abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110962437
quote:
15s.gif Op maandag 30 april 2012 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat ja en amen zou de (gewillige) vrouw meer onder de knie moeten krijgen of in de praktijk moeten brengen. Ik heb er op gelet, altijd als een stel ergens in een winkelcentrum door een cameraploeg wordt aangesproken neemt de vrouw het woord. Altijd!!! :D

Ik breng mijn zaak ter ruste. :{

:{²
Jezus zeg, een vrouw die op alles ja en amen zegt, m´m piem0l krimpt spontaan als ik eraan denk :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 30 april 2012 @ 13:19:23 #152
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_110962497
quote:
13s.gif Op maandag 30 april 2012 13:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jezus zeg, een vrouw die op alles ja en amen zegt, m´m piem0l krimpt spontaan als ik eraan denk :{w
Ik chargeer natuurlijk, maar het kan absoluut geen kwaad als ze dat overmatige assertieve in een random IKEA kast dumpen. :{

Maar dat hebben die girls vaak van hun moeder. Als je ziet hoe lafjes vader en schoonvader altijd aan die eettafel zitten... :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_110962660
quote:
15s.gif Op maandag 30 april 2012 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik chargeer natuurlijk, maar het kan absoluut geen kwaad als ze dat overmatige assertieve in een random IKEA kast dumpen. :{

Maar dat hebben die girls vaak van hun moeder. Als je ziet hoe lafjes vader en schoonvader altijd aan die eettafel zitten... :')

Ik herken erg weinig van wat je zegt kerel :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 30 april 2012 @ 13:31:45 #154
13462 BansheeBoy
pi_110962829
quote:
10s.gif Op maandag 30 april 2012 13:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik herken erg weinig van wat je zegt kerel :')
Manlief werkt zich de hele maand kapot. En aan het einde van de maand kan hij zijn hele salary overmaken aan vrouwlief waarvan hij vervolgens een tientje per week zakgeld krijgt. :')

Zo kan vrouwlief het huishoudboekje en de administratie runnen. Drogreden! :D

Vaak genoeg bij opgelicht gezien.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 30 april 2012 @ 13:41:26 #155
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_110962996
quote:
15s.gif Op maandag 30 april 2012 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb er op gelet, altijd als een stel ergens in een winkelcentrum door een cameraploeg wordt aangesproken neemt de vrouw het woord. Altijd!!! :D
Is me nog nooit opgevallen, maar dat zal wel voornamelijk gebeuren bij de programma's gericht op vrouwen. Dat de interviewer voornamelijk de vrouw aanspreekt (qua oogcontact dus, want vaak is die interviewer niet te zien).

Conclusie: BansheeBoy kijkt te veel naar suffe vrouwenprogramma's i.p.v. naar programma's gericht op de moderne mannelijke man. :)

quote:
15s.gif Op maandag 30 april 2012 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Manlief werkt zich de hele maand kapot. En aan het einde van de maand kan hij zijn hele salary overmaken aan vrouwlief waarvan hij vervolgens een tientje per week zakgeld krijgt. :')
Klinkt goed! :9 Waar kan ik dat soort mannen vinden?

Nee laat ook eigenlijk maar, want ik moet meteen denken aan die 40-jarige verbaal en sociaal zwakke vrachtwagenchauffeur. :')
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_110963021
quote:
15s.gif Op maandag 30 april 2012 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zo kan vrouwlief het huishoudboekje en de administratie runnen. Drogreden! :D

Vaak genoeg bij opgelicht gezien.

Als jij zo´n slappe zak bent die al z´n geld direct aan je vrouw geef dan verdien je het ook. Dat soort kerels dienen gewoon in bescherming te worden genomen tegen zichzelf :')
pi_110963032
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2012 13:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Nee laat ook eigenlijk maar, want ik moet meteen denken aan die 40-jarige verbaal en sociaal zwakke vrachtwagenchauffeur. :')
Jij hebt echt een grafhekel aan vrachtwagenchauffeurs he? :')
  maandag 30 april 2012 @ 13:58:09 #158
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110963250
quote:
10s.gif Op maandag 30 april 2012 13:43 schreef Barbusse het volgende:
Jij hebt echt een grafhekel aan vrachtwagenchauffeurs he? :')
Ik kan gewoon slecht tegen sociaal en verbaal zwakke mannen en 'toevallig' werd die in combinatie met vrachtwagenchauffeur in deel 1 of 2 genoemd. Want het was arrogant dat de vrouwen hier die sociaal en verbaal zwakke 40-jarige vrachtwagenchauffeur afwijzen, want misschien is hij wel hartstikke aardig! Je moet hem een kans geven, anders gaat hij zijn 'geluk' in Thailand zoeken hoor!

Nou nou, wat een dreiging. :')
pi_110963315
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2012 13:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik kan gewoon slecht tegen sociaal en verbaal zwakke mannen en 'toevallig' werd die in combinatie met vrachtwagenchauffeur in deel 1 of 2 genoemd. Want het was arrogant dat de vrouwen hier die sociaal en verbaal zwakke 40-jarige vrachtwagenchauffeur afwijzen, want misschien is hij wel hartstikke aardig! Je moet hem een kans geven, anders gaat hij zijn 'geluk' in Thailand zoeken hoor!

Niks mis met een sociaal en verbaal zwakke 40-jarige vrachtwagenchauffeur heur ! :(

Je hebt er hele leuke bij *;

pi_110963378
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2012 13:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

En dan zadel je er zo´n leuk Thais meiske mee op. Tssk tssk, egoïst :{w

:')
  maandag 30 april 2012 @ 14:13:08 #161
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110963469
quote:
18s.gif Op maandag 30 april 2012 14:07 schreef Barbusse het volgende:
En dan zadel je er zo´n leuk Thais meiske mee op. Tssk tssk, egoïst :{w

Ga jij haar snel redden en mee naar huis nemen dan voordat die vrachtwagenchauffeur daar is! Dat doe je ook niet hè! Egoïst. :{w
pi_110963608
quote:
18s.gif Op maandag 30 april 2012 14:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ga jij haar snel redden en mee naar huis nemen dan voordat die vrachtwagenchauffeur daar is! Dat doe je ook niet hè! Egoïst. :{w
Dat vind mijn buitenlandse vriendin niet leuk :'(
pi_110963609
Leuke SC.

- ik heb Nederlandse vrouwen niet lelijk genoemd, integendeel, binnen Europa een van de mooiste. juist ook door de enorme mix die we hebben
- bij die puissant rijke Russen, kan ik me voorstellen wat DS4 zegt. Maar juist bij de armere en middenklasse geldt dit
- ik val zelf niet op graatslanke dennetjes, wat in Rusland veel voorkomt, dus noem Russinnen zeker niet mooier/lekkerder dan NLsen of Braziliaansen, maar ze besteden wel gemiddeld meer aandacht aan hun uiterlijk
- Bansheeboys punt van slaafse mannen ligt niet aan de vrouw, hooguit dat ze misbruik van hem maken
- Barbusses punt, en eerder Viajeros, van grenzenloze liefde lijkt me juist lastiger. Oprechte liefde met zeg Thaise vrouwen lijkr me lastiger dan met Westerse. A omdat je de taal niet spreekt of wil leren en B omdat er vaker een risico van golddiggen en sociaalgestoorde modeltreinvrachtwagenchauffeurs (wordfeud iemand 8-) ) in zit; dan wordt het toch eerder een hoer-hoerenloper verhaal
- sorry DS4, jij stelde "haast nooit" arrogante NLse vrouwen te ontmoeten. Dat geloof ik toch echt niet mbt Porsche/Ferrari rijdende NLsen
- ja, Russen lijken veel chagrijniger/ontoegankelijker. Het kost meer moeite tot hen door te dringen. Maar als je ze eenmaal echt kent, is het wel oprecht. Stel daar de oppervlakkige Amerikaan (nee, niet alle Amerikanen zijn oppervlakkig) tegenover
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_110963634
quote:
8s.gif Op maandag 30 april 2012 14:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Niks mis met een sociaal en verbaal zwakke 40-jarige vrachtwagenchauffeur heur ! :(

Je hebt er hele leuke bij *;

die wilde ik ook plaatsen. Geniaal filmpje.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_110963654
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 14:22 schreef El_Matador het volgende:
Leuke SC.

- ik heb Nederlandse vrouwen niet lelijk genoemd, integendeel, binnen Europa een van de mooiste. juist ook door de enorme mix die we hebben
- bij die puissant rijke Russen, kan ik me voorstellen wat DS4 zegt. Maar juist bij de armere en middenklasse geldt dit
- ik val zelf niet op graatslanke dennetjes, wat in Rusland veel voorkomt, dus noem Russinnen zeker niet mooier/lekkerder dan NLsen of Braziliaansen, maar ze besteden wel gemiddeld meer aandacht aan hun uiterlijk
- Bansheeboys punt van slaafse mannen ligt niet aan de vrouw, hooguit dat ze misbruik van hem maken
- Barbusses punt, en eerder Viajeros, van grenzenloze liefde lijkt me juist lastiger. Oprechte liefde met zeg Thaise vrouwen lijkr me lastiger dan met Westerse. A omdat je de taal niet spreekt of wil leren en B omdat er vaker een risico van golddiggen en sociaalgestoorde modeltreinvrachtwagenchauffeurs (wordfeud iemand 8-) ) in zit; dan wordt het toch eerder een hoer-hoerenloper verhaal
- sorry DS4, jij stelde "haast nooit" arrogante NLse vrouwen te ontmoeten. Dat geloof ik toch echt niet mbt Porsche/Ferrari rijdende NLsen
- ja, Russen lijken veel chagrijniger/ontoegankelijker. Het kost meer moeite tot hen door te dringen. Maar als je ze eenmaal echt kent, is het wel oprecht. Stel daar de oppervlakkige Amerikaan (nee, niet alle Amerikanen zijn oppervlakkig) tegenover
En wil jij wel eens heul snel ophouden Mr. Genuanceerd uit te hangen! Zo ken ik je niet. }:|

pi_110963698
Vast week gemaakt door een zeer vrouwelijke, mooie buitenlandse vrouw, niet op geld of snelle seks uit, Barbusse. :*

pi_110963741
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 14:28 schreef El_Matador het volgende:
Vast week gemaakt door een zeer vrouwelijke, mooie buitenlandse vrouw, niet op geld of snelle seks uit, Barbusse. :*
Dan denk ik eerder dat jij de buitenlander bent in dit geval. Is ze sociaal wat achtergesteld? :')
pi_110963782
quote:
12s.gif Op maandag 30 april 2012 14:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dan denk ik eerder dat jij de buitenlander bent in dit geval. Is ze sociaal wat achtergesteld? :')
ok, goed punt.
Ja, enorm. Vrachtwagenchauf die je nooit aankijkt met haar mooie bruine ogen. Heb haar hele modeltreinverzameling moeten aanschouwen na het Amerikaanse kwaliteitsrestaurant waar ze mee naartoe nam. Leuke hond ook, die in Thailand nog tegen beren vocht.

O+

maandag 30 april 2012 @ 14:37:50 #169
92926 Joipoidoipoipoi
pi_110963833
quote:
10s.gif Op maandag 30 april 2012 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Dat vind mijn buitenlandse vriendin niet leuk :'(
Meneertje Barbusse zit dus onder de plak!
pi_110963929
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 14:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

ok, goed punt.
Ja, enorm. Vrachtwagenchauf die je nooit aankijkt met haar mooie bruine ogen. Heb haar hele modeltreinverzameling moeten aanschouwen na het Amerikaanse kwaliteitsrestaurant waar ze mee naartoe nam. Leuke hond ook, die in Thailand nog tegen beren vocht.

O+
:') _O-
quote:
8s.gif Op maandag 30 april 2012 14:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Meneertje Barbusse zit dus onder de plak!
_O-

Ja, enorm. ;( Maar ja, eigenlijk ben ik de buitenlander, moet blij zijn dat ik een dak boven m´n hoofd heb en dat ze me eten geeft toch? Dat ik daarvoor lekker en gewillig moet zijn, soit. O+
pi_110964391
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2012 11:14 schreef Ziba het volgende:

[..]

Wow, hoe kén je van zulke mensen? :o Ik ken maar één man die een vrouw uit Thailand laat overkomen naar Nederland en dat is een heel onzeker persoon die niet goed kan handelen in situaties.

Hij klust bij ons in huis en toen ik mij drie weken geleden aan hem voorstelde (ik kwam gewoon lachend op hem af, hand uitgestoken, 'hoi zal me even voorstellen'), gaf hij een slap handje en begon letterlijk te stotteren. Ik weet dus wel waarom hij naar Thailand gaat voor een vrouw. :') Maar dat is meteen de enige die ik ken. :o
Ja nee ik ken ze via mijn vriend uit de voormalige Sovjetunie en ik heb vroeger met asielzoekers gewerkt, dan gaat het wat harder met dat soort verhalen ;)

Zo'n man als jouw klussert kan ik me ook best van voorstellen dat ze eens verder gaan kijken naar iets minder assertieve vrouwen. Het is alleen denk ik ook niet best voor je ego om te leven met de wetenschap dat je vrouw met je getrouwd is omdat je voor haar een mogelijkheid was en niet om wie je bent...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_110965100
Ik moet een kleine rectificatie maken... Toen ik daarstraks naar het circuit ging bleek net weer een Rus aangekomen te zijn in wederom een 458 (gouden business in Rusland kennelijk, die ferrari's...) en verdomd dat het niet waar is, die had me toch een mooie dame bij zich... Niets meer aan doen. Ze kon nog lief lachen ook nadat hij de hoek om was overigens...

Overigens, had ik deze discussie niet gevoerd en niet even opgelet was deze Russin de enige die mij als ik straks weer thuis zit bijgebleven was. Misschien dat daar de verwarring bij sommigen door ontstaat.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_110965130
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 15:53 schreef DS4 het volgende:
Ik moet een kleine rectificatie maken... Toen ik daarstraks naar het circuit ging bleek net weer een Rus aangekomen te zijn in wederom een 458 (gouden business in Rusland kennelijk, die ferrari's...) en verdomd dat het niet waar is, die had me toch een mooie dame bij zich... Niets meer aan doen. Ze kon nog lief lachen ook nadat hij de hoek om was overigens...

Overigens, had ik deze discussie niet gevoerd en niet even opgelet was deze Russin de enige die mij als ik straks weer thuis zit bijgebleven was. Misschien dat daar de verwarring bij sommigen door ontstaat.
Ben je om? Ga je nu ook shoppen? :')
  maandag 30 april 2012 @ 15:59:30 #174
13462 BansheeBoy
pi_110965206
Overigens zijn de girls in die landen nog vers. Waar hier de hele buurt al aan de tools heeft gezeten weten zij hun waar langer onaangetast te laten. :{

pi_110965240
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 14:22 schreef El_Matador het volgende:
De vrouwen zijn bij rijke Russen minder mooi/leuk? Stel even dat dat zo is... dan is dat wel heel apart natuurlijk.

quote:
Wederom: ik kan het mij niet voorstellen dat juist de Russen met geld dat dan niet doen. Zag overigens net ook nog een Russin bij het tankstation die oogde als Ma Flodder. Als ze NL was geweest hadden enkelen hier het vast een typisch voorbeeld van een Nederlandse vrouw genoemd... ;)

quote:
Toch is het zo.

Maar ik kan mij wel voorstellen dat het niet voor iedereen gelijk ligt. Hoe meer iemand je type is, hoe leuker het is om aandacht van die persoon te krijgen. Dat ik dan wat gemakkelijker in het pulleke val bij de groep vrouwen die in goede doen zijn zal best.

Of dat arrogantie is, is een tweede. Ik kan mij best voorstellen dat een mooie zelfstandige leuk vrouw die aangesproken wordt door een onverzorgde kerel met de sociale kwaliteiten van een zak aardappelen met het kennelijke doel om haar "beter te leren kennen" vanaf het begin heel duidelijk is.

Maar ligt dat dan echt aan die vrouw? Is dat arrogantie? Of zou die kerel een klein beetje aan zichzelf mogen werken?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')