quote:Op maandag 7 mei 2012 15:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wie mag ik verstaan onder FNM? Het zal vast voor de hand liggen, maar ik weet het zo 1,2,3 niet
quote:
Ooeeeeh Vitalic!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Maximo Park staat ook op Frequency festival.
Lijkt me dan een logische keuze om ook naar Biddinghuizen te laten komen.
Verder hebben ze ook:
Blood Red Shoes, Vitalic, The Asteroids Galaxy Tour, Oberhofer, Cloud Nothings, Here We Go Magic, Balthazar, Boy & Bear, Jezabels, Ewert and the Two Dragons, We Are Augustines, Atomique en Love + Hate.
Ik verwacht Boy & Bear enorm. Die lopen ongeveer hetzeldfe pad als Of Monsters and Men (al vind ik die wat beter) en die staan er ook.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Maximo Park staat ook op Frequency festival.
Lijkt me dan een logische keuze om ook naar Biddinghuizen te laten komen.
Verder hebben ze ook:
Blood Red Shoes, Vitalic, The Asteroids Galaxy Tour, Oberhofer, Cloud Nothings, Here We Go Magic, Balthazar, Boy & Bear, Jezabels, Ewert and the Two Dragons, We Are Augustines, Atomique en Love + Hate.
Dat was al twee keer heel vet op Lowlandsquote:
ik wilde laatst ook iets daar terugvinden....... is me niet gelukt op die nieuwe sitequote:Op maandag 7 mei 2012 18:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wil kan de audio van Dizzee Rascal op LL 2004 (werkend) terugvinden op 3voor12? Toen was ie pas tof.
Nu vind ik er geen zak meer aan.
Het ligt dus niet aan mij. Wou m'n nieuwe laptop al weer gaan inruilen....quote:Op maandag 7 mei 2012 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wilde laatst ook iets daar terugvinden....... is me niet gelukt op die nieuwe site
Nee, ze hebben het hele archief volgens mij niet meer zo doorzoekbaar gemaakt. Ik zocht laatst de beelden van Chemical Brothers op Lowlandsquote:Op maandag 7 mei 2012 18:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan mij. Wou m'n nieuwe laptop al weer gaan inruilen....
Volgens mij is gewoon alles er af gehaald van voor 2009. Wel een beetje jammer, er stonden zulke goede optredens tussen!quote:Op maandag 7 mei 2012 18:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het hele archief volgens mij niet meer zo doorzoekbaar gemaakt. Ik zocht laatst de beelden van Chemical Brothers op Lowlands
Gefeliciteerd met Wilco lowlands gangersquote:Op maandag 7 mei 2012 19:17 schreef indiaantje89 het volgende:
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
http://wilcoworld.net/#!/shows/
Vet, weer een mooie naam.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:17 schreef indiaantje89 het volgende:
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
http://wilcoworld.net/#!/shows/
Ik hoop het niet. Eigelijk zie ik nu al op tegen het blokkenschemaquote:Op maandag 7 mei 2012 20:47 schreef ohnikua het volgende:
Waar ik wel gelijk voor vrees is overlap Wilco in Grolsch met Foo Fighters in Alpha
Mooie toevoeging! Ik denk eerlijk gezegd niet dat Wilco de tegenhanger moet zijn van Foo Fighters in de Grolsch. Verwacht Wilco als voorlaatste in de Grolsch ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Eigelijk zie ik nu al op tegen het blokkenschema.
Vind echt bijna alles tot nou toe het bekijken waard
Zou idd ook goed kunnenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:38 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Mooie toevoeging! Ik denk eerlijk gezegd niet dat Wilco de tegenhanger moet zijn van Foo Fighters in de Grolsch. Verwacht Wilco als voorlaatste in de Grolsch ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |