Ik zie het ook echt gebeuren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En die Aysen is zwanger van Bing, Sjors komt er achter ( Door Jack of Lorena )
maar Bing zal dit goedlullen als zijnde dat die ' Ijzer' een draagmoeder is voor hen.
' Verassing als je terug bent, we krijgen een baby'.
Ik vind echt niet dat Amy nou zo goed acteert. Zij zegt ook de zinnetjes op. Viel me op toen ze betrapt werd bij Nina in de kamer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vind evil Amy wel leuk eigenlijk, zij speelt het goed.
Ik vertrouw die nieuwe vriendin van Rik niet helemaal.
Iets zegt me dat zij hem ergens in mee zal trekken.
En die Aysen is zwanger van Bing, Sjors komt er achter ( Door Jack of Lorena )
maar Bing zal dit goedlullen als zijnde dat die ' Ijzer' een draagmoeder is voor hen.
' Verassing als je terug bent, we krijgen een baby'.
Het zal mij niet verbazen als het zo zal lopenquote:
True, die Lorena vind ik een mislukte truttebol. Maar die Amy vind ik in haar mimiek goed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind echt niet dat Amy nou zo goed acteert. Zij zegt ook de zinnetjes op. Viel me op toen ze betrapt werd bij Nina in de kamer.
Lorena vind ik zelden leuk. Soms is ze grappig, maar meestal een soort nep-diva die te stom is om voor de duvel te dansen en er nog mee wegkomt ook.
Ik word ook altijd afgeleid door die mond van haar, lijkt wel een kikkerbek. met die smalle tuutlippen en omhoogkrullende mondhoeken.
Ik ookquote:
Geweldig samengevat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Net even de drie gemiste afleveringen snel ingehaald.
- Nina zegt dat Amy nooit een Sanders zal worden? Ze is een grotere Sanders dan Nina ooit is geweest.
- Fijn van Lorena dat ze Bing even pest.
- Maxime maakt een tekening van Anton, verfrommelt hem en gooit het in de prullenbak van Rik...
- De verhaallijn met Rik, Saskia en Nuran herhaalt zich nu gewoon letterlijk... wtf?![]()
- Desondanks mag Yvon er van mij in komen en Nuran eruit.![]()
- Ik zou me kapot ergeren aan de scènes tussen Anton en Bianca als ze niet zo uitmuntend konden acteren.
- Ludo's woordjes tegen Laura.
Een Sanders ben je gelukkig niet alleen als je een sadist bent. Die ergernis van Amy wat betreft Nina slaat echt als een tang op een varken. Ze mag blij zijn dat ze opgenomen is in de familie. Een ECHTE Sanders is familiegek.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
- Nina zegt dat Amy nooit een Sanders zal worden? Ze is een grotere Sanders dan Nina ooit is geweest.
- Maxime maakt een tekening van Anton, verfrommelt hem en gooit het in de prullenbak van Rik...
- De verhaallijn met Rik, Saskia en Nuran herhaalt zich nu gewoon letterlijk... wtf?![]()
- Ik zou me kapot ergeren aan de scènes tussen Anton en Bianca als ze niet zo uitmuntend konden acteren.
Neequote:Op woensdag 2 mei 2012 18:39 schreef musiclover030 het volgende:
had je geen gewone foto's van Marly en Everon kunnen plaatsen?
dat zijn het toch ook?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:39 schreef musiclover030 het volgende:
had je geen gewone foto's van Marly en Everon kunnen plaatsen?
Waarom is Amy meer Sanders?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:53 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Inderdaad. Amy hoort er in mijn ogen juist helemaal niet bij
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef Gulmez het volgende:
hopelijk weer veel skirre dingen in gtst va\navond heb net bij de shoppa weer dinge gehaald dus ben er klaar voor stond vanmiddag gvd 33 minuten in de action aanstekers te zoeken was zo stoned wiist niet eens meer welke winkel ze stonden die dingen ik maar zoeken![]()
![]()
![]()
Een Sanders laat zich niet op haar kop zitten en is zelfverzekerd of berekenend zoals Ludo, Stefano of Nick. Amy laat daar meer van zien dan Nina, de grote angsthaas. De reden van het stalken slaat inderdaad nergens op.quote:
Duidelijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Een Sanders laat zich niet op haar kop zitten en is zelfverzekerd of berekenend zoals Ludo, Stefano of Nick. Amy laat daar meer van zien dan Nina, de grote angsthaas. De reden van het stalken slaat inderdaad nergens op.
Amy heeft de psychokant van Isabella.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Een Sanders laat zich niet op haar kop zitten en is zelfverzekerd of berekenend zoals Ludo, Stefano of Nick. Amy laat daar meer van zien dan Nina, de grote angsthaas. De reden van het stalken slaat inderdaad nergens op.
En der pruikquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Amy heeft de psychokant van Isabella.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |