En de dag ervoor in Paradiso. Op twitter gaat iedereen er maar vanuit dat ze dan ook wel op LL staan. De kans lijkt mij juist kleiner. Er staan zelden artiesten uit het clubcircuit die week ook op LL.quote:Op maandag 23 april 2012 13:26 schreef ohnikua het volgende:
In de lijn van Of Monsters and Men: Boy & Bear staat 21 augustus in Nijmegen, goede kans op LL dus
zou het niet zo zijn dat ze juist in het festivalcircuit zitten, maar dat ze de doordeweekse dagen tussen de festivals in ook willen benutten nu ze net even hip zijn?quote:Op maandag 23 april 2012 13:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En de dag ervoor in Paradiso. Op twitter gaat iedereen er maar vanuit dat ze dan ook wel op LL staan. De kans lijkt mij juist kleiner. Er staan zelden artiesten uit het clubcircuit die week ook op LL.
Grolsch, denk ik.quote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Lijkt me toch ook wel een "typische" Lowlands naampje. Leuk voor de Charlie.
Ben benieuwd wat Of Monsters And Men voor stage krijgen. Veel mensen zijn zo te zien enthousiast over deze band.
Boy & Bear is, denk ik, al iets groter dan de Charlie. Voor mijn gevoel staat daar niet vaak iets internationaals met een radiohitje en een uitverkochte show in Nederland op zak. India zou ik zeggen, net als Of Monster and Men. Zoals bv The Naked and the Famous vorig jaar.quote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Lijkt me toch ook wel een "typische" Lowlands naampje. Leuk voor de Charlie.
Ben benieuwd wat Of Monsters And Men voor stage krijgen. Veel mensen zijn zo te zien enthousiast over deze band.
maar zó duidelijk zijn die grenzen ook weer niet. british sea power, jimmy eat world, agnes obel, junip, the maine zijn bv wat namen die ik in dat opzicht ook eerder in de grolsch zou verwachten, terwijl een india-naam als kakkmaddafakka juist weer in de x-ray stondquote:Op maandag 23 april 2012 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is te folkie voor de India. India heeft vaker de puntiger indie, al dan niet met electronische invloeden.
Het is een beetje te vergelijken met Edward Sharpe vorig jaar, alleen zijn ze te groot voor de Lima. Dan wordt t al snel een vroege Grolsch.
Wat bedoel je dan precies met 'puntiger'? JEW anno 2007 en the maine is toch redelijk poppy, of bedoel je dat het half in de richting van punk zit?quote:Op maandag 23 april 2012 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De India eerder op de dag is er idd wel plaats voor dingen Junip en Obel. Later wordt het meer die 'puntiger indie'-kant. Maar ze staan zeker niet vroeg in de India, lijkt me. JEW en BSP vind ik dan wel weer India-acts. Al stond JEW in 2002 in de Golf. Maar toen waren ze populairder.
duidelijkquote:Op maandag 23 april 2012 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
U begrijpt, ik probeerde het woord 'geitenwollensokken' te vermijden
quote:Op maandag 23 april 2012 14:17 schreef ohnikua het volgende:
[..]
duidelijk (en bravo en x-ray zouden mij ook zeer verbazen, daar zou ik het gros van de indiabands die jij noemt ook niet verwachten)
als je de bands zo naast elkaar zet, ben ik het wel eens met je lijn. maar de 'geitenwollensokkenbands' zijn wel behoorlijk in populariteit toegenomen dus ik wacht zelf het blokkenschema van dit jaar met opnieuw een hoop geitenwollensokkenbands (waar ik overigens british sea power wel degelijk bij zou willen zetten) even af om te kijken of ik echt overtuigd ben
Zou mooi zijn, dan ga ik die nog even checken mocht hij op dat tijdstip staan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:32 schreef ohnikua het volgende:
Knife Party lijkt mij dan meer zo'n naam die op zondagnacht in de Bravo zou kunnen staan, waar vorig jaar oa Skrillex en Zombie Nation stonden. Hoewel het zeker geen slechte lijst namen is, staan (van wat ik ken) voor mij de mooiste dingen al op Lowlands (Django Django, Howler) of heb ik ze de laatste maanden al gezien (The Antlers, Apparat). Grandaddy zou ik leuk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |