SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1. t/m 5. Dat liedje dat gaat van
"Rawwwrrr-rawrrrrrr-drunk. (ping)
Rawwwwrrr-rawwrrrrr-midgets. (honk)
Rawwwwrrr-rawwwrrrr-broken-heart. (boom-chicka-boom)"Je bedoelt het nummer: babbachichuija, door tom waits op wasmachine, piepende deur en ventilatorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Volgens mij bedoelt hij dat Frank zelf klinkt als een wasmachine, piepende deur en ventilatorquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je bedoelt het nummer: babbachichuija, door tom waits op wasmachine, piepende deur en ventilator
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag Damon Albarn (dus eigenlijk een combinatie van Blur, Gorillaz, The Good, The Bad & The Queen, Monkey, ben ik nog wat vergeten?)
Dit ben ik wel met je eens, al heb ik ook wat balads in mijn top 5 gezet.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:46 schreef Norrage het volgende:
Wat een slechte Tom Waits top 5 trouwens zeg (naar mijn mening). Ik heb echt zo'n hekel aan die lelijke Waits ballads. Bij Tom moet alles lekker intens zijn, met wat potten of pannen, een mooie blazer en lekker rockend. En ok, dan heb ik het dus vooral over de nummer 1...wat ik echt een verschrikkelijk nummer vind
Maar de rest is leuk, en het was een leuke top5
Dan is het mij een raadsel waarom je Closing Time wel op nummer 1 had staan in je lijstje van top 5 debuutalbums. Dat staat namelijk vol met ballads van Waits.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:46 schreef Norrage het volgende:
Wat een slechte Tom Waits top 5 trouwens zeg (naar mijn mening). Ik heb echt zo'n hekel aan die lelijke Waits ballads. Bij Tom moet alles lekker intens zijn, met wat potten of pannen, een mooie blazer en lekker rockend. En ok, dan heb ik het dus vooral over de nummer 1...wat ik echt een verschrikkelijk nummer vind
Maar de rest is leuk, en het was een leuke top5
Omdat de niet-ballads van dat album gewoon ook bovengemiddeld geniaal zijn. En omdat ik bij debuutalbums bovendien niet perse naar mijn favoriete album heb gekeken en wel naar de impact van het debuutalbum.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:05 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dan is het mij een raadsel waarom je Closing Time wel op nummer 1 had staan in je lijstje van top 5 debuutalbums. Dat staat namelijk vol met ballads van Waits.
Soit, dan is bij deze het raadsel opgelost.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat de niet-ballads van dat album gewoon ook bovengemiddeld geniaal zijn. En omdat ik bij debuutalbums bovendien niet perse naar mijn favoriete album heb gekeken en wel naar de impact van het debuutalbum.
Altijd maar even aankondigen als je bezig bent ;D (Maar je kan die van mij zo wel verifieren straksquote:Op donderdag 26 april 2012 10:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik was ook aan het tellenen hoezo is alburn niet algemeen iedereen kent toch wel liedjes van the gorillaz en blur...
Tja ik ga dat laatste lijstje nu niet meer toevoegen hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 10:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Altijd maar even aankondigen als je bezig bent ;D (Maar je kan die van mij zo wel verifieren straks)
Te laat we zijn al aan het tellenquote:Op donderdag 26 april 2012 10:55 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga lekker eens keihard voor een Gorillaz top 5!
1. Gorillaz - Doncamatic
2. Gorillaz - Feel Good Inc.
3. Gorillaz - 19-2000
4. Gorillaz - D.A.R.E.
5. Gorillaz - Dirty Harry
Ik had expres al Gorillaz én Blur gedaan. De volgende keer doe ik wel top40quote:Op donderdag 26 april 2012 10:51 schreef Bosbeetle het volgende:
... en hoezo is alburn niet algemeen iedereen kent toch wel liedjes van the gorillaz en blur...
Jij begon toch met Wilco? en dan zou Blur niet bekend genoeg zijn?quote:Op donderdag 26 april 2012 10:45 schreef Lidlchips het volgende:
En nou weer een beetje een redelijke top 5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(lijstje van robdriessen was niet genoeg geweest voor een nieuwe top 5 notering)
(sorry, moet ik in de spoiler ook de rest nog doen?, die heb ik niet meer geteld hoor)
Het volgende lijstje moet zijn van: De beste Britse band![]()
(ja ik wilde het algemeen laten...ik denk dat ik de #1 wel kan raden, maar ben wel benieuwd!)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Die had je toch zelf geopperd? Je lijkt Bosbeetle wel met zijn Next Best Bandquote:Op donderdag 26 april 2012 10:56 schreef Felagund het volgende:
Zelf vergeten een Tom Waits top 5 te maken.
Nu zal ik verdomme op tijd zijn. En lekker eens niet die ene voor-de-hand-liggende band noemenquote:Op donderdag 26 april 2012 10:58 schreef Norrage het volgende:
Het volgende lijstje moet zijn van: De beste Britse band![]()
(ja ik wilde het algemeen laten...ik denk dat ik de #1 wel kan raden, maar ben wel benieuwd!)
Ik denk dat Wilco wellicht op dit forum wel bekender is dan Blurquote:Op donderdag 26 april 2012 10:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Jij begon toch met Wilco? en dan zou Blur niet bekend genoeg zijn?
Wie is Wilco?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilco wellicht op dit forum wel bekender is dan Blur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Mjah, alles wat geen solo-singer songwriter of iets dergelijks is. Bijvoorbeeld David Bowie vind ik ook nog wel kunnen, maar Nick Drake ofzo vind ik dan weer randje. Maar goed, ik kan er ook wel 'beste Britse muziek' van maken?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:20 schreef Gillingham het volgende:
1. Radiohead
2. Boards of Canada
3. The Rolling Stones
4. Autechre
5. Portishead
Tja... wat is een 'band'?
Nee, dan wordt het nog breder...quote:Op donderdag 26 april 2012 11:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, alles wat geen solo-singer songwriter of iets dergelijks is. Bijvoorbeeld David Bowie vind ik ook nog wel kunnen, maar Nick Drake ofzo vind ik dan weer randje. Maar goed, ik kan er ook wel 'beste Britse muziek' van maken?
Dan zijn bijvoorbeeld Purcell en Britten ook mogelijk, dan wordt het érg breed. Bij bands reken ik persoonlijk alle acts die uit meer dan één persoon bestaan. Bowie reken ik als artiest. Daarom kies ik eerder voor het woord 'act' dan 'artiest' of 'band'.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, alles wat geen solo-singer songwriter of iets dergelijks is. Bijvoorbeeld David Bowie vind ik ook nog wel kunnen, maar Nick Drake ofzo vind ik dan weer randje. Maar goed, ik kan er ook wel 'beste Britse muziek' van maken?
Suicide is geen twijfelgeval, die zijn Amerikaansquote:Op donderdag 26 april 2012 11:43 schreef cafca het volgende:
Purcell en Britten zijn ook een persoon (afzonderlijk van elkaar, niet samen), feitelijk ook songwriters dus, net als Bowie of Nick Drake. Een band zie ik als een (vaste) samenwerking tussen muzikanten die samen (pop)muziek maken. Dus Ziggy &the Spiders, zou kunnen, Bowie als artiest niet. Duo's als Eurythmics, Soft Cell of Suicide vind ik twijfelgevallen.......
Och, Alan zingt in het engels, en zijn dochter Suzanne is wel brits, dus als je het een beetje breder wilt zien....quote:Op donderdag 26 april 2012 11:50 schreef bartrid het volgende:
[..]
Suicide is geen twijfelgeval, die zijn Amerikaans
Denk dat dat wel meevalt. Oasis kan prima een keer hoor. Of maak er dan een Galagher feestje van, inclusief Beady Eye en de Flying Birds.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:31 schreef Norrage het volgende:
Waar zijn de Oasis noteringen? Mijn alternatief voor een lijstje was een Oasis top 5 geweest (al opvolger van het Blur-lijstje) maar die is kennelijk minder geliefd hier
Come again?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:58 schreef cafca het volgende:
[..]
en zijn dochter Suzanne is wel brits
Had in mijn top 10 gestaan, maar niet in mijn top 5. Album Morning Glory is absoluut favoriet, daarna ging het (mijns inziens) bergafwaarts.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:31 schreef Norrage het volgende:
Waar zijn de Oasis noteringen? Mijn alternatief voor een lijstje was een Oasis top 5 geweest (al opvolger van het Blur-lijstje) maar die is kennelijk minder geliefd hier
quote:
At least you didn't forget about them..quote:
Ikzelf heb helemaal niks met Oasis, maar ik denk dat er genoeg lijstjes zouden zijn gekomen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:31 schreef Norrage het volgende:
Helemaal vergeten door werk enzo.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die had je toch zelf geopperd? Je lijkt Bosbeetle wel met zijn Next Best Band
quote:
SPOILER: Nummers 7 tot 10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens kijken wat jullie hiervan maken:
De DUITStalige top 5! Jouw vijf favoriete tracks, oftewel DEUTSCHE SCHALLPLATTEN! (c) Gerard Ekdom.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
je mag wel een paar van mij lenenquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:35 schreef methodmich het volgende:
Duitstalig, daar ga ik er geen 5 van halen... In ieder geval niet als ik wil putten uit mijn eigen collectie.
Ja, ik was net te laat om hem gisteren nog te posten.quote:Op zondag 29 april 2012 11:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vrees dat Reim nog wel eens kan gaan winnen
Misschien dat een ijsbeer nog roet in het eten kan gooien.
Overigens schandalig weinig bijstand voor Kristallnaach, valt me op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik voor vandaag: jullie top-5 guilty pleasures
[ Bericht 2% gewijzigd door Gehenna op 29-04-2012 11:40:15 ]Robert Moog died for our synths
oh dat had ook gekunt idd, maar dat is morgen toepasselijkerquote:Op zondag 29 april 2012 11:14 schreef On het volgende:
Is 'de koningin of het koningshuis' geen leuk thema voor vandaag of morgen?
edit: 11 dus.quote:Op zondag 29 april 2012 11:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die uitslag kan niet kloppen, Eisbaer heeft meer stemmen dan dat gehad.
er staat ook nog een Gauzone in de uitslagquote:Op zondag 29 april 2012 11:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
fixedquote:Op zondag 29 april 2012 11:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
die bestaan nietquote:
Exact hetzelfde gevoel, dus ik laat weer dag passeren zo.quote:Op zondag 29 april 2012 11:34 schreef ranja het volgende:
ik sla over, geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen.
Ik heb het ook wel...begon net aan een lijstje en dat was al zo'n breed lijstje...wat is nou een guilty pleasure inderdaad....nummers waarvan je denkt dat iedereen het slecht vind dat je zelf wel leuk vindt? Of gewoon een slecht nummer?quote:Op zondag 29 april 2012 11:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Exact hetzelfde gevoel, dus ik laat weer dag passeren zo.
Totaal geen problemen meequote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef Gehenna het volgende:
Ik zie het gewoon zo: Guilty pleasure is gewoon een leuk liedje, die waarschijnlijk niet zonder blozen keihard door je auto-radio laat knallen als je alleen door stad rijdt met de ramen open.
oh ik had eigenlijk deze ook verwacht bij jou:quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef starla het volgende:
1) Lucifer - House for sale
2) Lady Gaga - Beautiful. dirty, rich
3) 3J's - Geloven in het leven
4) Dexy's midnight runners - Come on Eileen
5) ABBA - Summer night city
1 - veel te cheesy en Henny Huisman![]()
2 - niet mijn stijl, maar pakkend
3 - need i say more?
4 - véééél te jaren '80
5 - omdat ABBA
quote:Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh ik had eigenlijk deze ook verwacht bij jou:
nou weet je, voor 1 keer dan.quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef Gehenna het volgende:
Ik zie het gewoon zo: Guilty pleasure is gewoon een leuk liedje, die waarschijnlijk niet zonder blozen keihard door je auto-radio laat knallen als je alleen door stad rijdt met de ramen open.
Snob.quote:Op zondag 29 april 2012 12:10 schreef Norrage het volgende:
Ik moet zeggen, er zijn wel veel apres-ski nummers en dat soort muziek die wel in dit lijstje kunnen komen jaMaar die nummers weet ik eigenlijk geen van allen bij naam
Ik sla over, denk niet in termen als goed en fout. 'Goed' en 'slecht' of 'goed' en 'niks aan' maar geen 'fout'.quote:Op zondag 29 april 2012 13:09 schreef robdriessen het volgende:
Ranja, ik stel voor om na deze ronde een nieuw lijstjes-topic te starten.
De Fok Foute Fijftig.
En dan ga ik die later he-le-maal draaien op Radio49
Ede Staal is wel helemaal te gek, maar Mien Toentje vind ik toch wel een tikkeltje foutquote:Op zondag 29 april 2012 13:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O en Gehenna: Ede Staal is nooit fout
Marco heeft stiekem heel veel guilty pleasuresquote:Op zondag 29 april 2012 17:22 schreef cafca het volgende:
1. Pino d'Angio - Ma quale idea
2. Don Mercedes - Rocky
3. Rita Hovink - Laat me alleen
4. Time Bandits - Live it up
5. Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou
Zeker niet fout, één van de mooiste albums allertijden.quote:Op zondag 29 april 2012 12:29 schreef Bookie65 het volgende:
....
4. Hothouse Flowers - If you go
......
4. Omdat destijds top40 band, maar gewoon mooi.
......
alsof dat iets ergs is? van de top 10 van de top 2000 hebben een stuk of 9 in de top 40 gestaanquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 18:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik voel me niet schuldig over muziek die ik leuk vind.
Ik ook niet.quote:Op zondag 29 april 2012 18:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ook niet. Ook geen lijstje van mij dus.quote:Op zondag 29 april 2012 18:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ach, hoe serieus kun je het nemen? Net of je echt alle muziek keihard met de ramen open draaitquote:Op zondag 29 april 2012 18:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook geen lijstje van mij dus.
Waarom niet, het is jouw lijstje. De nr. 1 gaan we alvast delen, over de rest moet ik nog nadenken.quote:Op maandag 30 april 2012 12:17 schreef Peter88Online het volgende:
Wordt het geaccepteerd als ik twee nummers van Queen in mijn top 5 plaats?
1. Queen - The March Of The Black Queen
2. The Smiths - The Queen is Dead
3. Kayak - Ruthless Queen
4. Queen - Killer Queen
5. Golden Earring - Vanilla Queen
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 07:30 schreef Beregd het volgende:
einduitslag:![]()
1) The Smiths - The Queen Is Dead (26)
2) Queen - Killer Queen (16)
3) Sex Pistols - God Save the Queen (13)
4) Kayak - Ruthless Queen (11)
5) Bob Dylan - Queen Jane Approximately (9)
nieuwe top 5:
top 5 knapste zanger(es)s(en)/bandleden
Vrouwen mogen ook wel vrouwen kiezen hoor!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:29 schreef starla het volgende:
Aangezien de meesten man zijn gaat er denk ik sprake zijn van een selection bias.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Sequencial op 01-05-2012 10:17:44 ]Nothing has changed. Everything has changed.
ZOEOEEY!!! VERGETEN...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:24 schreef Maxerazzi het volgende:
1. Laura-Mary Carter (Blood Red Shoes)
2. Zooey Deschanel (She & Him)
3. Marike Jager
4. Lisa Hannigan
5. Laura Marling
alsof iemand niet weet hoe google werktquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:30 schreef Aikara het volgende:
Plaatjes lijken me in deze toch wel redelijk essentieel.
Beetje overdreven reactie als je het mij vraagt. Over smaak valt niet te twisten, maar om ze dan maar af te schilderen als hoer....quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:39 schreef Aikara het volgende:
[..]
Beetje overdreven reactie als je het mij vraagt. Over smaak valt niet te twisten, maar om ze dan maar af te schilderen als hoer....
Ik heb van Anneke ook wel eens betere foto's gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:40 schreef Norrage het volgende:
Ok, ze zijn niet echt mijn smaak. Maar ze staan er wel allemaal erg hoerig op, vooral je #1
hm kende haar niet dacht ik maar daar blijk ik gewoon een cd van te hebben (van Ultrababyfat)quote:
Foutje met plakkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:40 schreef bartrid het volgende:
En je vindt Ego Sensation zo geweldig dat ze er 2 keer in voorkomt?
Dat krijg je met zo'n thema..quote:
quote:
Die is helemaal niet vervelend om naar te kijken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hč, gelukkig. Begon alweer zo'n wit lijstje te worden.
Bij mij zat Ayọ nog tegen de top 5 aan te hikken.
Zingt Scarlett Johansson?? Daar maak ik gebruik van!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:02 schreef Os__ het volgende:
1. Mayra Andrade
2. Lauryn Hill
3. Esperanza Spalding
4. Scarlett Johansson
5. Chilli (TLC)
hoppa, plaatjes erbijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:44 schreef Gehenna het volgende:
Alweer zo'n lastig lijstje
1. Hope Sandoval (Mazzy Star)
2. Björk (begin jaren 90)
3. Paz Lenchantin (A Perfect Circle)
4. Joanna Newsom
5. Tal Wilkenfeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
Zooeyquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:32 schreef Felagund het volgende:
1. Zooey Deschanel
[ afbeelding ]
2. Emily Haines
[ afbeelding ]
3. Melanie Laurent
[ afbeelding ]
4. Valeska Steiner
[ afbeelding ]
5. Marike Jager
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Robert Plant's parodie hierop is in mijn sig te lezenquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh maakt die man niet altijd dezelfde plaattake me to the bridge!
ja, vooral over of-ie nu wel of niet dood isquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:56 schreef Trashcanman het volgende:
Hmm, deze skip ik maar. Ik ken meer nummers die over hem gaan dan dat ik nummers van hem zelf ken
daar is 2 jaar geleden als eens mee begonnen... [UITSLAG] De FOK! Nederlandstalige top 100 allertijden!quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Maarja, hier kan ik makkelijk (of eigenlijk moeilijk) een top 100 van maken.
quote:
Katyquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En Katy Perry en Zooey Deschanel op een gedeelde 1e plaats..die zijn ook wel behoorlijk inwisselbaar
1 Bert de Coninck - Evelyne
2 ZZ & de Maskers - Ik heb genoeg van jou
3 Jules DeCorte - Ik zou wel eens willen weten
4 Tröckener Kecks - Niemand thuis
5 Het Goede Doel - Alles geprobeerd
Qua uiterlijk wel. Moet altijd goed kijken.quote:
Ook lastig kiezen ja, ik heb mijn keuze ook ff veranderd zodat ze wel ff de top 5 gaan halenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:11 schreef ranja het volgende:
Nederlandstalig dus.
1. Skik - Klotenweer
2. Tröckener Kecks - Nu of nooit
3. Noodweer - In de disco
4. Eefje de Visser - Afdwaalt
5. Roosbeef - Te heet gewassen
Lastig welke van Eefje en Roos te kiezen. Heb toch maar wat bekendere nummers gekozen ipv bv Ik dacht na (eefje) en Meisjes (roos).
ohja mijn top 5 is wel iets veranderd maar niet veelquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef ranja het volgende:
[..]
daar is 2 jaar geleden als eens mee begonnen... [UITSLAG] De FOK! Nederlandstalige top 100 allertijden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |