Zo kunnen ze elk jaar wel wat achterhouden, ik dacht dat er van eerdere edities nog lekker veel geld over was om NU eens echt bijzondere namen te halen.quote:Op maandag 30 april 2012 10:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Nog 108 dagen wachten, nog zo lang![]()
Wat denken jullie dat ze met de extra ontvangen BTW gaan doen?
Van mij mogen ze het houden, en dat geld besteden aan terrein of aan de lineup.
Ze hebben zelf aangegeven nog geld over te hebben van de vorige editie. Dat ze het geld maar eens echt teruggeven aan de bezoeker.quote:Op maandag 30 april 2012 10:28 schreef indiaantje89 het volgende:
uhmm. 3 gratis muntjes bij de ingang te verkrijgen bij je bandje?quote:Op maandag 30 april 2012 10:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Dan worden de drankjes wel erg duur danquote:Op maandag 30 april 2012 13:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
uhmm. 3 gratis muntjes bij de ingang te verkrijgen bij je bandje?
per wanneer gaat die BTW verlaging in?quote:Op maandag 30 april 2012 10:28 schreef indiaantje89 het volgende:
ben bang dat wat ze over hadden nu bij de begroting moet omdat ze het kaartje feitelijk niet verhoogd hebben en de exploitatie zal wel duurder zijn.quote:Op maandag 30 april 2012 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben zelf aangegeven nog geld over te hebben van de vorige editie. Dat ze het geld maar eens echt teruggeven aan de bezoeker.
Als het goed is 1 augustus.quote:Op maandag 30 april 2012 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
per wanneer gaat die BTW verlaging in?
Ja las het inmiddels, de organisatie ging nog met de juristen kijken hoe en of ze nog iets konden doenquote:
Daar zal je de komende 90 dagen nog erg weinig lowlands zien andersquote:Op maandag 30 april 2012 22:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Wanneer ik dit soort dingen zie wil ik eigenlijk al richting Biddinghuizen vertrekken
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 03-05-2012 om 12:46:53Nou ja zeg, het moet niet gekker worden: acts waar we niet eens mee in gesprek zijn kondigen zichzelf aan. #LL12 #wannabees reageer retweet
Dat zal toch wel vaker gebeuren gok ik zoquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:49 schreef AMDB het volgende:
LOLOLtwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 03-05-2012 om 12:46:53Nou ja zeg, het moet niet gekker worden: acts waar we niet eens mee in gesprek zijn kondigen zichzelf aan. #LL12 #wannabees reageer retweet
3fm is ongeslagen regerend wereldkampioen onzin-bevestigingen voor Lowlands de wereld in helpen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:17 schreef Fuszy het volgende:
Of monsters and men was toch bij Giel bevestigd?
Inderdaad vorig jaar hadden we in die categorie The White Lies en Mark Ronson.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
3fm is ongeslagen regerend wereldkampioen onzin-bevestigingen voor Lowlands de wereld in helpen.
Was inderdaad de verwachting, dat gaan fijne laatste uurtjes wordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:11 schreef theodoor9 het volgende:
Foo Fighters, zoals verwacht, op de zondag
http://www.foofighters.com/us/tour
Ooow, komen the papas and the mamas ook ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:17 schreef WeezerButler het volgende:
En die papa's en mama's die de oppas moeten aflossen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice! Weer een mooie naam.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:40 schreef theodoor9 het volgende:
Op het Graz/forum staat dat Beach House komt. Kan alleen nu niet op dat forum vanwege onduidelijke redenen..
Edit: hier dus: http://issuu.com/glamcult/docs/gc_04_april_2012_los
ze bevestigen zichzelf in een interview (p33)
Wie mag ik verstaan onder FNM? Het zal vast voor de hand liggen, maar ik weet het zo 1,2,3 nietquote:Op maandag 7 mei 2012 10:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Alweer foo fighters straks komt FNM ook weer, en ik hoopte zo op een niet festival datum....
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wie mag ik verstaan onder FNM? Het zal vast voor de hand liggen, maar ik weet het zo 1,2,3 niet
quote:
Ooeeeeh Vitalic!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Maximo Park staat ook op Frequency festival.
Lijkt me dan een logische keuze om ook naar Biddinghuizen te laten komen.
Verder hebben ze ook:
Blood Red Shoes, Vitalic, The Asteroids Galaxy Tour, Oberhofer, Cloud Nothings, Here We Go Magic, Balthazar, Boy & Bear, Jezabels, Ewert and the Two Dragons, We Are Augustines, Atomique en Love + Hate.
Ik verwacht Boy & Bear enorm. Die lopen ongeveer hetzeldfe pad als Of Monsters and Men (al vind ik die wat beter) en die staan er ook.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Maximo Park staat ook op Frequency festival.
Lijkt me dan een logische keuze om ook naar Biddinghuizen te laten komen.
Verder hebben ze ook:
Blood Red Shoes, Vitalic, The Asteroids Galaxy Tour, Oberhofer, Cloud Nothings, Here We Go Magic, Balthazar, Boy & Bear, Jezabels, Ewert and the Two Dragons, We Are Augustines, Atomique en Love + Hate.
Dat was al twee keer heel vet op Lowlandsquote:
ik wilde laatst ook iets daar terugvinden....... is me niet gelukt op die nieuwe sitequote:Op maandag 7 mei 2012 18:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wil kan de audio van Dizzee Rascal op LL 2004 (werkend) terugvinden op 3voor12? Toen was ie pas tof.
Nu vind ik er geen zak meer aan.
Het ligt dus niet aan mij. Wou m'n nieuwe laptop al weer gaan inruilen....quote:Op maandag 7 mei 2012 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wilde laatst ook iets daar terugvinden....... is me niet gelukt op die nieuwe site
Nee, ze hebben het hele archief volgens mij niet meer zo doorzoekbaar gemaakt. Ik zocht laatst de beelden van Chemical Brothers op Lowlandsquote:Op maandag 7 mei 2012 18:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan mij. Wou m'n nieuwe laptop al weer gaan inruilen....
Volgens mij is gewoon alles er af gehaald van voor 2009. Wel een beetje jammer, er stonden zulke goede optredens tussen!quote:Op maandag 7 mei 2012 18:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het hele archief volgens mij niet meer zo doorzoekbaar gemaakt. Ik zocht laatst de beelden van Chemical Brothers op Lowlands
Gefeliciteerd met Wilco lowlands gangersquote:Op maandag 7 mei 2012 19:17 schreef indiaantje89 het volgende:
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
http://wilcoworld.net/#!/shows/
Vet, weer een mooie naam.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:17 schreef indiaantje89 het volgende:
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
http://wilcoworld.net/#!/shows/
Ik hoop het niet. Eigelijk zie ik nu al op tegen het blokkenschemaquote:Op maandag 7 mei 2012 20:47 schreef ohnikua het volgende:
Waar ik wel gelijk voor vrees is overlap Wilco in Grolsch met Foo Fighters in Alpha
Mooie toevoeging! Ik denk eerlijk gezegd niet dat Wilco de tegenhanger moet zijn van Foo Fighters in de Grolsch. Verwacht Wilco als voorlaatste in de Grolsch ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Eigelijk zie ik nu al op tegen het blokkenschema.
Vind echt bijna alles tot nou toe het bekijken waard
Zou idd ook goed kunnenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:38 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Mooie toevoeging! Ik denk eerlijk gezegd niet dat Wilco de tegenhanger moet zijn van Foo Fighters in de Grolsch. Verwacht Wilco als voorlaatste in de Grolsch ofzo.
Is het raar om te denken dat ze daar niet bekend genoeg voor zijn/ niet genoeg mensen trekken?quote:
Een ding weet ik zeker. Ik ben er bijquote:Op maandag 7 mei 2012 23:19 schreef theodoor9 het volgende:
We zullen zienIk denk gewoon dat de Alpha een te grote tent is voor Wilco.
Maar in de laatste jaren hebben daar ook dingen als Selah Sue en Damien Rice gestaan. Het zou dus kunnen, maar mijn 50 cent blijf ik inzetten op headliner Grolsch. Als ik de reacties zo bekijk, moet Wilco volgens mij wel degelijk in staat zijn de druk van de Alphaketel bij de Foo Fighters te halen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:19 schreef theodoor9 het volgende:
We zullen zienIk denk gewoon dat de Alpha een te grote tent is voor Wilco.
he's just a rascal, dizzee rascalquote:Op maandag 7 mei 2012 18:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wie kan de audio van Dizzee Rascal op LL 2004 (werkend) terugvinden op 3voor12? Toen was ie pas tof.
Nu vind ik er geen zak meer aan.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
yeah, 50 Cent als headliner Grolsch!!1
Verschil was wel dat het bij Selah Sue afgeladen vol was in de Alpha en bij Damien Rice niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:23 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Maar in de laatste jaren hebben daar ook dingen als Selah Sue en Damien Rice gestaan. Het zou dus kunnen, maar mijn 50 cent blijf ik inzetten op headliner Grolsch. Als ik de reacties zo bekijk, moet Wilco volgens mij wel degelijk in staat zijn de druk van de Alphaketel bij de Foo Fighters te halen.
De hele show duurde 20 minutenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
he's just a rascal, dizzee rascalja dat was vroeger wel leuk... ik heb hem in 2004 ook wel gezien geloof ik
al was het niet de hele show.
hier dan aardig deel van de showquote:
Jezabels op het gratis De-Affaire. Kans wordt kleiner maar het blijft mogelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:29 schreef ranja het volgende:
Jezabels op Pukkelpop... vrees het ergste maar hopelijk ook op Lowlands?
quote:09/05/2012 Literatuurprogramma >
Op Lowlands natuurlijk ook aan literaire hoogstandjes geen gebrek! En begin nou niet meteen te gapen want deze schrijvers houden van feest, humor, seks, muziek, avontuur en spektakel!
Jan van Mersbergen draagt voor uit zijn carnavalsroman ‘Naar De Overkant Van De Nacht’, rijkelijk afgewisseld door de Venlose Blaoskapel D’n Heiten Haspel. De Libris Literatuurprijs 2012 won hij er nét niet mee, maar wel de BNG Nieuwe Literatuurprijs en een nominatie op de longlist van de Gouden Uil.
Poëzie boring? Wake up! To Buddy Wakefield bijvoorbeeld. Een Amerikaan van letterlijk twaalf ambachten (waaronder straatmuzikant in Amsterdam, houthakker in Noorwegen en straatverkoper in Spanje) maar uiteindelijk goed terechtgekomen als tweevoudig wereldkampioen poetry slam. Buddy is geknipt voor Lowlands: rauw, humoristisch, hartstochtelijk en met een huizenhoog octaangehalte.
Of je ziel nu wel of niet bestaat, het Poëziecircus balsemt hem. Met de LITERAIRE RELISHOW, waarin dichters, schrijvers, rappers en gospelzangers hun woorden de geest geven: hemeltergend mooi zendingswerk van de dichters Maarten Das, Ingmar Heytze en Alexis de Roode, poetry slammers Erik-Jan Harmens en Buddy Wakefield en rapper Dox. Vrouwkje Tuinman citeert uit haar sermoen over het hiernamaals, muziek is er van gospelkoor Voiced en ex-stadsdichter van Amsterdam F. Starik is voorganger. Liever iets aards? Wat dacht je van IN BAD MET EEN DICHTER? Een wellnessbehandeling voor lichaam en geest! Met vochtig klaterende bijdragen van Ingmar Heytze, Alexis de Roode, Thomas Möhlmann, Anne Broeksma, Kira Wuck, Nadine Ancher, Hanneke van Eijken, Merijn Schipper en Destanny Selawetti. Maak je borst maar nat!
Het programma op een rijtje:
Nico Dijkshoorn
James Worthy
Lamoer
Dennis Gaens & Macronizm – ‘Lucy’
Nyk de Vries
Murat Isik, Ozcan Akyol, Nazmiye Oral – ‘De Turken Komen’
Meindert Talma
Spui 25
Puur gelul
Recensiekoning op Lowlands
Jan van Mersbergen
Buddy Wakefield
Poëziecircus – ‘Literaire Relishow’ en ‘In Bad met een Dichter’
Vorig jaar bleek al dat er onder Lowlandsbezoekers veel literair talent rond loopt en daarom organiseren Lowlands en literairwerk.nl dit jaar weer een schrijfwedstrijd. De winnaar krijgt niet alleen 2 kaarten voor Lowlands maar verdient ook een plekje binnen het literaire programma van Lamoer om zijn of haar werk voor te dragen. Meer info hier!
Daar kan ik ook altijd wel om lachen ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:06 schreef ohnikua het volgende:
Recensiekoning is wel een vaak hilarische weblog, kan me best voorstellen dat ik daar even bij ga kijken.
Wedden dat Lowlands-camping ze voor is, die heeft al lang de manager gesproken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:48 schreef theodoor9 het volgende:
Morgen heeft Lowlove weer een nieuwe naam..
Bazen optreden was dat, jammer dat ze gestopt zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is langer dan Be Your Own Pet ooit in de India tent
Bedoelen ze dit niet sarcastisch ? Aangezien er al zoveel zelf bevestigingen zijn ondertussen. Zquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:48 schreef theodoor9 het volgende:
Morgen heeft Lowlove weer een nieuwe naam..
Draaide de hele zondagnacht in de Grolsch. Iets mee dan vulling dus, zou het eerder een zoethoudertje noemen. St.Paul hoort ook een beetje bij het Lowlands meubilair.quote:
quote:
Volgende week maken ze bekend dat ze dit jaar bier verkopenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:44 schreef MCH het volgende:
Ik ben niet achterlijk, ik weet wie die vent is. Lowlands doet achterlijk met die zoethoudertjes.
volgens mij zitten we op een redelijk vergelijkbaar ritme qua bekendmaking als vorig jaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:44 schreef MCH het volgende:
Ik ben niet achterlijk, ik weet wie die vent is. Lowlands doet achterlijk met die zoethoudertjes.
Klopt vorig jaar waren er eind april 33 namen bekend en kwamen daar 1 juni pas weer 28 namen bij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij zitten we op een redelijk vergelijkbaar ritme qua bekendmaking als vorig jaar.
Kloon, al lang bekend toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:51 schreef WeezerButler het volgende:
Zijn Pirania en Indiaantje89 soms tweelingbroers ?? Vorig jaar reageerde Pi bij elke scheet, nu de Indiaan...
Ik werk nu fulltime, dus zo snel reageer ik niet meerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:51 schreef WeezerButler het volgende:
Zijn Pirania en Indiaantje89 soms tweelingbroers ?? Vorig jaar reageerde Pi bij elke scheet, nu de Indiaan...
Ja tuurlijk en Kluun staat daar dan ook in de buurt zekers.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Straks maken ze ons nog wijs dat Joost van Bellen en Dolf Jansen op Lowlands staan
Wat?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:41 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik ben echt zeer benieuwd naar Mumford & Sons zeg!
Oh nee, sorry, ik zit even in de war met Pinkpop (daar ga ik ook naartoe vandaar dat ik het even door elkaar haal...)!quote:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 14-05-2012 om 19:33:46Morgenochtend is @OrgelVreten te gast bij @giel3fm op #3FM Ik zou zeker luisteren want ze hebben nog een leuk festivalnieuwtje...
#LL12 reageer retweet
Project van DeWolff?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:34 schreef PiRANiA het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 14-05-2012 om 19:33:46Morgenochtend is @OrgelVreten te gast bij @giel3fm op #3FM Ik zou zeker luisteren want ze hebben nog een leuk festivalnieuwtje...
#LL12 reageer retweet
YES!!!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:04 schreef theodoor9 het volgende:
Op Graz meld iemand dat Lowlands in onderhandeling is met Dry the River voor de zondag. Hij heeft violist gesproken na een concert in de effenaar.
http://grazforum.muziekag(...)&p=423521#post423521
Vorig jaar Charlie, ik zou er dus niet van opkijken als ze (vroeg) in de India ingepland staan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
YES!!!!!!
Zal wel een zaterdagochtend in de Lima worden ofzo maar dat vind ik helemaal prima
Van de week in Rotown gezien. Erg goed )
wtf? Heb ik ze gemist?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:46 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Vorig jaar Charlie, ik zou er dus niet van opkijken als ze (vroeg) in de India ingepland staan.
Kut oplossing, steek die tientallen duizenden euro's maar in een dikke actquote:Op maandag 30 april 2012 13:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
uhmm. 3 gratis muntjes bij de ingang te verkrijgen bij je bandje?
Inderdaad, ze kunnen toch wel een paar bekend maken ipv alleen maar gitaarbands. Er is nu weinig bekend voor de elektronische liefhebber en ik heb best wel zin om wat in te luisteren..quote:
Op enkele namen na komen de electronische acts altijd pas in juni.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:29 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Inderdaad, ze kunnen toch wel een paar bekend maken ipv alleen maar gitaarbands. Er is nu weinig bekend voor de elektronische liefhebber en ik heb best wel zin om wat in te luisteren..
Aai oke, en hopen dat het wat wordt dan. De line-up van vorig jaar zal lastig te overtreffen zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Op enkele namen na komen de electronische acts altijd pas in juni.
Haha zo zie je maar weer, vorig jaar was er juist veel kritiek op de line-up. Dat geldt dus niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:51 schreef Nest het volgende:
[..]
Aai oke, en hopen dat het wat wordt dan. De line-up van vorig jaar zal lastig te overtreffen zijn
Die kritiek zal voornamelijk op de "gitaar/analoge" line-up zijn geweest denk ik. Wat een grootheden uit de dance/electronic scene waren er zeg. Aphex twin, Trentemoller. Amon tobin was ook briljantquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:59 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Haha zo zie je maar weer, vorig jaar was er juist veel kritiek op de line-up. Dat geldt dus niet voor iedereen.
1 avondje is zat, meer Techno pleasequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:24 schreef Nest het volgende:
[..]
Edit; Wat meer DnB was leuk geweest trouwens, hopen dat ze daar dit jaar niet weer de plank mis mee slaan..
Was er maar een avondje vorig jaar, maar er waren slechts twee dj's, waarvan er eentje geen flauw idee had wat hij aan het doen was, en dat met ze eigen bbc show..quote:
Ik weet niet hoe het vorig jaar was, toen ben ik alleen zaterdag naar Lowlands geweest. Voorheen was er altijd 1 DnB avond, maar tegenwoordig volgens mij meer Dubstep.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:17 schreef Nest het volgende:
[..]
Was er maar een avondje vorig jaar, maar er waren slechts twee dj's, waarvan er eentje geen flauw idee had wat hij aan het doen was, en dat met ze eigen bbc show..
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:48 schreef indiaantje89 het volgende:
voor de straattheater liefhebbers
15/05/2012 Straattheaterprogramma >
Dit jaar loop je op Lowlands natuurlijk ook weer een hoop bizarre, hilarische en indrukwekkende straattheateracts tegen het lijf. Neem dit mooie rijtje even door, dan ben je alvast mentaal voorbereid voor een flinke portie totale ontwrichting!
Tom Campbell – 'Clay performance’
We hebben op Lowlands wel eens vaker iemand rondlopen met iets op z’n hoofd: een aquarium met rondzwemmende goudvissen bijvoorbeeld. Maar het kan altijd nóg gekker. De Schotse kunstenaar “Tom Campbell” komt met een bizarre klei act 3 dagen lang naar Biddinghuizen. Komt dat zien. Het is je enige kans. Vanwege de risico’s die aan de performance kleven is Lowlands de enige mogelijkheid om de act te zien. Dat hebben wij weer…
La Chouing – ‘Cendres’
Een tragikomische slapstickvoorstelling waarin twee broers gekleed in witte pakken het publiek uitnodigen deel te nemen aan een ceremonie. Om hun moeders wilsbeschikking na te komen moeten zij een vrouw uit het publiek trouwen. Pas dus op waar je staat maar geniet met je maten van lekker veel knal- en spuitwerk, een boel geklieder en vreemde rituelen.
Rimski’s Bicycle Piano
Al fietsend, zingend en spelend rijdt Rimski zijn unieke ‘Bicycle Piano’ over het Lowlandsterrein. En als de sterren goed staan, wordt Rimski vergezeld door Violet, een nachtclubzangeres van dubieus allooi. Zing gerust mee, de liedjes van Rimski vragen erom. Uit ellende geboren, in humor getogen en altijd goed voor een surrealistische noot.
De Poëzie Escribano
Deze poëzienotaris zet met zijn antieke Remington-typemachine jouw verhaal op papier, maar dan poëtisch. Heb je een boodschap voor iemand? Een mooie herinnering, een verhaal of een dilemma? Schuif aan en hij verandert je gedachten in poëzie.
Cocoloco – ‘The Painters’ en ‘Duel In The Song’
De Engelse straattheatergroep Cocoloco wordt ook wel omschreven als ‘de kunst van de waanzin tot in de perfectie’. Op Lowlands spelen ze de voorstellingen ‘Duel In The Song’, over de strijd tussen twee cowboys, en ‘The Painters’, waarin kunstwerken tot stand komen door het uitbraken van gekleurde verf.
TV Wartburg
Wegens succes geprolongeerd: TV Wartburg, ’s werelds kleinste mobiele openluchtbioscoop annex 3D-gamestation. Gemaakt als een versmalde versie van het opdondertje op wielen waar ooit onze Oost-Duitse medemens ‘auto’ tegen zei en rijdend en werkend op accu’s, dus geen vieze uitlaatgassen. Een multimediasensatie waar je naar hartelust de Hully Gully, Twist of Boogaloo op kan dansen. Als dat geen rock & roll is!
Doble Mandoble – ‘La Belle Escabelle’
Een tweeling, zoals de naam al verraadt. Spaans bovendien, maar dat maakt niet uit, want ze zeggen boe noch ba. Wat wel uitmaakt is dat ze afgestudeerd zijn aan de circushogeschool Ecole Supérieure des Arts du Cirque in Brussel. Profs dus, die bovendien gezegend zijn met een flinke dosis subtiele humor en een vingervlugheid waar Hans Klok zenuwachtig van zou worden. Clownerie, acrobatiek en magie zijn dan ook de poten waarop hun keukentrapact staat als een huis.
Gandini Juggling – ‘Smashed’
Negen jongleurs, honderd appels en theatrale performing skills vormen de ingrediënten van een show waar je de volgende Lowlands nog over praat. De appelvastheid van deze dames en heren is ronduit fenomenaal (let op het moment dat ze onder het jongleren door doodleuk in een van die appels hun tanden zetten), helemaal als je nagaat dat ze intussen vlekkeloos de ene na de andere choreografie uitvoeren, geïnspireerd door de legendarische Pina Bausch.
CirQ – 'Grand Café’
Een duo performers met een echte bruine kroeg maar dan in 't klein, kleiner, kleinst! En het enige café waar nog binnen gerookt mag worden! Kortom, de ideale opwarmer voor artiesten met plankenvrees, en de perfecte opfrisser voor verhitte Lowlandshoofden.
Bootworks Theatre – ‘The Red Boxes’
Driewielers, echt heel vaak zie je ze niet op Lowlands. Laat staan met een soort knalrood kassahokje erbovenop. Maar voor alles is een eerste keer, dus zie je ze straks daadwerkelijk over het terrein sjezen, vier stuks maar liefst, in slagorde. Als ze stilstaan merk je dat zich in elk hokje een performer bevindt, en dat elk van die performers een vijfminutenverhaal vertelt. En elk verhaal maakt deel uit van een groter verhaal, ‘La Boîte Noire’, een moordmysterie van het (on)zuiverste water.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:35 schreef rubbereend het volgende:
Wat is het duurste wat je op Lowlands kan eten?
Dave Grohlquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:35 schreef rubbereend het volgende:
Zon hele maaltijd van de Vietnam misschien? Dan ik heb zin in die broodjes van La Placequote:Op donderdag 17 mei 2012 13:35 schreef rubbereend het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:50 schreef Mormor het volgende:
![]()
Woohoo heb er zin in.
Komen er eigenlijk nog kaarten vrij weer? Van die illegaal verkochte kaarten die opnieuw de verkoop in gaan.
Nee die kosten dacht ik maar 4 muntjes.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:52 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Zon hele maaltijd van de Vietnam misschien? Dan ik heb zin in die broodjes van La Place
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:52 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Zon hele maaltijd van de Vietnam misschien? Dan ik heb zin in die broodjes van La Place
inderdaad. Volgens mij kom je niet snel hoger uit dan 4 a 5 muntjes. Maarja het bier erbij maakt het natuurlijk pas echt duurquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:05 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Nee die kosten dacht ik maar 4 muntjes.
Jammer, mijn huisgenote wil toch mee. Dus had haar enthousiast verteld dat er waarschijnlijk weer kaarten vrij komen. Ben alleen niet zo goed in het in de gaten houden :p.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik weet niet meer, maar er komen vast nieuwe kaarten vrij :p
Een paar dagen van tevoren zal lowlands wel weer wat kaarten vrijgeven. En aan kaarten komen is niet zo moeilijk, gewoon je ogen en oren goed open houdenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:02 schreef Mormor het volgende:
[..]
Jammer, mijn huisgenote wil toch mee. Dus had haar enthousiast verteld dat er waarschijnlijk weer kaarten vrij komen. Ben alleen niet zo goed in het in de gaten houden :p.
Zeg flauwe... jij zou helemaal niet naar LL gaan en nu ga je toch.....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een paar dagen van tevoren zal lowlands wel weer wat kaarten vrijgeven. En aan kaarten komen is niet zo moeilijk, gewoon je ogen en oren goed open houden
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeg flauwe... jij zou helemaal niet naar LL gaan en nu ga je toch.....![]()
![]()
Ik ken het nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft een tijd geduurd die bevestiging. Was wel een zekerheidje.
+ ACIDP303WER en Macronizm. Hoewel ik denk dat die laatste een naam is die zichzelf bevestigd heeft maar waar Lowlands niet eens mee in onderhandeling is, zoals RRB heeft gezegd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ken het niet![]()
Ondertussen al behoorlijk wat zelf bevestigingen:
- Of Monsters And Men
- Beach House
- Koan Sound
- Fresku
- The Maccabees
- Holy Other
- The Gaslight Anthem (blijkbaar)
- Benji B
- Willy Moon
- Dry The River (althans in onderhandeling, dat zal wel los komen)|
- Dj Spinn
- Dj Rashad
- Dj St. Paul (staat hij andere jaren ook of het "Affiche"?)
Behoorlijk lijstje al
haha ok, had ik niet in de gaten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Macronizm is al bevestigd maar niet als Muziek act.
Staat onder:
Dennis Gaens & Macronizm - 'Lucy' onder Literatuur
En nog heb ik er nooit van gehoordquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
St Paul staat al zo'n 13 jaar op Lowlands, ja.
Waarmee hij zeker nog niet de langstdraaiende is.
Wie is dat dan? Alpha DJ's ? Joost van Bellen ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
St Paul staat al zo'n 13 jaar op Lowlands, ja.
Waarmee hij zeker nog niet de langstdraaiende is.
Van ohnikua dusquote:Op maandag 23 april 2012 13:36 schreef ohnikua het volgende:
dit staat trouwens op de facebook van lowlands (ik ken het niet):
'It is now official.. Our new project ACIDP303WER will be playing on the biggest festival in Holland. Lowlands 17th of august in the X-Ray. '
50litervaten zijn al 25% duurder ofzoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:12 schreef ebeaydojraes het volgende:
Waren we nog positief over de ticketprijs... Gaat de prijs van bier omhoog door btw en extra accijns. Ik gok op 3 euro per biertje met dit tempo...
Dat is een bekertje waterig bier van 6,61 gulden!!1!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:12 schreef ebeaydojraes het volgende:
Waren we nog positief over de ticketprijs... Gaat de prijs van bier omhoog door btw en extra accijns. Ik gok op 3 euro per biertje met dit tempo...
oh ja? prijs is gewoon verhoogd... niks positief. En ik verwacht ook niet dat LL volgend jaar de prijzen omlaag gaat doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:12 schreef ebeaydojraes het volgende:
Waren we nog positief over de ticketprijs...
Aangezien ze hoog van de toren bliezen over de BTW-verhoging en het feit dat die dit jaar weer omlaag gaat, mag ik toch verwachten dat de prijs óf hetzelfde blijft óf zakt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ja? prijs is gewoon verhoogd... niks positief. En ik verwacht ook niet dat LL volgend jaar de prijzen omlaag gaat doen.
Als het dezelfde prijs zou blijven zou dat al redelijk schandalig zijn vind ik. De prijs is dit jaar echt fors omhoog gegaan. Van 155 naar 175, vanwege de btw werd gezegd. Stel dat volgend jaar de prijs op 175 zou blijven heb je dus een prijsverhoging van 20 euro zonder reden, omdat de btw dan weer 6 % is. Dat zou schandalig zijn, dus is er maar 1 optie: verlaging van de prijs. Maar die zal vast niet 20 euro zakken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aangezien ze hoog van de toren bliezen over de BTW-verhoging en het feit dat die dit jaar weer omlaag gaat, mag ik toch verwachten dat de prijs óf hetzelfde blijft óf zakt.
Ze hebben alleen de BTW verhoging gerekend en niet de kostenstijgingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ja? prijs is gewoon verhoogd... niks positief. En ik verwacht ook niet dat LL volgend jaar de prijzen omlaag gaat doen.
ik verwacht ook dat het gelijk blijft, de BTW verlaging is redelijk gelijk aan de jaarlijkse kostenstijgingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aangezien ze hoog van de toren bliezen over de BTW-verhoging en het feit dat die dit jaar weer omlaag gaat, mag ik toch verwachten dat de prijs óf hetzelfde blijft óf zakt.
Ja, 20 euro. En welke kostenstijging bedoel je? Die van die grotere artiesten die niet geboekt waren?? (niet dat die van mij hoeven te komen, maar dat terzijde).quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze hebben alleen de BTW verhoging gerekend en niet de kostenstijging
Die kostenstijging was sowieso niet reëel, dat heeft meneer de directeur zelf nog aangegeven vorig jaar, omdat ze geld over hadden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De kostenstijging die al 18 edities plaatsgevonden heeft, natuurlijk.
ze hadden een keer geld over omdat de grote act niet geboekt was. Maar de koststijging gaat natuurlijk wel jaarlijks door. Dat je toevallig een keer ruim binnen je begroting blijft is een uitzondering. De begroting moet elk jaar omhoog. Je kunt de begroting niet aanpassen op één incidenteel jaar. Dat geld gaat naar reserves die een keer incidenteel aangesproken kunnen worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die kostenstijging was sowieso niet reëel, dat heeft meneer de directeur zelf nog aangegeven vorig jaar, omdat ze geld over hadden.
Een goed bedrijf doet ook aan kostenbeperking. Ik vind het een beetje makkelijk om te zeggen: de kosten worden nu eenmaal hoger. Daarbij is het zonder rekenmachine wel uit te rekenen dat die stijging van 20 euro niet louter de 13% stijging van de btw is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hadden een keer geld over omdat de grote act niet geboekt was. Maar de koststijging gaat natuurlijk wel jaarlijks door. Dat je toevallig een keer ruim binnen je begroting blijft is een uitzondering. De begroting moet elk jaar omhoog. Je kunt de begroting niet aanpassen op één incidenteel jaar. Dat geld gaat naar reserves die een keer incidenteel aangesproken kunnen worden.
Miss even je rekenmachine pakken dan..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een goed bedrijf doet ook aan kostenbeperking. Ik vind het een beetje makkelijk om te zeggen: de kosten worden nu eenmaal hoger. Daarbij is het zonder rekenmachine wel uit te rekenen dat die stijging van 20 euro niet louter de 13% stijging van de btw is.
Vorig jaar 155 euro incl 6% btw= 146,22. 146,22*1,19=174. prijs dit jaar? 175 euro. Verschil dus 1 euro.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:56 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Miss even je rekenmachine pakken dan..
Die verhoging is precies die btw verhoging.
Denk dat die discussie meer dan terecht is op dit moment.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:00 schreef Nest het volgende:
Jammer dat het linksom of rechtsom toch altijd weer uitkomt op de prijs van het kaartje, waar is de voorpret?
Hoezo dan? het is al de 10e keerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat die discussie meer dan terecht is op dit moment.
Voorpret die komt vanzelf wel.
Wut?quote:
klopt, bijna één euro prijsverhoging buiten de BTW stijging om....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een goed bedrijf doet ook aan kostenbeperking. Ik vind het een beetje makkelijk om te zeggen: de kosten worden nu eenmaal hoger. Daarbij is het zonder rekenmachine wel uit te rekenen dat die stijging van 20 euro niet louter de 13% stijging van de btw is.
Die zijn er hier in het topic ja, hoezo?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:46 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Zijn hier mensen uit het Zuiden die een instrument bespelen en/of in een band zitten?
deze reeks is toch altijd een herhaling van hetzelfde?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:00 schreef Nest het volgende:
Jammer dat het linksom of rechtsom toch altijd weer uitkomt op de prijs van het kaartje, waar is de voorpret?
vooral de voor en na de brug discussiequote:
3. Duh.quote:
Als je levend over 'de brug' komt, dan kan je alles aanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooral de voor en na de brug discussie
Oke dus eerst zeg je dat het erg duidelijk is dat de stijging van 20 euro niet alleen door de btw verhoging komt. Vervolgens reken je het uit en blijkt dat 95% door de btw-verhoging wordt bepaald.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vorig jaar 155 euro incl 6% btw= 146,22. 146,22*1,19=174. prijs dit jaar? 175 euro. Verschil dus 1 euro.
Die 10 euro zijn servicekosten en vallen buiten de ticketprijs die ll vraagt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:45 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Oke dus eerst zeg je dat het erg duidelijk is dat de stijging van 20 euro niet alleen door de btw verhoging komt. Vervolgens reken je het uit en blijkt dat 95% door de btw-verhoging wordt bepaald.
die prijzen zijn echter allebei een 10tje hoger dus van 165 naar 185.
165/1,06 * 1,19 = 185,24. Yeah we hebben 24 cent korting gekregen!
Je had me bij %quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:45 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Oke dus eerst zeg je dat het erg duidelijk is dat de stijging van 20 euro niet alleen door de btw verhoging komt. Vervolgens reken je het uit en blijkt dat 95% door de btw-verhoging wordt bepaald.
die prijzen zijn echter allebei een 10tje hoger dus van 165 naar 185.
165/1,06 * 1,19 = 185,24. Yeah we hebben 24 cent korting gekregen!
ditquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
3. Duh.
Rechtsachterin. Of linksachterin, zoals friekin_ het zou noemen.
Maar is daar eigenlijk ook btw op van toepassing, want dan is het wel weer relevantquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die 10 euro zijn servicekosten en vallen buiten de ticketprijs die ll vraagt.
Goede vraag. Niettemin zijn de servicekosten al veel langer 10 euro. Wat de service inhoudt voor dat bedrag is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar is daar eigenlijk ook btw op van toepassing, want dan is het wel weer relevant
Die is sinds Eventim op 10 euro gezet. Als ik het me goed herinner is dat de maximale servicekosteprijs die gerekend mag worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goede vraag. Niettemin zijn de servicekosten al veel langer 10 euro. Wat de service inhoudt voor dat bedrag is mij een raadsel.
Dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:44 schreef leeell het volgende:
als je je om geld druk maakt over/op/tijdens lowlands kan je netzolief niet komen
Ik heb alleen bij mijn allereerste Lowlands service gehad bij de aankoop bij het VVVquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goede vraag. Niettemin zijn de servicekosten al veel langer 10 euro. Wat de service inhoudt voor dat bedrag is mij een raadsel.
Klopt, doe ik ook echt niet, want ik vind ll heerlijk. Alleen is het niet zo dat ll roomser is dan de paus en dat mag best verteld/aangetoond worden. Kritisch zijn over bepaalde zaken is wat anders dan ll afkraken. Gewoon gezond verstand om te zien dat idealistische Eric misschien niet op elk gebied zo idealistisch is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:41 schreef portie het volgende:
[..]
Die is sinds Eventim op 10 euro gezet. Als ik het me goed herinner is dat de maximale servicekosteprijs die gerekend mag worden.
Over die ene euro of die 24 cent, daar ga je je toch geen druk over maken als je ticket al meer dan het 100-voudige gekost heeft?
Wie dan en van welke band?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:46 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Zijn hier mensen uit het Zuiden die een instrument bespelen en/of in een band zitten?
Hoezo?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:46 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Kaarten zijn altijd nog wel te krijgen. De kans dat je ze te pakken krijgt als er 500 vrijkomen is bijzonder klein. Beter zoek je je heil ergens anders om ze te krijgenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:11 schreef Fuszy het volgende:
Er moeten kaarten vrijkomen. Een vriend van me wil nu wel mee.
Ook weer een erg fijne band. De line-up staat nu al vol met mooie namen.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:14 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)elt-vriendschap.html
Staat dus ook op Lowlands!
Zou heel goed kunnenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Morgen komt Fun. bij 3FM. Het zou me niet verbazen dat ze ook iets gaan verklappen....
De brugquote:Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef AionNL het volgende:
Moest vanochtend langs het terrein voor mijn werk. De brug staat er al weer xD
Nu is er dit weekend ook al weer het eerste evenement van het jaar op het terrein, maar toen ik de brug zag begon het al wel weer meteen te jeuken =)
Ik ken iemand die ze per direct voor de inkoopsprijs wel over wil nemen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:18 schreef lunko1979 het volgende:
Hmmm in dubio. Heb 2 tickets voor LL en kan helaas zelf waarschijnlijk niet gaan.
Nu dus misschien kaarten verkopen maar doe ik dat voor inkoopprijs of doe ik het voor wat de gek er voor geeft?
maak die dan blijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:29 schreef lunko1979 het volgende:
Tegen inkoopprijs ken ik zelf ook wel genoeg mensen.
naar de maandag?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef theodoor9 het volgende:
Django Django verhuist van de zondag naar de maandag.
prima, geen last van dusquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef theodoor9 het volgende:
Django Django verhuist van de zondag naar de maandag.
prima, heb dan altijd nogal wat uren te vullenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:04 schreef Tourniquet het volgende:
Mark Lanegan speelt wel op maandag volgens zijn tourschema.
http://p.twimg.com/AtlUccWCIAEFm-T.jpg#twimg
pannenkoek is onderdeel van comedy trainquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:25 schreef Partingglass het volgende:
Wim Helsen tof! Wat doet die peter pannekoek. Ik ken wel een peter pannenkoek maar kan me niet voorstellen dat hij op lowlands staat met iets.
Maar hij is nog altijd grappiger dan Dolf Jansenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ken die Pannekoek alleen van een aflevering Mag ik U kussen? die ik laatst zag. Hij werd daar volledig terecht als loser er het eerst uitgegooid.
Zou dat een afsluiter van de Grolsch kunnen zijn? Ik hoop echt niet in de middag in de Alphaquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:19 schreef theodoor9 het volgende:
The XX staat op de zondag, wel in Duitsland helaas..
''Sun 19th Aug 2012 Lowlands Festival , Germany''
Zou best kunnen inderdaad. Qua grotere publiekstrekkers staan Foo Fighters, The XX en Wilco op de zondag. Foo Fighters zal iig de alpha afsluiten. Dan denk ik dat die andere 2 op de plaats voor FF staan of als laatste/op-1-na-laatste plek in de Grolsch.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:39 schreef kciR het volgende:
[..]
Zou dat een afsluiter van de Grolsch kunnen zijn? Ik hoop echt niet in de middag in de Alpha
Ben benieuwd. Wel leuk om Peter een smsje te sturen dat ik bij zijn naamgenoot sta te kiujken hahaha. Ik ken niet heel veel pannekoeken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pannenkoek is onderdeel van comedy traindie kan opzich best iets dus. heb m nog nooit gezien though. Ik ben wel blij met wim helsen
![]()
![]()
Ik was vorig jaar op ll bij een of andere cabaretier die zo dronken was dat ie er helemaal niet meer uit kwam
Of ze staan op een kansloze plek ergens 's middags in de Alpha tussen Di-rect en de verplichte Within Temptation-kloon.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zou best kunnen inderdaad. Qua grotere publiekstrekkers staan Foo Fighters, The XX en Wilco op de zondag. Foo Fighters zal iig de alpha afsluiten. Dan denk ik dat die andere 2 op de plaats voor FF staan of als laatste/op-1-na-laatste plek in de Grolsch.
Op rock werchter zijn ze co headliner, dat zegt genoeg. Volgens mij zijn ze een stuk duurder en veeleisender dan 2 jaar geleden. Of dit terecht is, is een 2e..quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Inderdaad is The XX nou zo'n grote publiekstrekker? Ze hebben 1 redelijk album gemaakt, zouden ze daarmee al zo'n hoge spot krijgen?
Ook zie ik het totaal niet zitten om 3 dagen Lowlands af te sluiten met de sound van The XX.
Ja boven Mumford & Sons zelfquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Op rock werchter zijn ze co headliner, dat zegt genoeg. Volgens mij zijn ze een stuk duurder en veeleisender dan 2 jaar geleden. Of dit terecht is, is een 2e..
ik heb er zelfs nooit van gehoordquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Op rock werchter zijn ze co headliner, dat zegt genoeg. Volgens mij zijn ze een stuk duurder en veeleisender dan 2 jaar geleden. Of dit terecht is, is een 2e..
Heel misschien Hot Chip en Santigold. De rest lijkt me eerder op de dag (WhoMadeWho), nachtprogramma (Nicolas Jaar) en X-Ray (Holy Other)quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:42 schreef indiaantje89 het volgende:
zouden hier bravo afsluiters bij zitten ?
Nicolas Jaar verwacht ik ook overdag eigenlijk. Santigold lijkt me een logische Bravo-Headliner. Hot Chip meer iets voor eind vd middag/begin vd avond. De rest lijkt mij ook nachtprogramma en X-Ray materiaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heel misschien Hot Chip en Santigold. De rest lijkt me nachtprogramma en X-Ray
paar jaar terug sloten ze de eerste avond de x-ray af. ik geloof dat martyn ervoor draaide en toen was het druk, maar vlak voor/rond aanvang dettmann & klock werd het zo druk dat ik bijna de x-ray uitgedrukt werd. afgelopen 2 jaar bij steeds meer mensen bekend geworden dus ik gok op een behoorlijk prominente spot in de bravo in de techno nachtquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:27 schreef frenkck het volgende:
Marcel Dettmann & Ben Klock. Dikke namen, maar of er echt veel trouwe fans en liefhebbers voor rondlopen? Ik vraag het me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |