Jezus zeg, een vrouw die op alles ja en amen zegt, m´m piem0l krimpt spontaan als ik eraan denkquote:Op maandag 30 april 2012 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ja en amen zou de (gewillige) vrouw meer onder de knie moeten krijgen of in de praktijk moeten brengen. Ik heb er op gelet, altijd als een stel ergens in een winkelcentrum door een cameraploeg wordt aangesproken neemt de vrouw het woord. Altijd!!!
Ik breng mijn zaak ter ruste.²
Ik chargeer natuurlijk, maar het kan absoluut geen kwaad als ze dat overmatige assertieve in een random IKEA kast dumpen.quote:Op maandag 30 april 2012 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezus zeg, een vrouw die op alles ja en amen zegt, m´m piem0l krimpt spontaan als ik eraan denk
Ik herken erg weinig van wat je zegt kerelquote:Op maandag 30 april 2012 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik chargeer natuurlijk, maar het kan absoluut geen kwaad als ze dat overmatige assertieve in een random IKEA kast dumpen.
Maar dat hebben die girls vaak van hun moeder. Als je ziet hoe lafjes vader en schoonvader altijd aan die eettafel zitten...²
Manlief werkt zich de hele maand kapot. En aan het einde van de maand kan hij zijn hele salary overmaken aan vrouwlief waarvan hij vervolgens een tientje per week zakgeld krijgt.quote:Op maandag 30 april 2012 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik herken erg weinig van wat je zegt kerel
Is me nog nooit opgevallen, maar dat zal wel voornamelijk gebeuren bij de programma's gericht op vrouwen. Dat de interviewer voornamelijk de vrouw aanspreekt (qua oogcontact dus, want vaak is die interviewer niet te zien).quote:Op maandag 30 april 2012 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb er op gelet, altijd als een stel ergens in een winkelcentrum door een cameraploeg wordt aangesproken neemt de vrouw het woord. Altijd!!!
Klinkt goed!quote:Op maandag 30 april 2012 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Manlief werkt zich de hele maand kapot. En aan het einde van de maand kan hij zijn hele salary overmaken aan vrouwlief waarvan hij vervolgens een tientje per week zakgeld krijgt.
Als jij zo´n slappe zak bent die al z´n geld direct aan je vrouw geef dan verdien je het ook. Dat soort kerels dienen gewoon in bescherming te worden genomen tegen zichzelfquote:Op maandag 30 april 2012 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Manlief werkt zich de hele maand kapot. En aan het einde van de maand kan hij zijn hele salary overmaken aan vrouwlief waarvan hij vervolgens een tientje per week zakgeld krijgt.
Zo kan vrouwlief het huishoudboekje en de administratie runnen. Drogreden!
Vaak genoeg bij opgelicht gezien.²
Jij hebt echt een grafhekel aan vrachtwagenchauffeurs he?quote:Op maandag 30 april 2012 13:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Nee laat ook eigenlijk maar, want ik moet meteen denken aan die 40-jarige verbaal en sociaal zwakke vrachtwagenchauffeur.
Ik kan gewoon slecht tegen sociaal en verbaal zwakke mannen en 'toevallig' werd die in combinatie met vrachtwagenchauffeur in deel 1 of 2 genoemd. Want het was arrogant dat de vrouwen hier die sociaal en verbaal zwakke 40-jarige vrachtwagenchauffeur afwijzen, want misschien is hij wel hartstikke aardig! Je moet hem een kans geven, anders gaat hij zijn 'geluk' in Thailand zoeken hoor!quote:Op maandag 30 april 2012 13:43 schreef Barbusse het volgende:
Jij hebt echt een grafhekel aan vrachtwagenchauffeurs he?
Niks mis met een sociaal en verbaal zwakke 40-jarige vrachtwagenchauffeur heur !quote:Op maandag 30 april 2012 13:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik kan gewoon slecht tegen sociaal en verbaal zwakke mannen en 'toevallig' werd die in combinatie met vrachtwagenchauffeur in deel 1 of 2 genoemd. Want het was arrogant dat de vrouwen hier die sociaal en verbaal zwakke 40-jarige vrachtwagenchauffeur afwijzen, want misschien is hij wel hartstikke aardig! Je moet hem een kans geven, anders gaat hij zijn 'geluk' in Thailand zoeken hoor!
Nou nou, wat een dreiging.
En dan zadel je er zo´n leuk Thais meiske mee op. Tssk tssk, egoïstquote:Op maandag 30 april 2012 13:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik kan gewoon slecht tegen sociaal en verbaal zwakke mannen en 'toevallig' werd die in combinatie met vrachtwagenchauffeur in deel 1 of 2 genoemd. Want het was arrogant dat de vrouwen hier die sociaal en verbaal zwakke 40-jarige vrachtwagenchauffeur afwijzen, want misschien is hij wel hartstikke aardig! Je moet hem een kans geven, anders gaat hij zijn 'geluk' in Thailand zoeken hoor!
Nou nou, wat een dreiging.
Ga jij haar snel redden en mee naar huis nemen dan voordat die vrachtwagenchauffeur daar is! Dat doe je ook niet hè! Egoïst.quote:Op maandag 30 april 2012 14:07 schreef Barbusse het volgende:
En dan zadel je er zo´n leuk Thais meiske mee op. Tssk tssk, egoïst![]()
Dat vind mijn buitenlandse vriendin niet leukquote:Op maandag 30 april 2012 14:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ga jij haar snel redden en mee naar huis nemen dan voordat die vrachtwagenchauffeur daar is! Dat doe je ook niet hè! Egoïst.
die wilde ik ook plaatsen. Geniaal filmpje.quote:Op maandag 30 april 2012 14:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niks mis met een sociaal en verbaal zwakke 40-jarige vrachtwagenchauffeur heur !![]()
Je hebt er hele leuke bij![]()
En wil jij wel eens heul snel ophouden Mr. Genuanceerd uit te hangen! Zo ken ik je niet.quote:Op maandag 30 april 2012 14:22 schreef El_Matador het volgende:
Leuke SC.
- ik heb Nederlandse vrouwen niet lelijk genoemd, integendeel, binnen Europa een van de mooiste. juist ook door de enorme mix die we hebben
- bij die puissant rijke Russen, kan ik me voorstellen wat DS4 zegt. Maar juist bij de armere en middenklasse geldt dit
- ik val zelf niet op graatslanke dennetjes, wat in Rusland veel voorkomt, dus noem Russinnen zeker niet mooier/lekkerder dan NLsen of Braziliaansen, maar ze besteden wel gemiddeld meer aandacht aan hun uiterlijk
- Bansheeboys punt van slaafse mannen ligt niet aan de vrouw, hooguit dat ze misbruik van hem maken
- Barbusses punt, en eerder Viajeros, van grenzenloze liefde lijkt me juist lastiger. Oprechte liefde met zeg Thaise vrouwen lijkr me lastiger dan met Westerse. A omdat je de taal niet spreekt of wil leren en B omdat er vaker een risico van golddiggen en sociaalgestoorde modeltreinvrachtwagenchauffeurs (wordfeud iemand) in zit; dan wordt het toch eerder een hoer-hoerenloper verhaal
- sorry DS4, jij stelde "haast nooit" arrogante NLse vrouwen te ontmoeten. Dat geloof ik toch echt niet mbt Porsche/Ferrari rijdende NLsen
- ja, Russen lijken veel chagrijniger/ontoegankelijker. Het kost meer moeite tot hen door te dringen. Maar als je ze eenmaal echt kent, is het wel oprecht. Stel daar de oppervlakkige Amerikaan (nee, niet alle Amerikanen zijn oppervlakkig) tegenover
Dan denk ik eerder dat jij de buitenlander bent in dit geval. Is ze sociaal wat achtergesteld?quote:Op maandag 30 april 2012 14:28 schreef El_Matador het volgende:
Vast week gemaakt door een zeer vrouwelijke, mooie buitenlandse vrouw, niet op geld of snelle seks uit, Barbusse.
ok, goed punt.quote:Op maandag 30 april 2012 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder dat jij de buitenlander bent in dit geval. Is ze sociaal wat achtergesteld?
Meneertje Barbusse zit dus onder de plak!quote:Op maandag 30 april 2012 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Dat vind mijn buitenlandse vriendin niet leuk
quote:Op maandag 30 april 2012 14:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ok, goed punt.
Ja, enorm. Vrachtwagenchauf die je nooit aankijkt met haar mooie bruine ogen. Heb haar hele modeltreinverzameling moeten aanschouwen na het Amerikaanse kwaliteitsrestaurant waar ze mee naartoe nam. Leuke hond ook, die in Thailand nog tegen beren vocht.
quote:Op maandag 30 april 2012 14:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Meneertje Barbusse zit dus onder de plak!
Ja nee ik ken ze via mijn vriend uit de voormalige Sovjetunie en ik heb vroeger met asielzoekers gewerkt, dan gaat het wat harder met dat soort verhalenquote:Op maandag 30 april 2012 11:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wow, hoe kén je van zulke mensen?Ik ken maar één man die een vrouw uit Thailand laat overkomen naar Nederland en dat is een heel onzeker persoon die niet goed kan handelen in situaties.
Hij klust bij ons in huis en toen ik mij drie weken geleden aan hem voorstelde (ik kwam gewoon lachend op hem af, hand uitgestoken, 'hoi zal me even voorstellen'), gaf hij een slap handje en begon letterlijk te stotteren. Ik weet dus wel waarom hij naar Thailand gaat voor een vrouw.Maar dat is meteen de enige die ik ken.
Ben je om? Ga je nu ook shoppen?quote:Op maandag 30 april 2012 15:53 schreef DS4 het volgende:
Ik moet een kleine rectificatie maken... Toen ik daarstraks naar het circuit ging bleek net weer een Rus aangekomen te zijn in wederom een 458 (gouden business in Rusland kennelijk, die ferrari's...) en verdomd dat het niet waar is, die had me toch een mooie dame bij zich... Niets meer aan doen. Ze kon nog lief lachen ook nadat hij de hoek om was overigens...
Overigens, had ik deze discussie niet gevoerd en niet even opgelet was deze Russin de enige die mij als ik straks weer thuis zit bijgebleven was. Misschien dat daar de verwarring bij sommigen door ontstaat.
De vrouwen zijn bij rijke Russen minder mooi/leuk? Stel even dat dat zo is... dan is dat wel heel apart natuurlijk.quote:Op maandag 30 april 2012 14:22 schreef El_Matador het volgende:
- bij die puissant rijke Russen, kan ik me voorstellen wat DS4 zegt. Maar juist bij de armere en middenklasse geldt dit
Wederom: ik kan het mij niet voorstellen dat juist de Russen met geld dat dan niet doen. Zag overigens net ook nog een Russin bij het tankstation die oogde als Ma Flodder. Als ze NL was geweest hadden enkelen hier het vast een typisch voorbeeld van een Nederlandse vrouw genoemd...quote:- ik val zelf niet op graatslanke dennetjes, wat in Rusland veel voorkomt, dus noem Russinnen zeker niet mooier/lekkerder dan NLsen of Braziliaansen, maar ze besteden wel gemiddeld meer aandacht aan hun uiterlijk
Toch is het zo.quote:- sorry DS4, jij stelde "haast nooit" arrogante NLse vrouwen te ontmoeten. Dat geloof ik toch echt niet mbt Porsche/Ferrari rijdende NLsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |