abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 april 2012 @ 16:46:50 #1
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_110934873
quote:
Steeds meer Nederlandse mannen kiezen ervoor om samen te wonen met een Russische of Thaise vrouw. Dit blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Uit de publicatie vandaag blijkt dat het aantal Thais-Nederlandse en Russisch-Nederlandse paren de afgelopen tien jaar verdubbeld is.

In 2011 gingen zevenduizend mensen een relatie aan met iemand uit Rusland, terwijl dit in 2001 nog maar drieduizend gevallen betrof. Ook het aantal Thais-Nederlandse paren steeg van drieduizend in 2001 naar zesduizend in 2011.

Ook kwamen er meer Pools-Nederlandse stellen, een toename van bijna 7000 tot ongeveer 10.000, terwijl het aantal Braziliaans-Nederlandse partners steeg van 2000 naar 4000.
Bron.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel 1
Deel 2

Laatste post van deel 2:

quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:43 schreef Misterven1 het volgende:
Ik ben zelf niet gefrusteerd. Eerlijk gezegd hou ik wel rekening met mijzelf, maar ik heb een vrouw ook veel te bieden, zoals leuke gesprekken, goed voor elkaar zorgen, samen leuke dingen doen, Het gaat mij niet alleen om seks, maar om geheel als medeleven tonen voor ander. Ik vind buitenlandse vrouwen ook wel wat, maar het prettigst is dat ze toevallig ook Nederlands spreken.

Een vrouw die ook voor mij kan zorgen moet sterk in haar leven staan, maar ook goed in je vel zitten. Zij moet ook veel humor hebben, dat is heel belangrijk in een toekomstige relatie. Ik hou niet van depressieve vrouwen, die niet voor zichzelf kan opkomen. Maar voor elke gehandicapte man of vrouw is een relatie wat moeilijker, daar moet je ook veel rekening mee houden hoe ze met elkaar kunnen omgaan en samenleven. Ik meen dat het ook dat niet voor elke vrouw weggelegd is.
Wie wil er met Mistererven1 daten? Hollandse vrouwen met minimaal cup D zijn welkom bij hem. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_110934937
T's crisis he...
pi_110935003
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:49 schreef Aardappel2610 het volgende:
T's crisis he...
Cup C dus toch voldoende?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 29 april 2012 @ 16:51:26 #4
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110935019
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 16:50 schreef DS4 het volgende:
_O-
pi_110935133
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 16:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja mag ook!
  zondag 29 april 2012 @ 16:55:30 #6
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110935136
Ze zeuren minder he, doorslaggevende factor.
pi_110935191
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:55 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ja dat ook wel
  zondag 29 april 2012 @ 16:57:49 #8
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110935207
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:55 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Vrouwen met cup D en groter?
pi_110935230
haha, opletten dat je geen 'trap' laat overvliegen. It's Thailand after all. NEVER trust a or b cups.
Follow my ass on facebook @blikjebierindew
Ik vind helemaal mooi!
  zondag 29 april 2012 @ 16:59:46 #10
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110935262
quote:
5s.gif Op zondag 29 april 2012 16:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nee echte vrouwen in tegenstelling tot de vele manvrouwen die dit land tegenwoordig herbergt.
pi_110935267
quote:
5s.gif Op zondag 29 april 2012 16:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Hmm, dat hebben negerinnen!
  zondag 29 april 2012 @ 17:00:19 #12
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110935283
Kort pittig haar hoef je in het oostblok of thailand niet mee aan te komen als vrouw.
pi_110935287
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:59 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Nee echte vrouwen in tegenstelling tot de vele manvrouwen die dit land tegenwoordig herbergt.
Ben je ooit al eens naar Thailand geweest.. Daar zijn het vrouwmannen...
Follow my ass on facebook @blikjebierindew
Ik vind helemaal mooi!
  zondag 29 april 2012 @ 17:01:24 #14
238882 Spartagek
meestal gewoon gek
pi_110935326
Alleen westerse negerinnen
De natives hebben minder vormen, ligt aan de voeding en omgeving voornamelijk

Grootste cupmaten vind je in het westen, en voormalig oostbliok
pi_110935353
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 17:01 schreef Spartagek het volgende:
Alleen westerse negerinnen
De natives hebben minder vormen, ligt aan de voeding en omgeving voornamelijk

Grootste cupmaten vind je in het westen, en voormalig oostbliok
Juist, dat bedoel ik! Meestal in grote steden denk ik.
  zondag 29 april 2012 @ 17:05:38 #16
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110935445
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 17:02 schreef Misterven1 het volgende:
Juist, dat bedoel ik! Meestal in grote steden denk ik.
Hoe meer men richting het platteland gaat, hoe kleiner de borsten worden inderdaad.
  zondag 29 april 2012 @ 17:06:41 #17
238882 Spartagek
meestal gewoon gek
pi_110935477
quote:
14s.gif Op zondag 29 april 2012 17:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Hoe meer men richting het platteland gaat, hoe kleiner de borsten worden inderdaad.
Vandaar de terugloop bij mijn vrouw ...
Sinds we in Brabant wonen is het niet veel soeps meer in de handen :(

Misschien wil ze terug naar de stad ...
pi_110935490
quote:
14s.gif Op zondag 29 april 2012 17:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ja klopt, ik zoek liefst een vrouw uit een stad.
pi_110937404
quote:
2s.gif Op zondag 29 april 2012 17:00 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Kort pittig haar hoef je in het oostblok of thailand niet mee aan te komen als vrouw.
Hier (Colombia) ook niet. De dames hier zien er allemaal tiptop verzorgd uit en letten heel erg op hun lijn en gezondheid. Er wordt ook bijna niet gerookt, zeker door vrouwen.

Daarbij zijn de mooiste vrouwen veel opener en socialer dan de -vaak onterecht- arrogante Europese.

Zo'n echt niet meer dan gemiddeld Nederlands meiske vet arrogant. Waarom? Met vriendelijkheid bereik je veel meer.

En nee, dat ligt niet aan het feit dat ze een paspoort zoeken o.i.d. Ze hebben zelf een geweldig land. En Europa gaat economisch nou niet zo lekker zeg maar...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_110937469
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 18:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hier (Colombia) ook niet. De dames hier zien er allemaal tiptop verzorgd uit en letten heel erg op hun lijn en gezondheid. Er wordt ook bijna niet gerookt, zeker door vrouwen.

Daarbij zijn de mooiste vrouwen veel opener en socialer dan de -vaak onterecht- arrogante Europese.

Zo'n echt niet meer dan gemiddeld Nederlands meiske vet arrogant. Waarom? Met vriendelijkheid bereik je veel meer.

En nee, dat ligt niet aan het feit dat ze een paspoort zoeken o.i.d. Ze hebben zelf een geweldig land. En Europa gaat economisch nou niet zo lekker zeg maar...
Diep respect voor je!
pi_110937605
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 18:09 schreef Misterven1 het volgende:

[..]

Diep respect voor je!
Huh, waarom?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_110937800
No
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 18:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Huh, waarom?
Dat je ook over vrouwen uit Colombia schreef dat ze tiptop uitzien en nooit roken, ook natuurlijk zijn ze heel anders dan onze Hollandse vrouwen. Ik moet bekennen dat vrouwen van elkaar wel anders in omgang en van uiterlijk verschillen. Vaak zijn de vrouwen in Holland wel eens arrogrant, sommige zijn wel heel vriendelijk en lief, helaas zijn dat niet zo veel meer in Holland.
  zondag 29 april 2012 @ 18:24:44 #23
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_110937949
quote:
2s.gif Op zondag 29 april 2012 17:00 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Precies, of "vandaag kook jij." :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_110938027
maar dat respect verdien ik toch niet? dat verdienen de dames hier.

Heb niks tegen NLse vrouwen, integendeel. Maar dat betekent niet dat je de verschillen tussen de trends, gemiddelden, etc. niet zou mogen duiden.

Dat onderscheid kunnen sommige NLse dames in dit topic nu eenmaal niet maken...

pi_110938048
Ha, ha, deel drie alweer!
pi_110938096
quote:
15s.gif Op zondag 29 april 2012 18:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Precies, of "vandaag kook jij." :N

Dat lijkt me geen standaardeigenschap van vrouwen. Ik kook graag en best aardig, beter dan nogal wat vrouwen. Moet ik dan maar uit de keuken wegblijven omdat het "terrein van de vrouw" zou zijn? :N

pi_110938102
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 18:27 schreef El_Matador het volgende:
maar dat respect verdien ik toch niet? dat verdienen de dames hier.

Heb niks tegen NLse vrouwen, integendeel. Maar dat betekent niet dat je de verschillen tussen de trends, gemiddelden, etc. niet zou mogen duiden.

Dat onderscheid kunnen sommige NLse dames in dit topic nu eenmaal niet maken...
Ja je hebt wel gelijk.
pi_110938116
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 18:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ha, ha, deel drie alweer!
Het houdt ons bezig he?

pi_110939241
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 18:07 schreef El_Matador het volgende:

En nee, dat ligt niet aan het feit dat ze een paspoort zoeken o.i.d. Ze hebben zelf een geweldig land.
:O

Maar ondertussen zijn de Nederlanders het op één na meest tevreden en staat Colombia niet in de top 50...

Toch gek. Zeker aangezien Nederlanders allemaal heel negatief zijn en colombianen allemaal heel positief. Kun je nagaan hoe groot het verschil zou zijn als je die vaststaande kenmerken (...) gaat compenseren in de resultaten!

quote:
En Europa gaat economisch nou niet zo lekker zeg maar...
Ja, Colombia staat bekend om het feit dat het daar economisch veel beter gaat dan in Europa. _O-

Heel veel zotter moeten de argumenten niet meer worden.
pi_110939355
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar ondertussen zijn de Nederlanders het op één na meest tevreden en staat Colombia niet in de top 50...

Toch gek. Zeker aangezien Nederlanders allemaal heel negatief zijn en colombianen allemaal heel positief. Kun je nagaan hoe groot het verschil zou zijn als je die vaststaande kenmerken (...) gaat compenseren in de resultaten!

[..]

Ja, Colombia staat bekend om het feit dat het daar economisch veel beter gaat dan in Europa. _O-

Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken met vrouwen of Colombianen tevreden zijn.

Het zijn wel de mooiste vrouwen van de wereld onderhand daar.
pi_110939473
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:08 schreef macca728 het volgende:

Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken met vrouwen of Colombianen tevreden zijn.
Nou denk ik dat leuke vrouwen in je omgeving jouw mate van tevredenheid positief beïnvloed, maar ik had het met name over de stelling dat het zo'n geweldig land is.

quote:
Het zijn wel de mooiste vrouwen van de wereld onderhand daar.
Ja, dat is dus een mening.
pi_110939921
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

[..]

Volgens jouw onderzoekje. Kom hier es kijken, in plaats van roeptoeteren.

En ja, 4,9% economische groei in 2011. Zuid-Amerika is het continent van de komende jaren.

Maar blijf vooral je eigen mantra's niet op enige relevante ervaring gebaseerd herhalen.

Als je het zelf maar gelooft.

pi_110940410
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 19:24 schreef El_Matador het volgende:

Volgens jouw onderzoekje.
Het is niet mijn onderzoek.

quote:
Kom hier es kijken, in plaats van roeptoeteren.

En ja, 4,9% economische groei in 2011. Zuid-Amerika is het continent van de komende jaren.

Maar blijf vooral je eigen mantra's niet op enige relevante ervaring gebaseerd herhalen.

Als je het zelf maar gelooft.
Dat laatste geldt met name voor jou.

Je doet me een beetje denken aan stefke_p... die vond het ook altijd nodig om vanuit de VS te kakelen over hoe geweldig hij het had in de VS en dat daar alles beter was dan in NL.

Heel simpel: als ik vertrek uit NL omdat ik vind dat het daar zo kut is en ik kom terecht in Walhalla... dan ga ik echt niet nog naar een NL georienteerd forum, laat staan om daar te vertellen hoe geweldig kut het in NL is.

Voor jou geldt in wezen hetzelfde als voor stefke... jullie moesten NL verlaten om elders gelukkig te worden. Dat moet je helemaal zelf weten, maar for the love of god... doe niet net alsof de achterblijvers een stel sukkels zijn omdat ze nog in NL zitten.

Verreweg de meesten zitten hier gewoon omdat ze hier gelukkig zijn.
pi_110940589
gelul. Ik heb Nederland hoog zitten en was daar erg gelukkig, maar er is meer op de wereld.

StefanP kan voor zichzelf spreken, daar ga ik niet over.

pi_110940815
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:42 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb Nederland hoog zitten
Dat blijkt niet uit jouw teksten...
pi_110941172
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat blijkt niet uit jouw teksten...
Dat is jouw interpretatie.

Net als de NLse dames hier die als door een wesp gestoken zijn als je de Nederlandse vrouw gemiddeld minder vrouwelijk noemt.

En een post later wel onomwonden zeggen dat ze "echt niet op hakken gaan lopen" _O-

pi_110941217
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 19:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is jouw interpretatie.

Net als de NLse dames hier die als door een wesp gestoken zijn als je de Nederlandse vrouw gemiddeld minder vrouwelijk noemt.

En een post later wel onomwonden zeggen dat ze "echt niet op hakken gaan lopen" _O-
maar wel een kort kittig kapsel nemen, mijn god als mijn vriendin dat doet wegwezen
  zondag 29 april 2012 @ 20:00:28 #38
13462 BansheeBoy
pi_110941339
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

maar wel een kort kittig kapsel nemen, mijn god als mijn vriendin dat doet wegwezen
Ja, schandalig. Vrouwen horen lang haar te hebben. Klaar. Het is net alsof ze hun borsten zouden afstaan. :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_110941606
Uit eigen ervaring moet ik helaas ook zeggen dat de Nederlandse vrouw vaak mannelijke trekken hebben en dat de arrogantie vaak misplaatst is. Een fatsoenlijk gesprek aanknopen met een Nederlandse meid is gewoon een loterij. Ik heb het eens meegemaakt dat ik de weg wou vragen en ik stop naast zo`n Nederlandse meid en spreek haar aan. Ze liep gewoon door en maakte zo`n talk to the hand gebaar. -O-

Zomaar zonder enige reden deed ze dat en ze was nog niet eens knap, ze ging er direct vanuit dat ik haar wou versieren en wou haar feminisme op deze manier ten toon spreiden. Nou leuk is dat hoor zulke vrouwen. Die Zuid-Amerikaanse vrouwen daarentegen zijn een stuk vriendelijker en daar kun je gewoon een gesprek mee voeren zonder dat er arrogantie of een misplaatst superieuriteitsgevoel bij komt kijken.
Ik vind dat een vrouw haar eigen als een vrouw moet gedragen, dat betekent dus vriendelijk zijn en verzorgend naar haarzelf en naar haar dierbaren, iets wat ik steeds meer mis bij de Nederlandse vrouwen.
  zondag 29 april 2012 @ 20:10:00 #40
13462 BansheeBoy
pi_110941757
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:06 schreef PKRChamp het volgende:
Uit eigen ervaring moet ik helaas ook zeggen dat de Nederlandse vrouw vaak mannelijke trekken hebben en dat de arrogantie vaak misplaatst is. Een fatsoenlijk gesprek aanknopen met een Nederlandse meid is gewoon een loterij. Ik heb het eens meegemaakt dat ik de weg wou vragen en ik stop naast zo`n Nederlandse meid en spreek haar aan. Ze liep gewoon door en maakte zo`n talk to the hand gebaar. -O-
Dit is heel herkenbaar. Als man moet je je tegenwoordig bijna schamen als je een (jonge) vrouw laat oversteken terwijl je in de auto zit. Ze gaan er bijna standaard vanuit dat je wat van ze wilt. :')

zondag 29 april 2012 @ 20:12:01 #41
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110941854
quote:
15s.gif Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is heel herkenbaar. Als man moet je je tegenwoordig bijna schamen als je een (jonge) vrouw laat oversteken terwijl je in de auto zit. Ze gaan er bijna standaard vanuit dat je wat van ze wilt. :')

Daar geloof ik niks van, want hoe kan jij op zo'n moment nou weten dat zij denkt dat jij iets van haar wilt? :D
pi_110941855
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:06 schreef PKRChamp het volgende:

Zomaar zonder enige reden deed ze dat en ze was nog niet eens knap, ze ging er direct vanuit dat ik haar wou versieren en wou haar feminisme op deze manier ten toon spreiden. Nou leuk is dat hoor zulke vrouwen. Die Zuid-Amerikaanse vrouwen daarentegen zijn een stuk vriendelijker en daar kun je gewoon een gesprek mee voeren zonder dat er arrogantie of een misplaatst superieuriteitsgevoel bij komt kijken.
Ik vind dat een vrouw haar eigen als een vrouw moet gedragen, dat betekent dus vriendelijk zijn en verzorgend naar haarzelf en naar haar dierbaren, iets wat ik steeds meer mis bij de Nederlandse vrouwen.
Daar gaan vele relaties aan stuk door vele arrograntie. Maar vrouwen kunnen heel gemeen zijn! Dus iedereen is erg verschillend
pi_110941910
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 20:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van, want hoe kan jij op zo'n moment nou weten dat zij denkt dat jij iets van haar wilt? :D
Dan is de volgende logische vraag, vanwaar dat gebaar en die hooghartige blik en gewoon doorlopen?
  zondag 29 april 2012 @ 20:13:29 #44
13462 BansheeBoy
pi_110941930
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 20:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Als je wat mensenkennis hebt opgebouwd kun je genoeg in een blik zien. :{

zondag 29 april 2012 @ 20:14:18 #45
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110941953
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:13 schreef PKRChamp het volgende:
Dan is de volgende logische vraag, vanwaar dat gebaar en die hooghartige blik en gewoon doorlopen?
Waarom vraag je dat aan mij? Doe ik dat soort dingen volgens jou?
pi_110942002
quote:
5s.gif Op zondag 29 april 2012 20:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Waarom vraag je dat aan mij? Doe ik dat soort dingen volgens jou?
Geen idee, we hebben bij mijn weten nog nooit met elkaar gesproken. Maar ik dacht dat jij het mischien wel zou weten omdat je zelf vroeg hoe BSB het kan weten dat die vrouw dacht dat BSB iets van haar moest hebben.
pi_110942066
Tegen mij doen vrouwen eigenlijk heel zelden arrogant.

Ik blijf het er dus voor houden dat het misschien gewoon aan de heren ligt die keer op keer op hun teentjes getrapt worden door Nederlandse vrouwen. Ik vermoed dat ze nog gelijk hebben ook!
  zondag 29 april 2012 @ 20:18:22 #48
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110942114
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:15 schreef PKRChamp het volgende:
Geen idee, we hebben bij mijn weten nog nooit met elkaar gesproken. Maar ik dacht dat jij het mischien wel zou weten omdat je zelf vroeg hoe BSB het kan weten dat die vrouw dacht dat BSB iets van haar moest hebben.
Omdat ik gewoon niet kan geloven dat als je in een auto zit en je laat iemand oversteken dat je dan kan zien dat diegene die oversteekt denkt dat jij haar wilt versieren. :D
  zondag 29 april 2012 @ 20:19:36 #49
13462 BansheeBoy
pi_110942170
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 20:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Omdat ik gewoon niet kan geloven dat als je in een auto zit en je laat iemand oversteken dat je dan kan zien dat diegene die oversteekt denkt dat jij haar wilt versieren. :D
Als ze je niet eens een bedankje geven of hun hand opsteken zegt dat m.i. toch genoeg. :{

En heb ik het niet over een zebrapad, maar over een plek waar ze alleen kan oversteken vanwege jouw goedheid. :)

pi_110942188
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:13 schreef PKRChamp het volgende:

Heb je een tupperware gebakje ofzo? Want dan zijn ze misschien gewoon alleen maar hun lach in aan het houden, want voor je het weet denk jij dan dat ze arrogant zijn... ;)
  zondag 29 april 2012 @ 20:20:43 #51
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110942224
quote:
15s.gif Op zondag 29 april 2012 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ze je niet eens een bedankje geven of hun hand opsteken zegt dat m.i. toch genoeg. :{

Nou, dat kan ook gewoon onbeleefdheid zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat zij denkt dat je haar wilt versieren.
pi_110942266
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Heb je een tupperware gebakje ofzo? Want dan zijn ze misschien gewoon alleen maar hun lach in aan het houden, want voor je het weet denk jij dan dat ze arrogant zijn... ;)
Ik reed op die dag een doodnormale Golf type 5 zonder verlagingsset en 20 inch en dergelijke. Een doodnormale TDI en nog in een lelijke donkerblauwe kleur.
  zondag 29 april 2012 @ 20:22:37 #53
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_110942312
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:17 schreef DS4 het volgende:

Ik blijf het er dus voor houden dat het misschien gewoon aan de heren ligt die keer op keer op hun teentjes getrapt worden door Nederlandse vrouwen. Ik vermoed dat ze nog gelijk hebben ook!
waarom zou een vrouw tegen een rijke advocaat met een nieuwe Porsche arrogant doen, en als je tien jaar ouder dan haar was en werkloos??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 29 april 2012 @ 20:23:18 #54
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110942354
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:21 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik reed op die dag een doodnormale Golf type 5 zonder verlagingsset en 20 inch en dergelijke. Een doodnormale TDI en nog in een lelijke donkerblauwe kleur.
Laat het los.
pi_110942414
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:17 schreef DS4 het volgende:

Ik weet dat jij een nette auto rijd en ik moet zeggen als ik in een nieuwe Mercedes zou rijden (wat ik dus heb meegemaakt) dan merk ik dat de vrouwen inderdaad een stuk vriendelijker zijn. Wat dus mijn mening weer bevestigd, vrouwen kicken op status en geld maar ben je Jan modaal dan menen ze vaak de wijsheid in pacht te hebben en vinden ze hun vrouwlijke taken ineens minder belangrijk met alle gevolgen van dien.
  zondag 29 april 2012 @ 20:25:09 #56
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110942438
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:23 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Laat het los.
  zondag 29 april 2012 @ 20:27:25 #57
13462 BansheeBoy
pi_110942544
quote:
7s.gif Op zondag 29 april 2012 20:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nou, dat kan ook gewoon onbeleefdheid zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat zij denkt dat je haar wilt versieren.
Ja, dat kan. Die komt ergens uit voort ja. :{

pi_110942666
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:23 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Laat het los.
Ik lig er niet wakker van, maar ik kan die mannen die in het buitenland een vrouw ophalen goed voorstellen. Als ik soms al in het dagelijkse leven die misplaatste arrogantie tegenkom hoe moet het dan wel niet zijn voor die 40 jarige vrachtwagenchaffeur die verbaal en sociaal mischien niet al te sterk is? Kortom een lelijk wijf zit er voor die kerel niet eens meer in en als het hem lukt dan is het vaak een tientonner met een kort pittig kapsel en 2 kids uit een vorig huwlijk. Als ik in die situatie zou zitten zou ik ook wel in het buitenland rondkijken. Schiet toch niet op zo.
pi_110943281
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:22 schreef michaelmoore het volgende:

waarom zou een vrouw tegen een rijke advocaat met een nieuwe Porsche arrogant doen,
Het zal je verbazen, maar ik heb dat niet op mijn voorhoofd laten tatoeëren...

quote:
en als je tien jaar ouder dan haar was en werkloos??
Hier ben ik je even kwijt.
pi_110943343
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:24 schreef PKRChamp het volgende:

Ik weet dat jij een nette auto rijd en ik moet zeggen als ik in een nieuwe Mercedes zou rijden (wat ik dus heb meegemaakt) dan merk ik dat de vrouwen inderdaad een stuk vriendelijker zijn. Wat dus mijn mening weer bevestigd, vrouwen kicken op status en geld maar ben je Jan modaal dan menen ze vaak de wijsheid in pacht te hebben en vinden ze hun vrouwlijke taken ineens minder belangrijk met alle gevolgen van dien.
Mijn Mercedes is voor de gemiddelde vrouw een donkerblauwe 200D uit 1991... Echt heel weinig vrouwen weten dat het een 500E is. En dan nog... het is geen auto waar vrouwen heel warm van worden ofzo.

Ik sprak overigens meer in zijn algemeenheid. Ik kom nl. ook vaak vrouwen tegen buiten de auto.
  zondag 29 april 2012 @ 20:50:23 #61
16715 Mylene
*schatje*
pi_110943583
Ik ben zelf Thaise. Ik ben alleen geen importbruid. Ik ben geadopteerd.
  zondag 29 april 2012 @ 20:50:55 #62
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110943605
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:29 schreef PKRChamp het volgende:
Ik lig er niet wakker van, maar ik kan die mannen die in het buitenland een vrouw ophalen goed voorstellen. Als ik soms al in het dagelijkse leven die misplaatste arrogantie tegenkom hoe moet het dan wel niet zijn voor die 40 jarige vrachtwagenchaffeur die verbaal en sociaal mischien niet al te sterk is? Kortom een lelijk wijf zit er voor die kerel niet eens meer in en als het hem lukt dan is het vaak een tientonner met een kort pittig kapsel en 2 kids uit een vorig huwlijk. Als ik in die situatie zou zitten zou ik ook wel in het buitenland rondkijken. Schiet toch niet op zo.
Nou, ik zou ook niet zo gauw vallen voor een 40-jarige vrachtwagenchauffeur die verbaal en sociaal niet sterk is. Wat heeft eisen stellen aan een relatie-partner met arrogantie te maken?
pi_110943722
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 20:50 schreef Mylene het volgende:
_O- en ik heb een Griek en die staat nu te koken *O*
pi_110943756
quote:
Voor de goede orde... het gaat niet om gemengde relaties, maar om het idee dat je gaat winkelen in arme landen omdat je daar nu eenmaal als rijke man (ook al ben je dat in NL allesbehalve) minder aantrekkelijke eigenschappen kan compenseren.

En zelfs dat moet je nog helemaal zelf weten, maar om vanuit die positie dan ook nog te claimen dat je het zo goed hebt gedaan want NL vrouwen zijn helemaal niets... Ja, dat is gewoon lachwekkend.
  zondag 29 april 2012 @ 20:54:57 #65
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110943766
quote:
Ik ben In Nederland Door Opoe.
pi_110943793
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Pas op, anders geven we jou de schuld van het NL begrotingstekort!
pi_110943820
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:55 schreef DS4 het volgende:

[..]

Pas op, anders geven we jou de schuld van het NL begrotingstekort!
Ow... dat hoor ik niet eens meer :')
  zondag 29 april 2012 @ 20:56:31 #68
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110943843
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat wordt dus morgen weer nieuw servies aanschaffen. Hoppa!
pi_110943972
quote:
7s.gif Op zondag 29 april 2012 20:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Dat wordt dus morgen weer nieuw servies aanschaffen. Hoppa!
Neh... dat is ook weer zo'n fabeltje, dat doen ze alleen om een ''artiest'' of iets
te ''eren'' en te bedanken..

OPA !!!!!!!!!!!!

en dat zijn speciale borden van klei, om mensen niet te bezeren.
  zondag 29 april 2012 @ 21:00:45 #70
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110944074
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Neh... dat is ook weer zo'n fabeltje, dat doen ze alleen om een ''artiest'' of iets
te ''eren'' en te bedanken..
Ik heb boven een Grieks restaurant gewoond en daar werd zo nu en dan wel wat servies aan diggelen gegooid! :D
pi_110944160
quote:
7s.gif Op zondag 29 april 2012 21:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik heb boven een Grieks restaurant gewoond en daar werd zo nu en dan wel wat servies aan diggelen gegooid! :D
Het gewone servies?

Daar zullen ze dan niet blij mee zijn geweest :D
  zondag 29 april 2012 @ 21:04:46 #72
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110944248
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het gewone servies?

Daar zullen ze dan niet blij mee zijn geweest :D
Geen idee. Nooit op gelet.
Ik keek gewoon vanaf mijn dakterras naar beneden, dus wat voor servies, dat kon ik niet goed zien hoor. :)
pi_110944371
quote:
7s.gif Op zondag 29 april 2012 21:04 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Geen idee. Nooit op gelet.
Ik keek gewoon vanaf mijn dakterras naar beneden, dus wat voor servies, dat kon ik niet goed zien hoor. :)
en zo komen de fabeltjes in de wereld :P
pi_110944464
quote:
7s.gif Op zondag 29 april 2012 21:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Ik ken ook wel Nederlandse stellen die dat kennelijk wel een goede manier van discussie voeren vinden... Ieder zijn meug!
  zondag 29 april 2012 @ 21:10:41 #75
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110944499
quote:
6s.gif Op zondag 29 april 2012 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en zo komen de fabeltjes in de wereld :P
Duh! Natuurlijk weet ik wel dat het geen dagelijks ritueel is. Net zoals de meeste Hollanders niet op klompen lopen.
pi_110944583
quote:
7s.gif Op zondag 29 april 2012 21:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Duh! Natuurlijk weet ik wel dat het geen dagelijks ritueel is. Net zoals de meeste Hollanders niet op klompen lopen.
:o Niet ???

Jeetje dat wist ik niet -O-
pi_110944612
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ken ook wel Nederlandse stellen die dat kennelijk wel een goede manier van discussie voeren vinden... Ieder zijn meug!
gelukkig maar!
pi_110944615
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Mijn Mercedes is voor de gemiddelde vrouw een donkerblauwe 200D uit 1991... Echt heel weinig vrouwen weten dat het een 500E is. En dan nog... het is geen auto waar vrouwen heel warm van worden ofzo.

Ik sprak overigens meer in zijn algemeenheid. Ik kom nl. ook vaak vrouwen tegen buiten de auto.
Heh, een man met smaak. Die Mercedes van jou die zijn tegenwoordig dik geld waard. Maar met een nette bak doelde ik eigenlijk meer op die Porsche van je. En ik vergeleek dat met mijn eigen ervaring met een toen der tijd nieuwe E klasse die ik had geleend van iemand. Overigens wel strak die E500 van je, ik zou zeggen nooit verkopen die worden alleen maar meer waard.
  zondag 29 april 2012 @ 21:16:03 #79
323876 michaelmoore
pi_110944696
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik had vroeger zo een ex, op een moment ben ik gestopt met repareren, (behalve de ruiten) rare opmerkingen kreeg je dan
Zovan hee , er zit een gat in je boardplafond of moet je die toilet-wastafel niet repareren,

Ja Indo-agressie he, moluks.
Nog blij dat ze geen vuurwapen had en klein van stuk was
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_110944768
quote:
5s.gif Op zondag 29 april 2012 20:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nou, ik zou ook niet zo gauw vallen voor een 40-jarige vrachtwagenchauffeur die verbaal en sociaal niet sterk is. Wat heeft eisen stellen aan een relatie-partner met arrogantie te maken?
De eisen staan vaak niet in verhouding met realisme.
  zondag 29 april 2012 @ 21:21:04 #81
323876 michaelmoore
pi_110944895
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat dus

Onopgemaakt en vaak slordig gekleed, dommig en gek op de MAC en dan een eigendunk van je welste
  zondag 29 april 2012 @ 21:21:31 #82
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110944921
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:16 schreef michaelmoore het volgende:
Ja, want Indo's zijn agressief. Griekse mensen kopen dagelijks nieuw servies. Hollanders lopen op klompen. Negers zijn lui. ICT'ers zijn lelijk. Rokers en dikke mensen zijn gezellig.

Maar wat was ze nou? Moluks of Indo, want dat is iets anders hoor! :D

quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef PKRChamp het volgende:
Nou, ik voer graag goeie gesprekken met mijn vriend en dat gaat een beetje lastig als hij verbaal en sociaal niet sterk zou zijn. Van mensen met wie ik geen gesprekken op een bepaald niveau kan voeren word ik niet warm of koud.
  zondag 29 april 2012 @ 21:22:51 #83
323876 michaelmoore
pi_110944991
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 21:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Nou, ik voer graag goeie gesprekken met mijn vriend en dat gaat een beetje lastig als hij verbaal en sociaal niet sterk zou zijn. Van mensen met wie ik geen gesprekken op een bepaald niveau kan voeren word ik niet warm of koud.
Ja zo iemand kon ik , beetje verfomfaaid typ, uit een tokkiebuurt, en die wilde altijd gelijk krijgen, was jij dat???
pi_110945067
quote:

[..]

Dat je sociaal en verbaal niet zo goed uit de voeten kan is een tijdelijk iets, pas wanneer men vertrouwd is met een persoon komt de ware persoonlijkheid echt naar boven. Mijn punt is dat vrouwen bij voorbaat al nee zeggen tegen zo`n trucker omdat hij mischien onhandig overkomt. Kortom als men niet de moeite neemt om zich te verdiepen in een ander zal je nooit de juiste persoon tegenkomen.
  zondag 29 april 2012 @ 21:24:22 #85
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110945072
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:22 schreef michaelmoore het volgende:
Ja zo iemand kon ik , beetje verfomfaaid typ, uit een tokkiebuurt, en die wilde altijd gelijk krijgen, was jij dat???
Ik denk niet dat jij mij 'kon' hoor. :')
  zondag 29 april 2012 @ 21:25:27 #86
323876 michaelmoore
pi_110945116
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 21:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij mij 'kon' hoor. :')
Nee, ken je niet iemand ie jou na de eerste avond al spuugzat was???
  zondag 29 april 2012 @ 21:26:37 #87
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110945180
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:25 schreef michaelmoore het volgende:
Nee, ken je niet iemand ie jou na de eerste avond al spuugzat was???
Man man, wat een opgekropte frustratie zit er in jou zeg. :')
  zondag 29 april 2012 @ 21:27:50 #88
13462 BansheeBoy
pi_110945231
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 21:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

En nog los daarvan, ik ben zo gek op witvis. Heerlijk. :Y

zondag 29 april 2012 @ 21:28:32 #89
323876 michaelmoore
pi_110945273
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 21:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

O heb ik wel eens gedacht hoor en gedaan, snel een excuus verzinnen en weg wezen
\wat een eigenwijze tante zeg
Opleiding 0,0 en een snater van jewelste
pi_110945483
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ik had vroeger zo een ex, op een moment ben ik gestopt met repareren, (behalve de ruiten) rare opmerkingen kreeg je dan
Zovan hee , er zit een gat in je boardplafond of moet je die toilet-wastafel niet repareren,

Ken je het verschil tussen indo en Moluks ?

En je liegt niet dat je een Molukse vriendin had
  zondag 29 april 2012 @ 21:36:33 #91
323876 michaelmoore
pi_110945684
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ken je het verschil tussen indo en Moluks ?

En je liegt niet dat je een Molukse vriendin had
mijn schoonvader zei altijd tegen mij, ik weet wat jij doormaakt jongen
wel eens midden in de nacht een klap in je gezicht gehad , omdat ze ergens mee zat en jij sliep ??

en de gezinstherapeut was helemaal voor bewerkt, door haar ingehuurd, dus die zat aan haar kant , ze had een zeer goede opleiding hoor en erg intelligent
  zondag 29 april 2012 @ 21:39:38 #92
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110945815
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:36 schreef michaelmoore het volgende:
wel eens midden in de nacht een klap in je gezicht gehad , omdat ergens mee zaten jij sliep ??

en de gezinstherapeut was helemaal voor bewerkt, door haar ingehuurd, dus die zat aan haar kant
Maar wat heeft dat ermee te maken dat ze Indo of Moluks was? Aangezien jij zo schreef: "Indo-agressie hè, Moluks."

Wat was ze nou eigenlijk? Indo of Moluks?
pi_110946252
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Een Molukse schoonvader ?
  zondag 29 april 2012 @ 21:55:06 #94
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110946662
quote:

[..]

Ja, want Indo's zijn agressief. Griekse mensen kopen dagelijks nieuw servies. Hollanders lopen op klompen. Negers zijn lui. ICT'ers zijn lelijk. Rokers en dikke mensen zijn gezellig.

[..]

Ikke is helegaar niet lelijk :(
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 29 april 2012 @ 21:56:24 #95
323876 michaelmoore
pi_110946722
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Een Molukse schoonvader ?
Nederlandsche
Toch was ie 40 jaar getrouwd voor ie dood ging
pi_110946803
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Nederlandsche
en zijn vrouw was Moluks?
  zondag 29 april 2012 @ 21:58:37 #97
323876 michaelmoore
pi_110946861
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

en zijn vrouw was Moluks?
lastig he
pi_110947125
quote:

[..]

[..]

Goeie gesprekken voeren, ook zo'n leuke.

Zit je lekker voetbal te kijken komt je vriendin goeie gesprekken voeren....
  zondag 29 april 2012 @ 22:04:32 #99
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110947188
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:58 schreef michaelmoore het volgende:
lastig he
Ja, voor jou blijkbaar. Je hebt een relatie met iemand gehad en je weet niet eens of ze Moluks of Indo was! :D
  zondag 29 april 2012 @ 22:05:09 #100
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110947214
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:03 schreef macca728 het volgende:

[..]

Goeie gesprekken voeren, ook zo'n leuke.

Zit je lekker voetbal te kijken komt je vriendin goeie gesprekken voeren....
Dan heb je een kutvriendin of je bent fan van de verkeerde club, kan ook nog
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')