SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ik versta hem ook maar het klinkt wel gekquote:Op maandag 30 april 2012 20:47 schreef MissJ het volgende:
ik versta Mike prima trouwens, maar dat komt vast omdat ik een paar keer per jaar in België ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Maar jij woont ook in het zuiden.quote:
dat dacht ik alquote:Op maandag 30 april 2012 21:16 schreef loezzzje het volgende:
Ik had niet in de gaten dat ik de laatste post had![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik versta Mike ook prima.quote:Op maandag 30 april 2012 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar jij woont ook in het zuiden.
Ik zou het wel fijn vinden als ze hem zouden ondertitelen.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat dacht ik alDus toen miste ik ineens een nieuw topic en heb ik 'm geopend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
previewIddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat slecht zeg.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Iddwat slecht zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik denk van god losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rest zegt me niks.
Oh hij! Daarin was hij wel super goedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:11 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik denk van god losrest zegt me niks.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:27 schreef roos85 het volgende:
[..]Inderdaad een pokerfaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:29 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Iddwat slecht zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:27 schreef roos85 het volgende:
[..]ja maar daar ziet hij er nog redelijk normaal uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In gtst is het net, ja, hoe moet ik dat zeggen![]()
Ik ben ook nog op zoek naar het goede woordquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In gtst is het net, ja, hoe moet ik dat zeggen
Die app is ook zo ruk als de netequote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef heaven7 het volgende:
Wtf is er met rtlgemist aan de hand? Ik heb een week gtst terug te kijken maar er staat helemaal niks op??
Alsof iemand met een taakstraf een rol moet vervullen. Zoiets is het. Kansloos.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ben ook nog op zoek naar het goede woord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Trouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind Mike irritant maar hij kan tenminste wel acteren. Kan ik van de rest niet zeggenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Alsof iemand met een taakstraf een rol moet vervullen. Zoiets is het. Kansloos.
Alles wat er de laatste tijd in is gekomen, is om te janken.
De ander doet alsof ze een robot is (Aysen)
Haar zus, kijkt als een opgeblazen mopshond (nuran)
Amy.... tsja.... laat maar...
En dan deze snikkel...Lachwekkend.
Dan vind ik persoonlijk Bemoeial Mike nog het "leukste" die meedoet
Ik ben ook kansloos, kan alleen nog maar zeuren op GTST
Das knap aangezien Maxime geen baarmoeder meer heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:11 schreef sherezade het volgende:
Anton gaat nog een keer van bil gaan met Maxime, waarbij Maxime dus in verwachting raakt van Anton, ik zie de zomer clif al voor me ,,,
http://www.rtl.nl/xl/#/u/f85d6443-65d0-3e21-b1d0-c3e13752c1dbquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:35 schreef Marrije het volgende:
irritant zeg, dat het nog niet op rtl xl te zien is, aflevering van gisteren
Ligt het niet aan de instellingen van je pc/browser?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef Madame_Paon het volgende:
RTL XL is ook ontzettend waardeloos. Maar de site verbeteren? Ho maar.
Ik kan nog steeds geen enkele video bekijken ... maar de reclame wordt wel probleemloos afgespeeld.
Heb je de klantenservice al gemaild? Of bij veel gestelde vragen gekeken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef Madame_Paon het volgende:
RTL XL is ook ontzettend waardeloos. Maar de site verbeteren? Ho maar.
Ik kan nog steeds geen enkele video bekijken ... maar de reclame wordt wel probleemloos afgespeeld.
Ik heb het in DIG gevraagd en met mijn pc hoort die site het gewoon te doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:48 schreef douche-eendje het volgende:
Ligt het niet aan de instellingen van je pc/browser?
Jup, meerdere keren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je de klantenservice al gemaild? Of bij veel gestelde vragen gekeken?
Al eens een andere browser geprobeerd? Browser goed ingesteld, geen andere dingen die het mogelijk kunnen blokkeren?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb het in DIG gevraagd en met mijn pc hoort die site het gewoon te doen.
[..]
Jup, meerdere keren.
Maar ze hebben nog geen enkele keer gereageerd op mijn mails ...
En met Google kan ik niks vinden over de foutmelding die ik krijg.
In 4 verschillende browsers al: Chrome, Firefox, Internet Explorer en Safari.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Al eens een andere browser geprobeerd?
dank!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/f85d6443-65d0-3e21-b1d0-c3e13752c1db
Stond onder het kopje gisteren bij rtlxl.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |