Zou dat een afsluiter van de Grolsch kunnen zijn? Ik hoop echt niet in de middag in de Alphaquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:19 schreef theodoor9 het volgende:
The XX staat op de zondag, wel in Duitsland helaas..
''Sun 19th Aug 2012 Lowlands Festival , Germany''
Zou best kunnen inderdaad. Qua grotere publiekstrekkers staan Foo Fighters, The XX en Wilco op de zondag. Foo Fighters zal iig de alpha afsluiten. Dan denk ik dat die andere 2 op de plaats voor FF staan of als laatste/op-1-na-laatste plek in de Grolsch.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:39 schreef kciR het volgende:
[..]
Zou dat een afsluiter van de Grolsch kunnen zijn? Ik hoop echt niet in de middag in de Alpha
Ben benieuwd. Wel leuk om Peter een smsje te sturen dat ik bij zijn naamgenoot sta te kiujken hahaha. Ik ken niet heel veel pannekoeken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pannenkoek is onderdeel van comedy traindie kan opzich best iets dus. heb m nog nooit gezien though. Ik ben wel blij met wim helsen
![]()
![]()
Ik was vorig jaar op ll bij een of andere cabaretier die zo dronken was dat ie er helemaal niet meer uit kwam
Of ze staan op een kansloze plek ergens 's middags in de Alpha tussen Di-rect en de verplichte Within Temptation-kloon.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zou best kunnen inderdaad. Qua grotere publiekstrekkers staan Foo Fighters, The XX en Wilco op de zondag. Foo Fighters zal iig de alpha afsluiten. Dan denk ik dat die andere 2 op de plaats voor FF staan of als laatste/op-1-na-laatste plek in de Grolsch.
Op rock werchter zijn ze co headliner, dat zegt genoeg. Volgens mij zijn ze een stuk duurder en veeleisender dan 2 jaar geleden. Of dit terecht is, is een 2e..quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Inderdaad is The XX nou zo'n grote publiekstrekker? Ze hebben 1 redelijk album gemaakt, zouden ze daarmee al zo'n hoge spot krijgen?
Ook zie ik het totaal niet zitten om 3 dagen Lowlands af te sluiten met de sound van The XX.
Ja boven Mumford & Sons zelfquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Op rock werchter zijn ze co headliner, dat zegt genoeg. Volgens mij zijn ze een stuk duurder en veeleisender dan 2 jaar geleden. Of dit terecht is, is een 2e..
ik heb er zelfs nooit van gehoordquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Op rock werchter zijn ze co headliner, dat zegt genoeg. Volgens mij zijn ze een stuk duurder en veeleisender dan 2 jaar geleden. Of dit terecht is, is een 2e..
Heel misschien Hot Chip en Santigold. De rest lijkt me eerder op de dag (WhoMadeWho), nachtprogramma (Nicolas Jaar) en X-Ray (Holy Other)quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:42 schreef indiaantje89 het volgende:
zouden hier bravo afsluiters bij zitten ?
Nicolas Jaar verwacht ik ook overdag eigenlijk. Santigold lijkt me een logische Bravo-Headliner. Hot Chip meer iets voor eind vd middag/begin vd avond. De rest lijkt mij ook nachtprogramma en X-Ray materiaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heel misschien Hot Chip en Santigold. De rest lijkt me nachtprogramma en X-Ray
paar jaar terug sloten ze de eerste avond de x-ray af. ik geloof dat martyn ervoor draaide en toen was het druk, maar vlak voor/rond aanvang dettmann & klock werd het zo druk dat ik bijna de x-ray uitgedrukt werd. afgelopen 2 jaar bij steeds meer mensen bekend geworden dus ik gok op een behoorlijk prominente spot in de bravo in de techno nachtquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:27 schreef frenkck het volgende:
Marcel Dettmann & Ben Klock. Dikke namen, maar of er echt veel trouwe fans en liefhebbers voor rondlopen? Ik vraag het me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |