SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag Damon Albarn (dus eigenlijk een combinatie van Blur, Gorillaz, The Good, The Bad & The Queen, Monkey, ben ik nog wat vergeten?)
Dit ben ik wel met je eens, al heb ik ook wat balads in mijn top 5 gezet.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:46 schreef Norrage het volgende:
Wat een slechte Tom Waits top 5 trouwens zeg (naar mijn mening). Ik heb echt zo'n hekel aan die lelijke Waits ballads. Bij Tom moet alles lekker intens zijn, met wat potten of pannen, een mooie blazer en lekker rockend. En ok, dan heb ik het dus vooral over de nummer 1...wat ik echt een verschrikkelijk nummer vind
Maar de rest is leuk, en het was een leuke top5
Dan is het mij een raadsel waarom je Closing Time wel op nummer 1 had staan in je lijstje van top 5 debuutalbums. Dat staat namelijk vol met ballads van Waits.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:46 schreef Norrage het volgende:
Wat een slechte Tom Waits top 5 trouwens zeg (naar mijn mening). Ik heb echt zo'n hekel aan die lelijke Waits ballads. Bij Tom moet alles lekker intens zijn, met wat potten of pannen, een mooie blazer en lekker rockend. En ok, dan heb ik het dus vooral over de nummer 1...wat ik echt een verschrikkelijk nummer vind
Maar de rest is leuk, en het was een leuke top5
Omdat de niet-ballads van dat album gewoon ook bovengemiddeld geniaal zijn. En omdat ik bij debuutalbums bovendien niet perse naar mijn favoriete album heb gekeken en wel naar de impact van het debuutalbum.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:05 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dan is het mij een raadsel waarom je Closing Time wel op nummer 1 had staan in je lijstje van top 5 debuutalbums. Dat staat namelijk vol met ballads van Waits.
Soit, dan is bij deze het raadsel opgelost.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat de niet-ballads van dat album gewoon ook bovengemiddeld geniaal zijn. En omdat ik bij debuutalbums bovendien niet perse naar mijn favoriete album heb gekeken en wel naar de impact van het debuutalbum.
Altijd maar even aankondigen als je bezig bent ;D (Maar je kan die van mij zo wel verifieren straksquote:Op donderdag 26 april 2012 10:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik was ook aan het tellenen hoezo is alburn niet algemeen iedereen kent toch wel liedjes van the gorillaz en blur...
Tja ik ga dat laatste lijstje nu niet meer toevoegen hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 10:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Altijd maar even aankondigen als je bezig bent ;D (Maar je kan die van mij zo wel verifieren straks)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |