Die heb ik wel meer voorbij zien komen...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Das in mijn ogen dan ook alles behalve een valide argument
Ach, het ligt toch allemaal aan die Nederlandse lelijke onbetrouwbare zeikwijven toch?quote:
Toch vind ik dit een beetje vreemde gedachtengang. Je vindt een open relatie belachelijk, maar neemt wel de vrijheid om buiten de deur te neuken zonder toestemming.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:47 schreef Taurus het volgende:
Dat is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind een open relatie een belachelijke constructie. Prima als dat een ander blij maakt, maar de 'wat niet weet, wat niet deert'-slogan bevalt me stukken beter.
Iig niet aan de mannen. Die zijn perfect zoals ze zijn!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:49 schreef Barbusse het volgende:
Ach, het ligt toch allemaal aan die Nederlandse lelijke onbetrouwbare zeikwijven toch?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Iig niet aan de mannen. Die zijn perfect zoals ze zijn!
Kut, ze komt. Snel, verstop je onder het bed!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toch vind ik dit een beetje vreemde gedachtengang. Je vindt een open relatie belachelijk, maar neemt wel de vrijheid om buiten de deur te neuken zonder toestemming.
Het verschil is dat je in het ene geval eerlijk bent naar elkaar en in het andere geval de ander toch belazert...
Daarnaast is het bij een triootje vaak heel lastig om het geheim te houden als je vrouw meedoet...
Dat spreekt voor zich natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Iig niet aan de mannen. Die zijn perfect zoals ze zijn!
Nee, ik bedoel dat heel serieus... Mannen zijn toch altijd perfect? Ook als ze zo'n dikke pens hebben hangen? Maar een vrouw die niet in een kort rokje loopt met -20, die spoort niet. Niet vrouwelijk genoeg...quote:
En dan gaat ze nog vreemd ook, de hoer!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat heel serieus... Mannen zijn toch altijd perfect? Ook als ze zo'n dikke pens hebben hangen? Maar een vrouw die niet in een kort rokje loopt met -20, die spoort niet. Niet vrouwelijk genoeg...
Een beetje rare fetisj hoor om je onder het bed te verstoppen op het moment dat zij klaarkomt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:55 schreef Barbusse het volgende:
Kut, ze komt. Snel, verstop je onder het bed!
Ik ben Indo. Die zijn raar. Schijnt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Een beetje rare fetisj hoor om je onder het bed te verstoppen op het moment dat zij klaarkomt.
Ja dat is wel waar..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat heel serieus... Mannen zijn toch altijd perfect? Ook als ze zo'n dikke pens hebben hangen? Maar een vrouw die niet in een kort rokje loopt met -20, die spoort niet. Niet vrouwelijk genoeg...
Kijk nou ben je arrogant en moet zo'n man naar Thailand om een echte vrouw te scoren!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:00 schreef Twinkle2011 het volgende:
Soms zie ik hier zelfs mannen met fietshelmen op,bakfietsen sjesus dan vergaat je toch alle lust?
Sorry het wekt bij mij i.p.v. lust enkel een hevige lachbui op.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kijk nou ben je arrogant en moet zo'n man naar Thailand om een echte vrouw te scoren!
Schande!
Of naar Rusland, want daar hebben ze grotere tieten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:01 schreef DS4 het volgende:
Kijk nou ben je arrogant en moet zo'n man naar Thailand om een echte vrouw te scoren!
Schande!
Humor is belangrijk in een relatie. En ook daarbuiten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef Twinkle2011 het volgende:
[..]
Sorry het wekt bij mij i.p.v. lust enkel een hevige lachbui op.
Ik word er altijd een beetje treurig van...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef Twinkle2011 het volgende:
Je hebt liever dat hij een vrachtwagen heeft i.p.v. een bakfiets?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef Twinkle2011 het volgende:
Come on een fietshelm hahaha dat is toch echt het toppunt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Humor is belangrijk in een relatie. En ook daarbuiten.
Ik zou het niet weten, ik bewaar gepaste afstand tussen mezelf en alles schoolpleinerig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:07 schreef Twinkle2011 het volgende:
[..]
Come on een fietshelm hahaha dat is toch echt het toppunt.
Ook bij vrouwen vind ik het geen kijk en behoorlijk onnozel staan.
Echt ik snap ook dat mannen alle lust vergaat bij het zien van een vrouw met zo'n onnozel deksel op haar hoofd.
Neuh ik zie liever een Audi,BMW of Mercedes..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je hebt liever dat hij een vrachtwagen heeft i.p.v. een bakfiets?
Er schijnt namelijk nog een verbaal en sociaal zwakke 40-jarige vrachtwagenchauffeur in de aanbieding te zijn.
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik bewaar gepaste afstand tussen mezelf en alles schoolpleinerig.
Maar hij mag wel verbaal en sociaal zwak zijn?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:08 schreef Twinkle2011 het volgende:
Neuh ik zie liever een Audi,BMW of Mercedes..![]()
Ik heb mijn momenten. Niet sociaal kansloos zijn zodat ik een vrouw uit Thailand moest kopen was er ook eentje van.quote:
Liever verbaal zwak dan sociaal zwak..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar hij mag wel verbaal en sociaal zwak zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |