,quote:
Ze heeft haar tijden dat ze leuk is, maar ook tijden dat ze stront vervelend is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Lorena echt 1 van de leukste
Ik zie het ook echt gebeuren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En die Aysen is zwanger van Bing, Sjors komt er achter ( Door Jack of Lorena )
maar Bing zal dit goedlullen als zijnde dat die ' Ijzer' een draagmoeder is voor hen.
' Verassing als je terug bent, we krijgen een baby'.
Ik vind echt niet dat Amy nou zo goed acteert. Zij zegt ook de zinnetjes op. Viel me op toen ze betrapt werd bij Nina in de kamer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vind evil Amy wel leuk eigenlijk, zij speelt het goed.
Ik vertrouw die nieuwe vriendin van Rik niet helemaal.
Iets zegt me dat zij hem ergens in mee zal trekken.
En die Aysen is zwanger van Bing, Sjors komt er achter ( Door Jack of Lorena )
maar Bing zal dit goedlullen als zijnde dat die ' Ijzer' een draagmoeder is voor hen.
' Verassing als je terug bent, we krijgen een baby'.
Het zal mij niet verbazen als het zo zal lopenquote:
True, die Lorena vind ik een mislukte truttebol. Maar die Amy vind ik in haar mimiek goed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind echt niet dat Amy nou zo goed acteert. Zij zegt ook de zinnetjes op. Viel me op toen ze betrapt werd bij Nina in de kamer.
Lorena vind ik zelden leuk. Soms is ze grappig, maar meestal een soort nep-diva die te stom is om voor de duvel te dansen en er nog mee wegkomt ook.
Ik word ook altijd afgeleid door die mond van haar, lijkt wel een kikkerbek. met die smalle tuutlippen en omhoogkrullende mondhoeken.
Ik ookquote:
Geweldig samengevat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Net even de drie gemiste afleveringen snel ingehaald.
- Nina zegt dat Amy nooit een Sanders zal worden? Ze is een grotere Sanders dan Nina ooit is geweest.
- Fijn van Lorena dat ze Bing even pest.
- Maxime maakt een tekening van Anton, verfrommelt hem en gooit het in de prullenbak van Rik...
- De verhaallijn met Rik, Saskia en Nuran herhaalt zich nu gewoon letterlijk... wtf?![]()
- Desondanks mag Yvon er van mij in komen en Nuran eruit.![]()
- Ik zou me kapot ergeren aan de scènes tussen Anton en Bianca als ze niet zo uitmuntend konden acteren.
- Ludo's woordjes tegen Laura.
Een Sanders ben je gelukkig niet alleen als je een sadist bent. Die ergernis van Amy wat betreft Nina slaat echt als een tang op een varken. Ze mag blij zijn dat ze opgenomen is in de familie. Een ECHTE Sanders is familiegek.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
- Nina zegt dat Amy nooit een Sanders zal worden? Ze is een grotere Sanders dan Nina ooit is geweest.
- Maxime maakt een tekening van Anton, verfrommelt hem en gooit het in de prullenbak van Rik...
- De verhaallijn met Rik, Saskia en Nuran herhaalt zich nu gewoon letterlijk... wtf?![]()
- Ik zou me kapot ergeren aan de scènes tussen Anton en Bianca als ze niet zo uitmuntend konden acteren.
Neequote:Op woensdag 2 mei 2012 18:39 schreef musiclover030 het volgende:
had je geen gewone foto's van Marly en Everon kunnen plaatsen?
dat zijn het toch ook?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:39 schreef musiclover030 het volgende:
had je geen gewone foto's van Marly en Everon kunnen plaatsen?
Waarom is Amy meer Sanders?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:53 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Inderdaad. Amy hoort er in mijn ogen juist helemaal niet bij
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef Gulmez het volgende:
hopelijk weer veel skirre dingen in gtst va\navond heb net bij de shoppa weer dinge gehaald dus ben er klaar voor stond vanmiddag gvd 33 minuten in de action aanstekers te zoeken was zo stoned wiist niet eens meer welke winkel ze stonden die dingen ik maar zoeken![]()
![]()
![]()
Een Sanders laat zich niet op haar kop zitten en is zelfverzekerd of berekenend zoals Ludo, Stefano of Nick. Amy laat daar meer van zien dan Nina, de grote angsthaas. De reden van het stalken slaat inderdaad nergens op.quote:
Duidelijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Een Sanders laat zich niet op haar kop zitten en is zelfverzekerd of berekenend zoals Ludo, Stefano of Nick. Amy laat daar meer van zien dan Nina, de grote angsthaas. De reden van het stalken slaat inderdaad nergens op.
Amy heeft de psychokant van Isabella.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Een Sanders laat zich niet op haar kop zitten en is zelfverzekerd of berekenend zoals Ludo, Stefano of Nick. Amy laat daar meer van zien dan Nina, de grote angsthaas. De reden van het stalken slaat inderdaad nergens op.
En der pruikquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Amy heeft de psychokant van Isabella.
Valt wel mee hoor.quote:
Ja dus is het irritant. Genant is iets anders.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]zo iemand geef je toch gelijk een elleboog
1-0quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dus is het irritant. Genant is iets anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Het staat niet voor niets tussen spoilertags hè..quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:44 schreef Gulmez het volgende:
waarom moet je dat nou weer verklappen zo is er niks meer aan straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:30 schreef Poesopstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gebeurt nog echt ook, wat wij in een ver verleden hebben voorspeld![]()
Ik wist het wel dat ze hier mee lezen!quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
Het gebeurt nog echt ook, wat wij in een ver verleden hebben voorspeld
omg dat zou echt te epic en treurig tegelijk zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
Het gebeurt nog echt ook, wat wij in een ver verleden hebben voorspeld
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had inderdaad gekund, maar dan hadden ze de voogdij verhaallijn niet kunnen doenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:09 schreef alors het volgende:
Dan hadden ze beter Lana van Bing kunnen laten zijn, dat vind ik nog steeds een misstap
Nou inderdaad! Lana gaat daar nooit heenquote:Ik heb ook het idee dat ze vergeten zijn dat Rik de oom van Lana isEn Rikki haar nichtje.
Nou het slaat wel ergens op: Jaloezie - En Nina gedraagt zich dan ook als een vervelend prinses af en toe.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Is dubbel ik dacht hetzelfde als jou.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:21 schreef patat het volgende:
Wou aflevering van vanavond nog even snel terugkijken, maar duurt 45 minuten?!
Of is het een foutje en hebben ze graties de aflevering van morgen erachter geplakt?
Aysen wel, maar Nuran nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:27 schreef Moofasah het volgende:
Vind de karakters Aysen en Nuran nu uiteindelijk toch wel leuk in de serie passen.
Ze heeft een flinke beurt nodig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:12 schreef vencodark het volgende:
Dat paniekerige gezicht van Nuran ook altijd. Irritant.Ze moet eens wat relaxer worden.
Ik zag al het voorstukje gisteravond, Nina die doordraait? En Amy die het met cynisch commentaar alleen maar erger maaktquote:
Nog steeds niets aan. Beide niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:27 schreef Moofasah het volgende:
Vind de karakters Aysen en Nuran nu uiteindelijk toch wel leuk in de serie passen. In het begin haalde ze me echt het bloed onder de nagels vandaan, vooral Aysen. Maar nu die twee meer in hun rol zijn gegroeid is het acteerwerk ook beter geworden.
Heb nog altijd een hekel aan Aysen, maar op een positieve manier. Het is altijd leuk om iemand in de serie te hebben om te haten en slecht toe te wensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Shag is Jack?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oh en ik ben benieuwd hoe dat tussen Bingping, shag, en sjorsch gaat lopen mang
Puntje van de stoel weerquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Over een kwartier is het weer genieten...:')
Zo als Jan Mulder zou zeggen een schitterende ergenis.,quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Over een kwartier is het weer genieten...:')
Jaaa spannend!! Ik ben zoooo benieuwd wat voor geweldige dingen Nuran weer gaat doen!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |