abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110938096
quote:
15s.gif Op zondag 29 april 2012 18:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Precies, of "vandaag kook jij." :N

:{²
Dat lijkt me geen standaardeigenschap van vrouwen. Ik kook graag en best aardig, beter dan nogal wat vrouwen. Moet ik dan maar uit de keuken wegblijven omdat het "terrein van de vrouw" zou zijn? :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_110938102
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 18:27 schreef El_Matador het volgende:
maar dat respect verdien ik toch niet? dat verdienen de dames hier.

Heb niks tegen NLse vrouwen, integendeel. Maar dat betekent niet dat je de verschillen tussen de trends, gemiddelden, etc. niet zou mogen duiden.

Dat onderscheid kunnen sommige NLse dames in dit topic nu eenmaal niet maken...
Ja je hebt wel gelijk.
pi_110938116
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 18:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ha, ha, deel drie alweer!
Het houdt ons bezig he?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_110939241
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 18:07 schreef El_Matador het volgende:

Hier (Colombia) ook niet. De dames hier zien er allemaal tiptop verzorgd uit en letten heel erg op hun lijn en gezondheid. Er wordt ook bijna niet gerookt, zeker door vrouwen.

Daarbij zijn de mooiste vrouwen veel opener en socialer dan de -vaak onterecht- arrogante Europese.

Zo'n echt niet meer dan gemiddeld Nederlands meiske vet arrogant. Waarom? Met vriendelijkheid bereik je veel meer.

En nee, dat ligt niet aan het feit dat ze een paspoort zoeken o.i.d. Ze hebben zelf een geweldig land.
:O

Maar ondertussen zijn de Nederlanders het op één na meest tevreden en staat Colombia niet in de top 50...

Toch gek. Zeker aangezien Nederlanders allemaal heel negatief zijn en colombianen allemaal heel positief. Kun je nagaan hoe groot het verschil zou zijn als je die vaststaande kenmerken (...) gaat compenseren in de resultaten!

quote:
En Europa gaat economisch nou niet zo lekker zeg maar...
Ja, Colombia staat bekend om het feit dat het daar economisch veel beter gaat dan in Europa. _O-

Heel veel zotter moeten de argumenten niet meer worden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_110939355
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar ondertussen zijn de Nederlanders het op één na meest tevreden en staat Colombia niet in de top 50...

Toch gek. Zeker aangezien Nederlanders allemaal heel negatief zijn en colombianen allemaal heel positief. Kun je nagaan hoe groot het verschil zou zijn als je die vaststaande kenmerken (...) gaat compenseren in de resultaten!

[..]

Ja, Colombia staat bekend om het feit dat het daar economisch veel beter gaat dan in Europa. _O-

Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken met vrouwen of Colombianen tevreden zijn.

Het zijn wel de mooiste vrouwen van de wereld onderhand daar.
pi_110939473
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:08 schreef macca728 het volgende:

Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken met vrouwen of Colombianen tevreden zijn.
Nou denk ik dat leuke vrouwen in je omgeving jouw mate van tevredenheid positief beïnvloed, maar ik had het met name over de stelling dat het zo'n geweldig land is.

quote:
Het zijn wel de mooiste vrouwen van de wereld onderhand daar.
Ja, dat is dus een mening.
pi_110939921
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

[..]

Volgens jouw onderzoekje. Kom hier es kijken, in plaats van roeptoeteren.

En ja, 4,9% economische groei in 2011. Zuid-Amerika is het continent van de komende jaren.

Maar blijf vooral je eigen mantra's niet op enige relevante ervaring gebaseerd herhalen.

Als je het zelf maar gelooft.

pi_110940410
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 19:24 schreef El_Matador het volgende:

Volgens jouw onderzoekje.
Het is niet mijn onderzoek.

quote:
Kom hier es kijken, in plaats van roeptoeteren.

En ja, 4,9% economische groei in 2011. Zuid-Amerika is het continent van de komende jaren.

Maar blijf vooral je eigen mantra's niet op enige relevante ervaring gebaseerd herhalen.

Als je het zelf maar gelooft.
Dat laatste geldt met name voor jou.

Je doet me een beetje denken aan stefke_p... die vond het ook altijd nodig om vanuit de VS te kakelen over hoe geweldig hij het had in de VS en dat daar alles beter was dan in NL.

Heel simpel: als ik vertrek uit NL omdat ik vind dat het daar zo kut is en ik kom terecht in Walhalla... dan ga ik echt niet nog naar een NL georienteerd forum, laat staan om daar te vertellen hoe geweldig kut het in NL is.

Voor jou geldt in wezen hetzelfde als voor stefke... jullie moesten NL verlaten om elders gelukkig te worden. Dat moet je helemaal zelf weten, maar for the love of god... doe niet net alsof de achterblijvers een stel sukkels zijn omdat ze nog in NL zitten.

Verreweg de meesten zitten hier gewoon omdat ze hier gelukkig zijn.
pi_110940589
gelul. Ik heb Nederland hoog zitten en was daar erg gelukkig, maar er is meer op de wereld.

StefanP kan voor zichzelf spreken, daar ga ik niet over.

pi_110940815
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:42 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb Nederland hoog zitten
Dat blijkt niet uit jouw teksten...
pi_110941172
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat blijkt niet uit jouw teksten...
Dat is jouw interpretatie.

Net als de NLse dames hier die als door een wesp gestoken zijn als je de Nederlandse vrouw gemiddeld minder vrouwelijk noemt.

En een post later wel onomwonden zeggen dat ze "echt niet op hakken gaan lopen" _O-

pi_110941217
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 19:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is jouw interpretatie.

Net als de NLse dames hier die als door een wesp gestoken zijn als je de Nederlandse vrouw gemiddeld minder vrouwelijk noemt.

En een post later wel onomwonden zeggen dat ze "echt niet op hakken gaan lopen" _O-
maar wel een kort kittig kapsel nemen, mijn god als mijn vriendin dat doet wegwezen
  zondag 29 april 2012 @ 20:00:28 #38
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_110941339
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

maar wel een kort kittig kapsel nemen, mijn god als mijn vriendin dat doet wegwezen
Ja, schandalig. Vrouwen horen lang haar te hebben. Klaar. Het is net alsof ze hun borsten zouden afstaan. :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_110941606
Uit eigen ervaring moet ik helaas ook zeggen dat de Nederlandse vrouw vaak mannelijke trekken hebben en dat de arrogantie vaak misplaatst is. Een fatsoenlijk gesprek aanknopen met een Nederlandse meid is gewoon een loterij. Ik heb het eens meegemaakt dat ik de weg wou vragen en ik stop naast zo`n Nederlandse meid en spreek haar aan. Ze liep gewoon door en maakte zo`n talk to the hand gebaar. -O-

Zomaar zonder enige reden deed ze dat en ze was nog niet eens knap, ze ging er direct vanuit dat ik haar wou versieren en wou haar feminisme op deze manier ten toon spreiden. Nou leuk is dat hoor zulke vrouwen. Die Zuid-Amerikaanse vrouwen daarentegen zijn een stuk vriendelijker en daar kun je gewoon een gesprek mee voeren zonder dat er arrogantie of een misplaatst superieuriteitsgevoel bij komt kijken.
Ik vind dat een vrouw haar eigen als een vrouw moet gedragen, dat betekent dus vriendelijk zijn en verzorgend naar haarzelf en naar haar dierbaren, iets wat ik steeds meer mis bij de Nederlandse vrouwen.
  zondag 29 april 2012 @ 20:10:00 #40
13462 BansheeBoy
pi_110941757
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:06 schreef PKRChamp het volgende:
Uit eigen ervaring moet ik helaas ook zeggen dat de Nederlandse vrouw vaak mannelijke trekken hebben en dat de arrogantie vaak misplaatst is. Een fatsoenlijk gesprek aanknopen met een Nederlandse meid is gewoon een loterij. Ik heb het eens meegemaakt dat ik de weg wou vragen en ik stop naast zo`n Nederlandse meid en spreek haar aan. Ze liep gewoon door en maakte zo`n talk to the hand gebaar. -O-
Dit is heel herkenbaar. Als man moet je je tegenwoordig bijna schamen als je een (jonge) vrouw laat oversteken terwijl je in de auto zit. Ze gaan er bijna standaard vanuit dat je wat van ze wilt. :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 29 april 2012 @ 20:12:01 #41
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_110941854
quote:
15s.gif Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is heel herkenbaar. Als man moet je je tegenwoordig bijna schamen als je een (jonge) vrouw laat oversteken terwijl je in de auto zit. Ze gaan er bijna standaard vanuit dat je wat van ze wilt. :')

Daar geloof ik niks van, want hoe kan jij op zo'n moment nou weten dat zij denkt dat jij iets van haar wilt? :D
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_110941855
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:06 schreef PKRChamp het volgende:

Zomaar zonder enige reden deed ze dat en ze was nog niet eens knap, ze ging er direct vanuit dat ik haar wou versieren en wou haar feminisme op deze manier ten toon spreiden. Nou leuk is dat hoor zulke vrouwen. Die Zuid-Amerikaanse vrouwen daarentegen zijn een stuk vriendelijker en daar kun je gewoon een gesprek mee voeren zonder dat er arrogantie of een misplaatst superieuriteitsgevoel bij komt kijken.
Ik vind dat een vrouw haar eigen als een vrouw moet gedragen, dat betekent dus vriendelijk zijn en verzorgend naar haarzelf en naar haar dierbaren, iets wat ik steeds meer mis bij de Nederlandse vrouwen.
Daar gaan vele relaties aan stuk door vele arrograntie. Maar vrouwen kunnen heel gemeen zijn! Dus iedereen is erg verschillend
pi_110941910
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 20:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van, want hoe kan jij op zo'n moment nou weten dat zij denkt dat jij iets van haar wilt? :D
Dan is de volgende logische vraag, vanwaar dat gebaar en die hooghartige blik en gewoon doorlopen?
  zondag 29 april 2012 @ 20:13:29 #44
13462 BansheeBoy
pi_110941930
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 20:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Als je wat mensenkennis hebt opgebouwd kun je genoeg in een blik zien. :{

zondag 29 april 2012 @ 20:14:18 #45
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110941953
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:13 schreef PKRChamp het volgende:
Dan is de volgende logische vraag, vanwaar dat gebaar en die hooghartige blik en gewoon doorlopen?
Waarom vraag je dat aan mij? Doe ik dat soort dingen volgens jou?
pi_110942002
quote:
5s.gif Op zondag 29 april 2012 20:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Waarom vraag je dat aan mij? Doe ik dat soort dingen volgens jou?
Geen idee, we hebben bij mijn weten nog nooit met elkaar gesproken. Maar ik dacht dat jij het mischien wel zou weten omdat je zelf vroeg hoe BSB het kan weten dat die vrouw dacht dat BSB iets van haar moest hebben.
pi_110942066
Tegen mij doen vrouwen eigenlijk heel zelden arrogant.

Ik blijf het er dus voor houden dat het misschien gewoon aan de heren ligt die keer op keer op hun teentjes getrapt worden door Nederlandse vrouwen. Ik vermoed dat ze nog gelijk hebben ook!
  zondag 29 april 2012 @ 20:18:22 #48
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110942114
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:15 schreef PKRChamp het volgende:
Geen idee, we hebben bij mijn weten nog nooit met elkaar gesproken. Maar ik dacht dat jij het mischien wel zou weten omdat je zelf vroeg hoe BSB het kan weten dat die vrouw dacht dat BSB iets van haar moest hebben.
Omdat ik gewoon niet kan geloven dat als je in een auto zit en je laat iemand oversteken dat je dan kan zien dat diegene die oversteekt denkt dat jij haar wilt versieren. :D
  zondag 29 april 2012 @ 20:19:36 #49
13462 BansheeBoy
pi_110942170
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 20:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Omdat ik gewoon niet kan geloven dat als je in een auto zit en je laat iemand oversteken dat je dan kan zien dat diegene die oversteekt denkt dat jij haar wilt versieren. :D
Als ze je niet eens een bedankje geven of hun hand opsteken zegt dat m.i. toch genoeg. :{

En heb ik het niet over een zebrapad, maar over een plek waar ze alleen kan oversteken vanwege jouw goedheid. :)

pi_110942188
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:13 schreef PKRChamp het volgende:

Heb je een tupperware gebakje ofzo? Want dan zijn ze misschien gewoon alleen maar hun lach in aan het houden, want voor je het weet denk jij dan dat ze arrogant zijn... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')