Volgens mij valt ook dat wel meequote:Op maandag 30 april 2012 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederlandse vrouwen gaat vreemdgaan een stuk makkelijker af. Ze hebben hun man dusdanig laf gemaakt dat hij A niets durft te zeggen en B dusdanig zijn mannelijkheid heeft verloren dat de vrouw hem daardoor niet meer interessant vindt.
Random woord: paltalk˛
wrong. Vreemdgaan is juist een enorm taboe in Nederland. Dat hebben die latinos een stuk slimmer en natuurlijker bekeken. Houd je minder van je partner als je af en toe van wat andere walletjes snoept? Welnee.quote:Op maandag 30 april 2012 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederlandse vrouwen gaat vreemdgaan een stuk makkelijker af. Ze hebben hun man dusdanig laf gemaakt dat hij A niets durft te zeggen en B dusdanig zijn mannelijkheid heeft verloren dat de vrouw hem daardoor niet meer interessant vindt.
Vreemdgaan valt op zich niet mee als je het afzet tegen het aantal mensen die het niet vindt kunnen (er zijn nl. best veel vreemdgangers die het niet vinden kunnen, wat toch altijd een beetje bijzonder is). Maar ook vreemdgaan is niet iets heel Nederlands ofzo...quote:
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 30 april 2012 20:36 schreef El_Matador het volgende:
Houd je minder van je partner als je af en toe van wat andere walletjes snoept? Welnee.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
wrong. Vreemdgaan is juist een enorm taboe in Nederland. Dat hebben die latinos een stuk slimmer en natuurlijker bekeken. Houd je minder van je partner als je af en toe van wat andere walletjes snoept? Welnee.
Dit dus. Nederlanders staan niet bekend als notoire vreemdgangers. Natuurlijk gebeurd het wel, maar om nu te zeggen dat iedere Nederlander ieder weekend in een ander bed slaaptquote:Op maandag 30 april 2012 20:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vreemdgaan valt op zich niet mee als je het afzet tegen het aantal mensen die het niet vindt kunnen (er zijn nl. best veel vreemdgangers die het niet vinden kunnen, wat toch altijd een beetje bijzonder is). Maar ook vreemdgaan is niet iets heel Nederlands ofzo...
Maar die Nederlandse mannen durven niet eens vreemd te gaan, zo gedrild zijn de meeste.quote:Op maandag 30 april 2012 20:46 schreef Misterven1 het volgende:
Ik keur vreemdgaan wel af, maar ik vraag me af of vele Nederlanders hun partners trouw zijn aan elkaar, zodat ze getrouwd zijn of een geregistreerd partnerschap aangegaan met behulp van notaris om een samenlevingscontract op te stellen voor elkaar. Maar ik vind het zelf dat iemand heel zeker moet weten dat hij of zij echt ware liefde voor het leven is. Je moet dan ook echt sterk in je schoenen staan en gelukkig blijft met diegene met jou relatie heeft. We weten ook dat veel mensen niet altijd te vertrouwen is.
Als je nou eens minder van je partner houdt, overweeg het dan een gesprek met jouw partner of jullie relatie te redden valt. In een relatie hoort geven en nemen voor iemand wat wils. Je kunt met een
geregistreerd d partnerschap de relatie in paar seconden verbreken. Met scheiden kom je niet zomaar van haar of hem af. De keus is voor iedereen even moeilijk dan andere keus/
*proest*quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef macca728 het volgende:
Maar die Nederlandse mannen durven niet eens vreemd te gaan, zo gedrild zijn de meeste.
Precies, maar de "vrouwen" daarentegen. Die doen écht waar ze zin in hebben.quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar die Nederlandse mannen durven niet eens vreemd te gaan, zo gedrild zijn de meeste.
Waarom ben jij eigenlijk zo bang van vrouwen?quote:Op maandag 30 april 2012 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Precies, maar de "vrouwen" daarentegen. Die doen écht waar ze zin in hebben.˛
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 30 april 2012 23:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk zo bang van vrouwen?
Zo bang dat ze ingekapseld moeten worden als ze de straat opgaan...quote:Op maandag 30 april 2012 23:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
dat ben ik wel gewend van mijn posts, DS4.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:19 schreef DS4 het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat deze vrije gedachten bij veel fokkertjes het verkeerde keelsgat in zullen schieten...
Je denkt 'laat ik het eens over een andere boeg gooien'??quote:Op maandag 30 april 2012 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:
weet je toch, ongelovige Nederlandse vrouwen zijn h.....quote:Op maandag 30 april 2012 23:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mannen laf maken.quote:Op maandag 30 april 2012 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo bang dat ze ingekapseld moeten worden als ze de straat opgaan...
Als je oprecht het vertrouwen hebt dat jij het lekkerste kookt, is het dan echt zo erg als je meisje af en toe es buiten de deur eet, met vork en mes, dat wel (dus veilig bedoel ik)?
De manier waarop wij in het Westen en zij in de islamitische wereld tegen vreemdgaan aankijken is volkomen krampachtig. Ingegeven door protestante of islamitische waanideeen over lichamelijke trouw.
begin je je een beetje zorgen te maken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik heb één keer iemand leren kennen (een kennis van een kennis van mij) die ook een vrouw in Thailand had gekocht en naar Nederland had gehaald. (Voor een bepaalde periode, want een verblijfsvergunning had ze nog niet. Geen idee of ze die inmiddels heeft, want ik heb geen contact meer met hem.)
Ze mocht niet eens alleen naar buiten omdat hij dan bang was dat ze andere mensen (mannen) zou leren kennen (die haar dan misschien meer te bieden hadden, want zelf had hij amper geld en ook geen eigen huis (hij woonde bij die kennis in)).
Een keer zaten we op een terrasje en uiteraard liepen er mensen voorbij en toen zei hij (terwijl zijn bierbuik uitpuilde): "Wat zijn die Hollandse vrouwen toch dik hč."
Nou ben ik blij dat ik zelf niet 100% Hollands ben (ben half Aziatisch) en niet dik, maar ik vraag me af of hij zo genuanceerd geweest zou zijn om die opmerking niet te maken als ik wél Hollands en dik geweest zou zijn.
Dat mens is vast blij dat je een avondje ergens anders ''eet''quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je oprecht het vertrouwen hebt dat jij het lekkerste kookt, is het dan echt zo erg als je meisje af en toe es buiten de deur eet, met vork en mes, dat wel (dus veilig bedoel ik)?
De manier waarop wij in het Westen en zij in de islamitische wereld tegen vreemdgaan aankijken is volkomen krampachtig. Ingegeven door protestante of islamitische waanideeen over lichamelijke trouw.
En niet alleen dat. Ik ken via het werk toevallig een meid waarvan iedereen weet dat ze op regular basis klust met een directe mannelijke collega. Ze heeft een zoontje die verdacht veel lijkt op kluspartner.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat mens is vast blij dat je een avondje ergens anders ''eet''
En blijven ze in die andere culturen ook levenslang bij elkaar, ondanks dat er af en toe buiten de deur wordt gegeten? Of vindt er toch om de paar jaar een wisseling van vaste partner plaats?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies Klazien, je moet ze gewoon af en toe meppen !quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En niet alleen dat. Ik ken via het werk toevallig een meid waarvan iedereen weet dat ze op regular basis klust met een directe mannelijke collega. Ze heeft een zoontje die verdacht veel lijkt op kluspartner.
Maar ja, echtgenoot is laf en blijft bij haar. Terwijl een echte kerel haar wat degelijke ketsen zou verkopen, tenminste, als je jezelf nog wilt classificeren als man.˛
Nee, liever doet ze dat klussen enkel thuis. Geen enkele relatie zal beter worden van geweld me dunkt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Precies Klazien, je moet ze gewoon af en toe meppen !
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, liever doet ze dat klussen enkel thuis. Geen enkele relatie zal beter worden van geweld me dunkt.˛
Dat schijnt inderdaad voor te komen...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zeker in NL zijn ook genoeg stellen die een best vrije relatie met elkaar hebben, en er op los swingen enz.
Vreemdgaan is in die zin ook veel destructiever omdat je dan een vertrouwensbasis schaadt.quote:Het is trouwens niet eens meer 'vreemdgaan' als je beiden met elkaars toestemming buiten de deur neukt.
'Vreemdgaan'; dan doe je het stiekem, en mag je partner het niet weten.
Dus jij slaat vrouwen, weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En niet alleen dat. Ik ken via het werk toevallig een meid waarvan iedereen weet dat ze op regular basis klust met een directe mannelijke collega. Ze heeft een zoontje die verdacht veel lijkt op kluspartner.
Maar ja, echtgenoot is laf en blijft bij haar. Terwijl een echte kerel haar wat degelijke ketsen zou verkopen, tenminste, als je jezelf nog wilt classificeren als man.˛
Van jou mogen vrouwen zeker de keuken niet uit? Weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:58 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dus jij slaat vrouwen, weten we dat ook weer.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:55 schreef DS4 het volgende:
Vreemdgaan is in die zin ook veel destructiever omdat je dan een vertrouwensbasis schaadt.
Wat een vreemde constateringquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Van jou mogen vrouwen zeker de keuken niet uit? Weten we dat ook weer.
Jij vindt vreemdgaan beter dan een open relatie?quote:
Als mijn vrouw vreemd zou gaan zou ik haar beuken ja. Zeker. Alleen dan. Maar goed, dan heeft ze er zelf om gevraagd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:58 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dus jij slaat vrouwen, weten we dat ook weer.
Vals dilemma alert.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij vindt vreemdgaan beter dan een open relatie?
En mag zij jou ook beuken als jij vreemdgaat?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als mijn vrouw vreemd zou gaan zou ik haar beuken ja. Zeker. Alleen dan. Maar goed, dan heeft ze er zelf om gevraagd.˛
Zeker. Zou ik niet meer dan terecht vinden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:31 schreef Twinkle2011 het volgende:
[..]
En mag zij jou ook beuken als jij vreemdgaat?
Pak jij de popcorn? Dan haal ik het bierquote:
Wanneer een stel samen voor zo'n open relatie kiest zie ik het probleem niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zo zo, beuken nog wel. Wat klinkt je Hollands.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Als mijn vrouw vreemd zou gaan zou ik haar beuken ja. Zeker. Alleen dan. Maar goed, dan heeft ze er zelf om gevraagd.˛
Dat laatste schaar ik gek genoeg onder vreemdgaan...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:38 schreef Twinkle2011 het volgende:
Wanneer een stel samen voor zo'n open relatie kiest zie ik het probleem niet.
Als de partner niet op de hoogte is van die open relatie dan wordt het een ander verhaal.
Het klikt meer internethelderig...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:40 schreef Noek het volgende:
Zo zo, beuken nog wel. Wat klinkt je Hollands.
Het heeft ondertussen ook bijzonder weinig te maken met het halen van een vrouw uit het buitenland.quote:
Nou ja, het niet gebruiken van fysiek geweld door de Nederlanders werd gebruikt als argument voor die dames om hier naartoe te gaan. Dat blijkt dus tegen te vallen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:43 schreef Barbusse het volgende:
Het heeft ondertussen ook bijzonder weinig te maken met het halen van een vrouw uit het buitenland.
Omdat jij tegen emancipatie bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:15 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Wat een vreemde constateringVan mij mogen vrouwen doen en laten wat ze willen, waar ze willen en met wie ze willen. Hoe jij aan die vreemde redenatie komt weet ik niet maar waarschijnlijk heb je gisteren te veel roosvicee op.
Das in mijn ogen dan ook alles behalve een valide argumentquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou ja, het niet gebruiken van fysiek geweld door de Nederlanders werd gebruikt als argument voor die dames om hier naartoe te gaan. Dat blijkt dus tegen te vallen.
Al zou ik BSB niet willen rekenen tot de gemiddelde Hollander...
Dat is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind een open relatie een belachelijke constructie. Prima als dat een ander blij maakt, maar de 'wat niet weet, wat niet deert'-slogan bevalt me stukken beter.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die heb ik wel meer voorbij zien komen...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Das in mijn ogen dan ook alles behalve een valide argument
Ach, het ligt toch allemaal aan die Nederlandse lelijke onbetrouwbare zeikwijven toch?quote:
Toch vind ik dit een beetje vreemde gedachtengang. Je vindt een open relatie belachelijk, maar neemt wel de vrijheid om buiten de deur te neuken zonder toestemming.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:47 schreef Taurus het volgende:
Dat is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind een open relatie een belachelijke constructie. Prima als dat een ander blij maakt, maar de 'wat niet weet, wat niet deert'-slogan bevalt me stukken beter.
Iig niet aan de mannen. Die zijn perfect zoals ze zijn!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:49 schreef Barbusse het volgende:
Ach, het ligt toch allemaal aan die Nederlandse lelijke onbetrouwbare zeikwijven toch?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Iig niet aan de mannen. Die zijn perfect zoals ze zijn!
Kut, ze komt. Snel, verstop je onder het bed!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toch vind ik dit een beetje vreemde gedachtengang. Je vindt een open relatie belachelijk, maar neemt wel de vrijheid om buiten de deur te neuken zonder toestemming.
Het verschil is dat je in het ene geval eerlijk bent naar elkaar en in het andere geval de ander toch belazert...
Daarnaast is het bij een triootje vaak heel lastig om het geheim te houden als je vrouw meedoet...
Dat spreekt voor zich natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Iig niet aan de mannen. Die zijn perfect zoals ze zijn!
Nee, ik bedoel dat heel serieus... Mannen zijn toch altijd perfect? Ook als ze zo'n dikke pens hebben hangen? Maar een vrouw die niet in een kort rokje loopt met -20, die spoort niet. Niet vrouwelijk genoeg...quote:
En dan gaat ze nog vreemd ook, de hoer!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat heel serieus... Mannen zijn toch altijd perfect? Ook als ze zo'n dikke pens hebben hangen? Maar een vrouw die niet in een kort rokje loopt met -20, die spoort niet. Niet vrouwelijk genoeg...
Een beetje rare fetisj hoor om je onder het bed te verstoppen op het moment dat zij klaarkomt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:55 schreef Barbusse het volgende:
Kut, ze komt. Snel, verstop je onder het bed!
Ik ben Indo. Die zijn raar. Schijnt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Een beetje rare fetisj hoor om je onder het bed te verstoppen op het moment dat zij klaarkomt.
Ja dat is wel waar..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat heel serieus... Mannen zijn toch altijd perfect? Ook als ze zo'n dikke pens hebben hangen? Maar een vrouw die niet in een kort rokje loopt met -20, die spoort niet. Niet vrouwelijk genoeg...
Kijk nou ben je arrogant en moet zo'n man naar Thailand om een echte vrouw te scoren!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:00 schreef Twinkle2011 het volgende:
Soms zie ik hier zelfs mannen met fietshelmen op,bakfietsen sjesus dan vergaat je toch alle lust?
Sorry het wekt bij mij i.p.v. lust enkel een hevige lachbui op.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kijk nou ben je arrogant en moet zo'n man naar Thailand om een echte vrouw te scoren!
Schande!
Of naar Rusland, want daar hebben ze grotere tieten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:01 schreef DS4 het volgende:
Kijk nou ben je arrogant en moet zo'n man naar Thailand om een echte vrouw te scoren!
Schande!
Humor is belangrijk in een relatie. En ook daarbuiten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef Twinkle2011 het volgende:
[..]
Sorry het wekt bij mij i.p.v. lust enkel een hevige lachbui op.
Ik word er altijd een beetje treurig van...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef Twinkle2011 het volgende:
Je hebt liever dat hij een vrachtwagen heeft i.p.v. een bakfiets?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef Twinkle2011 het volgende:
Come on een fietshelm hahaha dat is toch echt het toppunt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Humor is belangrijk in een relatie. En ook daarbuiten.
Ik zou het niet weten, ik bewaar gepaste afstand tussen mezelf en alles schoolpleinerig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:07 schreef Twinkle2011 het volgende:
[..]
Come on een fietshelm hahaha dat is toch echt het toppunt.
Ook bij vrouwen vind ik het geen kijk en behoorlijk onnozel staan.
Echt ik snap ook dat mannen alle lust vergaat bij het zien van een vrouw met zo'n onnozel deksel op haar hoofd.
Neuh ik zie liever een Audi,BMW of Mercedes..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je hebt liever dat hij een vrachtwagen heeft i.p.v. een bakfiets?
Er schijnt namelijk nog een verbaal en sociaal zwakke 40-jarige vrachtwagenchauffeur in de aanbieding te zijn.
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik bewaar gepaste afstand tussen mezelf en alles schoolpleinerig.
Maar hij mag wel verbaal en sociaal zwak zijn?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:08 schreef Twinkle2011 het volgende:
Neuh ik zie liever een Audi,BMW of Mercedes..![]()
Ik heb mijn momenten. Niet sociaal kansloos zijn zodat ik een vrouw uit Thailand moest kopen was er ook eentje van.quote:
Liever verbaal zwak dan sociaal zwak..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar hij mag wel verbaal en sociaal zwak zijn?
Dat is bijna hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:13 schreef Twinkle2011 het volgende:
[..]
Liever verbaal zwak dan sociaal zwak..
Het wordt pas een schande als die mannen daar geen vet salaris,mooi huis etc tegenover kunnen stellen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het is toch helemaal geen schande om te stellen dat een van de belangrijkste taken van de vrouw is om haar man te behagen?˛
Een schande? Nee. Achterhaald? Ja. Net zoals het "beuken" van je partner.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het is toch helemaal geen schande om te stellen dat een van de belangrijkste taken van de vrouw is om haar man te behagen?˛
Als je vrouw vreemdgaat doe je iets fout....... sla jezelf dan voor de kop.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik tegen emancipatie?? Gast, wat zat er in je drank gisteren? Je kent me, of denkt mij te kennen?quote:
Het kan inderdaad niet aan de vrouw liggen. Donder op met je slaafse houding man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:17 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Als je vrouw vreemdgaat doe je iets fout....... sla jezelf dan voor de kop.
Laat die bocht uit je glazen bol toch achterwegen man. Zit niemand op te wachten.quote:Geweld gebruiken tegen je vrouw betekent in ieder geval....
Omdat jij vindt dat je vrouwen anders moet behandelen dan mannen. Samen met die denigrerende toon richting vrouwen heb ik mijn conclusie snel getrokken.quote:[..]
Sinds wanneer ben ik tegen emancipatie?? Gast, wat zat er in je drank gisteren? Je kent me, of denkt mij te kennen?
Toch beuk ik haar dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:17 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Als je vrouw vreemdgaat doe je iets fout....... sla jezelf dan voor de kop.
Geweld gebruiken tegen je vrouw betekent in ieder geval dat je het met woorden niet afkan én dat je blijkbaar in bed ook niets kan.
Ja hoor. En als ze jou niet behaagt maar een ander : gewoon de beuk er in.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is een vicieuze cirkel. Die andere man denkt er namelijk net zo over. Moeilijk...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. En als ze jou niet behaagt maar een ander : gewoon de beuk er in.
Een vrouw hoeft in wezen niet veel anders te kunnen. Het behagen van de man is toch niet zo moeilijk, wees gewoon een vrouw.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet meer doen...is niet je sterkste punt blijkbaar. Ik praat nergens denigrerend over vrouwen....dat doen juist de 'mannetjes' die graag vrouwen blijken te slaan. Moet je vooral blijven doen maar hou mij daarbuiten. Ga maar met BB spelen.......quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Omdat jij vindt dat je vrouwen anders moet behandelen dan mannen. Samen met die denigrerende toon richting vrouwen heb ik mijn conclusie snel getrokken.
En als het niet lukt roept hij Hyper erbij, kunnen ze overmeppen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:30 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Niet meer doen...is niet je sterkste punt blijkbaar. Ik praat nergens denigrerend over vrouwen....dat doen juist de 'mannetjes' die graag vrouwen blijken te slaan.
Dat doe je wel. Je doet het nu weer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:30 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Niet meer doen...is niet je sterkste punt blijkbaar. Ik praat nergens denigrerend over vrouwen....dat doen juist de 'mannetjes' die graag vrouwen blijken te slaan. Moet je vooral blijven doen maar hou mij daarbuiten. Ga maar met BB spelen.......
Ik word er nooit bijgeroepen. Ik kom gewoon wanneer het nodig is.quote:[..]
En als het niet lukt roept hij Hyper erbij, kunnen ze overmeppen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat doe je wel. Je doet het nu weer.
[..]
As if. Ik heb nog een pizzatopic om in op te scheppen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Hee mannen, moeten jullie niet gaan shoppen i.p.v. elkaar laten zien wie de grootste internetpiemel heeft...
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Hee mannen, moeten jullie niet gaan shoppen i.p.v. elkaar laten zien wie de grootste internetpiemel heeft...
Het aantal scheidingen is in het Westen veul hoger dan in Latijns-Amerika.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En blijven ze in die andere culturen ook levenslang bij elkaar, ondanks dat er af en toe buiten de deur wordt gegeten? Of vindt er toch om de paar jaar een wisseling van vaste partner plaats?
Het is trouwens echt niet zo dat wel of niet monogaam zijn 'beter' is. Het is een persoonlijk keuze, en heeft niks met 'krampachtigheid' te maken. Zeker in NL zijn ook genoeg stellen die een best vrije relatie met elkaar hebben, en er op los swingen enz.
Het is trouwens niet eens meer 'vreemdgaan' als je beiden met elkaars toestemming buiten de deur neukt.
'Vreemdgaan'; dan doe je het stiekem, en mag je partner het niet weten.
Wat een onzin:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:08 schreef El_Matador het volgende:
In de islamitische wereld is dat weer veul lager, maar met die vrouwen willen ruilen lijkt me geen pretje. Zeker niet omdat die mannen wel vreemdgaan (hoeren meestal).
En dat terwijl het eigenlijk zo makkelijk op te lossen is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een onzin:
Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"˛
Wat een triest stukje tekstquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een onzin:
Het staat in ONZ, en dat is goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een onzin:
Zeker:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat terwijl het eigenlijk zo makkelijk op te lossen is.
Polygamie
Dus jij gaat voor meerdere vrouwen shoppen in het buitenland? Krijg je groepskorting als je ze allemaal tegelijkertijd laat overkomen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker:
Essay:"De zegeningen van polygamie"˛
dus jij vindt vrouwen slaan omdat ze vreemd gaan normaal ?quote:
Aub ook slaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
dus jij vindt vrouwen slaan omdat ze vreemd gaan normaal ?
en mannen ? wat moeten we daarmee doen ? zeker allemaal onschuldig want vrouw verleidt ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |