abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110757021
quote:
Steeds meer Nederlandse mannen kiezen ervoor om samen te wonen met een Russische of Thaise vrouw. Dit blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Uit de publicatie vandaag blijkt dat het aantal Thais-Nederlandse en Russisch-Nederlandse paren de afgelopen tien jaar verdubbeld is.

In 2011 gingen zevenduizend mensen een relatie aan met iemand uit Rusland, terwijl dit in 2001 nog maar drieduizend gevallen betrof. Ook het aantal Thais-Nederlandse paren steeg van drieduizend in 2001 naar zesduizend in 2011.

Ook kwamen er meer Pools-Nederlandse stellen, een toename van bijna 7000 tot ongeveer 10.000, terwijl het aantal Braziliaans-Nederlandse partners steeg van 2000 naar 4000.
Bron.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110757090
Geen rare ontwikkeling, natuurlijk. :{w

"привет"

"สวัสดี"

"Hallo" :')

[ Bericht 2% gewijzigd door 100% Tukker op 25-04-2012 09:16:15 ]
pi_110757104
Lol _O-
Meestal zijn dat mannen die zelf lelijk zijn :+
pi_110757129
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Lol _O-
En daar hebben we de eerste gefrustreerde vrouw! :W
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  woensdag 25 april 2012 @ 09:07:37 #5
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_110757199
Dat zal wel komen omdat je op die sites nu kan betalen met Paypal of zoiets.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_110757202
quote:
Lol _O-
Het zijn denk ik meer de 'avontuurlijke' mannen die niet zitten te wachten op een seksloos huisje, boompje, beestje in een duffe Vinex-wijk.
pi_110757203
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:04 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ze heeft anders wel gelijk. Waarom een import hoer halen terwijl hier in Nederland genoeg lekkers loopt. Dan ben je sociaal gewoon niet vaardig en heb je een hoofd als een zakhout. Veel van die import sletten komen hier voor een betere toekomst niet voor die eene lelijke lompe kerel die hun daar komt ophalen voor 1000 euro.
pi_110757208
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:04 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Nee hoor, helemaal niet, ik ben ook Aziatisch, en heb ook een Nederlandse vriend :)

Ik zal het beter uitleggen: mannen willen een onderdanige vrouw en de meeste Nederlandse vrowen zijn dat nu niet, vandaar, maar in hokjes denken is zo lelijk hea! Ik keur het zeker niet goed, want de meeste mannen doen het soms alleen daarvoor en niet om de echte liefde.
pi_110757225
quote:
Lol _O-
Slim toch?
  woensdag 25 april 2012 @ 09:09:35 #10
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_110757243
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:07 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ze heeft anders wel gelijk. Waarom een import hoer halen terwijl hier in Nederland genoeg lekkers loopt. Dan ben je sociaal gewoon niet vaardig en heb je een hoofd als een zakhout. Veel van die import sletten komen hier voor een betere toekomst niet voor die eene lelijke lompe kerel die hun daar komt ophalen voor 1000 euro.
Altijd dat doen alsof hier geen leuke vrouwen zijn, dat ligt in veel gevallen toch echt aan hunzelf.
pi_110757257
quote:
15s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:07 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Het zijn denk ik meer de 'avontuurlijke' mannen die niet zitten te wachten op een seksloos huisje, boompje, beestje in een duffe Vinex-wijk.
Hoezo avontuurlijk? De helft heeft een fetisj voor bepaalde rassen, en ze willen gewoon een onderdanige vrouw.
Laatst nog een programma gezien van mannen met Thaise vrouwen, geen van allen zeiden ze: ik hou van haar.
Maar ze zeiden wel allemaal: ze zijn lekker ondedanig, daar hou ik van.

Lijkt me duidelijk toch.
pi_110757279
quote:
15s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:07 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Die vrouwen die die lelijke mannen importeren zijn anders exact op zo'n bestaan uit. Daar kunnen ze vaak in hun eigen land alleen maar over dromen.

Shit he wat een geromantiseer hier over import chicks. Enig feit wat wel zo is, ja het is een vrij makkelijke manier om een super lekker mokkel te scoren wanneer je zelf niet zo competent bent.
  woensdag 25 april 2012 @ 09:11:22 #13
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_110757282
Waarschijnlijk heb je bij de Thaise en Russische vrouwen een minder groot risico dat ze na hun 30e een kort en pittig kapsel nemen en gaan nordic walken.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_110757325
niet mijn ding.

Maar dat is het gemiddelde Nederlandse zeikwijf ook niet :P
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110757343
Die vrouwen zijn over het algemeen een stuk zorgzamer en vooral meer "vrouw". Eigenschappen die de doorsnee Nederlandse vrouw niet of nauwelijks bezit .
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_110757423
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:14 schreef TripleS het volgende:
Die vrouwen zijn over het algemeen een stuk zorgzamer en vooral meer "vrouw". Eigenschappen die de doorsnee Nederlandse vrouw niet of nauwelijks bezit .
"kun je niet aan zeker"

LOL
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110757460
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:10 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Hoezo avontuurlijk? De helft heeft een fetisj voor bepaalde rassen, en ze willen gewoon een onderdanige vrouw.
Laatst nog een programma gezien van mannen met Thaise vrouwen, geen van allen zeiden ze: ik hou van haar.
Maar ze zeiden wel allemaal: ze zijn lekker ondedanig, daar hou ik van.

Lijkt me duidelijk toch.
Daar is toch weinig mis mee, een onderdanige vrouw? En dan bedoel ik met onderdanig niet dat ze overdag opgesloten zit in een kelder en 's avonds onder wordt gespoten door een groepje kameraden maar dat ze dienstbaar kan en zal zijn richting haar hardwerkende man. En niet zo'n mekkerend Nederlands monster dat schreeuwt dat je chips voor haar moet pakken omdat ze anders de cliffhanger van GTST mist. :')
  FOK!fotograaf woensdag 25 april 2012 @ 09:21:34 #18
13368 NiGeLaToR
pi_110757489
Ik ken alleen maar bouwvakkers en truckers met een import bruid :) Zijn overigens meestal reteslimme dames die bijzonder goed weten wat ze willen en dit uitstekend kunnen regelen met hun kerel. Helemaal geen overdreven zorgzame type'jes, maar vrouwen die lekker gaan studeren en genieten van de mogelijkheden. En daarbij hun kerel tevree houden.

Oke, zijn dan wel de ex-oostblok dames - Thaise muurbloempjes kom ik niet tegen.
pi_110757538
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:20 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Daar is toch weinig mis mee, een onderdanige vrouw? En dan bedoel ik met onderdanig niet dat ze overdag opgesloten zit in een kelder en 's avonds onder wordt gespoten door een groepje kameraden maar dat ze dienstbaar kan en zal zijn richting haar hardwerkende man. En niet zo'n mekkerend Nederlands monster dat schreeuwt dat je chips voor haar moet pakken omdat ze anders de cliffhanger van GTST mist. :')
Er is zeker niks mis mee, ik word er zelf ook blij van als ik mijn vriend goed verzorg, maar het moet natuurlijk niet te ver gaan. En in ruil krijg ik liefde terug.
Maar het lijkt er op dat die mannen alleen met zulke vrouwen gaan omdat ze onderdanig zijn en hun uiterlijk, verder niks aangezien ze elkaar niet eens verstaan en kennen :')

Tevens, uit onderzoek doen de meeste mannen uit Friesland&Limburg dit.
  woensdag 25 april 2012 @ 09:23:48 #20
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_110757550
Je moet maar durven. Taalbarrière, cultuurverschil, schoonfamilie die ver weg woont en waar vrouwlief toch regelmatig contact mee wil (dus vaak weg is, neerslachtig omdat ze niet "even tussendoor" bij moeders langs kan gaan).

Knip blijft graag bij de eigen stam. Met vrouwen omgaan is al moeilijk genoeg, daar moeten deze complicaties nog niet een keertje bij komen.
Non possumus non loqui
pi_110757581
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:14 schreef TripleS het volgende:
Dit, de meeste Nederlandse vrouwen verzorgen zich totaal niet meer als vrouw op een gegeven moment.
  woensdag 25 april 2012 @ 09:26:26 #22
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_110757611
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:20 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Wat hebben ze je allemaal aangedaan? :')
pi_110757631
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:23 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Er is zeker niks mis mee, ik word er zelf ook blij van als ik mijn vriend goed verzorg, maar het moet natuurlijk niet te ver gaan. En in ruil krijg ik liefde terug.
Maar het lijkt er op dat die mannen alleen met zulke vrouwen gaan omdat ze onderdanig zijn en hun uiterlijk, verder niks aangezien ze elkaar niet eens verstaan en kennen :')

Ja dat laatste begrijp ik wel, mannen in Zuid Holland komen ze vaker tegen hier dan in Friesland.
  woensdag 25 april 2012 @ 09:27:58 #24
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_110757659
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:23 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Bij dat programma Exotische Liefde: "Ze doen tenminste wat je zegt."

Zo triest. :')
pi_110757723
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:27 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Bij dat programma Exotische Liefde: "Ze doen tenminste wat je zegt."

Zo triest. :')
Precies, en nog geen een man tegen gekomen die er fatsoenlijk uit ziet 8)7
En heb ook niemand horen zeggen: ik hou van haar, haar persoonlijkheid etc :')
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:27 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja dat laatste begrijp ik wel, mannen in Zuid Holland komen ze vaker tegen hier dan in Friesland.
Ja, maar de boeren uit Friesland zijn lelijk, niks persoonlijks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')