Bron.quote:Steeds meer Nederlandse mannen kiezen ervoor om samen te wonen met een Russische of Thaise vrouw. Dit blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Uit de publicatie vandaag blijkt dat het aantal Thais-Nederlandse en Russisch-Nederlandse paren de afgelopen tien jaar verdubbeld is.
In 2011 gingen zevenduizend mensen een relatie aan met iemand uit Rusland, terwijl dit in 2001 nog maar drieduizend gevallen betrof. Ook het aantal Thais-Nederlandse paren steeg van drieduizend in 2001 naar zesduizend in 2011.
Ook kwamen er meer Pools-Nederlandse stellen, een toename van bijna 7000 tot ongeveer 10.000, terwijl het aantal Braziliaans-Nederlandse partners steeg van 2000 naar 4000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 1
Deel 2
Laatste post van deel 2:Wie wil er met Mistererven1 daten? Hollandse vrouwen met minimaal cup D zijn welkom bij hem.quote:Op zondag 29 april 2012 16:43 schreef Misterven1 het volgende:
Ik ben zelf niet gefrusteerd. Eerlijk gezegd hou ik wel rekening met mijzelf, maar ik heb een vrouw ook veel te bieden, zoals leuke gesprekken, goed voor elkaar zorgen, samen leuke dingen doen, Het gaat mij niet alleen om seks, maar om geheel als medeleven tonen voor ander. Ik vind buitenlandse vrouwen ook wel wat, maar het prettigst is dat ze toevallig ook Nederlands spreken.
Een vrouw die ook voor mij kan zorgen moet sterk in haar leven staan, maar ook goed in je vel zitten. Zij moet ook veel humor hebben, dat is heel belangrijk in een toekomstige relatie. Ik hou niet van depressieve vrouwen, die niet voor zichzelf kan opkomen. Maar voor elke gehandicapte man of vrouw is een relatie wat moeilijker, daar moet je ook veel rekening mee houden hoe ze met elkaar kunnen omgaan en samenleven. Ik meen dat het ook dat niet voor elke vrouw weggelegd is.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
Cup C dus toch voldoende?quote:
Ja dat ook welquote:Op zondag 29 april 2012 16:55 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ze zeuren minder he, doorslaggevende factor.
Vrouwen met cup D en groter?quote:Op zondag 29 april 2012 16:55 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ze zeuren minder he, doorslaggevende factor.
Ben je ooit al eens naar Thailand geweest.. Daar zijn het vrouwmannen...quote:Op zondag 29 april 2012 16:59 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Nee echte vrouwen in tegenstelling tot de vele manvrouwen die dit land tegenwoordig herbergt.
Juist, dat bedoel ik! Meestal in grote steden denk ik.quote:Op zondag 29 april 2012 17:01 schreef Spartagek het volgende:
Alleen westerse negerinnen
De natives hebben minder vormen, ligt aan de voeding en omgeving voornamelijk
Grootste cupmaten vind je in het westen, en voormalig oostbliok
Hoe meer men richting het platteland gaat, hoe kleiner de borsten worden inderdaad.quote:Op zondag 29 april 2012 17:02 schreef Misterven1 het volgende:
Juist, dat bedoel ik! Meestal in grote steden denk ik.
Vandaar de terugloop bij mijn vrouw ...quote:Op zondag 29 april 2012 17:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hoe meer men richting het platteland gaat, hoe kleiner de borsten worden inderdaad.
Ja klopt, ik zoek liefst een vrouw uit een stad.quote:Op zondag 29 april 2012 17:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hoe meer men richting het platteland gaat, hoe kleiner de borsten worden inderdaad.
Hier (Colombia) ook niet. De dames hier zien er allemaal tiptop verzorgd uit en letten heel erg op hun lijn en gezondheid. Er wordt ook bijna niet gerookt, zeker door vrouwen.quote:Op zondag 29 april 2012 17:00 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Kort pittig haar hoef je in het oostblok of thailand niet mee aan te komen als vrouw.
Diep respect voor je!quote:Op zondag 29 april 2012 18:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier (Colombia) ook niet. De dames hier zien er allemaal tiptop verzorgd uit en letten heel erg op hun lijn en gezondheid. Er wordt ook bijna niet gerookt, zeker door vrouwen.
Daarbij zijn de mooiste vrouwen veel opener en socialer dan de -vaak onterecht- arrogante Europese.
Zo'n echt niet meer dan gemiddeld Nederlands meiske vet arrogant. Waarom? Met vriendelijkheid bereik je veel meer.
En nee, dat ligt niet aan het feit dat ze een paspoort zoeken o.i.d. Ze hebben zelf een geweldig land. En Europa gaat economisch nou niet zo lekker zeg maar...
Huh, waarom?quote:
Dat je ook over vrouwen uit Colombia schreef dat ze tiptop uitzien en nooit roken, ook natuurlijk zijn ze heel anders dan onze Hollandse vrouwen. Ik moet bekennen dat vrouwen van elkaar wel anders in omgang en van uiterlijk verschillen. Vaak zijn de vrouwen in Holland wel eens arrogrant, sommige zijn wel heel vriendelijk en lief, helaas zijn dat niet zo veel meer in Holland.quote:
Precies, of "vandaag kook jij."quote:Op zondag 29 april 2012 17:00 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Kort pittig haar hoef je in het oostblok of thailand niet mee aan te komen als vrouw.
Dat lijkt me geen standaardeigenschap van vrouwen. Ik kook graag en best aardig, beter dan nogal wat vrouwen. Moet ik dan maar uit de keuken wegblijven omdat het "terrein van de vrouw" zou zijn?quote:
Ja je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 18:27 schreef El_Matador het volgende:
maar dat respect verdien ik toch niet? dat verdienen de dames hier.
Heb niks tegen NLse vrouwen, integendeel. Maar dat betekent niet dat je de verschillen tussen de trends, gemiddelden, etc. niet zou mogen duiden.
Dat onderscheid kunnen sommige NLse dames in dit topic nu eenmaal niet maken...
Het houdt ons bezig he?quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 18:07 schreef El_Matador het volgende:
Hier (Colombia) ook niet. De dames hier zien er allemaal tiptop verzorgd uit en letten heel erg op hun lijn en gezondheid. Er wordt ook bijna niet gerookt, zeker door vrouwen.
Daarbij zijn de mooiste vrouwen veel opener en socialer dan de -vaak onterecht- arrogante Europese.
Zo'n echt niet meer dan gemiddeld Nederlands meiske vet arrogant. Waarom? Met vriendelijkheid bereik je veel meer.
En nee, dat ligt niet aan het feit dat ze een paspoort zoeken o.i.d. Ze hebben zelf een geweldig land.
Ja, Colombia staat bekend om het feit dat het daar economisch veel beter gaat dan in Europa.quote:En Europa gaat economisch nou niet zo lekker zeg maar...
Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken met vrouwen of Colombianen tevreden zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 19:05 schreef DS4 het volgende:
[..]![]()
Maar ondertussen zijn de Nederlanders het op één na meest tevreden en staat Colombia niet in de top 50...
Toch gek. Zeker aangezien Nederlanders allemaal heel negatief zijn en colombianen allemaal heel positief. Kun je nagaan hoe groot het verschil zou zijn als je die vaststaande kenmerken (...) gaat compenseren in de resultaten!
[..]
Ja, Colombia staat bekend om het feit dat het daar economisch veel beter gaat dan in Europa.![]()
Heel veel zotter moeten de argumenten niet meer worden.
Nou denk ik dat leuke vrouwen in je omgeving jouw mate van tevredenheid positief beïnvloed, maar ik had het met name over de stelling dat het zo'n geweldig land is.quote:Op zondag 29 april 2012 19:08 schreef macca728 het volgende:
Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken met vrouwen of Colombianen tevreden zijn.
Ja, dat is dus een mening.quote:Het zijn wel de mooiste vrouwen van de wereld onderhand daar.
Volgens jouw onderzoekje. Kom hier es kijken, in plaats van roeptoeteren.quote:Op zondag 29 april 2012 19:05 schreef DS4 het volgende:
[..]![]()
Maar ondertussen zijn de Nederlanders het op één na meest tevreden en staat Colombia niet in de top 50...
Toch gek. Zeker aangezien Nederlanders allemaal heel negatief zijn en colombianen allemaal heel positief. Kun je nagaan hoe groot het verschil zou zijn als je die vaststaande kenmerken (...) gaat compenseren in de resultaten!
[..]
Ja, Colombia staat bekend om het feit dat het daar economisch veel beter gaat dan in Europa.![]()
Heel veel zotter moeten de argumenten niet meer worden.
Het is niet mijn onderzoek.quote:
Dat laatste geldt met name voor jou.quote:Kom hier es kijken, in plaats van roeptoeteren.
En ja, 4,9% economische groei in 2011. Zuid-Amerika is het continent van de komende jaren.
Maar blijf vooral je eigen mantra's niet op enige relevante ervaring gebaseerd herhalen.
Als je het zelf maar gelooft.
Dat blijkt niet uit jouw teksten...quote:
Dat is jouw interpretatie.quote:
maar wel een kort kittig kapsel nemen, mijn god als mijn vriendin dat doet wegwezenquote:Op zondag 29 april 2012 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie.
Net als de NLse dames hier die als door een wesp gestoken zijn als je de Nederlandse vrouw gemiddeld minder vrouwelijk noemt.
En een post later wel onomwonden zeggen dat ze "echt niet op hakken gaan lopen"
Ja, schandalig. Vrouwen horen lang haar te hebben. Klaar. Het is net alsof ze hun borsten zouden afstaan.quote:Op zondag 29 april 2012 19:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
maar wel een kort kittig kapsel nemen, mijn god als mijn vriendin dat doet wegwezen
Dit is heel herkenbaar. Als man moet je je tegenwoordig bijna schamen als je een (jonge) vrouw laat oversteken terwijl je in de auto zit. Ze gaan er bijna standaard vanuit dat je wat van ze wilt.quote:Op zondag 29 april 2012 20:06 schreef PKRChamp het volgende:
Uit eigen ervaring moet ik helaas ook zeggen dat de Nederlandse vrouw vaak mannelijke trekken hebben en dat de arrogantie vaak misplaatst is. Een fatsoenlijk gesprek aanknopen met een Nederlandse meid is gewoon een loterij. Ik heb het eens meegemaakt dat ik de weg wou vragen en ik stop naast zo`n Nederlandse meid en spreek haar aan. Ze liep gewoon door en maakte zo`n talk to the hand gebaar.![]()
Daar geloof ik niks van, want hoe kan jij op zo'n moment nou weten dat zij denkt dat jij iets van haar wilt?quote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is heel herkenbaar. Als man moet je je tegenwoordig bijna schamen als je een (jonge) vrouw laat oversteken terwijl je in de auto zit. Ze gaan er bijna standaard vanuit dat je wat van ze wilt.²
Daar gaan vele relaties aan stuk door vele arrograntie. Maar vrouwen kunnen heel gemeen zijn! Dus iedereen is erg verschillendquote:Op zondag 29 april 2012 20:06 schreef PKRChamp het volgende:
Uit eigen ervaring moet ik helaas ook zeggen dat de Nederlandse vrouw vaak mannelijke trekken hebben en dat de arrogantie vaak misplaatst is. Een fatsoenlijk gesprek aanknopen met een Nederlandse meid is gewoon een loterij. Ik heb het eens meegemaakt dat ik de weg wou vragen en ik stop naast zo`n Nederlandse meid en spreek haar aan. Ze liep gewoon door en maakte zo`n talk to the hand gebaar.![]()
Zomaar zonder enige reden deed ze dat en ze was nog niet eens knap, ze ging er direct vanuit dat ik haar wou versieren en wou haar feminisme op deze manier ten toon spreiden. Nou leuk is dat hoor zulke vrouwen. Die Zuid-Amerikaanse vrouwen daarentegen zijn een stuk vriendelijker en daar kun je gewoon een gesprek mee voeren zonder dat er arrogantie of een misplaatst superieuriteitsgevoel bij komt kijken.
Ik vind dat een vrouw haar eigen als een vrouw moet gedragen, dat betekent dus vriendelijk zijn en verzorgend naar haarzelf en naar haar dierbaren, iets wat ik steeds meer mis bij de Nederlandse vrouwen.
Dan is de volgende logische vraag, vanwaar dat gebaar en die hooghartige blik en gewoon doorlopen?quote:Op zondag 29 april 2012 20:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, want hoe kan jij op zo'n moment nou weten dat zij denkt dat jij iets van haar wilt?
Als je wat mensenkennis hebt opgebouwd kun je genoeg in een blik zien.quote:Op zondag 29 april 2012 20:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, want hoe kan jij op zo'n moment nou weten dat zij denkt dat jij iets van haar wilt?
Waarom vraag je dat aan mij? Doe ik dat soort dingen volgens jou?quote:Op zondag 29 april 2012 20:13 schreef PKRChamp het volgende:
Dan is de volgende logische vraag, vanwaar dat gebaar en die hooghartige blik en gewoon doorlopen?
Geen idee, we hebben bij mijn weten nog nooit met elkaar gesproken. Maar ik dacht dat jij het mischien wel zou weten omdat je zelf vroeg hoe BSB het kan weten dat die vrouw dacht dat BSB iets van haar moest hebben.quote:Op zondag 29 april 2012 20:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij? Doe ik dat soort dingen volgens jou?
Omdat ik gewoon niet kan geloven dat als je in een auto zit en je laat iemand oversteken dat je dan kan zien dat diegene die oversteekt denkt dat jij haar wilt versieren.quote:Op zondag 29 april 2012 20:15 schreef PKRChamp het volgende:
Geen idee, we hebben bij mijn weten nog nooit met elkaar gesproken. Maar ik dacht dat jij het mischien wel zou weten omdat je zelf vroeg hoe BSB het kan weten dat die vrouw dacht dat BSB iets van haar moest hebben.
Als ze je niet eens een bedankje geven of hun hand opsteken zegt dat m.i. toch genoeg.quote:Op zondag 29 april 2012 20:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon niet kan geloven dat als je in een auto zit en je laat iemand oversteken dat je dan kan zien dat diegene die oversteekt denkt dat jij haar wilt versieren.
Heb je een tupperware gebakje ofzo? Want dan zijn ze misschien gewoon alleen maar hun lach in aan het houden, want voor je het weet denk jij dan dat ze arrogant zijn...quote:Op zondag 29 april 2012 20:13 schreef PKRChamp het volgende:
Dan is de volgende logische vraag, vanwaar dat gebaar en die hooghartige blik en gewoon doorlopen?
Nou, dat kan ook gewoon onbeleefdheid zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat zij denkt dat je haar wilt versieren.quote:Op zondag 29 april 2012 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ze je niet eens een bedankje geven of hun hand opsteken zegt dat m.i. toch genoeg.²
Ik reed op die dag een doodnormale Golf type 5 zonder verlagingsset en 20 inch en dergelijke. Een doodnormale TDI en nog in een lelijke donkerblauwe kleur.quote:Op zondag 29 april 2012 20:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb je een tupperware gebakje ofzo? Want dan zijn ze misschien gewoon alleen maar hun lach in aan het houden, want voor je het weet denk jij dan dat ze arrogant zijn...
waarom zou een vrouw tegen een rijke advocaat met een nieuwe Porsche arrogant doen, en als je tien jaar ouder dan haar was en werkloos??quote:Op zondag 29 april 2012 20:17 schreef DS4 het volgende:
Tegen mij doen vrouwen eigenlijk heel zelden arrogant.
Ik blijf het er dus voor houden dat het misschien gewoon aan de heren ligt die keer op keer op hun teentjes getrapt worden door Nederlandse vrouwen. Ik vermoed dat ze nog gelijk hebben ook!
Laat het los.quote:Op zondag 29 april 2012 20:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik reed op die dag een doodnormale Golf type 5 zonder verlagingsset en 20 inch en dergelijke. Een doodnormale TDI en nog in een lelijke donkerblauwe kleur.
Ik weet dat jij een nette auto rijd en ik moet zeggen als ik in een nieuwe Mercedes zou rijden (wat ik dus heb meegemaakt) dan merk ik dat de vrouwen inderdaad een stuk vriendelijker zijn. Wat dus mijn mening weer bevestigd, vrouwen kicken op status en geld maar ben je Jan modaal dan menen ze vaak de wijsheid in pacht te hebben en vinden ze hun vrouwlijke taken ineens minder belangrijk met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 29 april 2012 20:17 schreef DS4 het volgende:
Tegen mij doen vrouwen eigenlijk heel zelden arrogant.
Ik blijf het er dus voor houden dat het misschien gewoon aan de heren ligt die keer op keer op hun teentjes getrapt worden door Nederlandse vrouwen. Ik vermoed dat ze nog gelijk hebben ook!
Ja, dat kan. Die komt ergens uit voort ja.quote:Op zondag 29 april 2012 20:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, dat kan ook gewoon onbeleefdheid zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat zij denkt dat je haar wilt versieren.
Ik lig er niet wakker van, maar ik kan die mannen die in het buitenland een vrouw ophalen goed voorstellen. Als ik soms al in het dagelijkse leven die misplaatste arrogantie tegenkom hoe moet het dan wel niet zijn voor die 40 jarige vrachtwagenchaffeur die verbaal en sociaal mischien niet al te sterk is? Kortom een lelijk wijf zit er voor die kerel niet eens meer in en als het hem lukt dan is het vaak een tientonner met een kort pittig kapsel en 2 kids uit een vorig huwlijk. Als ik in die situatie zou zitten zou ik ook wel in het buitenland rondkijken. Schiet toch niet op zo.quote:
Het zal je verbazen, maar ik heb dat niet op mijn voorhoofd laten tatoeëren...quote:Op zondag 29 april 2012 20:22 schreef michaelmoore het volgende:
waarom zou een vrouw tegen een rijke advocaat met een nieuwe Porsche arrogant doen,
Hier ben ik je even kwijt.quote:en als je tien jaar ouder dan haar was en werkloos??
Mijn Mercedes is voor de gemiddelde vrouw een donkerblauwe 200D uit 1991... Echt heel weinig vrouwen weten dat het een 500E is. En dan nog... het is geen auto waar vrouwen heel warm van worden ofzo.quote:Op zondag 29 april 2012 20:24 schreef PKRChamp het volgende:
Ik weet dat jij een nette auto rijd en ik moet zeggen als ik in een nieuwe Mercedes zou rijden (wat ik dus heb meegemaakt) dan merk ik dat de vrouwen inderdaad een stuk vriendelijker zijn. Wat dus mijn mening weer bevestigd, vrouwen kicken op status en geld maar ben je Jan modaal dan menen ze vaak de wijsheid in pacht te hebben en vinden ze hun vrouwlijke taken ineens minder belangrijk met alle gevolgen van dien.
Nou, ik zou ook niet zo gauw vallen voor een 40-jarige vrachtwagenchauffeur die verbaal en sociaal niet sterk is. Wat heeft eisen stellen aan een relatie-partner met arrogantie te maken?quote:Op zondag 29 april 2012 20:29 schreef PKRChamp het volgende:
Ik lig er niet wakker van, maar ik kan die mannen die in het buitenland een vrouw ophalen goed voorstellen. Als ik soms al in het dagelijkse leven die misplaatste arrogantie tegenkom hoe moet het dan wel niet zijn voor die 40 jarige vrachtwagenchaffeur die verbaal en sociaal mischien niet al te sterk is? Kortom een lelijk wijf zit er voor die kerel niet eens meer in en als het hem lukt dan is het vaak een tientonner met een kort pittig kapsel en 2 kids uit een vorig huwlijk. Als ik in die situatie zou zitten zou ik ook wel in het buitenland rondkijken. Schiet toch niet op zo.
quote:Op zondag 29 april 2012 20:50 schreef Mylene het volgende:
Ik ben zelf Thaise. Ik ben alleen geen importbruid. Ik ben geadopteerd.
Voor de goede orde... het gaat niet om gemengde relaties, maar om het idee dat je gaat winkelen in arme landen omdat je daar nu eenmaal als rijke man (ook al ben je dat in NL allesbehalve) minder aantrekkelijke eigenschappen kan compenseren.quote:Op zondag 29 april 2012 20:50 schreef Mylene het volgende:
Ik ben In Nederland Door Opoe.quote:Op zondag 29 april 2012 20:50 schreef Mylene het volgende:
Pas op, anders geven we jou de schuld van het NL begrotingstekort!quote:Op zondag 29 april 2012 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ik heb een Griek en die staat nu te koken
Ow... dat hoor ik niet eens meerquote:Op zondag 29 april 2012 20:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Pas op, anders geven we jou de schuld van het NL begrotingstekort!
Dat wordt dus morgen weer nieuw servies aanschaffen. Hoppa!quote:Op zondag 29 april 2012 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ik heb een Griek en die staat nu te koken
Neh... dat is ook weer zo'n fabeltje, dat doen ze alleen om een ''artiest'' of ietsquote:Op zondag 29 april 2012 20:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat wordt dus morgen weer nieuw servies aanschaffen. Hoppa!
Ik heb boven een Grieks restaurant gewoond en daar werd zo nu en dan wel wat servies aan diggelen gegooid!quote:Op zondag 29 april 2012 20:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Neh... dat is ook weer zo'n fabeltje, dat doen ze alleen om een ''artiest'' of iets
te ''eren'' en te bedanken..
Het gewone servies?quote:Op zondag 29 april 2012 21:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik heb boven een Grieks restaurant gewoond en daar werd zo nu en dan wel wat servies aan diggelen gegooid!
Geen idee. Nooit op gelet.quote:Op zondag 29 april 2012 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het gewone servies?
Daar zullen ze dan niet blij mee zijn geweest
en zo komen de fabeltjes in de wereldquote:Op zondag 29 april 2012 21:04 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit op gelet.
Ik keek gewoon vanaf mijn dakterras naar beneden, dus wat voor servies, dat kon ik niet goed zien hoor.
Ik ken ook wel Nederlandse stellen die dat kennelijk wel een goede manier van discussie voeren vinden... Ieder zijn meug!quote:Op zondag 29 april 2012 21:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik heb boven een Grieks restaurant gewoond en daar werd zo nu en dan wel wat servies aan diggelen gegooid!
Duh! Natuurlijk weet ik wel dat het geen dagelijks ritueel is. Net zoals de meeste Hollanders niet op klompen lopen.quote:Op zondag 29 april 2012 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en zo komen de fabeltjes in de wereld
quote:Op zondag 29 april 2012 21:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Duh! Natuurlijk weet ik wel dat het geen dagelijks ritueel is. Net zoals de meeste Hollanders niet op klompen lopen.
gelukkig maar!quote:Op zondag 29 april 2012 21:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ken ook wel Nederlandse stellen die dat kennelijk wel een goede manier van discussie voeren vinden... Ieder zijn meug!
Heh, een man met smaak. Die Mercedes van jou die zijn tegenwoordig dik geld waard. Maar met een nette bak doelde ik eigenlijk meer op die Porsche van je. En ik vergeleek dat met mijn eigen ervaring met een toen der tijd nieuwe E klasse die ik had geleend van iemand. Overigens wel strak die E500 van je, ik zou zeggen nooit verkopen die worden alleen maar meer waard.quote:Op zondag 29 april 2012 20:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mijn Mercedes is voor de gemiddelde vrouw een donkerblauwe 200D uit 1991... Echt heel weinig vrouwen weten dat het een 500E is. En dan nog... het is geen auto waar vrouwen heel warm van worden ofzo.
Ik sprak overigens meer in zijn algemeenheid. Ik kom nl. ook vaak vrouwen tegen buiten de auto.
Ik had vroeger zo een ex, op een moment ben ik gestopt met repareren, (behalve de ruiten) rare opmerkingen kreeg je danquote:Op zondag 29 april 2012 21:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ken ook wel Nederlandse stellen die dat kennelijk wel een goede manier van discussie voeren vinden... Ieder zijn meug!
De eisen staan vaak niet in verhouding met realisme.quote:Op zondag 29 april 2012 20:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, ik zou ook niet zo gauw vallen voor een 40-jarige vrachtwagenchauffeur die verbaal en sociaal niet sterk is. Wat heeft eisen stellen aan een relatie-partner met arrogantie te maken?
Dat dusquote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De eisen staan vaak niet in verhouding met realisme.
Ja, want Indo's zijn agressief. Griekse mensen kopen dagelijks nieuw servies. Hollanders lopen op klompen. Negers zijn lui. ICT'ers zijn lelijk. Rokers en dikke mensen zijn gezellig.quote:Op zondag 29 april 2012 21:16 schreef michaelmoore het volgende:
Ja Indo-agressie he, moluks.
Nog blij dat ze geen vuurwapen had en klein van stuk was
Nou, ik voer graag goeie gesprekken met mijn vriend en dat gaat een beetje lastig als hij verbaal en sociaal niet sterk zou zijn. Van mensen met wie ik geen gesprekken op een bepaald niveau kan voeren word ik niet warm of koud.quote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef PKRChamp het volgende:
De eisen staan vaak niet in verhouding met realisme.
Ja zo iemand kon ik , beetje verfomfaaid typ, uit een tokkiebuurt, en die wilde altijd gelijk krijgen, was jij dat???quote:Op zondag 29 april 2012 21:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Nou, ik voer graag goeie gesprekken met mijn vriend en dat gaat een beetje lastig als hij verbaal en sociaal niet sterk zou zijn. Van mensen met wie ik geen gesprekken op een bepaald niveau kan voeren word ik niet warm of koud.
Dat je sociaal en verbaal niet zo goed uit de voeten kan is een tijdelijk iets, pas wanneer men vertrouwd is met een persoon komt de ware persoonlijkheid echt naar boven. Mijn punt is dat vrouwen bij voorbaat al nee zeggen tegen zo`n trucker omdat hij mischien onhandig overkomt. Kortom als men niet de moeite neemt om zich te verdiepen in een ander zal je nooit de juiste persoon tegenkomen.quote:Op zondag 29 april 2012 21:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, ik voer graag goeie gesprekken met mijn vriend en dat gaat een beetje lastig als hij verbaal en sociaal niet sterk zou zijn. Van mensen met wie ik geen gesprekken op een bepaald niveau kan voeren word ik niet warm of koud.
Ik denk niet dat jij mij 'kon' hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 21:22 schreef michaelmoore het volgende:
Ja zo iemand kon ik , beetje verfomfaaid typ, uit een tokkiebuurt, en die wilde altijd gelijk krijgen, was jij dat???
Nee, ken je niet iemand ie jou na de eerste avond al spuugzat was???quote:Op zondag 29 april 2012 21:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij mij 'kon' hoor.
Man man, wat een opgekropte frustratie zit er in jou zeg.quote:Op zondag 29 april 2012 21:25 schreef michaelmoore het volgende:
Nee, ken je niet iemand ie jou na de eerste avond al spuugzat was???
En nog los daarvan, ik ben zo gek op witvis. Heerlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 21:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Man man, wat een opgekropte frustratie zit er in jou zeg.
O heb ik wel eens gedacht hoor en gedaan, snel een excuus verzinnen en weg wezenquote:Op zondag 29 april 2012 21:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Man man, wat een opgekropte frustratie zit er in jou zeg.
Ken je het verschil tussen indo en Moluks ?quote:Op zondag 29 april 2012 21:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo een ex, op een moment ben ik gestopt met repareren, (behalve de ruiten) rare opmerkingen kreeg je dan
Zovan hee , er zit een gat in je boardplafond of moet je die toilet-wastafel niet repareren,
Ja Indo-agressie he, moluks.
Nog blij dat ze geen vuurwapen had en klein van stuk was
mijn schoonvader zei altijd tegen mij, ik weet wat jij doormaakt jongenquote:Op zondag 29 april 2012 21:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ken je het verschil tussen indo en Moluks ?
En je liegt niet dat je een Molukse vriendin had
Maar wat heeft dat ermee te maken dat ze Indo of Moluks was? Aangezien jij zo schreef: "Indo-agressie hè, Moluks."quote:Op zondag 29 april 2012 21:36 schreef michaelmoore het volgende:
mijn schoonvader zei altijd tegen mij, ik weet wat jij doormaakt jongen
wel eens midden in de nacht een klap in je gezicht gehad , omdat ergens mee zaten jij sliep ??
en de gezinstherapeut was helemaal voor bewerkt, door haar ingehuurd, dus die zat aan haar kant
Een Molukse schoonvader ?quote:Op zondag 29 april 2012 21:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mijn schoonvader zei altijd tegen mij, ik weet wat jij doormaakt jongen
Ikke is helegaar niet lelijkquote:Op zondag 29 april 2012 21:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, want Indo's zijn agressief. Griekse mensen kopen dagelijks nieuw servies. Hollanders lopen op klompen. Negers zijn lui. ICT'ers zijn lelijk. Rokers en dikke mensen zijn gezellig.
Maar wat was ze nou? Moluks of Indo, want dat is iets anders hoor!
[..]
Nederlandschequote:
lastig hequote:
Goeie gesprekken voeren, ook zo'n leuke.quote:Op zondag 29 april 2012 21:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, want Indo's zijn agressief. Griekse mensen kopen dagelijks nieuw servies. Hollanders lopen op klompen. Negers zijn lui. ICT'ers zijn lelijk. Rokers en dikke mensen zijn gezellig.
Maar wat was ze nou? Moluks of Indo, want dat is iets anders hoor!
[..]
Ja, voor jou blijkbaar. Je hebt een relatie met iemand gehad en je weet niet eens of ze Moluks of Indo was!quote:
Dan heb je een kutvriendin of je bent fan van de verkeerde club, kan ook nogquote:Op zondag 29 april 2012 22:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
Goeie gesprekken voeren, ook zo'n leuke.
Zit je lekker voetbal te kijken komt je vriendin goeie gesprekken voeren....
je ontwijkt te veel.... je zegt niet ronduit dat zijn vrouw Moluks is ( in jouw bewering over de schoonvader)quote:
Mwah, ik denk niet dat ik jou tijdens het voetbal zou storen voor een goed gesprek, aangezien ik het idee heb dat er met jou überhaupt geen goede gesprekken te voeren zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 22:03 schreef macca728 het volgende:
Goeie gesprekken voeren, ook zo'n leuke.
Zit je lekker voetbal te kijken komt je vriendin goeie gesprekken voeren....
Ik hoef geen moeite te doen om gelijk te krijgen, want ik heb sowieso altijd gelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef PKRChamp het volgende:
Wat is een goed gesprek eigenlijk? Als je constant gelijk krijgt of gaat het specifiek om het onderwerp?
Dus jij bent iemand die graag een monoloog houd en de ander moet maar knikken. Duidelijk op wat voor mannen jij valt dus en weer eens een bewijs dat die mannen die in het buitenland shoppen het nog niet eens zo slecht hebben bekeken.quote:Op zondag 29 april 2012 22:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik hoef geen moeite te doen om gelijk te krijgen, want ik heb sowieso altijd gelijk.
Ga jij maar lekker shoppen hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 22:18 schreef PKRChamp het volgende:
Dus jij bent iemand die graag een monoloog houd en de ander moet maar knikken. Duidelijk op wat voor mannen jij valt dus en weer eens een bewijs dat die mannen die in het buitenland shoppen het nog niet eens zo slecht hebben bekeken.
Neuh, ik ben een dief ik steel gewoon.quote:Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker shoppen hoor.
Ik hoop niet dat je het over mij hebt nu aangezien ik dat echt helemaal niet heb gezegd. We'll ja, maak van iets wat je in jouw hoofd zo denkt als een feit. Dat doe je al met je mening maar nu ook nog met iets wat nooit is gezegd.quote:Op zondag 29 april 2012 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En een post later wel onomwonden zeggen dat ze "echt niet op hakken gaan lopen"
Vertel?quote:Op zondag 29 april 2012 22:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het over mij hebt nu aangezien ik dat echt helemaal niet heb gezegd.
Ik denk gewoon dat jij hebt gefaald hier in Nederland qua vrouwen versieren en daarom daarheen bent gegaan want ik weet hoe het daar aan toe gaat.
Gefrustreerd?quote:Op zondag 29 april 2012 22:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het over mij hebt nu aangezien ik dat echt helemaal niet heb gezegd. We'll ja, maak van iets wat je in jouw hoofd zo denkt als een feit. Dat doe je al met je mening maar nu ook nog met iets wat nooit is gezegd.
Ik denk gewoon dat jij hebt gefaald hier in Nederland qua vrouwen versieren (aan je gefrustreerde posts en haat naar de Nederlandse vrouw te zien) en daarom daarheen bent gegaan want ik weet hoe het daar aan toe gaat.
Ach, zo zijn er ook benedengemiddelde mannen die denken dat ze het buskruit uitgevonden hebben...quote:Op zondag 29 april 2012 23:26 schreef El_Matador het volgende:
benedengemiddelde vrouwen denken dat ze Kim Kardashian zijn
En die worden dan gelukkig met een Thaise. Prachtig dat dat kan. Dat was 60 jaar geleden onmogelijk geweest. En voor haar om uit de armoede te ontsnappen net zo.quote:Op maandag 30 april 2012 00:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach, zo zijn er ook benedengemiddelde mannen die denken dat ze het buskruit uitgevonden hebben...
Nogmaals, mij zal het jeuken, maar ik moet wel smadelijk lachen als ze vervolgens naar hun schoenenreus schoenen gaan lopen.quote:Op maandag 30 april 2012 00:13 schreef El_Matador het volgende:
En die worden dan gelukkig met een Thaise. Prachtig dat dat kan. Dat was 60 jaar geleden onmogelijk geweest. En voor haar om uit de armoede te ontsnappen net zo.
Nee, maar dan krijg je misschien wel situaties als eerder beschreven, namelijk dat áls een man dan netjes voor je stopt, je denkt; daar heb je er weer zo een, wat mot ie van me?quote:Op maandag 30 april 2012 02:04 schreef SpecialK het volgende:
Het blijft een vraag-aanbod gebeuren, Flow3r. Als mannen zich minder ridderlijk gedragen dan wordt dat de nieuwe norm maar vrouwen gaan daardoor niet ineens mannen boycotten verwacht ik.
Ah. Ok. Eens.quote:Op maandag 30 april 2012 02:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee, maar dan krijg je misschien wel situaties als eerder beschreven, namelijk dat áls een man dan netjes voor je stopt, je denkt; daar heb je er weer zo een, wat mot ie van me?
Vrouwen zijn hier ook doorgeslagen gemiddeld, echt kijk eens om je heen hoeveel mannen er onder de plak zitten.quote:Op maandag 30 april 2012 02:03 schreef Flow3r het volgende:
Maar ehhh, hebben de mannen het hier niet ook een beetje zelf verpest? Of de vrouwen dat kan ook.
Ik kan me nog herinneren toen ik in de VS was dat mannen netjes opstonden als een vrouw de ruimte betrad, of een stoel werd aangeschoven, een drankje aangeboden etc..
Misschien zijn vrouwen hier wel een beetje doorgeslagen met het feminisme want 'we kunnen het allemaal zelf wel beter ' .
Met als gevolg dat een kerel gewoon een boer in je aanwezigheid laat, je laat betalen voor de rekening, je alleen naar huis laat fietsen etc...?
actie-reactie, zoiets?
vrouw praat, man doet alsof hij luistert.quote:Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef PKRChamp het volgende:
Wat is een goed gesprek eigenlijk? Als je constant gelijk krijgt of gaat het specifiek om het onderwerp?
er is wel een verschil tussen willoos en normaal doen natuurlijk. Verder goed idee.quote:Op maandag 30 april 2012 08:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind dat dit maar een SC moet worden. Waar je eens in de zoveel keer een lekkere rant eruit kunt gooien over hoe arrogant en lelijk Nederlandse vrouwen wel niet zijn, en de andere keer kunt zeggen hoe volgzaam en willoos buitenlandse vrouwen zijn. Waarop de anderen weer kunnen zeggen dat Nederlandse mannen die geen Nederlandse meid kunnen versieren ondergemiddelde losers zijn. Gewoon, lekker generaliseren. Omdat het kan.
Die ontbrekende nuance is toch wat dit zo'n gezellig topic maakt?quote:Op maandag 30 april 2012 08:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
er is wel een verschil tussen willoos en normaal doen natuurlijk. Verder goed idee.
Dat laat je als man dan toch toe, nietwaar?quote:Op maandag 30 april 2012 07:57 schreef macca728 het volgende:
echt kijk eens om je heen hoeveel mannen er onder de plak zitten.
Dat zegt imo toch meer van die mannen dan van de vrouwen.quote:Op maandag 30 april 2012 07:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn hier ook doorgeslagen gemiddeld, echt kijk eens om je heen hoeveel mannen er onder de plak zitten.
Dat laatste zou eens afgeleerd mogen, onbeschoft gedrag en zeker niet passend in een partnerrelatie.quote:Op maandag 30 april 2012 07:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
vrouw praat, man doet alsof hij luistert.
Echt?quote:Geen tijd meer voor sex, want vrouw will alleen goed gesprek![]()
Beetje maar he?quote:Op maandag 30 april 2012 09:42 schreef Re het volgende:
't is wel een R&P topicje he, daar zie je dezelfde grappige posts
De Russische vrouwen die ik ken (toegegeven, dat zijn er niet veel), oioioi, die zijn wel mooi hoor. En ook niet arrogant whatsoever. Maar dat komt misschien ook wel omdat ze een normale vent hebben die niet rijk is en ze gewoon gelukkig zijn met elkaar. Je weet wel, zoals het hoort in een relatie.quote:Op maandag 30 april 2012 09:52 schreef DS4 het volgende:
Iets anders: ik zit hier in een hotel met best veel Russen. Ik dacht deze ochtend aan het ontbijt dat ik eens even ging opletten of die vrouwen nu echt zoveel vrouwelijker zijn...
Ik ben niet onder de indruk. Om te beginnen: het zijn rijke Russen (onder de Russische auto's hier in de parkeergarage zijn twee Ferrari's 458 en een Carrera GT, alsmede enkele 911's). Dus dan mag je wat bovengemiddelds verwachten.
Er zit er maar één tussen die ik mooi kan noemen. Niet eens heel bijzonder, maar doable. Op zich zit er geen dikkertje tussen (maar voor de goede orde: ik heb vaak zat Russische vrouwen gezien met fors overgewicht, dus het komt echt voor). Maar geen van allen heeft een echt mooi lichaam. Er zit een vel over beentje tussen en de rest heeft allemaal wel een buikje. Zo'n muffintop boven de designerjeans.
En dan kleding... Helemaal niets bijzonders. Niks geen rokjes. Broeken. Designerjeans zijn populair, maar ook een verdwaalde katoenen broek. Daarboven een vormloos shirtje. Sjaaltje bij enkelen. Platte schoenen en de meesten zelfs met flip-flops...
Daarenboven (en dat is vrij kenmerkend voor oostblokkers) een sjacherijnige kop. Ja, allemaal!
Was ik onder de indruk van zoveel vrouwelijkheid? Nou: NEE!
En als ik het dan vergelijk met de Nederlandse vrouwen die horen bij de Nederlandse mannen met Ferrari's en Porsches.... oei, oei oei... Wat zijn de Nederlandse vrouwen dan toch veel mooier en bovendien heel erg veel leuker!
Toegegeven: die Russische mannen zien er ook niet uit, kleden zich echt heel slecht en die kapsels... die kerel van de enige dame die er een beetje fatsoenlijk uitzag had zo'n Mikelsons kapsel om een indruk te geven.
Hoe dan ook: not impressed (was ik sowieso nooit van Russische vrouwen, wat een high maintenance bitches zijn dat over het algemeen.... niet te zuinig!).
Precies.quote:Op maandag 30 april 2012 09:46 schreef Mwanatabu het volgende:
Er zullen vast uitzonderingen zijn, maar in de regel hebben normale, sociale Nederlandse mannen geen moeite normale, sociale Nederlandse vrouwen te vinden uiteindelijk. Dus dat de mannen wel naar het buitenland moeten omdat Nederlandse vrouwen zulke frigide, arrogante manwijven zijn, daar wil ik niet aan. En al helemaal niet als ik in mijn omgeving kijk wat voor types met Aziatische of Russische importvrouwen aankomen. De meest normale types zijn gewoon wat oudere mannen die iets anders zoeken en kunnen betalen na een eerste huwelijk. Daarna komen de oudere mannen die in Nederland nooit geluk hadden en die het kunnen betalen. Dat zijn dus zelden zelfverzekerde singles maar mannen die het niet begrijpen.
Ik ken persoonlijk meer Nederlands-Russische verstandshuwelijken (laten we het zomaar noemen) en zonder uitzondering bleef er achteraf een van de twee partners zwaar ongelukkig achter of was dat al in de relatie. Zij bleek toch alleen achter die verblijfsvergunning aan te zitten of hij bleek om een reden single geweest al die tijd, een van de twee of allebei kon niet omgaan met het cultuurverschil, dat soort drama's.
Opnieuw, er zijn vast uitzonderingen waarbij de relatie wel gelijkwaardig is maar die zijn in de eerste plaats al niet ontstaan via een website, koopconstructie of na een reis met uitsluitend het doel een vrouw te vinden.
Mijn blik is in die zin beperkt dat ik natuurlijk relatief vaak rijke Russen zie met aanhang. En daar zit af en toe best iets heel moois bij. Maar niet dat ik nou zeg "het valt op hoe mooi Russische vrouwen zijn".quote:Op maandag 30 april 2012 09:55 schreef Barbusse het volgende:
De Russische vrouwen die ik ken (toegegeven, dat zijn er niet veel), oioioi, die zijn wel mooi hoor. En ook niet arrogant whatsoever. Maar dat komt misschien ook wel omdat ze een normale vent hebben die niet rijk is en ze gewoon gelukkig zijn met elkaar. Je weet wel, zoals het hoort in een relatie.
Vrouwen die gewoon lelijk zijn van arrogantie vind je overal. Zoiets is niet door lengte- of breedtegraad vastgelegd natuurlijk. En schoonheid is mijn inziens nog steeds in grote mate door smaak bepaald. Als jij op aziatische vrouwen valt, kan ik me voorstellen dat een blonde hollandse meid niet veel bij je losmaakt.quote:Op maandag 30 april 2012 10:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mijn blik is in die zin beperkt dat ik natuurlijk relatief vaak rijke Russen zie met aanhang. En daar zit af en toe best iets heel moois bij. Maar niet dat ik nou zeg "het valt op hoe mooi Russische vrouwen zijn".
Maar even afgezien van de attitude... het ging dus om vrouwelijkheid en ik zie het werkelijk niet. Eerder integendeel. Dat kan wel kloppen, want een Rus met stijl is zeldzaam. Vaak denken ze dat als iets duur is dat het ook stijlvol is.
Maar misschien zou ik mijzelf ook wijsmaken dat Nederlandse vrouwen helemaal niets zijn als ik niets te bieden heb wat een Nederlandse vrouw kan interesseren. Sterker nog, als je een loser eerste klasse bent, dan kan ik mij zelfs voorstellen dat veel vrouwen ook vrij naar zijn als je toenadering zoekt.
Nou, dit is echt jouw referentiekader hoor. Ik herken dit totaal niet in mijn huidige en ex-relatie.quote:Op maandag 30 april 2012 07:57 schreef macca728 het volgende:
vrouw praat, man doet alsof hij luistert.
Geen tijd meer voor sex, want vrouw will alleen goed gesprek![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 10:10 schreef Mwanatabu het volgende:
De Russische vrouwen die ik ken zijn echt wel vrouwelijk en ook aardig. High maintenance zeker, maar dat doen ze helemaal zelf. Eentje komt wel uit een importrelatie oorspronkelijk maar ze is nu gelukkig single. Deze dame is nu vijftig maar kan nog een jeans aan waar je het jaartal van de muntjes in haar achterzak af kunt lezen zonder een spoor van muffintops. Die vent van haar was gewoon een zielig gestoord hoopje mens die dacht dat hij zo'n vrouwtje wel onder de duim kon houden onder dreiging van die verblijfsvergunning.
Een ander is nu terug naar Rusland na een vrij enge ervaring met een man die al eerder een Russische bruid had gehad die was overleden. Als ze "brutaal" was begon hij dingen te zeggen als "ik heb de vorige ook ongestraft af kunnen maken, dus let jij maar op dat ik jou ook niet vergiftig".
Verder ken ik nog een redelijk gelukkig gescheiden stel dat normaal met elkaar omgaat. Haar zus is nog steeds met een Nederlander getrouwd maar alleen voor de vorm. Vriendin daar weer van hebben we weleens van de eerste hulp op mogen halen nadat hij haar met een heggeschaar achtervolgd had. Zus daarvan vliegt tegen de muren op van haar Nederlandse man die alleen gesprekken kan voeren over modeltreintjes en driftbuien heeft als een peuter. Rara waarom was die nou single?
Qua Aziaten ken ik een Indonesische die is gekocht en overgevlogen om voor een geestelijk gehandicapte man te zorgen. Schoonfamilie gebruikt haar dus gewoon als privé-verpleegster en sloofje. Dan een Balinese met een leuke jonge Nederlandse man. Gewoon een normaal stel, liefde, twee dochtertjes, ingeburgerd. En dan nog de Brabo-sukkel met de Vietnamese vrouw. Denk een lelijke, onhygiënische, sociaal totaal niet vaardige imbeciel in altijd dezelfde verwassen polo en een broek met omslagen tot aan zijn liezen. Hij had zelfs in Azië meerdere trips nodig om een vrouw zover te krijgen dat ze met hem mee wilde.
Dit inderdaad.quote:
Inderdaad. Zoals ik al eerder schreef, van iemand met wie ik geen fatsoenlijk gesprek kan voeren word ik niet warm of koud (dus nee, ik hoef die verbaal en sociaal zwakke 40-jarige vrachtchauffeur niet), dus daar hoef ik ook geen relatie/seks mee.quote:Op maandag 30 april 2012 09:35 schreef zusterclivia het volgende:
Echt?
Tja .....misschien komt dit wel omdat man net alsof luistert...dat hebben de vrouwen snel door en voelen zich niet gehoord in de partnerrelatie met een laag libido als gevolg?
Ik wilde alleen maar aangeven dat ik de jubelverhalen over Russische vrouwen tov Nederlandse vrouwen niet zo kan plaatsen met wat ik om mij heen zie.quote:Op maandag 30 april 2012 10:10 schreef Mwanatabu het volgende:
De Russische vrouwen die ik ken zijn echt wel vrouwelijk en ook aardig.
Ik ben het met je eens:quote:Op maandag 30 april 2012 10:20 schreef DS4 het volgende:
Ik wilde alleen maar aangeven dat ik de jubelverhalen over Russische vrouwen tov Nederlandse vrouwen niet zo kan plaatsen met wat ik om mij heen zie.
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Het verbaast me trouwens dat de Russische postorderbruid zo populair is. Er zullen heus mooie Russische vrouwen zijn hoor, maar ik vind de gemiddelde Russische vrouw helemaal niet zo mooi, maar groot, lomp, breed hoofd, lomp accent (dikke 'l'), manachtige stem.
Weet ik.quote:Op maandag 30 april 2012 10:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar aangeven dat ik de jubelverhalen over Russische vrouwen tov Nederlandse vrouwen niet zo kan plaatsen met wat ik om mij heen zie.
Zo'n collage zegt natuurlijk niet zo heel veel...quote:Op maandag 30 april 2012 10:56 schreef Bluesdude het volgende:
ukrainian women dan ?
https://www.google.nl/sea(...)OeT76UFOb80QXFoeyDDw
Wow, hoe kén je van zulke mensen?quote:Op maandag 30 april 2012 10:10 schreef Mwanatabu het volgende:
De Russische vrouwen die ik ken zijn echt wel vrouwelijk en ook aardig. High maintenance zeker, maar dat doen ze helemaal zelf. Eentje komt wel uit een importrelatie oorspronkelijk maar ze is nu gelukkig single. Deze dame is nu vijftig maar kan nog een jeans aan waar je het jaartal van de muntjes in haar achterzak af kunt lezen zonder een spoor van muffintops. Die vent van haar was gewoon een zielig gestoord hoopje mens die dacht dat hij zo'n vrouwtje wel onder de duim kon houden onder dreiging van die verblijfsvergunning.
Een ander is nu terug naar Rusland na een vrij enge ervaring met een man die al eerder een Russische bruid had gehad die was overleden. Als ze "brutaal" was begon hij dingen te zeggen als "ik heb de vorige ook ongestraft af kunnen maken, dus let jij maar op dat ik jou ook niet vergiftig".
Verder ken ik nog een redelijk gelukkig gescheiden stel dat normaal met elkaar omgaat. Haar zus is nog steeds met een Nederlander getrouwd maar alleen voor de vorm. Vriendin daar weer van hebben we weleens van de eerste hulp op mogen halen nadat hij haar met een heggeschaar achtervolgd had. Zus daarvan vliegt tegen de muren op van haar Nederlandse man die alleen gesprekken kan voeren over modeltreintjes en driftbuien heeft als een peuter. Rara waarom was die nou single?
Qua Aziaten ken ik een Indonesische die is gekocht en overgevlogen om voor een geestelijk gehandicapte man te zorgen. Schoonfamilie gebruikt haar dus gewoon als privé-verpleegster en sloofje. Dan een Balinese met een leuke jonge Nederlandse man. Gewoon een normaal stel, liefde, twee dochtertjes, ingeburgerd. En dan nog de Brabo-sukkel met de Vietnamese vrouw. Denk een lelijke, onhygiënische, sociaal totaal niet vaardige imbeciel in altijd dezelfde verwassen polo en een broek met omslagen tot aan zijn liezen. Hij had zelfs in Azië meerdere trips nodig om een vrouw zover te krijgen dat ze met hem mee wilde.
Nog even over dat 'onder de plak zitten'. Een man die over zich heen laat lopen door mij, zou ik niet eens willen!quote:Op maandag 30 april 2012 07:57 schreef macca728 het volgende:
Vrouwen zijn hier ook doorgeslagen gemiddeld, echt kijk eens om je heen hoeveel mannen er onder de plak zitten.
quote:Op maandag 30 april 2012 11:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Nog even over dat 'onder de plak zitten'. Een man die over zich heen laat lopen door mij, zou ik niet eens willen!Ik wil wel iemand die mij aankan, die dominant is, die sociaal en verbaal sterk is, dus inderdaad niet die verbaal en sociaal zwakke 40-jarige vrachtwagenchauffeur.
Het verschil is dat wanneer je tegen een buitenlandse vrouw zegt dat de Nederlandse vrouw mooier/beter is, dan verstaan ze je niet.quote:Op zondag 29 april 2012 22:57 schreef Misterven1 het volgende:
Wat is nou verschil in Nederlandse en buitenlandse vrouwen? Iedereen kan heel lief zijn, niet arrogant, maar ook negatief of positief in het leven staan. Maar waarom kraken mensen de vrouwen af???? Laat ze toch in waarde laten en respecteer ze dan hoe ze eigenlijk is.
Dingen erbij gaan verzinnen om je woorden kracht bij te zetten...quote:Op maandag 30 april 2012 12:06 schreef mossad_agent het volgende:
Het verschil is dat wanneer je tegen een buitenlandse vrouw zegt dat de Nederlandse vrouw mooier/beter is, dan verstaan ze je niet.
Als je tegen een Nederlandse vrouw zegt dat buitenlandse vrouwen mooier/beter zijn dan schieten ze in de stress en gaan ze vreemde dingen roepen en trekken het heel persoonlijk aan. Zo erg dat ze met de handen in het vlotte korte kapsel gaan en gaan stampen op hun crocs.
Godverdomme, m´n koffiequote:Op maandag 30 april 2012 12:06 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Het verschil is dat wanneer je tegen een buitenlandse vrouw zegt dat de Nederlandse vrouw mooier/beter is, dan verstaan ze je niet.
Als je tegen een Nederlandse vrouw zegt dat buitenlandse vrouwen mooier/beter zijn dan schieten ze in de stress en gaan ze vreemde dingen roepen en trekken het heel persoonlijk aan. Zo erg dat ze met de handen in het vlotte korte kapsel gaan en gaan stampen op hun crocs.
Dat ja en amen zou de (gewillige) vrouw meer onder de knie moeten krijgen of in de praktijk moeten brengen. Ik heb er op gelet, altijd als een stel ergens in een winkelcentrum door een cameraploeg wordt aangesproken neemt de vrouw het woord. Altijd!!!quote:Op maandag 30 april 2012 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zo'n slappe vaatdoek die op alles ja en amen zegt, gaat maar onder de rokken van zijn moeder zitten.
Jezus zeg, een vrouw die op alles ja en amen zegt, m´m piem0l krimpt spontaan als ik eraan denkquote:Op maandag 30 april 2012 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ja en amen zou de (gewillige) vrouw meer onder de knie moeten krijgen of in de praktijk moeten brengen. Ik heb er op gelet, altijd als een stel ergens in een winkelcentrum door een cameraploeg wordt aangesproken neemt de vrouw het woord. Altijd!!!
Ik breng mijn zaak ter ruste.²
Ik chargeer natuurlijk, maar het kan absoluut geen kwaad als ze dat overmatige assertieve in een random IKEA kast dumpen.quote:Op maandag 30 april 2012 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezus zeg, een vrouw die op alles ja en amen zegt, m´m piem0l krimpt spontaan als ik eraan denk
Ik herken erg weinig van wat je zegt kerelquote:Op maandag 30 april 2012 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik chargeer natuurlijk, maar het kan absoluut geen kwaad als ze dat overmatige assertieve in een random IKEA kast dumpen.
Maar dat hebben die girls vaak van hun moeder. Als je ziet hoe lafjes vader en schoonvader altijd aan die eettafel zitten...²
Manlief werkt zich de hele maand kapot. En aan het einde van de maand kan hij zijn hele salary overmaken aan vrouwlief waarvan hij vervolgens een tientje per week zakgeld krijgt.quote:Op maandag 30 april 2012 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik herken erg weinig van wat je zegt kerel
Is me nog nooit opgevallen, maar dat zal wel voornamelijk gebeuren bij de programma's gericht op vrouwen. Dat de interviewer voornamelijk de vrouw aanspreekt (qua oogcontact dus, want vaak is die interviewer niet te zien).quote:Op maandag 30 april 2012 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb er op gelet, altijd als een stel ergens in een winkelcentrum door een cameraploeg wordt aangesproken neemt de vrouw het woord. Altijd!!!
Klinkt goed!quote:Op maandag 30 april 2012 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Manlief werkt zich de hele maand kapot. En aan het einde van de maand kan hij zijn hele salary overmaken aan vrouwlief waarvan hij vervolgens een tientje per week zakgeld krijgt.
Als jij zo´n slappe zak bent die al z´n geld direct aan je vrouw geef dan verdien je het ook. Dat soort kerels dienen gewoon in bescherming te worden genomen tegen zichzelfquote:Op maandag 30 april 2012 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Manlief werkt zich de hele maand kapot. En aan het einde van de maand kan hij zijn hele salary overmaken aan vrouwlief waarvan hij vervolgens een tientje per week zakgeld krijgt.
Zo kan vrouwlief het huishoudboekje en de administratie runnen. Drogreden!
Vaak genoeg bij opgelicht gezien.²
Jij hebt echt een grafhekel aan vrachtwagenchauffeurs he?quote:Op maandag 30 april 2012 13:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Nee laat ook eigenlijk maar, want ik moet meteen denken aan die 40-jarige verbaal en sociaal zwakke vrachtwagenchauffeur.
Ik kan gewoon slecht tegen sociaal en verbaal zwakke mannen en 'toevallig' werd die in combinatie met vrachtwagenchauffeur in deel 1 of 2 genoemd. Want het was arrogant dat de vrouwen hier die sociaal en verbaal zwakke 40-jarige vrachtwagenchauffeur afwijzen, want misschien is hij wel hartstikke aardig! Je moet hem een kans geven, anders gaat hij zijn 'geluk' in Thailand zoeken hoor!quote:Op maandag 30 april 2012 13:43 schreef Barbusse het volgende:
Jij hebt echt een grafhekel aan vrachtwagenchauffeurs he?
Niks mis met een sociaal en verbaal zwakke 40-jarige vrachtwagenchauffeur heur !quote:Op maandag 30 april 2012 13:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik kan gewoon slecht tegen sociaal en verbaal zwakke mannen en 'toevallig' werd die in combinatie met vrachtwagenchauffeur in deel 1 of 2 genoemd. Want het was arrogant dat de vrouwen hier die sociaal en verbaal zwakke 40-jarige vrachtwagenchauffeur afwijzen, want misschien is hij wel hartstikke aardig! Je moet hem een kans geven, anders gaat hij zijn 'geluk' in Thailand zoeken hoor!
Nou nou, wat een dreiging.
En dan zadel je er zo´n leuk Thais meiske mee op. Tssk tssk, egoïstquote:Op maandag 30 april 2012 13:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik kan gewoon slecht tegen sociaal en verbaal zwakke mannen en 'toevallig' werd die in combinatie met vrachtwagenchauffeur in deel 1 of 2 genoemd. Want het was arrogant dat de vrouwen hier die sociaal en verbaal zwakke 40-jarige vrachtwagenchauffeur afwijzen, want misschien is hij wel hartstikke aardig! Je moet hem een kans geven, anders gaat hij zijn 'geluk' in Thailand zoeken hoor!
Nou nou, wat een dreiging.
Ga jij haar snel redden en mee naar huis nemen dan voordat die vrachtwagenchauffeur daar is! Dat doe je ook niet hè! Egoïst.quote:Op maandag 30 april 2012 14:07 schreef Barbusse het volgende:
En dan zadel je er zo´n leuk Thais meiske mee op. Tssk tssk, egoïst![]()
Dat vind mijn buitenlandse vriendin niet leukquote:Op maandag 30 april 2012 14:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ga jij haar snel redden en mee naar huis nemen dan voordat die vrachtwagenchauffeur daar is! Dat doe je ook niet hè! Egoïst.
die wilde ik ook plaatsen. Geniaal filmpje.quote:Op maandag 30 april 2012 14:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niks mis met een sociaal en verbaal zwakke 40-jarige vrachtwagenchauffeur heur !![]()
Je hebt er hele leuke bij![]()
En wil jij wel eens heul snel ophouden Mr. Genuanceerd uit te hangen! Zo ken ik je niet.quote:Op maandag 30 april 2012 14:22 schreef El_Matador het volgende:
Leuke SC.
- ik heb Nederlandse vrouwen niet lelijk genoemd, integendeel, binnen Europa een van de mooiste. juist ook door de enorme mix die we hebben
- bij die puissant rijke Russen, kan ik me voorstellen wat DS4 zegt. Maar juist bij de armere en middenklasse geldt dit
- ik val zelf niet op graatslanke dennetjes, wat in Rusland veel voorkomt, dus noem Russinnen zeker niet mooier/lekkerder dan NLsen of Braziliaansen, maar ze besteden wel gemiddeld meer aandacht aan hun uiterlijk
- Bansheeboys punt van slaafse mannen ligt niet aan de vrouw, hooguit dat ze misbruik van hem maken
- Barbusses punt, en eerder Viajeros, van grenzenloze liefde lijkt me juist lastiger. Oprechte liefde met zeg Thaise vrouwen lijkr me lastiger dan met Westerse. A omdat je de taal niet spreekt of wil leren en B omdat er vaker een risico van golddiggen en sociaalgestoorde modeltreinvrachtwagenchauffeurs (wordfeud iemand) in zit; dan wordt het toch eerder een hoer-hoerenloper verhaal
- sorry DS4, jij stelde "haast nooit" arrogante NLse vrouwen te ontmoeten. Dat geloof ik toch echt niet mbt Porsche/Ferrari rijdende NLsen
- ja, Russen lijken veel chagrijniger/ontoegankelijker. Het kost meer moeite tot hen door te dringen. Maar als je ze eenmaal echt kent, is het wel oprecht. Stel daar de oppervlakkige Amerikaan (nee, niet alle Amerikanen zijn oppervlakkig) tegenover
Dan denk ik eerder dat jij de buitenlander bent in dit geval. Is ze sociaal wat achtergesteld?quote:Op maandag 30 april 2012 14:28 schreef El_Matador het volgende:
Vast week gemaakt door een zeer vrouwelijke, mooie buitenlandse vrouw, niet op geld of snelle seks uit, Barbusse.
ok, goed punt.quote:Op maandag 30 april 2012 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder dat jij de buitenlander bent in dit geval. Is ze sociaal wat achtergesteld?
Meneertje Barbusse zit dus onder de plak!quote:Op maandag 30 april 2012 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Dat vind mijn buitenlandse vriendin niet leuk
quote:Op maandag 30 april 2012 14:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ok, goed punt.
Ja, enorm. Vrachtwagenchauf die je nooit aankijkt met haar mooie bruine ogen. Heb haar hele modeltreinverzameling moeten aanschouwen na het Amerikaanse kwaliteitsrestaurant waar ze mee naartoe nam. Leuke hond ook, die in Thailand nog tegen beren vocht.
quote:Op maandag 30 april 2012 14:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Meneertje Barbusse zit dus onder de plak!
Ja nee ik ken ze via mijn vriend uit de voormalige Sovjetunie en ik heb vroeger met asielzoekers gewerkt, dan gaat het wat harder met dat soort verhalenquote:Op maandag 30 april 2012 11:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wow, hoe kén je van zulke mensen?Ik ken maar één man die een vrouw uit Thailand laat overkomen naar Nederland en dat is een heel onzeker persoon die niet goed kan handelen in situaties.
Hij klust bij ons in huis en toen ik mij drie weken geleden aan hem voorstelde (ik kwam gewoon lachend op hem af, hand uitgestoken, 'hoi zal me even voorstellen'), gaf hij een slap handje en begon letterlijk te stotteren. Ik weet dus wel waarom hij naar Thailand gaat voor een vrouw.Maar dat is meteen de enige die ik ken.
Ben je om? Ga je nu ook shoppen?quote:Op maandag 30 april 2012 15:53 schreef DS4 het volgende:
Ik moet een kleine rectificatie maken... Toen ik daarstraks naar het circuit ging bleek net weer een Rus aangekomen te zijn in wederom een 458 (gouden business in Rusland kennelijk, die ferrari's...) en verdomd dat het niet waar is, die had me toch een mooie dame bij zich... Niets meer aan doen. Ze kon nog lief lachen ook nadat hij de hoek om was overigens...
Overigens, had ik deze discussie niet gevoerd en niet even opgelet was deze Russin de enige die mij als ik straks weer thuis zit bijgebleven was. Misschien dat daar de verwarring bij sommigen door ontstaat.
De vrouwen zijn bij rijke Russen minder mooi/leuk? Stel even dat dat zo is... dan is dat wel heel apart natuurlijk.quote:Op maandag 30 april 2012 14:22 schreef El_Matador het volgende:
- bij die puissant rijke Russen, kan ik me voorstellen wat DS4 zegt. Maar juist bij de armere en middenklasse geldt dit
Wederom: ik kan het mij niet voorstellen dat juist de Russen met geld dat dan niet doen. Zag overigens net ook nog een Russin bij het tankstation die oogde als Ma Flodder. Als ze NL was geweest hadden enkelen hier het vast een typisch voorbeeld van een Nederlandse vrouw genoemd...quote:- ik val zelf niet op graatslanke dennetjes, wat in Rusland veel voorkomt, dus noem Russinnen zeker niet mooier/lekkerder dan NLsen of Braziliaansen, maar ze besteden wel gemiddeld meer aandacht aan hun uiterlijk
Toch is het zo.quote:- sorry DS4, jij stelde "haast nooit" arrogante NLse vrouwen te ontmoeten. Dat geloof ik toch echt niet mbt Porsche/Ferrari rijdende NLsen
Nou, als ze vanavond alleen in de bar rond hangt zou ik haar niet links laten liggen omdat ze Russin is zeg maar...quote:
Nee daar zit je op te wachten... een onervaren dame!quote:Op maandag 30 april 2012 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Overigens zijn de girls in die landen nog vers. Waar hier de hele buurt al aan de tools heeft gezeten weten zij hun waar langer onaangetast te laten.²
In elk geval is het moeilijk te controleren als je een vrouw helemaal uit haar sociale omgeving hebt gehaald. Dan kan ze alles wel over zichzelf zeggen.quote:Op maandag 30 april 2012 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Overigens zijn de girls in die landen nog vers. Waar hier de hele buurt al aan de tools heeft gezeten weten zij hun waar langer onaangetast te laten.²
BINGO!quote:Op maandag 30 april 2012 16:11 schreef Anyanka het volgende:
Of maakt zo iemand zichzelf dan wijs dat het niet om het geld gaat? Dat hij een exotische aantrekkingskracht heeft? Dat ze op zijn karakter (zoveel zachter dan haar landgenoten) valt?
Realisme is vaak een belangrijk onderdeel bij gelukkig zijn. Wie verwachtingen heeft die bijna niet uit kunnen komen kan natuurlijk alleen maar teleurgesteld raken...quote:Op maandag 30 april 2012 16:16 schreef El_Matador het volgende:
het heeft met intelligentie te maken. De meeste van die shoppers hebben niet bepaald PhD's zal ik maar zeggen.
Overigens heb je ook in NL zat stellen -met name in de onderklasse- die bij de eerste de "beste" blijven hangen en daar nog vaak gelukkig mee worden ook.
Ik vrees het ook. Ik geloof best dat er stellen zijn die echt gelukkig zijn, en van elkaar houden. Maar de meeste lijkt het mij meer om een verstandshuwelijk te gaan.quote:
Dat van dat zachte karakter en niet slaan lijkt me anders niet onbelangrijk voor sommige vrouwen uit sommige culturen...quote:Op maandag 30 april 2012 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Ik geloof best dat er stellen zijn die echt gelukkig zijn, en van elkaar houden. Maar de meeste lijkt het mij meer om een verstandshuwelijk te gaan.
Heb je die garantie dan bij een westerse man?quote:Op maandag 30 april 2012 16:37 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dat van dat zachte karakter en niet slaan lijkt me anders niet onbelangrijk voor sommige vrouwen uit sommige culturen...
Laten we als Westerse mannen niet net doen alsof wij allemaal zoveel fatsoenlijker zijn dan niet-Westerse mannen.quote:Op maandag 30 april 2012 16:37 schreef Viajero het volgende:
Dat van dat zachte karakter en niet slaan lijkt me anders niet onbelangrijk voor sommige vrouwen uit sommige culturen...
quote:Op maandag 30 april 2012 16:37 schreef Viajero het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2012 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb je die garantie dan bij een westerse man?
Dit dus. Die garantie heb je nergens. En oke, het is bekend dat er meer huiselijk geweld plaatsvind als de man een alcoholist is, dus in een land als Rusland heb je een grotere kans dat je zo´n type tegenkomt. Maar dat is geen garantie dat die Nederlandse droomprins geen vrouwenmepper is natuurlijk.quote:Op maandag 30 april 2012 16:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Laten we als Westerse mannen niet net doen alsof wij allemaal zoveel fatsoenlijker zijn dan niet-Westerse mannen.
Nee, en nog minder bij vaak afgewezen en sociaal niet zo vaardige westerse mannen. Mensen die communicatief niet sterk zijn en een lage eigenwaarde hebben zullen sneller vervallen tot geweld als ze gefrustreerd raken dan mensen die goed kunnen uitleggen wat ze willen en voelen met een normaal zelfbeeld. Mensen die assertief en sociaal vaardig zijn hoeven dan ook niet noodgedwongen te shoppen in het buitenland onder kansarme volkeren. (Even overgeneraliseren...)quote:Op maandag 30 april 2012 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb je die garantie dan bij een westerse man?
Dat van de Russen zou kunnen kloppen, maar Thaise vrouwen zijn vaak alles behalve trouw aan hun westerse vriendjes en hebben er ook Thaise vriendjes naast.quote:Op maandag 30 april 2012 16:49 schreef El_Matador het volgende:
Garanties zijn er nooit, maar gemiddeld gesproken zullen Nederlandse mannen minder losse handjes hebben dan -veelal dronken- Russische of Thaise mannen.
De levensverwachting voor Russische mannen is 55 (!) jaar. Alcohol. Ik kan me voorstellen dat nogal wat Russische vrouwen dat zat zijn en buiten de landsgrenzen kijken voor iets beters.
Wat is het nut daar van, thaise mensen hebben vaak een kort pikkie.quote:Op maandag 30 april 2012 16:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat van de Russen zou kunnen kloppen, maar Thaise vrouwen zijn vaak alles behalve trouw aan hun westerse vriendjes en hebben er ook Thaise vriendjes naast.
'Mensen' ja.quote:Op maandag 30 april 2012 16:59 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Wat is het nut daar van, thaise mensen hebben vaak een kort pikkie.
Gelukkig zijn alle sociaal niet zo vaardige westerse mannen allemaal uitgerust met een Monstercocktm.quote:Op maandag 30 april 2012 16:59 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Vandaar ook het duveltje-uit-een-doosje-effect bij al die westerse toeristen die dachten een lekker wijffie gescoord te hebbenquote:Op maandag 30 april 2012 16:59 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
quote:
Veel Thaise girls werken in massagesalons.quote:Op maandag 30 april 2012 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2012 17:13 schreef macca728 het volgende:
of neem zo'n lekker Duits vrouwtje, ook geiler dan de gemiddelde Nederlandse.
Dat maakt nogal uit of je het hebt over een Française uit de stad (zoals bijvoorbeeld Parijs) of eentje van het platteland. En dat geldt in Nederland net zo.quote:Francaises zien er ook heel vrouwelijk uit, vaak rokje (wat is dat Nederlandse vrouw ?)
Echt he?quote:Op maandag 30 april 2012 17:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
Veel Thaise girls werken in massagesalons.
[..]
[..]
Dat maakt nogal uit of je het hebt over een Française uit de stad (zoals bijvoorbeeld Parijs) of eentje van het platteland. En dat geldt in Nederland net zo.
Hoe kom je daar bij, gaan ze ook met andere mannen naar bed om lekker te sexen?quote:Op maandag 30 april 2012 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederlandse vrouwen gaat vreemdgaan een stuk makkelijker af. Ze hebben hun man dusdanig laf gemaakt dat hij A niets durft te zeggen en B dusdanig zijn mannelijkheid heeft verloren dat de vrouw hem daardoor niet meer interessant vindt.
Random woord: paltalk²
Word jij niet moe van jezelf?quote:Op maandag 30 april 2012 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederlandse vrouwen gaat vreemdgaan een stuk makkelijker af. Ze hebben hun man dusdanig laf gemaakt dat hij A niets durft te zeggen en B dusdanig zijn mannelijkheid heeft verloren dat de vrouw hem daardoor niet meer interessant vindt.
Volgens mij valt ook dat wel meequote:Op maandag 30 april 2012 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:
wrong. Vreemdgaan is juist een enorm taboe in Nederland. Dat hebben die latinos een stuk slimmer en natuurlijker bekeken. Houd je minder van je partner als je af en toe van wat andere walletjes snoept? Welnee.quote:Op maandag 30 april 2012 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Vreemdgaan valt op zich niet mee als je het afzet tegen het aantal mensen die het niet vindt kunnen (er zijn nl. best veel vreemdgangers die het niet vinden kunnen, wat toch altijd een beetje bijzonder is). Maar ook vreemdgaan is niet iets heel Nederlands ofzo...quote:
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 30 april 2012 20:36 schreef El_Matador het volgende:
Houd je minder van je partner als je af en toe van wat andere walletjes snoept? Welnee.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
wrong. Vreemdgaan is juist een enorm taboe in Nederland. Dat hebben die latinos een stuk slimmer en natuurlijker bekeken. Houd je minder van je partner als je af en toe van wat andere walletjes snoept? Welnee.
Dit dus. Nederlanders staan niet bekend als notoire vreemdgangers. Natuurlijk gebeurd het wel, maar om nu te zeggen dat iedere Nederlander ieder weekend in een ander bed slaaptquote:Op maandag 30 april 2012 20:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vreemdgaan valt op zich niet mee als je het afzet tegen het aantal mensen die het niet vindt kunnen (er zijn nl. best veel vreemdgangers die het niet vinden kunnen, wat toch altijd een beetje bijzonder is). Maar ook vreemdgaan is niet iets heel Nederlands ofzo...
Maar die Nederlandse mannen durven niet eens vreemd te gaan, zo gedrild zijn de meeste.quote:Op maandag 30 april 2012 20:46 schreef Misterven1 het volgende:
Ik keur vreemdgaan wel af, maar ik vraag me af of vele Nederlanders hun partners trouw zijn aan elkaar, zodat ze getrouwd zijn of een geregistreerd partnerschap aangegaan met behulp van notaris om een samenlevingscontract op te stellen voor elkaar. Maar ik vind het zelf dat iemand heel zeker moet weten dat hij of zij echt ware liefde voor het leven is. Je moet dan ook echt sterk in je schoenen staan en gelukkig blijft met diegene met jou relatie heeft. We weten ook dat veel mensen niet altijd te vertrouwen is.
Als je nou eens minder van je partner houdt, overweeg het dan een gesprek met jouw partner of jullie relatie te redden valt. In een relatie hoort geven en nemen voor iemand wat wils. Je kunt met een
geregistreerd d partnerschap de relatie in paar seconden verbreken. Met scheiden kom je niet zomaar van haar of hem af. De keus is voor iedereen even moeilijk dan andere keus/
*proest*quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef macca728 het volgende:
Maar die Nederlandse mannen durven niet eens vreemd te gaan, zo gedrild zijn de meeste.
Precies, maar de "vrouwen" daarentegen. Die doen écht waar ze zin in hebben.quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar die Nederlandse mannen durven niet eens vreemd te gaan, zo gedrild zijn de meeste.
Waarom ben jij eigenlijk zo bang van vrouwen?quote:Op maandag 30 april 2012 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Precies, maar de "vrouwen" daarentegen. Die doen écht waar ze zin in hebben.²
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 30 april 2012 23:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk zo bang van vrouwen?
Zo bang dat ze ingekapseld moeten worden als ze de straat opgaan...quote:Op maandag 30 april 2012 23:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
dat ben ik wel gewend van mijn posts, DS4.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:19 schreef DS4 het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat deze vrije gedachten bij veel fokkertjes het verkeerde keelsgat in zullen schieten...
Je denkt 'laat ik het eens over een andere boeg gooien'??quote:Op maandag 30 april 2012 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:
weet je toch, ongelovige Nederlandse vrouwen zijn h.....quote:Op maandag 30 april 2012 23:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mannen laf maken.quote:Op maandag 30 april 2012 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo bang dat ze ingekapseld moeten worden als ze de straat opgaan...
Als je oprecht het vertrouwen hebt dat jij het lekkerste kookt, is het dan echt zo erg als je meisje af en toe es buiten de deur eet, met vork en mes, dat wel (dus veilig bedoel ik)?
De manier waarop wij in het Westen en zij in de islamitische wereld tegen vreemdgaan aankijken is volkomen krampachtig. Ingegeven door protestante of islamitische waanideeen over lichamelijke trouw.
begin je je een beetje zorgen te maken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik heb één keer iemand leren kennen (een kennis van een kennis van mij) die ook een vrouw in Thailand had gekocht en naar Nederland had gehaald. (Voor een bepaalde periode, want een verblijfsvergunning had ze nog niet. Geen idee of ze die inmiddels heeft, want ik heb geen contact meer met hem.)
Ze mocht niet eens alleen naar buiten omdat hij dan bang was dat ze andere mensen (mannen) zou leren kennen (die haar dan misschien meer te bieden hadden, want zelf had hij amper geld en ook geen eigen huis (hij woonde bij die kennis in)).
Een keer zaten we op een terrasje en uiteraard liepen er mensen voorbij en toen zei hij (terwijl zijn bierbuik uitpuilde): "Wat zijn die Hollandse vrouwen toch dik hè."
Nou ben ik blij dat ik zelf niet 100% Hollands ben (ben half Aziatisch) en niet dik, maar ik vraag me af of hij zo genuanceerd geweest zou zijn om die opmerking niet te maken als ik wél Hollands en dik geweest zou zijn.
Dat mens is vast blij dat je een avondje ergens anders ''eet''quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je oprecht het vertrouwen hebt dat jij het lekkerste kookt, is het dan echt zo erg als je meisje af en toe es buiten de deur eet, met vork en mes, dat wel (dus veilig bedoel ik)?
De manier waarop wij in het Westen en zij in de islamitische wereld tegen vreemdgaan aankijken is volkomen krampachtig. Ingegeven door protestante of islamitische waanideeen over lichamelijke trouw.
En niet alleen dat. Ik ken via het werk toevallig een meid waarvan iedereen weet dat ze op regular basis klust met een directe mannelijke collega. Ze heeft een zoontje die verdacht veel lijkt op kluspartner.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat mens is vast blij dat je een avondje ergens anders ''eet''
En blijven ze in die andere culturen ook levenslang bij elkaar, ondanks dat er af en toe buiten de deur wordt gegeten? Of vindt er toch om de paar jaar een wisseling van vaste partner plaats?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies Klazien, je moet ze gewoon af en toe meppen !quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En niet alleen dat. Ik ken via het werk toevallig een meid waarvan iedereen weet dat ze op regular basis klust met een directe mannelijke collega. Ze heeft een zoontje die verdacht veel lijkt op kluspartner.
Maar ja, echtgenoot is laf en blijft bij haar. Terwijl een echte kerel haar wat degelijke ketsen zou verkopen, tenminste, als je jezelf nog wilt classificeren als man.²
Nee, liever doet ze dat klussen enkel thuis. Geen enkele relatie zal beter worden van geweld me dunkt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Precies Klazien, je moet ze gewoon af en toe meppen !
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, liever doet ze dat klussen enkel thuis. Geen enkele relatie zal beter worden van geweld me dunkt.²
Dat schijnt inderdaad voor te komen...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zeker in NL zijn ook genoeg stellen die een best vrije relatie met elkaar hebben, en er op los swingen enz.
Vreemdgaan is in die zin ook veel destructiever omdat je dan een vertrouwensbasis schaadt.quote:Het is trouwens niet eens meer 'vreemdgaan' als je beiden met elkaars toestemming buiten de deur neukt.
'Vreemdgaan'; dan doe je het stiekem, en mag je partner het niet weten.
Dus jij slaat vrouwen, weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En niet alleen dat. Ik ken via het werk toevallig een meid waarvan iedereen weet dat ze op regular basis klust met een directe mannelijke collega. Ze heeft een zoontje die verdacht veel lijkt op kluspartner.
Maar ja, echtgenoot is laf en blijft bij haar. Terwijl een echte kerel haar wat degelijke ketsen zou verkopen, tenminste, als je jezelf nog wilt classificeren als man.²
Van jou mogen vrouwen zeker de keuken niet uit? Weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:58 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dus jij slaat vrouwen, weten we dat ook weer.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:55 schreef DS4 het volgende:
Vreemdgaan is in die zin ook veel destructiever omdat je dan een vertrouwensbasis schaadt.
Wat een vreemde constateringquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Van jou mogen vrouwen zeker de keuken niet uit? Weten we dat ook weer.
Jij vindt vreemdgaan beter dan een open relatie?quote:
Als mijn vrouw vreemd zou gaan zou ik haar beuken ja. Zeker. Alleen dan. Maar goed, dan heeft ze er zelf om gevraagd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:58 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dus jij slaat vrouwen, weten we dat ook weer.
Vals dilemma alert.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij vindt vreemdgaan beter dan een open relatie?
En mag zij jou ook beuken als jij vreemdgaat?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als mijn vrouw vreemd zou gaan zou ik haar beuken ja. Zeker. Alleen dan. Maar goed, dan heeft ze er zelf om gevraagd.²
Zeker. Zou ik niet meer dan terecht vinden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:31 schreef Twinkle2011 het volgende:
[..]
En mag zij jou ook beuken als jij vreemdgaat?
Pak jij de popcorn? Dan haal ik het bierquote:
Wanneer een stel samen voor zo'n open relatie kiest zie ik het probleem niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zo zo, beuken nog wel. Wat klinkt je Hollands.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Als mijn vrouw vreemd zou gaan zou ik haar beuken ja. Zeker. Alleen dan. Maar goed, dan heeft ze er zelf om gevraagd.²
Dat laatste schaar ik gek genoeg onder vreemdgaan...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:38 schreef Twinkle2011 het volgende:
Wanneer een stel samen voor zo'n open relatie kiest zie ik het probleem niet.
Als de partner niet op de hoogte is van die open relatie dan wordt het een ander verhaal.
Het klikt meer internethelderig...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:40 schreef Noek het volgende:
Zo zo, beuken nog wel. Wat klinkt je Hollands.
Het heeft ondertussen ook bijzonder weinig te maken met het halen van een vrouw uit het buitenland.quote:
Nou ja, het niet gebruiken van fysiek geweld door de Nederlanders werd gebruikt als argument voor die dames om hier naartoe te gaan. Dat blijkt dus tegen te vallen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:43 schreef Barbusse het volgende:
Het heeft ondertussen ook bijzonder weinig te maken met het halen van een vrouw uit het buitenland.
Omdat jij tegen emancipatie bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:15 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Wat een vreemde constateringVan mij mogen vrouwen doen en laten wat ze willen, waar ze willen en met wie ze willen. Hoe jij aan die vreemde redenatie komt weet ik niet maar waarschijnlijk heb je gisteren te veel roosvicee op.
Das in mijn ogen dan ook alles behalve een valide argumentquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou ja, het niet gebruiken van fysiek geweld door de Nederlanders werd gebruikt als argument voor die dames om hier naartoe te gaan. Dat blijkt dus tegen te vallen.
Al zou ik BSB niet willen rekenen tot de gemiddelde Hollander...
Dat is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind een open relatie een belachelijke constructie. Prima als dat een ander blij maakt, maar de 'wat niet weet, wat niet deert'-slogan bevalt me stukken beter.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die heb ik wel meer voorbij zien komen...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Das in mijn ogen dan ook alles behalve een valide argument
Ach, het ligt toch allemaal aan die Nederlandse lelijke onbetrouwbare zeikwijven toch?quote:
Toch vind ik dit een beetje vreemde gedachtengang. Je vindt een open relatie belachelijk, maar neemt wel de vrijheid om buiten de deur te neuken zonder toestemming.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:47 schreef Taurus het volgende:
Dat is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind een open relatie een belachelijke constructie. Prima als dat een ander blij maakt, maar de 'wat niet weet, wat niet deert'-slogan bevalt me stukken beter.
Iig niet aan de mannen. Die zijn perfect zoals ze zijn!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:49 schreef Barbusse het volgende:
Ach, het ligt toch allemaal aan die Nederlandse lelijke onbetrouwbare zeikwijven toch?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Iig niet aan de mannen. Die zijn perfect zoals ze zijn!
Kut, ze komt. Snel, verstop je onder het bed!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toch vind ik dit een beetje vreemde gedachtengang. Je vindt een open relatie belachelijk, maar neemt wel de vrijheid om buiten de deur te neuken zonder toestemming.
Het verschil is dat je in het ene geval eerlijk bent naar elkaar en in het andere geval de ander toch belazert...
Daarnaast is het bij een triootje vaak heel lastig om het geheim te houden als je vrouw meedoet...
Dat spreekt voor zich natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Iig niet aan de mannen. Die zijn perfect zoals ze zijn!
Nee, ik bedoel dat heel serieus... Mannen zijn toch altijd perfect? Ook als ze zo'n dikke pens hebben hangen? Maar een vrouw die niet in een kort rokje loopt met -20, die spoort niet. Niet vrouwelijk genoeg...quote:
En dan gaat ze nog vreemd ook, de hoer!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat heel serieus... Mannen zijn toch altijd perfect? Ook als ze zo'n dikke pens hebben hangen? Maar een vrouw die niet in een kort rokje loopt met -20, die spoort niet. Niet vrouwelijk genoeg...
Een beetje rare fetisj hoor om je onder het bed te verstoppen op het moment dat zij klaarkomt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:55 schreef Barbusse het volgende:
Kut, ze komt. Snel, verstop je onder het bed!
Ik ben Indo. Die zijn raar. Schijnt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Een beetje rare fetisj hoor om je onder het bed te verstoppen op het moment dat zij klaarkomt.
Ja dat is wel waar..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat heel serieus... Mannen zijn toch altijd perfect? Ook als ze zo'n dikke pens hebben hangen? Maar een vrouw die niet in een kort rokje loopt met -20, die spoort niet. Niet vrouwelijk genoeg...
Kijk nou ben je arrogant en moet zo'n man naar Thailand om een echte vrouw te scoren!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:00 schreef Twinkle2011 het volgende:
Soms zie ik hier zelfs mannen met fietshelmen op,bakfietsen sjesus dan vergaat je toch alle lust?
Sorry het wekt bij mij i.p.v. lust enkel een hevige lachbui op.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kijk nou ben je arrogant en moet zo'n man naar Thailand om een echte vrouw te scoren!
Schande!
Of naar Rusland, want daar hebben ze grotere tieten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:01 schreef DS4 het volgende:
Kijk nou ben je arrogant en moet zo'n man naar Thailand om een echte vrouw te scoren!
Schande!
Humor is belangrijk in een relatie. En ook daarbuiten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef Twinkle2011 het volgende:
[..]
Sorry het wekt bij mij i.p.v. lust enkel een hevige lachbui op.
Ik word er altijd een beetje treurig van...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef Twinkle2011 het volgende:
Je hebt liever dat hij een vrachtwagen heeft i.p.v. een bakfiets?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef Twinkle2011 het volgende:
Come on een fietshelm hahaha dat is toch echt het toppunt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Humor is belangrijk in een relatie. En ook daarbuiten.
Ik zou het niet weten, ik bewaar gepaste afstand tussen mezelf en alles schoolpleinerig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:07 schreef Twinkle2011 het volgende:
[..]
Come on een fietshelm hahaha dat is toch echt het toppunt.
Ook bij vrouwen vind ik het geen kijk en behoorlijk onnozel staan.
Echt ik snap ook dat mannen alle lust vergaat bij het zien van een vrouw met zo'n onnozel deksel op haar hoofd.
Neuh ik zie liever een Audi,BMW of Mercedes..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je hebt liever dat hij een vrachtwagen heeft i.p.v. een bakfiets?
Er schijnt namelijk nog een verbaal en sociaal zwakke 40-jarige vrachtwagenchauffeur in de aanbieding te zijn.
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik bewaar gepaste afstand tussen mezelf en alles schoolpleinerig.
Maar hij mag wel verbaal en sociaal zwak zijn?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:08 schreef Twinkle2011 het volgende:
Neuh ik zie liever een Audi,BMW of Mercedes..![]()
Ik heb mijn momenten. Niet sociaal kansloos zijn zodat ik een vrouw uit Thailand moest kopen was er ook eentje van.quote:
Liever verbaal zwak dan sociaal zwak..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar hij mag wel verbaal en sociaal zwak zijn?
Dat is bijna hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:13 schreef Twinkle2011 het volgende:
[..]
Liever verbaal zwak dan sociaal zwak..
Het wordt pas een schande als die mannen daar geen vet salaris,mooi huis etc tegenover kunnen stellen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het is toch helemaal geen schande om te stellen dat een van de belangrijkste taken van de vrouw is om haar man te behagen?²
Een schande? Nee. Achterhaald? Ja. Net zoals het "beuken" van je partner.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het is toch helemaal geen schande om te stellen dat een van de belangrijkste taken van de vrouw is om haar man te behagen?²
Als je vrouw vreemdgaat doe je iets fout....... sla jezelf dan voor de kop.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik tegen emancipatie?? Gast, wat zat er in je drank gisteren? Je kent me, of denkt mij te kennen?quote:
Het kan inderdaad niet aan de vrouw liggen. Donder op met je slaafse houding man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:17 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Als je vrouw vreemdgaat doe je iets fout....... sla jezelf dan voor de kop.
Laat die bocht uit je glazen bol toch achterwegen man. Zit niemand op te wachten.quote:Geweld gebruiken tegen je vrouw betekent in ieder geval....
Omdat jij vindt dat je vrouwen anders moet behandelen dan mannen. Samen met die denigrerende toon richting vrouwen heb ik mijn conclusie snel getrokken.quote:[..]
Sinds wanneer ben ik tegen emancipatie?? Gast, wat zat er in je drank gisteren? Je kent me, of denkt mij te kennen?
Toch beuk ik haar dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:17 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Als je vrouw vreemdgaat doe je iets fout....... sla jezelf dan voor de kop.
Geweld gebruiken tegen je vrouw betekent in ieder geval dat je het met woorden niet afkan én dat je blijkbaar in bed ook niets kan.
Ja hoor. En als ze jou niet behaagt maar een ander : gewoon de beuk er in.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is een vicieuze cirkel. Die andere man denkt er namelijk net zo over. Moeilijk...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. En als ze jou niet behaagt maar een ander : gewoon de beuk er in.
Een vrouw hoeft in wezen niet veel anders te kunnen. Het behagen van de man is toch niet zo moeilijk, wees gewoon een vrouw.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet meer doen...is niet je sterkste punt blijkbaar. Ik praat nergens denigrerend over vrouwen....dat doen juist de 'mannetjes' die graag vrouwen blijken te slaan. Moet je vooral blijven doen maar hou mij daarbuiten. Ga maar met BB spelen.......quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Omdat jij vindt dat je vrouwen anders moet behandelen dan mannen. Samen met die denigrerende toon richting vrouwen heb ik mijn conclusie snel getrokken.
En als het niet lukt roept hij Hyper erbij, kunnen ze overmeppen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:30 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Niet meer doen...is niet je sterkste punt blijkbaar. Ik praat nergens denigrerend over vrouwen....dat doen juist de 'mannetjes' die graag vrouwen blijken te slaan.
Dat doe je wel. Je doet het nu weer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:30 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Niet meer doen...is niet je sterkste punt blijkbaar. Ik praat nergens denigrerend over vrouwen....dat doen juist de 'mannetjes' die graag vrouwen blijken te slaan. Moet je vooral blijven doen maar hou mij daarbuiten. Ga maar met BB spelen.......
Ik word er nooit bijgeroepen. Ik kom gewoon wanneer het nodig is.quote:[..]
En als het niet lukt roept hij Hyper erbij, kunnen ze overmeppen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat doe je wel. Je doet het nu weer.
[..]
As if. Ik heb nog een pizzatopic om in op te scheppen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Hee mannen, moeten jullie niet gaan shoppen i.p.v. elkaar laten zien wie de grootste internetpiemel heeft...
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Hee mannen, moeten jullie niet gaan shoppen i.p.v. elkaar laten zien wie de grootste internetpiemel heeft...
Het aantal scheidingen is in het Westen veul hoger dan in Latijns-Amerika.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En blijven ze in die andere culturen ook levenslang bij elkaar, ondanks dat er af en toe buiten de deur wordt gegeten? Of vindt er toch om de paar jaar een wisseling van vaste partner plaats?
Het is trouwens echt niet zo dat wel of niet monogaam zijn 'beter' is. Het is een persoonlijk keuze, en heeft niks met 'krampachtigheid' te maken. Zeker in NL zijn ook genoeg stellen die een best vrije relatie met elkaar hebben, en er op los swingen enz.
Het is trouwens niet eens meer 'vreemdgaan' als je beiden met elkaars toestemming buiten de deur neukt.
'Vreemdgaan'; dan doe je het stiekem, en mag je partner het niet weten.
Wat een onzin:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:08 schreef El_Matador het volgende:
In de islamitische wereld is dat weer veul lager, maar met die vrouwen willen ruilen lijkt me geen pretje. Zeker niet omdat die mannen wel vreemdgaan (hoeren meestal).
En dat terwijl het eigenlijk zo makkelijk op te lossen is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een onzin:
Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"²
Wat een triest stukje tekstquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een onzin:
Het staat in ONZ, en dat is goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een onzin:
Zeker:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat terwijl het eigenlijk zo makkelijk op te lossen is.
Polygamie
Dus jij gaat voor meerdere vrouwen shoppen in het buitenland? Krijg je groepskorting als je ze allemaal tegelijkertijd laat overkomen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker:
Essay:"De zegeningen van polygamie"²
dus jij vindt vrouwen slaan omdat ze vreemd gaan normaal ?quote:
Aub ook slaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
dus jij vindt vrouwen slaan omdat ze vreemd gaan normaal ?
en mannen ? wat moeten we daarmee doen ? zeker allemaal onschuldig want vrouw verleidt ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |