Daar kan ik ook altijd wel om lachen ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:06 schreef ohnikua het volgende:
Recensiekoning is wel een vaak hilarische weblog, kan me best voorstellen dat ik daar even bij ga kijken.
Wedden dat Lowlands-camping ze voor is, die heeft al lang de manager gesproken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:48 schreef theodoor9 het volgende:
Morgen heeft Lowlove weer een nieuwe naam..
Bazen optreden was dat, jammer dat ze gestopt zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is langer dan Be Your Own Pet ooit in de India tent
Bedoelen ze dit niet sarcastisch ? Aangezien er al zoveel zelf bevestigingen zijn ondertussen. Zquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:48 schreef theodoor9 het volgende:
Morgen heeft Lowlove weer een nieuwe naam..
Draaide de hele zondagnacht in de Grolsch. Iets mee dan vulling dus, zou het eerder een zoethoudertje noemen. St.Paul hoort ook een beetje bij het Lowlands meubilair.quote:
quote:
Volgende week maken ze bekend dat ze dit jaar bier verkopenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:44 schreef MCH het volgende:
Ik ben niet achterlijk, ik weet wie die vent is. Lowlands doet achterlijk met die zoethoudertjes.
volgens mij zitten we op een redelijk vergelijkbaar ritme qua bekendmaking als vorig jaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:44 schreef MCH het volgende:
Ik ben niet achterlijk, ik weet wie die vent is. Lowlands doet achterlijk met die zoethoudertjes.
Klopt vorig jaar waren er eind april 33 namen bekend en kwamen daar 1 juni pas weer 28 namen bij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij zitten we op een redelijk vergelijkbaar ritme qua bekendmaking als vorig jaar.
Kloon, al lang bekend toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:51 schreef WeezerButler het volgende:
Zijn Pirania en Indiaantje89 soms tweelingbroers ?? Vorig jaar reageerde Pi bij elke scheet, nu de Indiaan...
Ik werk nu fulltime, dus zo snel reageer ik niet meerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:51 schreef WeezerButler het volgende:
Zijn Pirania en Indiaantje89 soms tweelingbroers ?? Vorig jaar reageerde Pi bij elke scheet, nu de Indiaan...
Ja tuurlijk en Kluun staat daar dan ook in de buurt zekers.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Straks maken ze ons nog wijs dat Joost van Bellen en Dolf Jansen op Lowlands staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |