Nee, liever doet ze dat klussen enkel thuis. Geen enkele relatie zal beter worden van geweld me dunkt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Precies Klazien, je moet ze gewoon af en toe meppen !
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, liever doet ze dat klussen enkel thuis. Geen enkele relatie zal beter worden van geweld me dunkt.²
Dat schijnt inderdaad voor te komen...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zeker in NL zijn ook genoeg stellen die een best vrije relatie met elkaar hebben, en er op los swingen enz.
Vreemdgaan is in die zin ook veel destructiever omdat je dan een vertrouwensbasis schaadt.quote:Het is trouwens niet eens meer 'vreemdgaan' als je beiden met elkaars toestemming buiten de deur neukt.
'Vreemdgaan'; dan doe je het stiekem, en mag je partner het niet weten.
Dus jij slaat vrouwen, weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En niet alleen dat. Ik ken via het werk toevallig een meid waarvan iedereen weet dat ze op regular basis klust met een directe mannelijke collega. Ze heeft een zoontje die verdacht veel lijkt op kluspartner.
Maar ja, echtgenoot is laf en blijft bij haar. Terwijl een echte kerel haar wat degelijke ketsen zou verkopen, tenminste, als je jezelf nog wilt classificeren als man.²
Van jou mogen vrouwen zeker de keuken niet uit? Weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:58 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dus jij slaat vrouwen, weten we dat ook weer.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:55 schreef DS4 het volgende:
Vreemdgaan is in die zin ook veel destructiever omdat je dan een vertrouwensbasis schaadt.
Wat een vreemde constateringquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Van jou mogen vrouwen zeker de keuken niet uit? Weten we dat ook weer.
Jij vindt vreemdgaan beter dan een open relatie?quote:
Als mijn vrouw vreemd zou gaan zou ik haar beuken ja. Zeker. Alleen dan. Maar goed, dan heeft ze er zelf om gevraagd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:58 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dus jij slaat vrouwen, weten we dat ook weer.
Vals dilemma alert.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij vindt vreemdgaan beter dan een open relatie?
En mag zij jou ook beuken als jij vreemdgaat?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als mijn vrouw vreemd zou gaan zou ik haar beuken ja. Zeker. Alleen dan. Maar goed, dan heeft ze er zelf om gevraagd.²
Zeker. Zou ik niet meer dan terecht vinden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:31 schreef Twinkle2011 het volgende:
[..]
En mag zij jou ook beuken als jij vreemdgaat?
Pak jij de popcorn? Dan haal ik het bierquote:
Wanneer een stel samen voor zo'n open relatie kiest zie ik het probleem niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zo zo, beuken nog wel. Wat klinkt je Hollands.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Als mijn vrouw vreemd zou gaan zou ik haar beuken ja. Zeker. Alleen dan. Maar goed, dan heeft ze er zelf om gevraagd.²
Dat laatste schaar ik gek genoeg onder vreemdgaan...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:38 schreef Twinkle2011 het volgende:
Wanneer een stel samen voor zo'n open relatie kiest zie ik het probleem niet.
Als de partner niet op de hoogte is van die open relatie dan wordt het een ander verhaal.
Het klikt meer internethelderig...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:40 schreef Noek het volgende:
Zo zo, beuken nog wel. Wat klinkt je Hollands.
Het heeft ondertussen ook bijzonder weinig te maken met het halen van een vrouw uit het buitenland.quote:
Nou ja, het niet gebruiken van fysiek geweld door de Nederlanders werd gebruikt als argument voor die dames om hier naartoe te gaan. Dat blijkt dus tegen te vallen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:43 schreef Barbusse het volgende:
Het heeft ondertussen ook bijzonder weinig te maken met het halen van een vrouw uit het buitenland.
Omdat jij tegen emancipatie bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:15 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Wat een vreemde constateringVan mij mogen vrouwen doen en laten wat ze willen, waar ze willen en met wie ze willen. Hoe jij aan die vreemde redenatie komt weet ik niet maar waarschijnlijk heb je gisteren te veel roosvicee op.
Das in mijn ogen dan ook alles behalve een valide argumentquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou ja, het niet gebruiken van fysiek geweld door de Nederlanders werd gebruikt als argument voor die dames om hier naartoe te gaan. Dat blijkt dus tegen te vallen.
Al zou ik BSB niet willen rekenen tot de gemiddelde Hollander...
Dat is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind een open relatie een belachelijke constructie. Prima als dat een ander blij maakt, maar de 'wat niet weet, wat niet deert'-slogan bevalt me stukken beter.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |