je ontwijkt te veel.... je zegt niet ronduit dat zijn vrouw Moluks is ( in jouw bewering over de schoonvader)quote:
Mwah, ik denk niet dat ik jou tijdens het voetbal zou storen voor een goed gesprek, aangezien ik het idee heb dat er met jou überhaupt geen goede gesprekken te voeren zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 22:03 schreef macca728 het volgende:
Goeie gesprekken voeren, ook zo'n leuke.
Zit je lekker voetbal te kijken komt je vriendin goeie gesprekken voeren....
Ik hoef geen moeite te doen om gelijk te krijgen, want ik heb sowieso altijd gelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef PKRChamp het volgende:
Wat is een goed gesprek eigenlijk? Als je constant gelijk krijgt of gaat het specifiek om het onderwerp?
Dus jij bent iemand die graag een monoloog houd en de ander moet maar knikken. Duidelijk op wat voor mannen jij valt dus en weer eens een bewijs dat die mannen die in het buitenland shoppen het nog niet eens zo slecht hebben bekeken.quote:Op zondag 29 april 2012 22:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik hoef geen moeite te doen om gelijk te krijgen, want ik heb sowieso altijd gelijk.
Ga jij maar lekker shoppen hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 22:18 schreef PKRChamp het volgende:
Dus jij bent iemand die graag een monoloog houd en de ander moet maar knikken. Duidelijk op wat voor mannen jij valt dus en weer eens een bewijs dat die mannen die in het buitenland shoppen het nog niet eens zo slecht hebben bekeken.
Neuh, ik ben een dief ik steel gewoon.quote:Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker shoppen hoor.
Ik hoop niet dat je het over mij hebt nu aangezien ik dat echt helemaal niet heb gezegd. We'll ja, maak van iets wat je in jouw hoofd zo denkt als een feit. Dat doe je al met je mening maar nu ook nog met iets wat nooit is gezegd.quote:Op zondag 29 april 2012 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En een post later wel onomwonden zeggen dat ze "echt niet op hakken gaan lopen"
Vertel?quote:Op zondag 29 april 2012 22:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het over mij hebt nu aangezien ik dat echt helemaal niet heb gezegd.
Ik denk gewoon dat jij hebt gefaald hier in Nederland qua vrouwen versieren en daarom daarheen bent gegaan want ik weet hoe het daar aan toe gaat.
Gefrustreerd?quote:Op zondag 29 april 2012 22:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het over mij hebt nu aangezien ik dat echt helemaal niet heb gezegd. We'll ja, maak van iets wat je in jouw hoofd zo denkt als een feit. Dat doe je al met je mening maar nu ook nog met iets wat nooit is gezegd.
Ik denk gewoon dat jij hebt gefaald hier in Nederland qua vrouwen versieren (aan je gefrustreerde posts en haat naar de Nederlandse vrouw te zien) en daarom daarheen bent gegaan want ik weet hoe het daar aan toe gaat.
Ach, zo zijn er ook benedengemiddelde mannen die denken dat ze het buskruit uitgevonden hebben...quote:Op zondag 29 april 2012 23:26 schreef El_Matador het volgende:
benedengemiddelde vrouwen denken dat ze Kim Kardashian zijn
En die worden dan gelukkig met een Thaise. Prachtig dat dat kan. Dat was 60 jaar geleden onmogelijk geweest. En voor haar om uit de armoede te ontsnappen net zo.quote:Op maandag 30 april 2012 00:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach, zo zijn er ook benedengemiddelde mannen die denken dat ze het buskruit uitgevonden hebben...
Nogmaals, mij zal het jeuken, maar ik moet wel smadelijk lachen als ze vervolgens naar hun schoenenreus schoenen gaan lopen.quote:Op maandag 30 april 2012 00:13 schreef El_Matador het volgende:
En die worden dan gelukkig met een Thaise. Prachtig dat dat kan. Dat was 60 jaar geleden onmogelijk geweest. En voor haar om uit de armoede te ontsnappen net zo.
Nee, maar dan krijg je misschien wel situaties als eerder beschreven, namelijk dat áls een man dan netjes voor je stopt, je denkt; daar heb je er weer zo een, wat mot ie van me?quote:Op maandag 30 april 2012 02:04 schreef SpecialK het volgende:
Het blijft een vraag-aanbod gebeuren, Flow3r. Als mannen zich minder ridderlijk gedragen dan wordt dat de nieuwe norm maar vrouwen gaan daardoor niet ineens mannen boycotten verwacht ik.
Ah. Ok. Eens.quote:Op maandag 30 april 2012 02:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee, maar dan krijg je misschien wel situaties als eerder beschreven, namelijk dat áls een man dan netjes voor je stopt, je denkt; daar heb je er weer zo een, wat mot ie van me?
Vrouwen zijn hier ook doorgeslagen gemiddeld, echt kijk eens om je heen hoeveel mannen er onder de plak zitten.quote:Op maandag 30 april 2012 02:03 schreef Flow3r het volgende:
Maar ehhh, hebben de mannen het hier niet ook een beetje zelf verpest? Of de vrouwen dat kan ook.
Ik kan me nog herinneren toen ik in de VS was dat mannen netjes opstonden als een vrouw de ruimte betrad, of een stoel werd aangeschoven, een drankje aangeboden etc..
Misschien zijn vrouwen hier wel een beetje doorgeslagen met het feminisme want 'we kunnen het allemaal zelf wel beter ' .
Met als gevolg dat een kerel gewoon een boer in je aanwezigheid laat, je laat betalen voor de rekening, je alleen naar huis laat fietsen etc...?
actie-reactie, zoiets?
vrouw praat, man doet alsof hij luistert.quote:Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef PKRChamp het volgende:
Wat is een goed gesprek eigenlijk? Als je constant gelijk krijgt of gaat het specifiek om het onderwerp?
er is wel een verschil tussen willoos en normaal doen natuurlijk. Verder goed idee.quote:Op maandag 30 april 2012 08:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind dat dit maar een SC moet worden. Waar je eens in de zoveel keer een lekkere rant eruit kunt gooien over hoe arrogant en lelijk Nederlandse vrouwen wel niet zijn, en de andere keer kunt zeggen hoe volgzaam en willoos buitenlandse vrouwen zijn. Waarop de anderen weer kunnen zeggen dat Nederlandse mannen die geen Nederlandse meid kunnen versieren ondergemiddelde losers zijn. Gewoon, lekker generaliseren. Omdat het kan.
Die ontbrekende nuance is toch wat dit zo'n gezellig topic maakt?quote:Op maandag 30 april 2012 08:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
er is wel een verschil tussen willoos en normaal doen natuurlijk. Verder goed idee.
Dat laat je als man dan toch toe, nietwaar?quote:Op maandag 30 april 2012 07:57 schreef macca728 het volgende:
echt kijk eens om je heen hoeveel mannen er onder de plak zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |