Ikzelf heb helemaal niks met Oasis, maar ik denk dat er genoeg lijstjes zouden zijn gekomen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:31 schreef Norrage het volgende:
Waar zijn de Oasis noteringen? Mijn alternatief voor een lijstje was een Oasis top 5 geweest (al opvolger van het Blur-lijstje) maar die is kennelijk minder geliefd hier
Helemaal vergeten door werk enzo.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die had je toch zelf geopperd? Je lijkt Bosbeetle wel met zijn Next Best Band
quote:
SPOILER: Nummers 7 tot 10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens kijken wat jullie hiervan maken:
De DUITStalige top 5! Jouw vijf favoriete tracks, oftewel DEUTSCHE SCHALLPLATTEN! (c) Gerard Ekdom.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
je mag wel een paar van mij lenenquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:35 schreef methodmich het volgende:
Duitstalig, daar ga ik er geen 5 van halen... In ieder geval niet als ik wil putten uit mijn eigen collectie.
Ja, ik was net te laat om hem gisteren nog te posten.quote:Op zondag 29 april 2012 11:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vrees dat Reim nog wel eens kan gaan winnen
Misschien dat een ijsbeer nog roet in het eten kan gooien.
Overigens schandalig weinig bijstand voor Kristallnaach, valt me op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik voor vandaag: jullie top-5 guilty pleasures
[ Bericht 2% gewijzigd door Gehenna op 29-04-2012 11:40:15 ]Robert Moog died for our synths
oh dat had ook gekunt idd, maar dat is morgen toepasselijkerquote:Op zondag 29 april 2012 11:14 schreef On het volgende:
Is 'de koningin of het koningshuis' geen leuk thema voor vandaag of morgen?
edit: 11 dus.quote:Op zondag 29 april 2012 11:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die uitslag kan niet kloppen, Eisbaer heeft meer stemmen dan dat gehad.
er staat ook nog een Gauzone in de uitslagquote:Op zondag 29 april 2012 11:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
fixedquote:Op zondag 29 april 2012 11:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
die bestaan nietquote:
Exact hetzelfde gevoel, dus ik laat weer dag passeren zo.quote:Op zondag 29 april 2012 11:34 schreef ranja het volgende:
ik sla over, geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen.
Ik heb het ook wel...begon net aan een lijstje en dat was al zo'n breed lijstje...wat is nou een guilty pleasure inderdaad....nummers waarvan je denkt dat iedereen het slecht vind dat je zelf wel leuk vindt? Of gewoon een slecht nummer?quote:Op zondag 29 april 2012 11:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Exact hetzelfde gevoel, dus ik laat weer dag passeren zo.
Totaal geen problemen meequote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef Gehenna het volgende:
Ik zie het gewoon zo: Guilty pleasure is gewoon een leuk liedje, die waarschijnlijk niet zonder blozen keihard door je auto-radio laat knallen als je alleen door stad rijdt met de ramen open.
oh ik had eigenlijk deze ook verwacht bij jou:quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef starla het volgende:
1) Lucifer - House for sale
2) Lady Gaga - Beautiful. dirty, rich
3) 3J's - Geloven in het leven
4) Dexy's midnight runners - Come on Eileen
5) ABBA - Summer night city
1 - veel te cheesy en Henny Huisman![]()
2 - niet mijn stijl, maar pakkend
3 - need i say more?
4 - véééél te jaren '80
5 - omdat ABBA
quote:Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh ik had eigenlijk deze ook verwacht bij jou:
nou weet je, voor 1 keer dan.quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef Gehenna het volgende:
Ik zie het gewoon zo: Guilty pleasure is gewoon een leuk liedje, die waarschijnlijk niet zonder blozen keihard door je auto-radio laat knallen als je alleen door stad rijdt met de ramen open.
Snob.quote:Op zondag 29 april 2012 12:10 schreef Norrage het volgende:
Ik moet zeggen, er zijn wel veel apres-ski nummers en dat soort muziek die wel in dit lijstje kunnen komen jaMaar die nummers weet ik eigenlijk geen van allen bij naam
Ik sla over, denk niet in termen als goed en fout. 'Goed' en 'slecht' of 'goed' en 'niks aan' maar geen 'fout'.quote:Op zondag 29 april 2012 13:09 schreef robdriessen het volgende:
Ranja, ik stel voor om na deze ronde een nieuw lijstjes-topic te starten.
De Fok Foute Fijftig.
En dan ga ik die later he-le-maal draaien op Radio49
Ede Staal is wel helemaal te gek, maar Mien Toentje vind ik toch wel een tikkeltje foutquote:Op zondag 29 april 2012 13:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O en Gehenna: Ede Staal is nooit fout
Marco heeft stiekem heel veel guilty pleasuresquote:Op zondag 29 april 2012 17:22 schreef cafca het volgende:
1. Pino d'Angio - Ma quale idea
2. Don Mercedes - Rocky
3. Rita Hovink - Laat me alleen
4. Time Bandits - Live it up
5. Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou
Zeker niet fout, één van de mooiste albums allertijden.quote:Op zondag 29 april 2012 12:29 schreef Bookie65 het volgende:
....
4. Hothouse Flowers - If you go
......
4. Omdat destijds top40 band, maar gewoon mooi.
......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |