Bron.quote:Steeds meer Nederlandse mannen kiezen ervoor om samen te wonen met een Russische of Thaise vrouw. Dit blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Uit de publicatie vandaag blijkt dat het aantal Thais-Nederlandse en Russisch-Nederlandse paren de afgelopen tien jaar verdubbeld is.
In 2011 gingen zevenduizend mensen een relatie aan met iemand uit Rusland, terwijl dit in 2001 nog maar drieduizend gevallen betrof. Ook het aantal Thais-Nederlandse paren steeg van drieduizend in 2001 naar zesduizend in 2011.
Ook kwamen er meer Pools-Nederlandse stellen, een toename van bijna 7000 tot ongeveer 10.000, terwijl het aantal Braziliaans-Nederlandse partners steeg van 2000 naar 4000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar hebben we de eerste gefrustreerde vrouw!quote:Op woensdag 25 april 2012 09:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Lol
Meestal zijn dat mannen die zelf lelijk zijn
Het zijn denk ik meer de 'avontuurlijke' mannen die niet zitten te wachten op een seksloos huisje, boompje, beestje in een duffe Vinex-wijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Lol
Ze heeft anders wel gelijk. Waarom een import hoer halen terwijl hier in Nederland genoeg lekkers loopt. Dan ben je sociaal gewoon niet vaardig en heb je een hoofd als een zakhout. Veel van die import sletten komen hier voor een betere toekomst niet voor die eene lelijke lompe kerel die hun daar komt ophalen voor 1000 euro.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:04 schreef Sicstus het volgende:
[..]
En daar hebben we de eerste gefrustreerde vrouw!
Nee hoor, helemaal niet, ik ben ook Aziatisch, en heb ook een Nederlandse vriendquote:Op woensdag 25 april 2012 09:04 schreef Sicstus het volgende:
[..]
En daar hebben we de eerste gefrustreerde vrouw!
Slim toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Lol
Altijd dat doen alsof hier geen leuke vrouwen zijn, dat ligt in veel gevallen toch echt aan hunzelf.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel gelijk. Waarom een import hoer halen terwijl hier in Nederland genoeg lekkers loopt. Dan ben je sociaal gewoon niet vaardig en heb je een hoofd als een zakhout. Veel van die import sletten komen hier voor een betere toekomst niet voor die eene lelijke lompe kerel die hun daar komt ophalen voor 1000 euro.
Hoezo avontuurlijk? De helft heeft een fetisj voor bepaalde rassen, en ze willen gewoon een onderdanige vrouw.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zijn denk ik meer de 'avontuurlijke' mannen die niet zitten te wachten op een seksloos huisje, boompje, beestje in een duffe Vinex-wijk.
Die vrouwen die die lelijke mannen importeren zijn anders exact op zo'n bestaan uit. Daar kunnen ze vaak in hun eigen land alleen maar over dromen.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zijn denk ik meer de 'avontuurlijke' mannen die niet zitten te wachten op een seksloos huisje, boompje, beestje in een duffe Vinex-wijk.
"kun je niet aan zeker"quote:Op woensdag 25 april 2012 09:14 schreef TripleS het volgende:
Die vrouwen zijn over het algemeen een stuk zorgzamer en vooral meer "vrouw". Eigenschappen die de doorsnee Nederlandse vrouw niet of nauwelijks bezit .
Daar is toch weinig mis mee, een onderdanige vrouw? En dan bedoel ik met onderdanig niet dat ze overdag opgesloten zit in een kelder en 's avonds onder wordt gespoten door een groepje kameraden maar dat ze dienstbaar kan en zal zijn richting haar hardwerkende man. En niet zo'n mekkerend Nederlands monster dat schreeuwt dat je chips voor haar moet pakken omdat ze anders de cliffhanger van GTST mist.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo avontuurlijk? De helft heeft een fetisj voor bepaalde rassen, en ze willen gewoon een onderdanige vrouw.
Laatst nog een programma gezien van mannen met Thaise vrouwen, geen van allen zeiden ze: ik hou van haar.
Maar ze zeiden wel allemaal: ze zijn lekker ondedanig, daar hou ik van.
Lijkt me duidelijk toch.
Er is zeker niks mis mee, ik word er zelf ook blij van als ik mijn vriend goed verzorg, maar het moet natuurlijk niet te ver gaan. En in ruil krijg ik liefde terug.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar is toch weinig mis mee, een onderdanige vrouw? En dan bedoel ik met onderdanig niet dat ze overdag opgesloten zit in een kelder en 's avonds onder wordt gespoten door een groepje kameraden maar dat ze dienstbaar kan en zal zijn richting haar hardwerkende man. En niet zo'n mekkerend Nederlands monster dat schreeuwt dat je chips voor haar moet pakken omdat ze anders de cliffhanger van GTST mist.
Dit, de meeste Nederlandse vrouwen verzorgen zich totaal niet meer als vrouw op een gegeven moment.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:14 schreef TripleS het volgende:
Die vrouwen zijn over het algemeen een stuk zorgzamer en vooral meer "vrouw". Eigenschappen die de doorsnee Nederlandse vrouw niet of nauwelijks bezit .
Wat hebben ze je allemaal aangedaan?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar is toch weinig mis mee, een onderdanige vrouw? En dan bedoel ik met onderdanig niet dat ze overdag opgesloten zit in een kelder en 's avonds onder wordt gespoten door een groepje kameraden maar dat ze dienstbaar kan en zal zijn richting haar hardwerkende man. En niet zo'n mekkerend Nederlands monster dat schreeuwt dat je chips voor haar moet pakken omdat ze anders de cliffhanger van GTST mist.
Ja dat laatste begrijp ik wel, mannen in Zuid Holland komen ze vaker tegen hier dan in Friesland.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er is zeker niks mis mee, ik word er zelf ook blij van als ik mijn vriend goed verzorg, maar het moet natuurlijk niet te ver gaan. En in ruil krijg ik liefde terug.
Maar het lijkt er op dat die mannen alleen met zulke vrouwen gaan omdat ze onderdanig zijn en hun uiterlijk, verder niks aangezien ze elkaar niet eens verstaan en kennen
Tevens, uit onderzoek doen de meeste mannen uit Friesland&Limburg dit.
Bij dat programma Exotische Liefde: "Ze doen tenminste wat je zegt."quote:Op woensdag 25 april 2012 09:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er is zeker niks mis mee, ik word er zelf ook blij van als ik mijn vriend goed verzorg, maar het moet natuurlijk niet te ver gaan. En in ruil krijg ik liefde terug.
Maar het lijkt er op dat die mannen alleen met zulke vrouwen gaan omdat ze onderdanig zijn en hun uiterlijk, verder niks aangezien ze elkaar niet eens verstaan en kennen
Tevens, uit onderzoek doen de meeste mannen uit Friesland&Limburg dit.
Precies, en nog geen een man tegen gekomen die er fatsoenlijk uit zietquote:Op woensdag 25 april 2012 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij dat programma Exotische Liefde: "Ze doen tenminste wat je zegt."
Zo triest.
Ja, maar de boeren uit Friesland zijn lelijk, niks persoonlijks.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dat laatste begrijp ik wel, mannen in Zuid Holland komen ze vaker tegen hier dan in Friesland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |