abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110947338
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

lastig he
je ontwijkt te veel.... je zegt niet ronduit dat zijn vrouw Moluks is ( in jouw bewering over de schoonvader)
Weet je zeker dat je niet liegt ?
  zondag 29 april 2012 @ 22:14:06 #102
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_110947606
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:03 schreef macca728 het volgende:
Goeie gesprekken voeren, ook zo'n leuke.

Zit je lekker voetbal te kijken komt je vriendin goeie gesprekken voeren....
Mwah, ik denk niet dat ik jou tijdens het voetbal zou storen voor een goed gesprek, aangezien ik het idee heb dat er met jou überhaupt geen goede gesprekken te voeren zijn. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_110947683
Wat is een goed gesprek eigenlijk? Als je constant gelijk krijgt of gaat het specifiek om het onderwerp?
  zondag 29 april 2012 @ 22:17:26 #104
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110947785
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef PKRChamp het volgende:
Wat is een goed gesprek eigenlijk? Als je constant gelijk krijgt of gaat het specifiek om het onderwerp?
Ik hoef geen moeite te doen om gelijk te krijgen, want ik heb sowieso altijd gelijk. :)
pi_110947856
quote:
7s.gif Op zondag 29 april 2012 22:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik hoef geen moeite te doen om gelijk te krijgen, want ik heb sowieso altijd gelijk. :)
Dus jij bent iemand die graag een monoloog houd en de ander moet maar knikken. Duidelijk op wat voor mannen jij valt dus en weer eens een bewijs dat die mannen die in het buitenland shoppen het nog niet eens zo slecht hebben bekeken.
  zondag 29 april 2012 @ 22:20:55 #106
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110947980
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:18 schreef PKRChamp het volgende:
Dus jij bent iemand die graag een monoloog houd en de ander moet maar knikken. Duidelijk op wat voor mannen jij valt dus en weer eens een bewijs dat die mannen die in het buitenland shoppen het nog niet eens zo slecht hebben bekeken.
Ga jij maar lekker shoppen hoor. :*
pi_110948051
quote:
17s.gif Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker shoppen hoor. :*
Neuh, ik ben een dief ik steel gewoon. :')
  zondag 29 april 2012 @ 22:29:45 #108
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110948454
Ik snap niet wat mannen zien in vrouwen die alleen maar ja en amen zeggen... Bah wat saai
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110949078
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 19:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]
En een post later wel onomwonden zeggen dat ze "echt niet op hakken gaan lopen" _O-
Ik hoop niet dat je het over mij hebt nu aangezien ik dat echt helemaal niet heb gezegd. We'll ja, maak van iets wat je in jouw hoofd zo denkt als een feit. Dat doe je al met je mening maar nu ook nog met iets wat nooit is gezegd.

Ik denk gewoon dat jij hebt gefaald hier in Nederland qua vrouwen versieren (aan je gefrustreerde posts en haat naar de Nederlandse vrouw te zien) en daarom daarheen bent gegaan want ik weet hoe het daar aan toe gaat.
pi_110949244
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:42 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je het over mij hebt nu aangezien ik dat echt helemaal niet heb gezegd.

Ik denk gewoon dat jij hebt gefaald hier in Nederland qua vrouwen versieren en daarom daarheen bent gegaan want ik weet hoe het daar aan toe gaat.
Vertel?
pi_110949623
Wat is nou verschil in Nederlandse en buitenlandse vrouwen? Iedereen kan heel lief zijn, niet arrogant, maar ook negatief of positief in het leven staan. Maar waarom kraken mensen de vrouwen af???? Laat ze toch in waarde laten en respecteer ze dan hoe ze eigenlijk is.
pi_110950786
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:42 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je het over mij hebt nu aangezien ik dat echt helemaal niet heb gezegd. We'll ja, maak van iets wat je in jouw hoofd zo denkt als een feit. Dat doe je al met je mening maar nu ook nog met iets wat nooit is gezegd.

Ik denk gewoon dat jij hebt gefaald hier in Nederland qua vrouwen versieren (aan je gefrustreerde posts en haat naar de Nederlandse vrouw te zien) en daarom daarheen bent gegaan want ik weet hoe het daar aan toe gaat.
Gefrustreerd? _O-
Die frustratie zit geheel bij jou; ik had het niet specifiek over jou en je beschuldigt me weer van van alles;
- haat voor Nederlandse vrouwen?? lees jij wel?
- ik heb hele leuke vrouwelijke Nederlandse exen gehad
- het gaat om trends, gemiddelden
- het gaat om vrouwelijkheid, dat jij dat negatief opneemt, ligt toch echt niet bij mij
- het gaat om misplaatste arrogantie bij NLsen en DEsen; benedengemiddelde vrouwen denken dat ze Kim Kardashian zijn
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_110952523
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2012 23:26 schreef El_Matador het volgende:

benedengemiddelde vrouwen denken dat ze Kim Kardashian zijn
Ach, zo zijn er ook benedengemiddelde mannen die denken dat ze het buskruit uitgevonden hebben...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_110952796
quote:
10s.gif Op maandag 30 april 2012 00:06 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ach, zo zijn er ook benedengemiddelde mannen die denken dat ze het buskruit uitgevonden hebben...
En die worden dan gelukkig met een Thaise. Prachtig dat dat kan. Dat was 60 jaar geleden onmogelijk geweest. En voor haar om uit de armoede te ontsnappen net zo.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_110953020
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 00:13 schreef El_Matador het volgende:

En die worden dan gelukkig met een Thaise. Prachtig dat dat kan. Dat was 60 jaar geleden onmogelijk geweest. En voor haar om uit de armoede te ontsnappen net zo.
Nogmaals, mij zal het jeuken, maar ik moet wel smadelijk lachen als ze vervolgens naar hun schoenenreus schoenen gaan lopen.
  maandag 30 april 2012 @ 02:03:29 #116
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_110955148
Maar ehhh, hebben de mannen het hier niet ook een beetje zelf verpest? Of de vrouwen dat kan ook.
Ik kan me nog herinneren toen ik in de VS was dat mannen netjes opstonden als een vrouw de ruimte betrad, of een stoel werd aangeschoven, een drankje aangeboden etc..

Misschien zijn vrouwen hier wel een beetje doorgeslagen met het feminisme want 'we kunnen het allemaal zelf wel beter ' .

Met als gevolg dat een kerel gewoon een boer in je aanwezigheid laat, je laat betalen voor de rekening, je alleen naar huis laat fietsen etc...?

actie-reactie, zoiets?
  maandag 30 april 2012 @ 02:04:51 #117
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_110955158
Het blijft een vraag-aanbod gebeuren, Flow3r. Als mannen zich minder ridderlijk gedragen dan wordt dat de nieuwe norm maar vrouwen gaan daardoor niet ineens mannen boycotten verwacht ik.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 30 april 2012 @ 02:05:59 #118
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_110955166
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2012 02:04 schreef SpecialK het volgende:
Het blijft een vraag-aanbod gebeuren, Flow3r. Als mannen zich minder ridderlijk gedragen dan wordt dat de nieuwe norm maar vrouwen gaan daardoor niet ineens mannen boycotten verwacht ik.
Nee, maar dan krijg je misschien wel situaties als eerder beschreven, namelijk dat áls een man dan netjes voor je stopt, je denkt; daar heb je er weer zo een, wat mot ie van me? :+
  maandag 30 april 2012 @ 02:09:22 #119
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_110955206
quote:
2s.gif Op maandag 30 april 2012 02:05 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Nee, maar dan krijg je misschien wel situaties als eerder beschreven, namelijk dat áls een man dan netjes voor je stopt, je denkt; daar heb je er weer zo een, wat mot ie van me? :+
Ah. Ok. Eens.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_110956331
quote:
16s.gif Op maandag 30 april 2012 02:03 schreef Flow3r het volgende:
Maar ehhh, hebben de mannen het hier niet ook een beetje zelf verpest? Of de vrouwen dat kan ook.
Ik kan me nog herinneren toen ik in de VS was dat mannen netjes opstonden als een vrouw de ruimte betrad, of een stoel werd aangeschoven, een drankje aangeboden etc..

Misschien zijn vrouwen hier wel een beetje doorgeslagen met het feminisme want 'we kunnen het allemaal zelf wel beter ' .

Met als gevolg dat een kerel gewoon een boer in je aanwezigheid laat, je laat betalen voor de rekening, je alleen naar huis laat fietsen etc...?

actie-reactie, zoiets?
Vrouwen zijn hier ook doorgeslagen gemiddeld, echt kijk eens om je heen hoeveel mannen er onder de plak zitten.
pi_110956335
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef PKRChamp het volgende:
vrouw praat, man doet alsof hij luistert.

Geen tijd meer voor sex, want vrouw will alleen goed gesprek :{
pi_110956431
Ik vind dat dit maar een SC moet worden. Waar je eens in de zoveel keer een lekkere rant eruit kunt gooien over hoe arrogant en lelijk Nederlandse vrouwen wel niet zijn, en de andere keer kunt zeggen hoe volgzaam en willoos buitenlandse vrouwen zijn. Waarop de anderen weer kunnen zeggen dat Nederlandse mannen die geen Nederlandse meid kunnen versieren ondergemiddelde losers zijn. Gewoon, lekker generaliseren. Omdat het kan. O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_110956462
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2012 08:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind dat dit maar een SC moet worden. Waar je eens in de zoveel keer een lekkere rant eruit kunt gooien over hoe arrogant en lelijk Nederlandse vrouwen wel niet zijn, en de andere keer kunt zeggen hoe volgzaam en willoos buitenlandse vrouwen zijn. Waarop de anderen weer kunnen zeggen dat Nederlandse mannen die geen Nederlandse meid kunnen versieren ondergemiddelde losers zijn. Gewoon, lekker generaliseren. Omdat het kan. O+
er is wel een verschil tussen willoos en normaal doen natuurlijk. Verder goed idee.
pi_110956492
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 08:30 schreef macca728 het volgende:

[..]

er is wel een verschil tussen willoos en normaal doen natuurlijk. Verder goed idee.
Die ontbrekende nuance is toch wat dit zo'n gezellig topic maakt?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_110957228
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 07:57 schreef macca728 het volgende:

echt kijk eens om je heen hoeveel mannen er onder de plak zitten.
Dat laat je als man dan toch toe, nietwaar?

Daarnaast constateer ik dat ik overal ter wereld (en ik heb echt alle werelddelen gezien, wat tegenwoordig niet bijzonder is, maar voordat er weer iemand net gaat doen alsof hij zo wereldwijs is omdat hij ook wel eens een vliegtuig in is gestapt) er best veel mannen onder de plak zitten binnen een relatie.

Laten we wel zijn: zo'n importbruidje verwacht ook wel dat jij netjes werkt en een mooi deel daarvan aan haar geeft, wat natuurlijk ook een vorm is van onder de plak zitten en dat je als je maar netjes doet wat van je verlangt wordt jij net mag doen alsof je de baas bent maar dat niet anders...

Come to think of it... sex voor geld... hebben ze daar niet een naam voor? ~O>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')