Dat lijkt me geen standaardeigenschap van vrouwen. Ik kook graag en best aardig, beter dan nogal wat vrouwen. Moet ik dan maar uit de keuken wegblijven omdat het "terrein van de vrouw" zou zijn?quote:
Ja je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 18:27 schreef El_Matador het volgende:
maar dat respect verdien ik toch niet? dat verdienen de dames hier.
Heb niks tegen NLse vrouwen, integendeel. Maar dat betekent niet dat je de verschillen tussen de trends, gemiddelden, etc. niet zou mogen duiden.
Dat onderscheid kunnen sommige NLse dames in dit topic nu eenmaal niet maken...
Het houdt ons bezig he?quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 18:07 schreef El_Matador het volgende:
Hier (Colombia) ook niet. De dames hier zien er allemaal tiptop verzorgd uit en letten heel erg op hun lijn en gezondheid. Er wordt ook bijna niet gerookt, zeker door vrouwen.
Daarbij zijn de mooiste vrouwen veel opener en socialer dan de -vaak onterecht- arrogante Europese.
Zo'n echt niet meer dan gemiddeld Nederlands meiske vet arrogant. Waarom? Met vriendelijkheid bereik je veel meer.
En nee, dat ligt niet aan het feit dat ze een paspoort zoeken o.i.d. Ze hebben zelf een geweldig land.
Ja, Colombia staat bekend om het feit dat het daar economisch veel beter gaat dan in Europa.quote:En Europa gaat economisch nou niet zo lekker zeg maar...
Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken met vrouwen of Colombianen tevreden zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 19:05 schreef DS4 het volgende:
[..]![]()
Maar ondertussen zijn de Nederlanders het op één na meest tevreden en staat Colombia niet in de top 50...
Toch gek. Zeker aangezien Nederlanders allemaal heel negatief zijn en colombianen allemaal heel positief. Kun je nagaan hoe groot het verschil zou zijn als je die vaststaande kenmerken (...) gaat compenseren in de resultaten!
[..]
Ja, Colombia staat bekend om het feit dat het daar economisch veel beter gaat dan in Europa.![]()
Heel veel zotter moeten de argumenten niet meer worden.
Nou denk ik dat leuke vrouwen in je omgeving jouw mate van tevredenheid positief beïnvloed, maar ik had het met name over de stelling dat het zo'n geweldig land is.quote:Op zondag 29 april 2012 19:08 schreef macca728 het volgende:
Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken met vrouwen of Colombianen tevreden zijn.
Ja, dat is dus een mening.quote:Het zijn wel de mooiste vrouwen van de wereld onderhand daar.
Volgens jouw onderzoekje. Kom hier es kijken, in plaats van roeptoeteren.quote:Op zondag 29 april 2012 19:05 schreef DS4 het volgende:
[..]![]()
Maar ondertussen zijn de Nederlanders het op één na meest tevreden en staat Colombia niet in de top 50...
Toch gek. Zeker aangezien Nederlanders allemaal heel negatief zijn en colombianen allemaal heel positief. Kun je nagaan hoe groot het verschil zou zijn als je die vaststaande kenmerken (...) gaat compenseren in de resultaten!
[..]
Ja, Colombia staat bekend om het feit dat het daar economisch veel beter gaat dan in Europa.![]()
Heel veel zotter moeten de argumenten niet meer worden.
Het is niet mijn onderzoek.quote:
Dat laatste geldt met name voor jou.quote:Kom hier es kijken, in plaats van roeptoeteren.
En ja, 4,9% economische groei in 2011. Zuid-Amerika is het continent van de komende jaren.
Maar blijf vooral je eigen mantra's niet op enige relevante ervaring gebaseerd herhalen.
Als je het zelf maar gelooft.
Dat blijkt niet uit jouw teksten...quote:
Dat is jouw interpretatie.quote:
maar wel een kort kittig kapsel nemen, mijn god als mijn vriendin dat doet wegwezenquote:Op zondag 29 april 2012 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie.
Net als de NLse dames hier die als door een wesp gestoken zijn als je de Nederlandse vrouw gemiddeld minder vrouwelijk noemt.
En een post later wel onomwonden zeggen dat ze "echt niet op hakken gaan lopen"
Ja, schandalig. Vrouwen horen lang haar te hebben. Klaar. Het is net alsof ze hun borsten zouden afstaan.quote:Op zondag 29 april 2012 19:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
maar wel een kort kittig kapsel nemen, mijn god als mijn vriendin dat doet wegwezen
Dit is heel herkenbaar. Als man moet je je tegenwoordig bijna schamen als je een (jonge) vrouw laat oversteken terwijl je in de auto zit. Ze gaan er bijna standaard vanuit dat je wat van ze wilt.quote:Op zondag 29 april 2012 20:06 schreef PKRChamp het volgende:
Uit eigen ervaring moet ik helaas ook zeggen dat de Nederlandse vrouw vaak mannelijke trekken hebben en dat de arrogantie vaak misplaatst is. Een fatsoenlijk gesprek aanknopen met een Nederlandse meid is gewoon een loterij. Ik heb het eens meegemaakt dat ik de weg wou vragen en ik stop naast zo`n Nederlandse meid en spreek haar aan. Ze liep gewoon door en maakte zo`n talk to the hand gebaar.![]()
Daar geloof ik niks van, want hoe kan jij op zo'n moment nou weten dat zij denkt dat jij iets van haar wilt?quote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is heel herkenbaar. Als man moet je je tegenwoordig bijna schamen als je een (jonge) vrouw laat oversteken terwijl je in de auto zit. Ze gaan er bijna standaard vanuit dat je wat van ze wilt.²
Daar gaan vele relaties aan stuk door vele arrograntie. Maar vrouwen kunnen heel gemeen zijn! Dus iedereen is erg verschillendquote:Op zondag 29 april 2012 20:06 schreef PKRChamp het volgende:
Uit eigen ervaring moet ik helaas ook zeggen dat de Nederlandse vrouw vaak mannelijke trekken hebben en dat de arrogantie vaak misplaatst is. Een fatsoenlijk gesprek aanknopen met een Nederlandse meid is gewoon een loterij. Ik heb het eens meegemaakt dat ik de weg wou vragen en ik stop naast zo`n Nederlandse meid en spreek haar aan. Ze liep gewoon door en maakte zo`n talk to the hand gebaar.![]()
Zomaar zonder enige reden deed ze dat en ze was nog niet eens knap, ze ging er direct vanuit dat ik haar wou versieren en wou haar feminisme op deze manier ten toon spreiden. Nou leuk is dat hoor zulke vrouwen. Die Zuid-Amerikaanse vrouwen daarentegen zijn een stuk vriendelijker en daar kun je gewoon een gesprek mee voeren zonder dat er arrogantie of een misplaatst superieuriteitsgevoel bij komt kijken.
Ik vind dat een vrouw haar eigen als een vrouw moet gedragen, dat betekent dus vriendelijk zijn en verzorgend naar haarzelf en naar haar dierbaren, iets wat ik steeds meer mis bij de Nederlandse vrouwen.
Dan is de volgende logische vraag, vanwaar dat gebaar en die hooghartige blik en gewoon doorlopen?quote:Op zondag 29 april 2012 20:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, want hoe kan jij op zo'n moment nou weten dat zij denkt dat jij iets van haar wilt?
Als je wat mensenkennis hebt opgebouwd kun je genoeg in een blik zien.quote:Op zondag 29 april 2012 20:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, want hoe kan jij op zo'n moment nou weten dat zij denkt dat jij iets van haar wilt?
Waarom vraag je dat aan mij? Doe ik dat soort dingen volgens jou?quote:Op zondag 29 april 2012 20:13 schreef PKRChamp het volgende:
Dan is de volgende logische vraag, vanwaar dat gebaar en die hooghartige blik en gewoon doorlopen?
Geen idee, we hebben bij mijn weten nog nooit met elkaar gesproken. Maar ik dacht dat jij het mischien wel zou weten omdat je zelf vroeg hoe BSB het kan weten dat die vrouw dacht dat BSB iets van haar moest hebben.quote:Op zondag 29 april 2012 20:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij? Doe ik dat soort dingen volgens jou?
Omdat ik gewoon niet kan geloven dat als je in een auto zit en je laat iemand oversteken dat je dan kan zien dat diegene die oversteekt denkt dat jij haar wilt versieren.quote:Op zondag 29 april 2012 20:15 schreef PKRChamp het volgende:
Geen idee, we hebben bij mijn weten nog nooit met elkaar gesproken. Maar ik dacht dat jij het mischien wel zou weten omdat je zelf vroeg hoe BSB het kan weten dat die vrouw dacht dat BSB iets van haar moest hebben.
Als ze je niet eens een bedankje geven of hun hand opsteken zegt dat m.i. toch genoeg.quote:Op zondag 29 april 2012 20:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon niet kan geloven dat als je in een auto zit en je laat iemand oversteken dat je dan kan zien dat diegene die oversteekt denkt dat jij haar wilt versieren.
Heb je een tupperware gebakje ofzo? Want dan zijn ze misschien gewoon alleen maar hun lach in aan het houden, want voor je het weet denk jij dan dat ze arrogant zijn...quote:Op zondag 29 april 2012 20:13 schreef PKRChamp het volgende:
Dan is de volgende logische vraag, vanwaar dat gebaar en die hooghartige blik en gewoon doorlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |