Jammer, mijn huisgenote wil toch mee. Dus had haar enthousiast verteld dat er waarschijnlijk weer kaarten vrij komen. Ben alleen niet zo goed in het in de gaten houden :p.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik weet niet meer, maar er komen vast nieuwe kaarten vrij :p
Een paar dagen van tevoren zal lowlands wel weer wat kaarten vrijgeven. En aan kaarten komen is niet zo moeilijk, gewoon je ogen en oren goed open houdenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:02 schreef Mormor het volgende:
[..]
Jammer, mijn huisgenote wil toch mee. Dus had haar enthousiast verteld dat er waarschijnlijk weer kaarten vrij komen. Ben alleen niet zo goed in het in de gaten houden :p.
Zeg flauwe... jij zou helemaal niet naar LL gaan en nu ga je toch.....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een paar dagen van tevoren zal lowlands wel weer wat kaarten vrijgeven. En aan kaarten komen is niet zo moeilijk, gewoon je ogen en oren goed open houden
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeg flauwe... jij zou helemaal niet naar LL gaan en nu ga je toch.....![]()
![]()
Ik ken het nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft een tijd geduurd die bevestiging. Was wel een zekerheidje.
+ ACIDP303WER en Macronizm. Hoewel ik denk dat die laatste een naam is die zichzelf bevestigd heeft maar waar Lowlands niet eens mee in onderhandeling is, zoals RRB heeft gezegd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ken het niet![]()
Ondertussen al behoorlijk wat zelf bevestigingen:
- Of Monsters And Men
- Beach House
- Koan Sound
- Fresku
- The Maccabees
- Holy Other
- The Gaslight Anthem (blijkbaar)
- Benji B
- Willy Moon
- Dry The River (althans in onderhandeling, dat zal wel los komen)|
- Dj Spinn
- Dj Rashad
- Dj St. Paul (staat hij andere jaren ook of het "Affiche"?)
Behoorlijk lijstje al
haha ok, had ik niet in de gaten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Macronizm is al bevestigd maar niet als Muziek act.
Staat onder:
Dennis Gaens & Macronizm - 'Lucy' onder Literatuur
En nog heb ik er nooit van gehoordquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
St Paul staat al zo'n 13 jaar op Lowlands, ja.
Waarmee hij zeker nog niet de langstdraaiende is.
Wie is dat dan? Alpha DJ's ? Joost van Bellen ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
St Paul staat al zo'n 13 jaar op Lowlands, ja.
Waarmee hij zeker nog niet de langstdraaiende is.
Van ohnikua dusquote:Op maandag 23 april 2012 13:36 schreef ohnikua het volgende:
dit staat trouwens op de facebook van lowlands (ik ken het niet):
'It is now official.. Our new project ACIDP303WER will be playing on the biggest festival in Holland. Lowlands 17th of august in the X-Ray. '
50litervaten zijn al 25% duurder ofzoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:12 schreef ebeaydojraes het volgende:
Waren we nog positief over de ticketprijs... Gaat de prijs van bier omhoog door btw en extra accijns. Ik gok op 3 euro per biertje met dit tempo...
Dat is een bekertje waterig bier van 6,61 gulden!!1!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:12 schreef ebeaydojraes het volgende:
Waren we nog positief over de ticketprijs... Gaat de prijs van bier omhoog door btw en extra accijns. Ik gok op 3 euro per biertje met dit tempo...
oh ja? prijs is gewoon verhoogd... niks positief. En ik verwacht ook niet dat LL volgend jaar de prijzen omlaag gaat doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:12 schreef ebeaydojraes het volgende:
Waren we nog positief over de ticketprijs...
Aangezien ze hoog van de toren bliezen over de BTW-verhoging en het feit dat die dit jaar weer omlaag gaat, mag ik toch verwachten dat de prijs óf hetzelfde blijft óf zakt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ja? prijs is gewoon verhoogd... niks positief. En ik verwacht ook niet dat LL volgend jaar de prijzen omlaag gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |