Aysen wel, maar Nuran nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:27 schreef Moofasah het volgende:
Vind de karakters Aysen en Nuran nu uiteindelijk toch wel leuk in de serie passen.
Ze heeft een flinke beurt nodig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:12 schreef vencodark het volgende:
Dat paniekerige gezicht van Nuran ook altijd. Irritant.Ze moet eens wat relaxer worden.
Ik zag al het voorstukje gisteravond, Nina die doordraait? En Amy die het met cynisch commentaar alleen maar erger maaktquote:
Nog steeds niets aan. Beide niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:27 schreef Moofasah het volgende:
Vind de karakters Aysen en Nuran nu uiteindelijk toch wel leuk in de serie passen. In het begin haalde ze me echt het bloed onder de nagels vandaan, vooral Aysen. Maar nu die twee meer in hun rol zijn gegroeid is het acteerwerk ook beter geworden.
Heb nog altijd een hekel aan Aysen, maar op een positieve manier. Het is altijd leuk om iemand in de serie te hebben om te haten en slecht toe te wensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Shag is Jack?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oh en ik ben benieuwd hoe dat tussen Bingping, shag, en sjorsch gaat lopen mang
Puntje van de stoel weerquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Over een kwartier is het weer genieten...:')
Zo als Jan Mulder zou zeggen een schitterende ergenis.,quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Over een kwartier is het weer genieten...:')
Jaaa spannend!! Ik ben zoooo benieuwd wat voor geweldige dingen Nuran weer gaat doen!!!quote:
Het lijkt me dat hij sowieso nog wel ondervraagt gaat worden over waar hij was. Genoeg getuigen lijkt me!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef ZaZoe het volgende:
De uitgenaste Ludo had toch allang Mike continu laten volgen, was ie nu meteen al afgevallen als stalker. Alles voor zijn prinses
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
heb niks gezien van de eerste helft, nog iets gemist?
Wacht maar af.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dornken Meki![]()
Nina begint echt fucked op te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |