quote:Op dinsdag 1 mei 2012 07:30 schreef Beregd het volgende:
einduitslag:![]()
1) The Smiths - The Queen Is Dead (26)
2) Queen - Killer Queen (16)
3) Sex Pistols - God Save the Queen (13)
4) Kayak - Ruthless Queen (11)
5) Bob Dylan - Queen Jane Approximately (9)
nieuwe top 5:
top 5 knapste zanger(es)s(en)/bandleden
Vrouwen mogen ook wel vrouwen kiezen hoor!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:29 schreef starla het volgende:
Aangezien de meesten man zijn gaat er denk ik sprake zijn van een selection bias.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Sequencial op 01-05-2012 10:17:44 ]Nothing has changed. Everything has changed.
ZOEOEEY!!! VERGETEN...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:24 schreef Maxerazzi het volgende:
1. Laura-Mary Carter (Blood Red Shoes)
2. Zooey Deschanel (She & Him)
3. Marike Jager
4. Lisa Hannigan
5. Laura Marling
alsof iemand niet weet hoe google werktquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:30 schreef Aikara het volgende:
Plaatjes lijken me in deze toch wel redelijk essentieel.
Beetje overdreven reactie als je het mij vraagt. Over smaak valt niet te twisten, maar om ze dan maar af te schilderen als hoer....quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:39 schreef Aikara het volgende:
[..]
Beetje overdreven reactie als je het mij vraagt. Over smaak valt niet te twisten, maar om ze dan maar af te schilderen als hoer....
Ik heb van Anneke ook wel eens betere foto's gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:40 schreef Norrage het volgende:
Ok, ze zijn niet echt mijn smaak. Maar ze staan er wel allemaal erg hoerig op, vooral je #1
hm kende haar niet dacht ik maar daar blijk ik gewoon een cd van te hebben (van Ultrababyfat)quote:
Foutje met plakkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:40 schreef bartrid het volgende:
En je vindt Ego Sensation zo geweldig dat ze er 2 keer in voorkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |