Dat is bijna hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:13 schreef Twinkle2011 het volgende:
[..]
Liever verbaal zwak dan sociaal zwak..
Het wordt pas een schande als die mannen daar geen vet salaris,mooi huis etc tegenover kunnen stellen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het is toch helemaal geen schande om te stellen dat een van de belangrijkste taken van de vrouw is om haar man te behagen?²
Een schande? Nee. Achterhaald? Ja. Net zoals het "beuken" van je partner.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het is toch helemaal geen schande om te stellen dat een van de belangrijkste taken van de vrouw is om haar man te behagen?²
Als je vrouw vreemdgaat doe je iets fout....... sla jezelf dan voor de kop.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als mijn vrouw vreemd zou gaan zou ik haar beuken ja. Zeker. Alleen dan. Maar goed, dan heeft ze er zelf om gevraagd.²
Sinds wanneer ben ik tegen emancipatie?? Gast, wat zat er in je drank gisteren? Je kent me, of denkt mij te kennen?quote:
Het kan inderdaad niet aan de vrouw liggen. Donder op met je slaafse houding man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:17 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Als je vrouw vreemdgaat doe je iets fout....... sla jezelf dan voor de kop.
Laat die bocht uit je glazen bol toch achterwegen man. Zit niemand op te wachten.quote:Geweld gebruiken tegen je vrouw betekent in ieder geval....
Omdat jij vindt dat je vrouwen anders moet behandelen dan mannen. Samen met die denigrerende toon richting vrouwen heb ik mijn conclusie snel getrokken.quote:[..]
Sinds wanneer ben ik tegen emancipatie?? Gast, wat zat er in je drank gisteren? Je kent me, of denkt mij te kennen?
Toch beuk ik haar dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:17 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Als je vrouw vreemdgaat doe je iets fout....... sla jezelf dan voor de kop.
Geweld gebruiken tegen je vrouw betekent in ieder geval dat je het met woorden niet afkan én dat je blijkbaar in bed ook niets kan.
Ja hoor. En als ze jou niet behaagt maar een ander : gewoon de beuk er in.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is een vicieuze cirkel. Die andere man denkt er namelijk net zo over. Moeilijk...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. En als ze jou niet behaagt maar een ander : gewoon de beuk er in.
Een vrouw hoeft in wezen niet veel anders te kunnen. Het behagen van de man is toch niet zo moeilijk, wees gewoon een vrouw.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet meer doen...is niet je sterkste punt blijkbaar. Ik praat nergens denigrerend over vrouwen....dat doen juist de 'mannetjes' die graag vrouwen blijken te slaan. Moet je vooral blijven doen maar hou mij daarbuiten. Ga maar met BB spelen.......quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Omdat jij vindt dat je vrouwen anders moet behandelen dan mannen. Samen met die denigrerende toon richting vrouwen heb ik mijn conclusie snel getrokken.
En als het niet lukt roept hij Hyper erbij, kunnen ze overmeppen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:30 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Niet meer doen...is niet je sterkste punt blijkbaar. Ik praat nergens denigrerend over vrouwen....dat doen juist de 'mannetjes' die graag vrouwen blijken te slaan.
Dat doe je wel. Je doet het nu weer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:30 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Niet meer doen...is niet je sterkste punt blijkbaar. Ik praat nergens denigrerend over vrouwen....dat doen juist de 'mannetjes' die graag vrouwen blijken te slaan. Moet je vooral blijven doen maar hou mij daarbuiten. Ga maar met BB spelen.......
Ik word er nooit bijgeroepen. Ik kom gewoon wanneer het nodig is.quote:[..]
En als het niet lukt roept hij Hyper erbij, kunnen ze overmeppen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat doe je wel. Je doet het nu weer.
[..]
As if. Ik heb nog een pizzatopic om in op te scheppen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Hee mannen, moeten jullie niet gaan shoppen i.p.v. elkaar laten zien wie de grootste internetpiemel heeft...
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Hee mannen, moeten jullie niet gaan shoppen i.p.v. elkaar laten zien wie de grootste internetpiemel heeft...
Het aantal scheidingen is in het Westen veul hoger dan in Latijns-Amerika.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En blijven ze in die andere culturen ook levenslang bij elkaar, ondanks dat er af en toe buiten de deur wordt gegeten? Of vindt er toch om de paar jaar een wisseling van vaste partner plaats?
Het is trouwens echt niet zo dat wel of niet monogaam zijn 'beter' is. Het is een persoonlijk keuze, en heeft niks met 'krampachtigheid' te maken. Zeker in NL zijn ook genoeg stellen die een best vrije relatie met elkaar hebben, en er op los swingen enz.
Het is trouwens niet eens meer 'vreemdgaan' als je beiden met elkaars toestemming buiten de deur neukt.
'Vreemdgaan'; dan doe je het stiekem, en mag je partner het niet weten.
Wat een onzin:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:08 schreef El_Matador het volgende:
In de islamitische wereld is dat weer veul lager, maar met die vrouwen willen ruilen lijkt me geen pretje. Zeker niet omdat die mannen wel vreemdgaan (hoeren meestal).
En dat terwijl het eigenlijk zo makkelijk op te lossen is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een onzin:
Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"²
Wat een triest stukje tekstquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een onzin:
Het staat in ONZ, en dat is goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een onzin:
Zeker:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat terwijl het eigenlijk zo makkelijk op te lossen is.
Polygamie
Dus jij gaat voor meerdere vrouwen shoppen in het buitenland? Krijg je groepskorting als je ze allemaal tegelijkertijd laat overkomen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker:
Essay:"De zegeningen van polygamie"²
dus jij vindt vrouwen slaan omdat ze vreemd gaan normaal ?quote:
Aub ook slaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
dus jij vindt vrouwen slaan omdat ze vreemd gaan normaal ?
en mannen ? wat moeten we daarmee doen ? zeker allemaal onschuldig want vrouw verleidt ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |