En de schrijvers zullen zich wel geweldig voelenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:03 schreef Isamaru het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk hoe idioter het is dat Amy de stalker blijkt te zijn.... Ach, het kon ook niet anders met zulke schrijvers.. Al die mooie theorien hier, en dan zo'n teleurstelling! En dan hopen op een mooie wending.. Maar nee, ze gooien er nog een tiener in!
Hitkrant hunkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:31 schreef loezzzje het volgende:
Het is goed dat ik niet dronk tijdens dat interview anders had ik alles er weer uitgeproest.
Woorden als man candy & toekomstige hitkrant hunk kwamen namelijk naar boven. Ben ik de enige hier? Die jongen is toch spuuglelijk![]()
Interview? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:31 schreef loezzzje het volgende:
Het is goed dat ik niet dronk tijdens dat interview anders had ik alles er weer uitgeproest.
Woorden als man candy & toekomstige hitkrant hunk kwamen namelijk naar boven. Ben ik de enige hier? Die jongen is toch spuuglelijk![]()
Nou die meneer Bos iig wel...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
En de schrijvers zullen zich wel geweldig voelen
Nee maar wat verwacht je deze tijd nog van GTST? Spannende moorden zoals in het eerste seizoen? GTST is going downnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn HOuston..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:29 schreef Blondgirl21 het volgende:
Amy is groter dan hem hahaha hun als stalker is toch totaal niet spannend!
Met zo'n platgestampt gezicht.quote:
ben benieuwd wat ze van plan isquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:13 schreef vincerusso het volgende:
Rik word weer het slachtoffer van iets duisters
Maar straks komt Nuran hem reddenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:17 schreef Blondgirl21 het volgende:
Rik heeft ook altijd pech met vrouwen is die eindelijk van Charlie af komt zij weer met haar duistere plannen
Bas van Prooijen (8 augustus 1995)quote:
Het is een kakkerstem uit het Gooi.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bas van Prooijen (8 augustus 1995)
En dan nog kleiner zijn dan Julia, die al klein is, en nog steeds zo'n piepstem hebben.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is een kakkerstem uit het Gooi.
Er zat een scheet dwars.....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
Wat had Bing trouwens een trollface in zijn gesprek met Lorena
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:04 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
En de Bingcompilatie van vandaag...
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:04 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
En de Bingcompilatie van vandaag...
Als Lorena een sappige roddel hoort...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:47 schreef loezzzje het volgende:
Ze heeft het nog geen 5 minuten voor zich gehouden volgens mij
En toen zei ze; ja misschien moet ik het dan toch maar niet zeggen....quote:
"Jij bent maar een... loonslaaf"quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En toen zei ze; ja misschien moet ik het dan toch maar niet zeggen....
Jack: ja daar kan ik dus niet tegen he.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |