SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7-8-2011 - AZ - PSV , 3 - 1
13-8-2011 - PSV - RKC Waalwijk , 1 - 0
21-8-2011 - ADO Den Haag - PSV , 0 - 3
28-8-2011 - PSV - Excelsior , 6 - 1
11-9-2011 - VVV-Venlo - PSV , 3 - 3
18-9-2011 - PSV - Ajax , 2 - 2
24-9-2011 - PSV - Roda JC Kerkrade , 7 - 1
2-10-2011 - NEC - PSV , 0 - 2
15-10-2011 - PSV - FC Utrecht , 1 - 0
23-10-2011 - Vitesse - PSV ,1 - 1
29-10-2011 - FC Twente - PSV , 2 - 2
6-11-2011 - PSV - Heracles Almelo , 4 - 1
19-11-2011 - De Graafschap - PSV , 1 - 3
26-11-2011 - PSV - FC Groningen , 6 - 1
4-12-2011 - Feyenoord - PSV , 2 - 0
10-12-2011 - PSV - NAC Breda , 1 - 0
18-12-2011 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 5
22-1-2012 - FC Utrecht - PSV , 1 - 1
27-1-2012 - PSV - Vitesse , 3 - 1
5-2-2012 - Heracles Almelo - PSV , 1 - 1
12-2-2012 - PSV - De Graafschap , 4 - 1
19-2-2012 - FC Groningen - PSV , 3 - 0
26-2-2012 - PSV - Feyenoord , 3 - 2
4-3-2012 - PSV - FC Twente , 2 - 6
11-3-2012 - NAC Breda - PSV , 3 - 1
18-3-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5 - 1
25-3-2012 - Ajax - PSV , 2 - 0
31-3-2012 - PSV - VVV-Venlo , 2 - 0
11-4-2012 - RKC Waalwijk - PSV, 2 - 1
14-4-2012 - PSV - AZ 3-2
22-4-2012 - PSV - NEC 2- 1
29-4-2012 - Roda JC Kerkrade - PSV
2-5-2012 - PSV - ADO Den Haag
6-5-2012 - Excelsior - PSV
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0
25-8-2011 - PSV - SV Ried , 5 - 0
15-9-2011 - PSV - Legia Warschau , 1 - 0
29-9-2011 - Rapid Boekarest - PSV , 1 - 3
20-10-2011 - Hapoel Tel Aviv - PSV , 0 - 1
3-11-2011 - PSV - Hapoel Tel Aviv , 3 - 3
30-11-2011 - Legia Warschau - PSV , 0 - 3
15-12-2011 - PSV - Rapid Boekarest , 2 - 1
16-2-2012 - Trabzonspor - PSV ,1 - 2
23-2-2012 - PSV - Trabzonspor , 4 - 1
8-3-2012 - Valencia - PSV , 4 - 2
15-3-2012 - PSV - Valencia , 1 - 1
21-9-2011 - VVSB - PSV , 0 - 8
26-10-2011 - PSV - FC Lisse , 3 - 0
22-12-2011 - FC Twente - PSV , 1 - 2
2-2-2012 - PSV - NEC , 3 - 2
21-3-2012 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 3
08-04-2012 - PSV - Heracles , 3 - 0
1. Dries Mertens - 18
2. Ola Toivonen - 16
3. Tim Matavz - 10
4. Georgino Wijnaldum - 8
5. Jeremain Lens/Zakaria Labyad - 5
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2012 10:56:09 ]
Nee hoor, jij had gewoon de LaPo. Ik heb je LaPo helemaal niet gestolen.quote:Op maandag 23 april 2012 10:50 schreef Typisch het volgende:
Wat is dat toch? ELKE KEER WORDT MIJN LAPO GESTOLEN, DAN HEB IK HEM EEN KEER EN DAN WORDT IE ELKE KEER GEJAT.
Klopt, wij weten niet wat het is om te lijden, maar daar kan niemand hier niks aan doen, heeft gewoon iets met succes te maken dat je in de afgelopen jaren hebt vergaard. In Eindhoven zijn we nou eenmaal niet snel tevreden. Ik volg PSV vanaf 1985, en vanaf dat moment is PSV gewoon de meest succesvolle club geweest.quote:Op maandag 23 april 2012 10:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Altijd maar dat "trollen trollen". Hier liep er 1 huilie-huilie te doen hoor en begon over "ik feliciteer Ajax niet en Feijenoord krijgt geen pluim van me want PSV'tje is PSV'tje niet meer boehoehoe, we halen ook al geen CL calimero calimero".
Jullie weten niet wat het is om te lijden, dat is wat ik hier heb uitgelegd, en vervolgens maak ik nog even duidelijk dat het ergens wel TERECHT is dat PSV nu zó tegenvalt. Iets met karma enzo.
PSV heeft het traditioneel ALTIJD lastig bij Roda-uit. Laat staan dit seizoen. Dat wordt de genadeklap.quote:Op maandag 23 april 2012 10:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat al zo zeker weten?
Klopt. O wacht. Ajax pakte toen een CL en een Wereldbeker (granted, PSV pakte de EC1). En Ajax pakte ook meer... landstitels. En.. bekers. Hm..... Wacht even. Je kletst uit je nekquote:Op maandag 23 april 2012 10:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, wij weten niet wat het is om te lijden, maar daar kan niemand hier niks aan doen, heeft gewoon iets met succes te maken dat je in de afgelopen jaren hebt vergaard. In Eindhoven zijn we nou eenmaal niet snel tevreden. Ik volg PSV vanaf 1985, en vanaf dat moment is PSV gewoon de meest succesvolle club geweest.
quote:Op maandag 23 april 2012 10:54 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind dat er een drempel van minimaal 15 landstitels moet zijn om als supporter van een andere club te mogen reageren in dit topic. Waarvan minimaal 4 in de afgelopen 30 jaar.
dan ook ff.quote:Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
Grappig. Je weet dat er een verbod is op het mensen verbieden te komen in een topic op straffe van een ban?quote:Op maandag 23 april 2012 10:54 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind dat er een drempel van minimaal 15 landstitels moet zijn om als supporter van een andere club te mogen reageren in dit topic. Waarvan minimaal 4 in de afgelopen 30 jaar.
Geregeld.quote:Op maandag 23 april 2012 10:54 schreef tja77 het volgende:
2 HMF Als je zo graag een nieuw topic opent over PSV doet dit
[..]
dan ook ff.
ga lekker vliegeren jochie.quote:Op maandag 23 april 2012 10:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. O wacht. Ajax pakte toen een CL en een Wereldbeker (granted, PSV pakte de EC1). En Ajax pakte ook meer... landstitels. En.. bekers. Hm..... Wacht even. Je kletst uit je nek. Ajax was - helaas - de succesvolste.
Maar vertel me dit eens als je wilt: waarom staat de Herdgang nu niet knettervol PSV'ers, en toen jullie 3e stonden en alles nog in de hand hadden (als jullie van Ajax wonnen had je gewoon 1e gestaan) stond het vol met gekkies die hun wijf kwijtwaren en 3000 euro schuld hadden? En ja, dat is serieus.
WAAROM probeert men Brands nu niet aan te vallen, Cocu in zijn nek te hijgen et cetera? Zou in de lijn van het verleden toch alleen maar logisch zijn?
Jij weet de regels het beste, daarom zien we je ook af en toe nietquote:Op maandag 23 april 2012 10:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Grappig. Je weet dat er een verbod is op het mensen verbieden te komen in een topic op straffe van een ban?
Absoluut niet meer serieus te nemen deze gastquote:Op maandag 23 april 2012 10:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
ga lekker vliegeren jochie.
Wereldbeker? Die kan me gestolen worden, wat is dat nou voor flutprijs.
quote:Landstitels. tellen te moeilijk voor je?
Jij zegt dat ik uit mijn nek klets.quote:Op maandag 23 april 2012 11:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Absoluut niet meer serieus te nemen deze gast
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2012 10:54 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2012 10:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
ga lekker vliegeren jochie.
Wereldbeker? Die kan me gestolen worden, wat is dat nou voor flutprijs. Winaar EC1 tegen Winnaar copa libertadores. En dan win je de wereldbeker?
Landstitels. tellen te moeilijk voor je?
quote:Op maandag 23 april 2012 11:03 schreef Typisch het volgende:
En hoeveel punten heeft PSV nu? En Feyenoord?Klamp je vooral vast aan je momentopname, feit is, WEER geen landstitel voor Feyenoord, WEER geen prijs, zelfs geen troostprijs. Leuke spelersgroep, veel eigen jeugd, maar wat schiet je er uiteindelijk mee op, als het volgend jaar als een kaartenhuis in elkaar stort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het eerlijk gezegd niet maar wel dat PSV in het nieuwe millennium de meeste titels heeft gehaaldquote:Op maandag 23 april 2012 11:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik uit mijn nek klets.
Hoeveel landstitels heeft PSV sinds 1985, en hoeveel Ajax, en hoeveel Feyenoord?
Ik vind vCL wel iets belangrijker dan zo'n poepbekertjequote:Op maandag 23 april 2012 11:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klamp je vooral vast aan je momentopname, feit is, WEER geen landstitel voor Feyenoord, WEER geen prijs, zelfs geen troostprijs.
Dat doet het niet. Volgend jaar wordt Feijenoord weer eens landskampioen.quote:Leuke spelersgroep, veel eigen jeugd, maar wat schiet je er uiteindelijk mee op, als het volgend jaar als een kaartenhuis in elkaar stort?
Het enige leuke aan de wereldtitel is dat je de champions league (EC1) ervoor moet winnen. In die tijd was wereldbeker ook een onterechte benaming, het was gewoon de winnaar van Europa, tegen de winaar van zuid amerika. Ik denk dat het gros van de teams nadat ze de CL hebben gewonnen, liever nogmaals landskampioen worden, dan dat ze die overschatte prijs (wereldbeker) winnen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]pleur op joh, wedden dat jij in je broek poept als psv de wereldtitel kan pakken.
Maar nee nu komt het goed uit om dat een flutprijs te noemen
Nee, een bekertje wat schiet je daarmee op als je miljoenen heb gekregen. Dan kan je de miljoenen van de mogelijke CL goed gebruiken niet. Heb wel medelijden met PSV'ers om te zien hoe hun clubje naar de rand van de afgrond glijdt.quote:Op maandag 23 april 2012 11:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klamp je vooral vast aan je momentopname, feit is, WEER geen landstitel voor Feyenoord, WEER geen prijs, zelfs geen troostprijs. Leuke spelersgroep, veel eigen jeugd, maar wat schiet je er uiteindelijk mee op, als het volgend jaar als een kaartenhuis in elkaar stort?
quote:Op maandag 23 april 2012 11:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het enige leuke aan de wereldtitel is dat je de champions league (EC1) ervoor moet winnen. In die tijd was wereldbeker ook een onterechte benaming, het was gewoon de winnaar van Europa, tegen de winaar van zuid amerika. Ik denk dat het gros van de teams nadat ze de CL hebben gewonnen, liever nogmaals landskampioen worden, dan dat ze die overschatte prijs (wereldbeker) winnen.
En Feyenoord is al zeker van voorronde champions league, en als ze voorronde spelen, verwacht jij ook dat ze die doorkomen, en daadwerkelijk CL spelen??? Laat me niet lachen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind vCL wel iets belangrijker dan zo'n poepbekertje.
[..]
Dat doet het niet. Volgend jaar wordt Feijenoord weer eens landskampioen.
Jij kijkt alleen naar prijzen, niet wat de club je verder brengt qua gezelligheid en vreugde blijkbaar? Ga je wel eens naar dat stadion van jullie of zit je alleen te rellen op FOK!? En zo kan ik ook een riedeltje opnoemen over jouw club. WEER geen landstitel, MET 25 MILJOEN AAN NIEUWE SPELERS, een troostprijs tegen fucking Heracles, klote spelersgroep die 2 trainers laten stikken. En dat zijn feiten, terwijl jij jouw oordeel baseert op speculatie.quote:Op maandag 23 april 2012 11:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klamp je vooral vast aan je momentopname, feit is, WEER geen landstitel voor Feyenoord, WEER geen prijs, zelfs geen troostprijs. Leuke spelersgroep, veel eigen jeugd, maar wat schiet je er uiteindelijk mee op, als het volgend jaar als een kaartenhuis in elkaar stort?
PSV gaat kapot. Dit jaar geen CL, begroting daarop afgestemd, voor je het weet staan ze waar Feijenoord vorig jaar stond. Ik zie parallellenquote:Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Nee, een bekertje wat schiet je daarmee op als je miljoenen heb gekregen. Dan kan je de miljoenen van de mogelijke CL goed gebruiken niet. Heb wel medelijden met PSV'ers om te zien hoe hun clubje naar de rand van de afgrond glijdt.
Begroting is afgesteld naar EL en 1 x in de 3 jaar Cl als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 23 april 2012 11:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV gaat kapot. Dit jaar geen CL, begroting daarop afgestemd, voor je het weet staan ze waar Feijenoord vorig jaar stond. Ik zie parallellen
ONZIN! Ken je feiten voor je onzin uitkraamt.quote:Op maandag 23 april 2012 11:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV gaat kapot. Dit jaar geen CL, begroting daarop afgestemd, voor je het weet staan ze waar Feijenoord vorig jaar stond. Ik zie parallellen
Zelfs EL halen voelt als een prijsquote:Op maandag 23 april 2012 11:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen naar prijzen, niet wat de club je verder brengt qua gezelligheid en vreugde blijkbaar? Ga je wel eens naar dat stadion van jullie of zit je alleen te rellen op FOK!? En zo kan ik ook een riedeltje opnoemen over jouw club. WEER geen landstitel, MET 25 MILJOEN AAN NIEUWE SPELERS, een troostprijs tegen fucking Heracles, klote spelersgroep die 2 trainers laten stikken. En dat zijn feiten, terwijl jij jouw oordeel baseert op speculatie.
Overigens was aan het begin van dit seizoen (de afgelopen seizoenen) ook helemaal niet het doel om kampioen te worden. Dit voelt voor mij (spreek niet voor andere) als een prijs. :w
dit dusquote:Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Begroting is afgesteld naar EL en 1 x in de 3 jaar Cl als ik mij niet vergis.
Ja maar PSV heeft natuurlijk al een wereldbeker, oh wacht...quote:Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. De Wereldbeker is JUIST de mooiste prijs na de CL, aangezien hij bijna ONMOGELIJK is om te krijgen.
Je moest eerst de CL zien te winnen en dán jezelf ENORM oppeppen om die Wereldbeker nog binnen te ballen. Iets wat veel lastiger is dan de landstitel pakken..
Voor PSV was het ook geen doel om kampioen te worden. De beker is een bonus.quote:Op maandag 23 april 2012 11:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen naar prijzen, niet wat de club je verder brengt qua gezelligheid en vreugde blijkbaar? Ga je wel eens naar dat stadion van jullie of zit je alleen te rellen op FOK!? En zo kan ik ook een riedeltje opnoemen over jouw club. WEER geen landstitel, MET 25 MILJOEN AAN NIEUWE SPELERS, een troostprijs tegen fucking Heracles, klote spelersgroep die 2 trainers laten stikken. En dat zijn feiten, terwijl jij jouw oordeel baseert op speculatie.
Overigens was aan het begin van dit seizoen (de afgelopen seizoenen) ook helemaal niet het doel om kampioen te worden. Dit voelt voor mij (spreek niet voor andere) als een prijs.![]()
Jullie halen de komende twee jaar ook geen CL met die zooitje ongeregeld: het is niets, het wordt niets. PSV zal dan álsnóg de financiële consequenties moeten dragen.quote:
Kap hier nou gewoon eens mee. Het is zo verschrikkelijk kinderachtig.quote:Op maandag 23 april 2012 11:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie halen de komende twee jaar ook geen CL met die zooitje ongeregeld: het is niets, het wordt niets. PSV zal dan álsnóg de financiële consequenties moeten dragen.
Of gewoon weer een lappie grond verkopen voor 40 miljoen..... O wacht..
Had je de PSV'ers eens moeten horen toen Feijenoord 2008 de beker pakte tegen Twente, AZ, PSV, Heerenveen en rodaquote:Op maandag 23 april 2012 11:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Voor PSV was het ook geen doel om kampioen te worden. De beker is een bonus.
Die beker heeft PSV ook gewonnen tegen Twente, en Heerenveen. Dat Heracles daar staat in de finale doet niks aan de prijs af.
JA DUHquote:Je zegt het zelf al 25 miljoen aan ieuwe spelers, mag je dan meteen een landstitel verwachten?
City doet het als ze komend weekend de derby winnen, Real Madrid, Galatasaray... Need I go on?quote:Geen enkele club dat een team zo bij elkaar haalt wordt meteen landskampioen.
Pardon? Wereldbeker 1995 50% kans. Landstitel gaat over 34 wedstrijden. jij praat echt veel onzin.quote:Op maandag 23 april 2012 11:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. De Wereldbeker is JUIST de mooiste prijs na de CL, aangezien hij bijna ONMOGELIJK is om te krijgen.
Je moest eerst de CL zien te winnen en dán jezelf ENORM oppeppen om die Wereldbeker nog binnen te ballen. Iets wat veel lastiger is dan de landstitel pakken..
Wat is kinderachtig, Guitarist?quote:Op maandag 23 april 2012 11:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kap hier nou gewoon eens mee. Het is zo verschrikkelijk kinderachtig.
Dat gemekker over 40 miljoen "krijgen" en als de CL niet wordt gehaald nog een keer.quote:
Hoezo nou weer '50% kans'. Omdat het knock-out is? Dus Nederland tegen Ijsland, dan heeft Ijsland 50% kans?quote:
Waarvan 15 van de 18 teams inferieur zijn aan 'jouw' team (ZEKER in 1995). Nee, toen was een landskampioenschap 100 keer makkelijker dan een Wereldbeker.quote:Landstitel gaat over 34 wedstrijden. jij praat echt veel onzin.
Iets met verschil qua budget?quote:Op maandag 23 april 2012 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Had je de PSV'ers eens moeten horen toen Feijenoord 2008 de beker pakte tegen Twente, AZ, PSV, Heerenveen en roda.
[..]
JA DUH.
[..]
City doet het als ze komend weekend de derby winnen, Real Madrid, Galatasaray... Need I go on?
Ja want die wedstrijden die je in de champions league moest spelen had ajax automatisch gewonnen, ze mochten gelijk door naar de wereldbeker..quote:Op maandag 23 april 2012 11:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pardon? Wereldbeker 1995 50% kans. Landstitel gaat over 34 wedstrijden. jij praat echt veel onzin.
2 ploegen, 1 winnaar is 50% kans.quote:Op maandag 23 april 2012 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo nou weer '50% kans'. Omdat het knock-out is? Dus Nederland tegen Ijsland, dan heeft Ijsland 50% kans?Lul geen onzin.
[..]
Waarvan 15 van de 18 teams inferieur zijn aan 'jouw' team (ZEKER in 1995). Nee, toen was een landskampioenschap 100 keer makkelijker dan een Wereldbeker.
Het zegt GENOEG dat Feijenoord in 1995 de beker won (ten kostte van Ajax) terwijl zij WEL landskampioen, CL, Wereldbeker et cetera pakten. Dat houdt dus in dat een Knock-out BLIJKBAAR voor dat GEWELDIGE Ajax MOEILIJKER (!) was dan de landstitel prolongeren (1996 werden ze ook landskampioen).
OWNED.
Hij snapt blijkbaar niet dat jullie dat jaar ALLES wonnen behalve de Nationale Beker. Blijkbaar hadden jullie dus MEER moeite met een knock-out (in de bekerfinale) dan met landskampioen worden.quote:Op maandag 23 april 2012 11:21 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
Ja want die wedstrijden die je in de champions league moest spelen had ajax automatisch gewonnen, ze mochten gelijk door naar de wereldbeker..
Ja, dat zag je dit jaar met Ajax.quote:Op maandag 23 april 2012 11:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
2 ploegen, 1 winnaar is 50% kans.
Een landstitel moet je het hele jaar op niveau spelen.
Nadat je de CL hebt gewonnen nitwit.quote:Op maandag 23 april 2012 11:21 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
Ja want die wedstrijden die je in de champions league moest spelen had ajax automatisch gewonnen, ze mochten gelijk door naar de wereldbeker..
quote:
Onzin. Echt dikke onzin. Zeker in die tijd tikte de C'tjes van Ajax nog de Eagles van de mat manquote:Een landstitel moet je het hele jaar op niveau spelen.
Verschil in budget kan je wegstrepen tegen de budgetten van de overige teams in de Eredivisie. Voor Eredivisie-begrippen heeft PSV gewoon een groot bedrag uitgegeven aan transfers, dat is gewoon een feit. Het waren op het eerste gezicht ook nog eens hele goede versterkingen.quote:
Engelaar speelt alleen ivm schorsingen en blessures. Die mag echt vertrekken.quote:Op maandag 23 april 2012 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verschil in budget kan je wegstrepen tegen de budgetten van de overige teams in de Eredivisie. Voor Eredivisie-begrippen heeft PSV gewoon een groot bedrag uitgegeven aan transfers, dat is gewoon een feit. Het waren op het eerste gezicht ook nog eens hele goede versterkingen, ik bedoel wij wilden Wijnaldem echt wel houden (als hij had bijgetekend), Strootman, Mertens en Matavz zouden ook tot de beste spelers behoren bij elk ander Eredivisieteam. Dan is het des te opvallender dat juist deze spelers het laten afweten. De sportieve malaise wordt het best uitgedrukt in het feit dat Engelaar plots weer speelminuten maakt.
Dat laatste vind ik ook wel weer meevallen, is erg gehyped. Maar dit is niet het topic voor die discussie.quote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef Tarado het volgende:
Het is gewoon heel simpel het kampioenschap is wel nagenoeg beslist maar plek 2 ligt nog helemaal open en of je nu goed speelt of niet, het gaat in deze fase alleen maar om de punten, de schoonheidsprijs heeft AZ dit seizoen wel gewonnen vind ik.
Reageer hier eens op dan Tja?quote:Op maandag 23 april 2012 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
DOMSTE-OPMERKING-OOIT.
Dat betekent dus dat alle voetbal statistiek is? Dus Papoa-New-Guinea tegen Spanje zal - net als een munt gooien - bij 100 wedstrijden 50 keer gewonnen worden door Papoa, en 50 keer door Spanje?![]()
![]()
[..]
Onzin. Echt dikke onzin. Zeker in die tijd tikte de C'tjes van Ajax nog de Eagles van de mat man.
Ach een schoonheidsprijs is toch min of meer een troostprijsquote:Op maandag 23 april 2012 11:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook wel weer meevallen, is erg gehyped. Maar dit is niet het topic voor die discussie.
Domste opmerking ooit? heb ik ongelijk dan? Als je de champions league of EC1 gewonnen hebt restte je toendertijd nog 1 wedstrijd voor de wereldbeker. De kans dat je die pakt is velen malen groter dan de landstitel het jaar erop.quote:Op maandag 23 april 2012 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
DOMSTE-OPMERKING-OOIT.
Dat betekent dus dat alle voetbal statistiek is? Dus Papoa-New-Guinea tegen Spanje zal - net als een munt gooien - bij 100 wedstrijden 50 keer gewonnen worden door Papoa, en 50 keer door Spanje?![]()
![]()
[..]
Onzin. Echt dikke onzin. Zeker in die tijd tikte de C'tjes van Ajax nog de Eagles van de mat man.
Dat komt omdat de Wereldbeker NU de gaarste prijs ooit is gewordenquote:Op maandag 23 april 2012 11:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Domste opmerking ooit? heb ik ongelijk dan? Als je de champions league of EC1 gewonnen hebt restte je toendertijd nog 1 wedstrijd voor de wereldbeker. De kans dat je die pakt is velen malen groter dan de landstitel het jaar erop.
Ik ben benieuwd of Barcelona dit jaar liever de landstitel zou hebben gepakt in ruil voor die wereldbeker. Ik denk dat ik het antwoord wel weet. Jij ook?
Mij van domme opmerkingen beschuldigen, en vervolgens hiermee aan komen zetten. Lachwekkend en triest tegelijkertijd. Ik weet zeker dat barca liever de landstitel had gepakt, in ruil voor die wereldbeker.quote:Op maandag 23 april 2012 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat komt omdat de Wereldbeker NU de gaarste prijs ooit is geworden. En zelfs dan, ja, ik weet vrij zeker dat ze liever de wereldbeker hebben dan de landstitel.
Nou praat jij over de wereldbeker van vorig seizoen hé.quote:Op maandag 23 april 2012 11:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mij van domme opmerkingen beschuldigen, en vervolgens hiermee aan komen zetten. Lachwekkend en triest tegelijkertijd. Ik weet zeker dat barca liever de landstitel had gepakt, in ruil voor die wereldbeker.
Om een wereldbeker te kunnen winnen, zul je eerst kampioen moeten zijn geworden.quote:Op maandag 23 april 2012 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat komt omdat de Wereldbeker NU de gaarste prijs ooit is geworden. En zelfs dan, ja, ik weet vrij zeker dat ze liever de wereldbeker hebben dan de landstitel.
Maar nu weet ik nog steeds niet van je hoeveel landstitels Ajax heeft gepakt sinds 1985, en hoeveel PSV. Want je bijt je wel heel erg vast in het feit dat je de wereldbeker helemaal fantastisch vindt.quote:Op maandag 23 april 2012 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De wereldbeker van vorig seizoen? Ja. De wereldbeker van dit seizoen? Denk het niet.quote:Op maandag 23 april 2012 11:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mij van domme opmerkingen beschuldigen, en vervolgens hiermee aan komen zetten. Lachwekkend en triest tegelijkertijd. Ik weet zeker dat barca liever de landstitel had gepakt, in ruil voor die wereldbeker.
Je zag mijn dansende troll niet of je bent echt te dom om te poepen?quote:Op maandag 23 april 2012 11:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog steeds niet van je hoeveel landstitels Ajax heeft gepakt sinds 1985, en hoeveel PSV. Want je bijt je wel heel erg vast in het feit dat je de wereldbeker helemaal fantastisch vindt.
Ga eens naar de wiki pagina dan.quote:Op maandag 23 april 2012 11:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog steeds niet van je hoeveel landstitels Ajax heeft gepakt sinds 1985, en hoeveel PSV. Want je bijt je wel heel erg vast in het feit dat je de wereldbeker helemaal fantastisch vindt.
De wereldbeker van 2011.quote:Op maandag 23 april 2012 11:33 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Nou praat jij over de wereldbeker van vorig seizoen hé.
Die van dit seizoen moet nog komen vrind....
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 23 april 2012 11:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
De wereldbeker van 2011.
in ruil voor de landstitel die ze afgelopen zaterdag verspeeld hebben.
Ik snap niet waar jij je zo druk om maakt. Ik heb liever dat PSV 2 keer de CL wint, dan 1 keer de DL en 1 keer de wereldbeker (in hetzelfde jaar)quote:Op maandag 23 april 2012 11:35 schreef Helpmefok het volgende:
Ik snap wel waarom die Tja77 zo loopt te piepen. Ze hebben - en zullen nooit - die wereldbeker niet, en dat steekt gewoon.
Maar ga dan niet de wereldbeker zitten bagitalliseren dat het minder is dan een landskampioenschapje.
Jij snap er echt helemaal niks van..quote:Op maandag 23 april 2012 11:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik snap niet waar jij je zo druk om maakt. Ik heb liever dat PSV 2 keer de CL wint, dan 1 keer de DL en 1 keer de wereldbeker (in hetzelfde jaar)
Als je de CL al op zak hebt, win je nou eenmaal makkelijker de wereldbeker, dan de landstitel het jaar erop.
Ja DUH. Dat wil iedereen wel. Centjes, CL 100 keer meer status, et cetera.quote:Op maandag 23 april 2012 11:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik snap niet waar jij je zo druk om maakt. Ik heb liever dat PSV 2 keer de CL wint, dan 1 keer de DL en 1 keer de wereldbeker (in hetzelfde jaar)
Kun je dat onderbouwen met feiten?quote:Als je de CL al op zak hebt, win je nou eenmaal makkelijker de wereldbeker, dan de landstitel het jaar erop.
Die kun je alleen winnen als je datzelfde jaar CL hebt gewonnen. Het ging om de wereldbeker die ze al gewonnen hadden (anders kun je hem ook niet inruilen)quote:Op maandag 23 april 2012 11:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.Want die CL hebben ze al gewonnen, maar het ging juist om de aanstaande wereldbeker.
PSV'ers hé...quote:Op maandag 23 april 2012 11:38 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Jij snap er echt helemaal niks van..
Maar ik ben weg hier was wel even gezellig!
Ja, als je 25 miljoen uitgeeft win je nou eenmaal meer wedstrijden in een seizoen dan een club die niets kan uitgeven.quote:Op maandag 23 april 2012 11:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je de CL al op zak hebt, win je nou eenmaal makkelijker de wereldbeker, dan de landstitel het jaar erop.
Kun jij het ontkrachten met feiten? Als ik kom met cijfers, zeg je dat het dom is. Dus kom jij maar met iets beters.quote:Op maandag 23 april 2012 11:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja DUH. Dat wil iedereen wel. Centjes, CL 100 keer meer status, et cetera.
jij wint echter liever de CL en Wereldbeker dan de CL en het landskampioenschap het jaar erop, en je liegt als je zegt dat het niet zo is.
[..]
Kun je dat onderbouwen met feiten?
Je bent nog nergens met cijfers gekomenquote:Op maandag 23 april 2012 11:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kun jij het ontkrachten met feiten? Als ik kom met cijfers, zeg je dat het dom is. Dus kom jij maar met iets beters.
Zoiets is toch niet in cijfers uit te drukken?quote:Op maandag 23 april 2012 11:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kun jij het ontkrachten met feiten? Als ik kom met cijfers, zeg je dat het dom is. Dus kom jij maar met iets beters.
Hoe weet jij nou wat ik wil?quote:Op maandag 23 april 2012 11:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
jij wint echter liever de CL en Wereldbeker dan de CL en het landskampioenschap het jaar erop, en je liegt als je zegt dat het niet zo is.
Een polletje? Nee, dat schept helderheid.quote:Op maandag 23 april 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent nog nergens met cijfers gekomen. Weet je wat ik maak wel een polletje.
En hoe was dat voor 2005? Toen had je pakweg 3 teams die streden om de landstitel: PSV, Ajax en Feijenoord, en zo was dat ALTIJD. Je werd (en wordt) dus liever winnaar van de WB dan landskampioen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een polletje? Nee, dat schept helderheid.
Cijfers?
Wereldbeker is 1 wedstrijd tegen een tegenstander van ongeveer dezelfde sterkte. Het gebeurt zelden dat de zuid amerikaanse tegenstander STUKKEN beter is. Je wilt niet weten hoe vaak de wereldbeker is beslist op een penaltyreeks.
Landskampioenschap is een reeks wedstrijden, waarbij je in veel gevallen meer dan 2 kanshebbers hebt. Een wedstrijd of 5 terug waren hoeveel teams nog in de race om de titel?
En qua financien? Nog een jaar CL of de wereldbeker winnen? Want het draait allemaal om de pegels. Nog een jaar tegen de beste ploegen van Europa aan mogen treden, of die wereldbeker?quote:Op maandag 23 april 2012 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En hoe was dat voor 2005? Toen had je pakweg 3 teams die streden om de landstitel: PSV, Ajax en Feijenoord, en zo was dat ALTIJD. Je werd (en wordt) dus liever winnaar van de WB dan landskampioen.
Waarom kan ik niet blanco stemmen, wat ben jij voor dictator?quote:Op maandag 23 april 2012 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
Wat win je liever: CL + Wereldbeker of CL + Landskampioen 1 jaar later Graag allemaal even stemmen
WTF? waar slaat dit nou weer op? waarom moet je dat onder die poll zetten???quote:Je mag er vanuit gaan dat je - als je het jaar erna GEEN landskampioen wordt - alsnog WEL de vCL ticket pakt trouwens
Wat ben jij een huillie, mij ook nog beschuldigen van valsspelen bij je zielige poll. Zak er lekker in mietje.quote:Op maandag 23 april 2012 11:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
WTF? waar slaat dit nou weer op? waarom moet je dat onder die poll zetten???
het gaat er mij om dat als je landskampioen wordt, je nogmaals aantreedt in de CL. en dat is voor een ploeg lucratiever dan de wereldbeker denk ik zo.
Dat gaat te ver. Je kunt hem geen mietje noemen. Dat is een aanname.quote:Op maandag 23 april 2012 11:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat ben jij een huillie, mij ook nog beschuldigen van valsspelen bij je zielige poll. Zak er lekker in mietje.
Noem je jezelf nou een huillie?quote:Op maandag 23 april 2012 11:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat ben jij een huillie, mij ook nog beschuldigen van valsspelen bij je zielige poll. Zak er lekker in mietje.
PSV eindigt niet eens in de top 5quote:Op maandag 23 april 2012 11:55 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom zijn die Feyenoorders eigenlijk allemaal hier? Kunnen ze niet in hun eigen topic vast huilie huilie gaan doen dat ze wederom niet in de top 3 gaan eindigen?
Het was aan jou gericht, als aanvulling op mijn eerdere post.quote:
Helaas voor jou dus wel. Jou cluppie zal wederom de CL niet gaan halen, best treurig hoor. Feyenoord is allang topclub-af.quote:
quote:
Jan is gewoon een held.quote:Op maandag 23 april 2012 12:08 schreef Buitendam het volgende:
Maargoed, Jan heeft z'n salaris in mijn ogen met het doelpunt van gister rechtvaardig gemaakt.
Dat doelpunt kan wel eens het verschil maken tussen de vierde en vijfde plek, ja.quote:Op maandag 23 april 2012 12:08 schreef Buitendam het volgende:
Maargoed, Jan heeft z'n salaris in mijn ogen met het doelpunt van gister rechtvaardig gemaakt.
quote:Op maandag 23 april 2012 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doelpunt kan wel eens het verschil maken tussen de vierde en vijfde plek, ja.
Het enige waar ik toen om heb moeten lachen was die huldiging.quote:Op maandag 23 april 2012 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Had je de PSV'ers eens moeten horen toen Feijenoord 2008 de beker pakte tegen Twente, AZ, PSV, Heerenveen en roda.
Hij schijnt toch al bijzonder weinig te verdienenquote:Op maandag 23 april 2012 12:08 schreef Buitendam het volgende:
Zoals altijd? Volgens mij valt dat in de laatste jaren wel mee hoor. Drie punten zijn menig keer behouden of mee naar Brabant gegaan.quote:Op maandag 23 april 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Komend weekend keihard eraf tegen Roda, zoals altijd een moeilijke pot voor PSV uit.
quote:Staan juillie dan al klaar op de herdgang of hoe zit het?
Aboutalebquote:Op maandag 23 april 2012 12:16 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Het enige waar ik toen om heb moeten lachen was die huldiging.
Alcoholvrij, maandagmiddag 13.00 uur en een noodverordening. Lekkere club burgemeester heb je dan.
En dat Issakson het eigenlijk ook niet zo slecht deed. Of is het nog te vroeg voor deze conclusie?quote:Op maandag 23 april 2012 12:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik vond het vooral treurig om te moeten concluderen dat Vennegoor een gevaarlijkere spits is dan Matavz.
Tja leg me eens uit waarom De Herdgang bestormd wordt als je derde staat en nog eerste kan worden als je het onderlinge duel met Ajax won?quote:
Als jij dan in het feyenoordtopic uitlegt waarom het maasgebouw bestormd werd terwijl de weg omhoog ingeslagen was. Net zo zinloos namelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja leg me eens uit waarom De Herdgang bestormd wordt als je derde staat en nog eerste kan worden als je het onderlinge duel met Ajax won?.
En vooral: waarom bestorm je hem dan nu NIET, als het toen wél te rechtvaardigen was?
Dit is toch wel lachwekkend zeg. Feyenoorders die een mening hebben over het bestormen van De Herdgang. Het moet toch niet gekker worden.quote:Op maandag 23 april 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja leg me eens uit waarom De Herdgang bestormd wordt als je derde staat en nog eerste kan worden als je het onderlinge duel met Ajax won?.
En vooral: waarom bestorm je hem dan nu NIET, als het toen wél te rechtvaardigen was?
Het heeft me wel verbaasd dat VoH niet meer kansen heeft gekregen dit seizoen met het opzichtige falen van Matavz ja.quote:Op maandag 23 april 2012 12:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik vond het vooral treurig om te moeten concluderen dat Vennegoor een gevaarlijkere spits is dan Matavz.
Isakje deed het sowieso niet zo best. Maar Tyton presteert ongeveer op hetzelfde niveau, soms hele puike reddingen maar ook vaak negatief betrokken bij de tegendoelpunten.quote:Op maandag 23 april 2012 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat Issakson het eigenlijk ook niet zo slecht deed. Of is het nog te vroeg voor deze conclusie?
Waarom moet ik dat uitleggen?quote:Op maandag 23 april 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Isaksson kan er helemaal niks van, Tyton is 10x beter.quote:Op maandag 23 april 2012 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat Issakson het eigenlijk ook niet zo slecht deed. Of is het nog te vroeg voor deze conclusie?
Zo'n topper is Jan ook weer niet en dat die bal erin ging had weinig met klasse te maken, meer met gelukquote:Op maandag 23 april 2012 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het heeft me wel verbaasd dat VoH niet meer kansen heeft gekregen dit seizoen met het opzichtige falen van Matavz ja.
Dat laat hij anders niet zien. Is sinds dat hij eerste keeper is constant negatief betrokken bij tegendoelpunten. Tegen NEC zag het er ook weer discutabel uit...quote:Op maandag 23 april 2012 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Isaksson kan er helemaal niks van, Tyton is 10x beter.
Dat heeft hij dan gemeen met Matavz, dat is ook niet zo'n beste spits.quote:Op maandag 23 april 2012 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n topper is Jan ook weer niet en dat die bal erin ging had weinig met klasse te maken, meer met geluk
Maakt ook geweldige reddingen. Af en toe nog wel een foutje idd, maar lang niet zo erg als Isaksson. Ik ben erg tevreden met Tyton.quote:Op maandag 23 april 2012 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat laat hij anders niet zien. Is sinds dat hij eerste keeper is constant negatief betrokken bij tegendoelpunten. Tegen NEC zag het er ook weer discutabel uit...
Matavz kreeg vorig seizoen wat Dost dit seizoen krijgt en dat zijn voorzettenquote:Op maandag 23 april 2012 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat laat hij anders niet zien. Is sinds dat hij eerste keeper is constant negatief betrokken bij tegendoelpunten. Tegen NEC zag het er ook weer discutabel uit...
[..]
Dat heeft hij dan gemeen met Matavz, dat is ook niet zo'n beste spits.
dit dusquote:Op maandag 23 april 2012 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Matavz kreeg vorig seizoen wat Dost dit seizoen krijgt en dat zijn voorzetten
Dat deed Isakje ook, geweldige reddingen afwisselen met gegrabbel en misslaan. Ik zie Tyton het echt niet beter doen momenteel.quote:Op maandag 23 april 2012 12:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maakt ook geweldige reddingen. Af en toe nog wel een foutje idd, maar lang niet zo erg als Isaksson. Ik ben erg tevreden met Tyton.
Geef diezelfde voorzetten aan VoH en die maakt er echt niet minder dan Matavz...quote:Op maandag 23 april 2012 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Matavz kreeg vorig seizoen wat Dost dit seizoen krijgt en dat zijn voorzetten
En toch vind ik Matavz een betere voetballer.quote:Op maandag 23 april 2012 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef diezelfde voorzetten aan VoH en die maakt er echt niet minder dan Matavz...
Ik ook, zonder twijfelquote:Op maandag 23 april 2012 12:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
En toch vind ik Matavz een betere voetballer.
Ik heb VoH nooit een goede voetballer gevonden, maar wel een goede spits. (Zelfde als bijvoorbeeld Eijkelkamp)quote:Op maandag 23 april 2012 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef diezelfde voorzetten aan VoH en die maakt er echt niet minder dan Matavz...
want alleen joden vinden psv kut?quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 13:17 schreef wieisboos het volgende:
http://video.sport1.nl/main/clips/27422/van-bommel-verslikt-zich
haha van bommel
Die man moet gewoon stoppen na het EK, doormodderen in de eredivisie waarom?quote:Op maandag 23 april 2012 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeft ook echt 10 seconden nodig om dat trage lijf in beweging te zetten![]()
Ach ja, voldoende snelheid voor de eredivisie
Ze zullen elkaar niet veel ontlopen uiteindelijk. Op dit moment kan je imho beter met VoH spelen dan met Mattie echter.quote:Op maandag 23 april 2012 12:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
En toch vind ik Matavz een betere voetballer.
Ook in de eredivisie mag je niet verwachten dat je de van Bommel van jaren geleden te zien krijgt. Als er een goed blok achter hem staat dat het vermogen heeft fouten van het elftal te corrigeren (daar is de huidige verdediging dus pertinent niet toe in staat) dan kan het een hele waardevolle speler zijn. Als het echter zo blijft rammelen achterin als dit seizoen dan zal ook van Bommel compleet verzuipen verwacht ik. En met hem heel PSV.quote:Op maandag 23 april 2012 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeft ook echt 10 seconden nodig om dat trage lijf in beweging te zetten![]()
Ach ja, voldoende snelheid voor de eredivisie
Oh no you didn't.......quote:Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef jpg97 het volgende:
Als ik ga relativeren dan vind ik het niet eens zo gek dat PSV geen kampioen ( of 2e ) wordt dit seizoen.
Een aantal nieuwe spelers, automatismen die er niet zijn en wel talent maar weinig ( internationale ) ervaring.
Ik wil het volgend jaar nog wel eens zien als de verdediging aangevuld wordt, en de spelers bij elkaar blijven met ervaring erbij ( van Bommel ).
Vergis je niet, volgend jaar wordt PSV met gemak kampioen.
Dat wordt Feyenoord al.quote:Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef jpg97 het volgende:
Als ik ga relativeren dan vind ik het niet eens zo gek dat PSV geen kampioen ( of 2e ) wordt dit seizoen.
Een aantal nieuwe spelers, automatismen die er niet zijn en wel talent maar weinig ( internationale ) ervaring.
Ik wil het volgend jaar nog wel eens zien als de verdediging aangevuld wordt, en de spelers bij elkaar blijven met ervaring erbij ( van Bommel ).
Er wordt geen enkele ploeg makkelijk kampioen daar zijn de verschillen te klein voorquote:Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef jpg97 het volgende:
Ah verdomme, nu hoef ik volgend seizoen niet meer te kijkenquote:Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef jpg97 het volgende:
Ja man, 20 punten voorsprong, nul nederlagen, 2 gelijke spellen!quote:Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef jpg97 het volgende:
Nog wel mooi net op tijd om de seizoenskaart op te zeggen!quote:Op maandag 23 april 2012 16:46 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ah verdomme, nu hoef ik volgend seizoen niet meer te kijken
Dat talent komt er dan maar heel erg weinig uit. Je kunt van spelers die van een middenmotor/subtopper vandaan komen niet verwachten dat ze meedraaien in een top ploeg inderdaad maar het is nog maar te betwisten of ze door kunnen groeien of nu al aan hun plafond zitten. Zelf denk ik dat Marcel Brands zich er behoorlijk op heeft verkeken. Strootman heeft nog wel potentie vind ik. Mertens en Wijnaldum moet je niet heel veel meer van verwachten dan wat ze nu laten zien.quote:Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef jpg97 het volgende:
wat zetten we erop? kratje bier?quote:
En even later:twitter:thijsslegers twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:49:44categorie 'moet niet gekker worden': net advocaat van #Labyad gesproken. man weigert te bevestigen of ontkennen dat ie voor Labyad werkt reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:53:50Vorige tweet was geen grap. Affaire #Labyad gaat een krankzinnige soap worden reageer retweet
quote:Op maandag 23 april 2012 19:50 schreef Sj0rSz het volgende:
The Labyad-story continues:En even later:twitter:thijsslegers twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:49:44categorie 'moet niet gekker worden': net advocaat van #Labyad gesproken. man weigert te bevestigen of ontkennen dat ie voor Labyad werkt reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:53:50Vorige tweet was geen grap. Affaire #Labyad gaat een krankzinnige soap worden reageer retweet
Ik ontken dat ik deze tweets gelezen heb. Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 23 april 2012 19:50 schreef Sj0rSz het volgende:
The Labyad-story continues:En even later:twitter:thijsslegers twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:49:44categorie 'moet niet gekker worden': net advocaat van #Labyad gesproken. man weigert te bevestigen of ontkennen dat ie voor Labyad werkt reageer retweet
Mertens en Wijnaldum zijn allebei spelers die nog een staop kunnen maken, mits de ploeg gaat draaien en ze een beetje sturing mee krijgen in het veld.quote:Op maandag 23 april 2012 19:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat talent komt er dan maar heel erg weinig uit. Je kunt van spelers die van een middenmotor/subtopper vandaan komen niet verwachten dat ze meedraaien in een top ploeg inderdaad maar het is nog maar te betwisten of ze door kunnen groeien of nu al aan hun plafond zitten. Zelf denk ik dat Marcel Brands zich er behoorlijk op heeft verkeken. Strootman heeft nog wel potentie vind ik. Mertens en Wijnaldum moet je niet heel veel meer van verwachten dan wat ze nu laten zien.
En met Mark v Bommel moet je je niet zomaar rijk rekenen, hij gaat het verschil echt niet maken.
Een weddenschap aan proberen te gaan met geestelijk minder bedeelden. Schaam je, echt waar.quote:
Ik zou er niks op durven zetten. Volgende week verwacht ik een nederlaag en dan moet ik het tegen ADO en uit tegen Excelsior ook nog maar eens zien.quote:
Tja, die man wil gewoon niks zeggen over de zaak. Gelijk heeft ie.quote:Op maandag 23 april 2012 19:50 schreef Sj0rSz het volgende:
Daar hebben de beste last vanquote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wel een hoop open deuren die je intrapt, he?
Ik had er hier nog een paar nodig!quote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wel een hoop open deuren die je intrapt, he?
Ze hebben het licht gezien in Eindhoven....quote:PSV is ondanks de recente contractverlenging van vaste rechtsback Stanislav Manolev, nog altijd op zoek naar een nieuwe rechtsback. Het is algemeen bekend in Eindhoven dat Manolev mag vertrekken. De club van Philip Cocu is momenteel geïnteresseerd in Santiago Arias Naranjo van Sporting Clube de Portugal.
Door de slepende affaire rond Zakaria Labyad wil PSV graag een deal maken met Sporting Clube de Portugal. Arias staat echter nog wel tot medio 2016 onder contract in Portugal, terwijl Labyad komende zomer transfervrij Eindhoven kan verlaten.
Arias stond vorig seizoen ook al in de belangstelling van PSV maar koos toen voor een avontuur in Lissabon. De 20-jarige Colombiaan komt echter nauwelijks voor in de plannen van de trainer. Hij speelde maar zes competitiewedstrijden en wist geen enkele keer doel te treffen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
Anders gaat het niet goedkomen jongens!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zeker champions league halen volgend jaar want anders moeten jullie de lucht in het stadion verkopen ofzo!
Vind je jezelf nu ook niet het toonbeeld van een zielige spammer?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Inb4: 'nee we hebben geen cl begroot we moeten alleen wat snijden als we het niet halen'
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:38 schreef tja77 het volgende:
He babipangang boer.
Als er 1 ploeg actief aan het kopen is op dit moment, is het de ploeg die pretendeert eigen jeugd voorrang te geven. Ajax.
Daarom kopen ze ook iemand als Schone, hebben ze hun ook laten vallen op Narsingh, Nuytinck, Moisander. Ajax koopt bij de directe concurent, en PSV probeert er een deal uit te slepen dmv Labyrat.
En nu weer terug naar de keuken.
Gekocht of niet gekocht, hij wordt aangetrokken en kost gewoon salaris.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:44 schreef Chase_Utley het volgende:
Ajax heeft Schone niet gekocht, want transfervrij.
En Ajax geeft eigen jeugd nog steeds voorrang, maar als er op dit moment niemand van niveau er gelijk is dan kijkt men elders.
gekocht of niet gekocht, lukoki kost gewoon salarisquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gekocht of niet gekocht, hij wordt aangetrokken en kost gewoon salaris.
Mertens, Strootman, Matavz, Wijnaldum, Tyton en Derijck kosten ook geld hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
joh, maar jij gaf dus gewoon een onjuist feitje. En omdat we volgend jaar weer spelen is zo'n speler fijn om achter de hand te hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zit hier gewoon te trollen, Ajax staat er zo langzamerhand ook om bekend om bepalende spelers bij concurenten weg te kapen. De zeeuw, Janssen, Schone, Moisander. Maar als PSV zoiets doet, krijgt het meteen de stempel koopploeg opgedrukt. PSV is misschien ook meer een koopploeg dan Ajax. Maar als Ajax zeer actief is op de spelersmarkt, door tijdens het seizoen al spelers proberen los te weken, of hier en daar een jeugdspeler weg te kapen. En PSV probeert een deal te sluiten door de truc die Labyrat heeft geflikt, dan is het meteen weer een koopploeg. Ga een eind fietsen pubertjequote:Op dinsdag 24 april 2012 09:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Wij hadden tegen jullie 10 basisspelers die (een deel van) de Ajax jeugd hadden doorlopen. En jullie? Volgens mij 1
Dan noem je Ajax maar een koopploeg omdat ze schone voor de breedte contracteren (TRANSFERVRIJ), intresse hebben in Narsingh (die ook uit onze jeugd komt), Moisander (om het Vertrek op te vangen van Vertonghen, nadat er in de jeugd geen opties waren) en Nuytinck als 2e keus na Moisander.
Nee klopt dan kopen we inderdaad de concurrenten leeg en net als psv proberen we tenminste niet van Rhijn, Lukoki en nog een jeugdspeler te contracteren
Wie begon er met onjuiste feitjes? Volgens mij zei afhaalchinees een keer of 100 kopen, terwijl er met geen woord gerept wordt over kopen in dat artikel dat ik geplaatst heb. Er wordt gesproken over een deal. Misschien wordt er geruild, zodat er geen gerechterlijke stappen worden ondernomen tegen de actie van labyrat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
joh, maar jij gaf dus gewoon een onjuist feitje. En omdat we volgend jaar weer spelen is zo'n speler fijn om achter de hand te hebben.
Ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:58 schreef Chase_Utley het volgende:
Dus omdat afhaalchinees met onjuistheden komt doe jij dat ook? Hmmm oké.
De zeeuw was op dat moment de beste zo niet 1 van de beste van AZquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:56 schreef Chase_Utley het volgende:
Alsof NEC een concurrent is.
En nu noem je voor de rest 3 spelers over drie seizoenen. PSV overtrof dat al binnen een seizoen.
Kopen is toch een onwaarheid?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Volgens mij heb ik alleen een aantal keer kopen gezegd en nergens onjuistheden geplaatst.
Dat jij met onjuiste feiten komt is niet mijn schuld.
Volgende onwaarheidquote:Zeker champions league halen volgend jaar want anders moeten jullie de lucht in het stadion verkopen ofzo!
En weer 1quote:Inb4: 'nee we hebben geen cl begroot we moeten alleen wat snijden als we het niet halen'
Nietus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die 3e is een citaat. Ooit heeft brands dat gezegd. De 2e plaats is begroot.
Die spelers zagen en zien blijkbaar nog steeds dat Ajax ren stap hoger is dan Twente en AZ.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
De zeeuw was op dat moment de beste zo niet 1 van de beste van AZ
Janssen was op dat moment de beste zo niet 1 van de beste van FC Twente,
Dat waren ploegen die meededen om de titel (en ook wonnen), en Ajax verrijkte zich met die spelers, want een behoorlijke wissel trok op die ploegen.
Je kletst uit je nek, er is begroot op EL elk jaar, en eens per 3 jaar CL.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
gast, die middelste is een suggestie.
Die 3e is een citaat. Ooit heeft brands dat gezegd. De 2e plaats is begroot.
Het is geen ramp als jullie het niet halen, maar er zal WEER gesneden moeten worden.
Er is te weinig aan de hand bij ons. Er is niks meer om over te discusseren omdat het anders zo saai is. Daarom komen we hier, omdat hier wellicht wat te beleven is. Sensatiezoekersquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:20 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Shit... wat is mis met jullie? Is het Ajax/Feyenoord topic zo saai?
Kijk.. bijvoorbeeld een Chase_Utley reageert nog normaal.. maar dan komt ''Afhaalmongooltje'' die weer aandacht nodig heeft hoor. Heeft je moeder gefaald ofzo? Waarom moet je perse aandacht?
Sukkeltje..
kom maar met een bron ouwe snijboonquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kletst uit je nek, er is begroot op EL elk jaar, en eens per 3 jaar CL.
Gek dat alle Ajacieden zo goed schijnen te weten hoe de financien bij PSV ervoor staan. Jammer dat ze er elke keer langs zitten, misschien toch maar bij hun eigen draadje blijven misschien?
Daarom vertrok de zeeuw ook naar Rusland natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die spelers zagen en zien blijkbaar nog steeds dat Ajax ren stap hoger is dan Twente en AZ.
Jij komt met beweringen die je niet kunt hard maken. Jij schijnt iets gehoord te hebben. Kom met feiten, en anders flikker je maar op.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
kom maar met een bron ouwe snijboon
Nee, die spelers zagen in dat ze bij Ajax meer konden verdienen en dat Ajax in Europa een grotere naam is vanuit het verleden en er meer scouts op de tribune zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die spelers zagen en zien blijkbaar nog steeds dat Ajax ren stap hoger is dan Twente en AZ.
Omdat De Zeeuw had gehoord niet meer in de plannen voor te komen van De Boer voor het aankomende seizoen. Verder heeft Ajax nog steeds meer aanzien dan Twente en AZ ondanks de droogte. PSV heeft toch ook nog steeds meer aanzien dan AZ ondanks dat jullie ook al jaren droog staan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daarom vertrok de zeeuw ook naar Rusland natuurlijk.
ten tijde van de overstap werden de ploegen waarvoor ze eerst speelden (Az en Twente) landskampioen, Ajax stond op dat moment al een paar jaartjes droog. Stapje omhoog? Stapje terug was het op dat moment.
feit: psv heeft dit seizoen het meest gekochtquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij komt met beweringen die je niet kunt hard maken. Jij schijnt iets gehoord te hebben. Kom met feiten, en anders flikker je maar op.
Nou nou, dat is toch geen fatsoenlijk gedrag voor een dame.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:20 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Shit... wat is mis met jullie? Is het Ajax/Feyenoord topic zo saai?
Kijk.. bijvoorbeeld een Chase_Utley reageert nog normaal.. maar dan komt ''Afhaalmongooltje'' die weer aandacht nodig heeft hoor. Heeft je moeder gefaald ofzo? Waarom moet je perse aandacht?
Sukkeltje..
Je lult eromheen. Kom met feiten dat PSV CL moet halen volgend jaar. daar begon de discussie mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
feit: psv heeft dit seizoen het meest gekocht
Feit: Ajax had de laatste wedstrijden 10 jeugdspelers in de basis.
En jij noemt Ajax een koopclub omdat ze schone transfervrij halen
Dat jij dat niet na het seizoen 2008-2009 hebt gedaan dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:31 schreef Scorpie het volgende:
35 miljoen aan spelers kopen en alleen een kut denneappel, niet eens CL inkomsten volgend jaar. Ik zou van een brug springen als ik PSV-supporter was. Zwaar frustrerend lijkt me dit.
35??quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:31 schreef Scorpie het volgende:
35 miljoen aan spelers kopen en alleen een kut denneappel, niet eens CL inkomsten volgend jaar. Ik zou van een brug springen als ik PSV-supporter was. Zwaar frustrerend lijkt me dit.
Dat is exact het bedrag wat Ajax in 2008 uitgaf. Toen haalde Ajax vervolgens ook geen CL. Sterker nog, toen wonnen ze nog niet eens de KNVB-beker....quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Okéeee.... 28. Haast geen verschil
ach, dat is bij iedere club zo. Depay, Ritzmaier en Zoet zou je dan ook niet als PSV jeugdspeler kunnen beschouwen. Beetje flauw dit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je lult eromheen. Kom met feiten dat PSV CL moet halen volgend jaar. daar begon de discussie mee.
10 jeugdspelers in de basis? Een Ajacied krijgt al snel de stempel Ajax jeugd opgedrukt. Ik weet zeker dat een hoop van die spelers een groto deel van hun jeugdopleiding elders genoten hebben. jullie noemen iemand als Boerrigter ook Ajax jeugd, Eriksen idem dito. maar die speelde al in het nationaal jeugdelftal VOOR hij naar Ajax kwam.
Je zou toch denken dat één club zo'n fout maakt en dat dan de andere clubs dat zien, en daar van leren? Nee dus. PSV doet precies hetzelfde, dat is nog veel dommer imo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is exact het bedrag wat Ajax in 2008 uitgaf. Toen haalde Ajax vervolgens ook geen CL. Sterker nog, toen wonnen ze nog niet eens de KNVB-beker....
quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je lult eromheen. Kom met feiten dat PSV CL moet halen volgend jaar. daar begon de discussie mee.
10 jeugdspelers in de basis? Een Ajacied krijgt al snel de stempel Ajax jeugd opgedrukt. Ik weet zeker dat een hoop van die spelers een groto deel van hun jeugdopleiding elders genoten hebben. jullie noemen iemand als Boerrigter ook Ajax jeugd, Eriksen idem dito. maar die speelde al in het nationaal jeugdelftal VOOR hij naar Ajax kwam.
Het verschil is dat PSV bepalende spelers kwijtraakte vorig jaar en die vervangen heeft, redelijk kostenneutraal ook nog. Ajax kocht ze er in 2008 gewoon bij.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat één club zo'n fout maakt en dat dan de andere clubs dat zien, en daar van leren? Nee dus. PSV doet precies hetzelfde, dat is nog veel dommer imo.
Daarnaast is Ajax intussen veel verstandiger geworden qua aankopen en PSV blijkbaar nog niet.
Waarop dus ook blijkt dat al die aankopen doen dus helemaal geen zin heeft.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is exact het bedrag wat Ajax in 2008 uitgaf. Toen haalde Ajax vervolgens ook geen CL. Sterker nog, toen wonnen ze nog niet eens de KNVB-beker....
Het verschil is vooral dat Ajax in 2008 een gezonde club was, ook na die aankopen, terwijl PSV heeft moeten bedelen bij de gemeente.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het verschil is dat PSV bepalende spelers kwijtraakte vorig jaar en die vervangen heeft, redelijk kostenneutraal ook nog. Ajax kocht ze er in 2008 gewoon bij.
Wie zijn er dan weggegaan op de plaatsen van Tyton, Derijck, Wijnaldum, Strootman, Mertens en Matavz?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het verschil is dat PSV bepalende spelers kwijtraakte vorig jaar en die vervangen heeft, redelijk kostenneutraal ook nog. Ajax kocht ze er in 2008 gewoon bij.
Niks bedelen. Gewoon een zakelijke deal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het verschil is vooral dat Ajax in 2008 een gezonde club was, ook na die aankopen, terwijl PSV heeft moeten bedelen bij de gemeente.
ook dit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het verschil is vooral dat Ajax in 2008 een gezonde club was, ook na die aankopen, terwijl PSV heeft moeten bedelen bij de gemeente.
Een zakelijke deal die voor elk weldenkend bedrijf niet verantwoord was dus is PSV maar naar de gemeente gegaan, omdat die wel gek genoeg waren. Een onafhankelijk bedrijf zou nooit zo'n deal hebben gemaakt. Geheel zakelijk ishet dus niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Niks bedelen. Gewoon een zakelijke deal.
Als het echt een zakelijke deal was had een bank je dat geld ook wel gegeven. Bedelen dus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Niks bedelen. Gewoon een zakelijke deal.
http://www.worldfootball.net/teams/psv-eindhoven/2012/6/quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wie zijn er dan weggegaan op de plaatsen van Tyton, Derijck, Wijnaldum, Strootman, Mertens en Matavz?
Gelukkig hoeft Feyenoord niet te bedelen hij hun holmaten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het echt een zakelijke deal was had een bank je dat geld ook wel gegeven. Bedelen dus.
Daarom vermijd ik dit topic ook de laatste tijd. Steeds maar dat zuigen, happen en wéér dezelfde discussies.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:44 schreef Buitendam het volgende:
Het is echt te triest voor woorden waar de discussies over gaan
Niks over de aankomende wedstrijden, verdediging, volgend seizoen... Alleen maar users van andere clubs die hier proberen te kutten. Zonde, man.
Die krijgen dat geld inderdaad vanuit hun eigen achterban, vermogende supporters. Zit geen cent aan bedelen bij de gemeente bij.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft Feyenoord niet te bedelen hij hun holmaten.
Zoet, Ramos, Afellay, Dsudzak, Rodriquez, Zeefuik, Berg, Bakkalquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wie zijn er dan weggegaan op de plaatsen van Tyton, Derijck, Wijnaldum, Strootman, Mertens en Matavz?
Dank voor dit antwoord.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zoet, Ramos, Afellay, Dsudzak, Rodriquez, Zeefuik, Berg
Ik hoor van Hanegem afgelopen maandag bij VI zeggen dat Pieters een heel goeie centrale was bij Utrecht. Dat lijkt me wel discussie-waardig in dit topic. Manolev, Hutchinson, Pieters, Marcelo, Derijck, Bouma.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Daarom vermijd ik dit topic ook de laatste tijd. Steeds maar dat zuigen, happen en wéér dezelfde discussies.
Jammer.
Suarez misschienquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wij hebben sigthorsson gekocht als vervanger van castillion
Wel apart beleid, spelers verhuren en er vervolgens andere spelers voor terugkopen voor veel geld.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zoet, Ramos, Afellay, Dsudzak, Rodriquez, Zeefuik, Berg, Bakkal
Lijkt me Ajax-topic materiaal, deze post.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wij hebben sigthorsson gekocht als vervanger van castillion
Dat is het hele seizoen al. Als je dit topic uit september vorig jaar erbij pakt zie je exact hetzelfde soort discussies, alleen zijn de namen iets verandert en is Rutten weg. Wat flarden blijheid tussen zwembaden vol azijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:44 schreef Buitendam het volgende:
Het is echt te triest voor woorden waar de discussies over gaan
Niks over de aankomende wedstrijden, verdediging, volgend seizoen... Alleen maar users van andere clubs die hier proberen te kutten. Zonde, man.
Bizar, man.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:51 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Dat is het hele seizoen al. Als je dit topic uit september vorig jaar erbij pakt zie je exact hetzelfde soort discussies, alleen zijn de namen iets verandert en is Rutten weg.
een weerlegging op de opmerking dat matavz is gekocht als vervanger van zeefuikquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lijkt me Ajax-topic materiaal, deze post.
Want? Een talent dat net niet goed genoeg is voor de basis elf laten wegkwijnen op de bank? Of ervaring op laten doen in het betaalde voetbal. Het blijft nou eenmaal zo, dat er op die positie iemand hoort te staan die het niveau NU al aankan. Die koop je dan, en als het talent volgroeid is, kan de aangekochte speler weer verkocht worden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel apart beleid, spelers verhuren en er vervolgens andere spelers voor terugkopen voor veel geld.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
een weerlegging op de opmerking dat matavz is gekocht als vervanger van zeefuik
Ik vraag me af of een Zoet nou echt zo enorm veel slechter is op dit moment dan een Tyton.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want? Een talent dat net niet goed genoeg is voor de basis elf laten wegkwijnen op de bank? Of ervaring op laten doen in het betaalde voetbal. Het blijft nou eenmaal zo, dat er op die positie iemand hoort te staan die het niveau NU al aankan. Die koop je dan, en als het talent volgroeid is, kan de aangekochte speler weer verkocht worden.
Nu??? En aan het begin van het seizoen? Zou jij het aandurven om hem te laten starten. Dikke kans dat hij faalt en op zijn plaat gaat, met alle nadelige gevolgen van dien. Je kunt een speler/keeper ook te vroeg brengen he...quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een Zoet nou echt zo enorm veel slechter is op dit moment dan een Tyton.
Zoiets zal het wel zijn. Bedroevend, toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jarenlange opgekropte frustratie die eíndelijk eruit mag?
Wat zegt ervaring, ik zie Tyton ook op regelmatige basis beginnersfouten maken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:57 schreef jpg97 het volgende:
slechter niet, minder ervaren zou ik eerder zeggen maar Zoet heeft zeker veel potentie.
Willems is nog niet helemaal rijp genoeg, denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:57 schreef Bonkers. het volgende:
Moet Pieters volgend seizoen nou centraal of niet?
Ik vind Willems wel een groter potentieel hebben op de linkerflank dan Pieters.
WIllems wordt echt heel goed. Pieters speelt volgend seizoen niet meer bij PSV.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:57 schreef Bonkers. het volgende:
Moet Pieters volgend seizoen nou centraal of niet?
Ik vind Willems wel een groter potentieel hebben op de linkerflank dan Pieters.
Tja, het zijn natuurlijk niet allemaal Gomessen.. en Waterreus en Van Breukelen en zelfs Gomes maakten wel eens foutjes... om maar te zwijgen over Isaksson.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zegt ervaring, ik zie Tyton ook op regelmatige basis beginnersfouten maken.
Kan nooit dramatischer zijn dan Derijck en/of Bouma...quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Willems is nog niet helemaal rijp genoeg, denk ik.
Ik weet ook niet hoe goed Pieters centraal is, maar het lijkt me wel heel wenselijk om even te polsen voor er wordt gekocht.
Waterreus was ook gewoon een prutser. Bij gebrek aan beter en slecht scoutingsbeleid pakte hij steeds weer de eerste plek terug, maar hij was echt niet goed genoeg voor de Nederlandse top.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Tja, het zijn natuurlijk niet allemaal Gomessen.. en Waterreus en Van Breukelen en zelfs Gomes maakten wel eens foutjes... om maar te zwijgen over Isaksson.
Willems kan wel uitgroeien tot een topper, iets wat Pieters nog niet heeft laten zien. Ik vind Pieters verdedigend eigenlijk ook best wel zwak, maar niemand weet inderdaad hoe die centraal is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Willems is nog niet helemaal rijp genoeg, denk ik.
Ik weet ook niet hoe goed Pieters centraal is, maar het lijkt me wel heel wenselijk om even te polsen voor er wordt gekocht.
Wel erg dat Marcelo nu de beste centrale verdediger is. Doet het eigenlijk behoorlijk de laatste weken, gelet op het grote aantal prutsers om hem heen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:00 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Kan nooit dramatischer zijn dan Derijck en/of Bouma...
In dat geval moet er wel gekocht worden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Pieters heeft zijn laatste wedstrijd voor PSV al gespeeld
Jij trekt het weer naar het overdrevene. Je had toch ook prima Isaksson kunnen laten staan en daarachter Zoet rustig kunnen brengen in bijvoorbeeld bekerwedstrijden. Ik denk dat Tyton, Isaksson, Zoet allemaal redelijk gelijkwaardige keepers zijn met allemaal hun fouten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Tja, het zijn natuurlijk niet allemaal Gomessen.. en Waterreus en Van Breukelen en zelfs Gomes maakten wel eens foutjes... om maar te zwijgen over Isaksson.
Opbouwend vind ik hem dan wel weer veel sterker dan de andere 2 centrale verdedigers. Hij is opbouwend beter dan Derijck en da's de beste centrale opbouwer die we hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:01 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Willems kan wel uitgroeien tot een topper, iets wat Pieters nog niet heeft laten zien. Ik vind Pieters verdedigend eigenlijk ook best wel zwak, maar niemand weet inderdaad hoe die centraal is.
Wat een onzin. Sowieso, al dat gelul van een Feyenoordsupporter. De enige reden waarom er zoveel jeugd bij jullie speelt is het gebrek aan geld om iets te kopen. Pure armoede, maar het toont wel dat jeugdspelers op kunnen staan als je ze de kans geeft. Iets wat we bij PSV bijvoorbeeld bij Willems hebben gezien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:02 schreef Caland het volgende:
Het is toch weer puur PSV beleid om jeugdtalent als Zoet ergens op de derde plaats te zetten achter aankopen.
De reden is vooral dat er zo'n 5-6 jaar geleden enorm is geïnvesteerd in de jeugdopleiding en men een andere weg is ingeslagen. Dat betaalt zich nu uit. Op een gunstig moment ook nog eens, ja. Weinig gelul aan hoor. Je hebt dan altijd iets om op terug te vallen als het financieel minder gaat. Iets wat in Eindhoven ontbreekt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat een onzin. Sowieso, al dat gelul van een Feyenoordsupporter. De enige reden waarom er zoveel jeugd bij jullie speelt is het gebrek aan geld om iets te kopen. Pure armoede, maar het toont wel dat jeugdspelers op kunnen staan als je ze de kans geeft. Iets wat we bij PSV bijvoorbeeld bij Willems hebben gezien.
Daarom had je Tyton helemaal niet hoeven halen. Zoet kan toch prima volgend seizoen in de basis? Tyton of Isaksson, ze maken allebei enorme blunders.quote:Daarbij Zoet kiest er zelf voor om komend jaar de strijd niet aan te gaan. Bovendien moet een jeugdkeeper niet op de bank zitten achter Issakson of Tyton, maar minuten maken.
Als die onzin geloven jouw clubliefde in stand houdt, dan gun ik je dat. Hebben ze goed gezien hoor, bij Feyenoord...quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
De reden is vooral dat er zo'n 5-6 jaar geleden enorm is geïnvesteerd in de jeugdopleiding en men een andere weg is ingeslagen. Dat betaalt zich nu uit. Op een gunstig moment ook nog eens, ja. Weinig gelul aan hoor. Je hebt dan altijd iets om op terug te vallen als het financieel minder gaat. Iets wat in Eindhoven ontbreekt.
Kennelijk vind jij Zoet genoeg voor de basis van PSV. Ik vind dat niet, dus vind ik de oplossing goed. Zoet maakt nog te veel beginnersfouten en compenseert dat niet met de geweldige reflexen die Tyton wel heeft. Tyton ligt in alles 1 a 2 jaar voor op Zoet.quote:Daarom had je Tyton helemaal niet hoeven halen. Zoet kan toch prima volgend seizoen in de basis?
no shit, en ik maar denken dat daar geen verschil in zit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:11 schreef PKRChamp het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, die Pieters lijkt mij centraal ook beter dan linksback. Pieters is groot en fysiek sterk en je moet niet vergeten dat verdedigen op de back anders is dan in het centrum.
Veel mensen denken dat iemand die centraal is ook uitstekend op de back positie uit de voeten kan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
no shit, en ik maar denken dat daar geen verschil in zit.
Het is meer dat als je er centraal geen flikker van kan je maar naar de backpositie gaatquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:20 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat iemand die centraal is ook uitstekend op de back positie uit de voeten kan.
Rutten zou toch een jaar sabbatical houden?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hopelijk gaat Rutten naar Qatar.. Zie het dan nog wel gebeuren dat hij dan zijn dure vriendje Engelaar meeneemt
Ben het vaak met je eens, maar nu even niet. Isaksson kost 2M per jaar aan salaris en dat is teveel voor een hele middelmatige ballenpakker. Zoet had zich nog niet bewezen op niveau en Roda zat verlegen om geld waardoor je Tyton goedkoop kon halen. Tyton kan gewoon uitgroeien tot een hele goede keeper. Zoet kan dat absoluut ook, maar niemand had de ontwikkeling die hij nu bij RKC doormaakt kunnen voorspellen. Het talent was er wel, maar dat moet er wel uitkomen. Ik denk dat Zoet volgend jaar verhuurd wordt aan Roda en dat hij dat seizoen erna bij PSV onder de lat komt. Ik vind dat een heel goede zaak. Een speler verhuren om hem te testen op niveau. Dat is wat Feyenoord al jaren doet en dat werpt zijn vruchten af.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij trekt het weer naar het overdrevene. Je had toch ook prima Isaksson kunnen laten staan en daarachter Zoet rustig kunnen brengen in bijvoorbeeld bekerwedstrijden. Ik denk dat Tyton, Isaksson, Zoet allemaal redelijk gelijkwaardige keepers zijn met allemaal hun fouten.
Het is toch weer puur PSV beleid om jeugdtalent als Zoet ergens op de derde plaats te zetten achter aankopen.
Dat kan best in Quatar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Rutten zou toch een jaar sabbatical houden?
Engelaar gewoon transfervrij laten vertrekkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hopelijk gaat Rutten naar Qatar.. Zie het dan nog wel gebeuren dat hij dan zijn dure vriendje Engelaar meeneemt
Zelfde voor isaksson, als je dan nog Pieters en Toivonen voor een mooi bedrag kan slijten, kan er met dat geld wat fatsoenlijke backs gekocht worden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Engelaar gewoon transfervrij laten vertrekken
Loop je wel wat verlies, maar ben je wel 2M minder kwijt aan salariskosten.
Je moet je afvragen of a) Tyton echt zoveel punten meer heeft gepakt dit seizoen dan Isaksson had gedaan en b) of Zoet voor volgend seizoen een basisplaats bij PSV had kunnen afdwingen. Ik denk nee en ja. Over dat laatste kan je twijfelen inderdaad. En jullie zullen Zoet vast beter kunnen beoordelen dan dat ik dat kan. Ik hou het erbij dat het geld voor Tyton over de balk is gesmeten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben het vaak met je eens, maar nu even niet. Isaksson kost 2M per jaar aan salaris en dat is teveel voor een hele middelmatige ballenpakker. Zoet had zich nog niet bewezen op niveau en Roda zat verlegen om geld waardoor je Tyton goedkoop kon halen. Tyton kan gewoon uitgroeien tot een hele goede keeper. Zoet kan dat absoluut ook, maar niemand had de ontwikkeling die hij nu bij RKC doormaakt kunnen voorspellen. Het talent was er wel, maar dat moet er wel uitkomen. Ik denk dat Zoet volgend jaar verhuurd wordt aan Roda en dat hij dat seizoen erna bij PSV onder de lat komt. Ik vind dat een heel goede zaak. Een speler verhuren om hem te testen op niveau. Dat is wat Feyenoord al jaren doet en dat werpt zijn vruchten af.
PSV gaat aankomend seizoen naast Tyton echt geen andere keeper meer aantrekken voor op de bank. Sinouh wordt gewoon 2e keeper en Bertrams wordt 3 keeper.
Je koop dan toch gewoon zijn contract af. Ergo: dat jaarsalaris zal je toch moeten meegeven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Engelaar gewoon transfervrij laten vertrekken
Loop je wel wat verlies, maar ben je wel 2M minder kwijt aan salariskosten.
Prima basis voor een inhoudelijke discussie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet je afvragen of a) Tyton echt zoveel punten meer heeft gepakt dit seizoen dan Isaksson had gedaan en b) of Zoet voor volgend seizoen een basisplaats bij PSV had kunnen afdwingen. Ik denk nee en ja. Over dat laatste kan je twijfelen inderdaad. En jullie zullen Zoet vast beter kunnen beoordelen dan dat ik dat kan. Ik hou het erbij dat het geld voor Tyton over de balk is gesmeten.
Tyton heeft het dus echt veel beter gedaan dan Isaksson? Ik zag Isaksson ook briljante wedstrijden afwisselen met grabbelwerk eerste klas. Eigenlijk is er dus vrij weinig veranderd met de keeperswissel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Prima basis voor een inhoudelijke discussie.
Briljante wedstrijden? 2x Utrecht uit, verder weet ik geen briljante wedstrijd van 'm?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Tyton heeft het dus echt veel beter gedaan dan Isaksson? Ik zag Isaksson ook briljante wedstrijden afwisselen met grabbelwerk eerste klas. Eigenlijk is er dus vrij weinig veranderd met de keeperswissel.
Wisselt goede reddingen af met koddige momenten dan. Zelfde verhaal eigenlijk. In recente wedstrijden tegen RKC, Ajax en nec heeft Tyton toch gewoon lopen blunderen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Briljante wedstrijden? 2x Utrecht uit, verder weet ik geen briljante wedstrijd van 'm?
Maar één op één ook fantastisch werk verricht. Ik vind het van deze typische voetbalopportunisme getuigen om die jongen nu al af te serveren. Eerste seizoen bij een topclub, dan bijna je halve hersenpan in 100.000 stukjes voelen splijten, en pas na een half seizoen kunnen terugkeren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wisselt goede reddingen af met koddige momenten dan. Zelfde verhaal eigenlijk. In recente wedstrijden tegen RKC, Ajax en nec heeft Tyton toch gewoon lopen blunderen?
Pardon??? Ajax en RKC lopen blunderen? Misschien houdbaar, maar blunders gaat me wel heel ver.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wisselt goede reddingen af met koddige momenten dan. Zelfde verhaal eigenlijk. In recente wedstrijden tegen RKC, Ajax en nec heeft Tyton toch gewoon lopen blunderen?
Ik zeg ook nergens dat het een slechte keeper is. Vraag me alleen af of je er echt zoveel op vooruit bent gegaan met hem.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar één op één ook fantastisch werk verricht. Ik vind het van deze typische voetbalopportunisme getuigen om die jongen nu al af te serveren. Eerste seizoen bij een topclub, dan bijna je halve hersenpan in 100.000 stukjes voelen splijten, en pas na een half seizoen kunnen terugkeren.
Als we hem nou eens een zomertje rust gunnen en dan ervan uitgaan dat we hem volgend seizoen volledig geacclimatiseerd een compleet seizoen zien keepen. Ik denk dat we dan wel kunnen concluderen of we wel of niet een Gomes deel 2-sticker op zijn dossier kunnen plakken.
Nuchtere beschouwing inderdaad. Tyton is één op één veel sterker dan Issakson, Tyton is bij hoge ballen voor de goal veel sterker dan Issakson. Op de lijn zijn ze allebei ongeveer even goed, al vind ik Tyton een betere reflex hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar één op één ook fantastisch werk verricht. Ik vind het van deze typische voetbalopportunisme getuigen om die jongen nu al af te serveren. Eerste seizoen bij een topclub, dan bijna je halve hersenpan in 100.000 stukjes voelen splijten, en pas na een half seizoen kunnen terugkeren.
Als we hem nou eens een zomertje rust gunnen en dan ervan uitgaan dat we hem volgend seizoen volledig geacclimatiseerd een compleet seizoen zien keepen. Ik denk dat we dan wel kunnen concluderen of we wel of niet een Gomes deel 2-sticker op zijn dossier kunnen plakken.
Bij die eerste of tweede goal van RKC kwam hij echt als een zak aardappelen van de grond af, volgens mij maakte hij die wedstrijd ook al vrij vroeg hands en had hij er toen met rood af moeten gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pardon??? Ajax en RKC lopen blunderen? Misschien houdbaar, maar blunders gaat me wel heel ver.
Kom ik weer terug op dat voetbalopportunisme; dit is zijn eerste seizoen, waarvan hij de helft met een half kapotte schedel thuis heeft gezeten. Geen hond die dat antwoord kan vinden. Volgend jaar rond deze tijd, als hij een compleet seizoen erop heeft zitten, dan kun je dat in mijn ogen pas beantwoorden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het een slechte keeper is. Vraag me alleen af of je er echt zoveel op vooruit bent gegaan met hem.
Is het niet juist opportunisme om een Tyton te halen wanneer je een talent als Zoet in je eigen gelederen hebt rondlopen onder het mom van 'Zoet is nog niet ervaren genoeg' Helemaal als je zo'n Tyton dan ook nog pupillenfoutjes ziet maken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kom ik weer terug op dat voetbalopportunisme; dit is zijn eerste seizoen, waarvan hij de helft met een half kapotte schedel thuis heeft gezeten. Geen hond die dat antwoord kan vinden. Volgend jaar rond deze tijd, als hij een compleet seizoen erop heeft zitten, dan kun je dat in mijn ogen pas beantwoorden.
Die van Aissatti kan er altijd ingaan, ik denk dat er weinig keepers zo'n bal uit zouden hebben gehouden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij die eerste of tweede goal van RKC kwam hij echt als een zak aardappelen van de grond af, volgens mij maakte hij die wedstrijd ook al vrij vroeg hands en had hij er toen met rood af moeten gaan.
Die bal van Aissatti mag er natuurlijk nooit in vanaf die kant.
Tyton deed het wedstrijd op wedstrijd uitstekend bij Roda en begon die club te ontgroeien. Dan had ik ook voor zekerheid gekozen. Die Tyton halen en Zoet stallen bij een kleinere club om zonder druk de wedstrijdjes tegen Ajax, Feyenoord, AZ, en Twente te laten spelen. Ervaring op laten doen, want van alle kanten het predicaat "toptalent" krijgen wil nog niet zeggen dat je in de Kuip, Arena en Grolsch Veste dat talent laat zien. Tyton was daar door Roda al wel bekend mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het niet juist opportunisme om een Tyton te halen wanneer je een talent als Zoet in je eigen gelederen hebt rondlopen onder het mom van 'Zoet is nog niet ervaren genoeg' Helemaal als je zo'n Tyton dan ook nog pupillenfoutjes ziet maken.
Niks concreets. Verwachtingen zijn er dat hij deze zomer vertrekt, want er was vorig jaar belangstelling van o.a Newcastle.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niks concreets. Verwachtingen zijn er dat hij deze zomer vertrekt, want er was vorig jaar belangstelling van o.a Newcastle.
Oh oke.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Veel zal van het EK afhangen denk ik, maar dat geldt niet alleen voor Pieters.
eens.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan allemaal 'een keer gebeuren' maar het is nu in een paar weken tijd een keer of 3 gebeurd dat je moet zeggen: "tja, keeper niet zonder blaam...". Het kan natuurlijk een unlucky streak zijn die elke speler kan overkomen maar overtuigen doet Tyton nog niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die van Aissatti kan er altijd ingaan, ik denk dat er weinig keepers zo'n bal uit zouden hebben gehouden.
Dat doelpunt tegen RKC, kun je over discuseren, maar blunderen gaat me gewoon te ver.
Pieters is een redelijke linksback, om zoiets zitten al veel clubs te springenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niks concreets. Verwachtingen zijn er dat hij deze zomer vertrekt, want er was vorig jaar belangstelling van o.a Newcastle.
Denk ook dat het met de moeizame start van het seizoen te maken heeft te maken. Werd in beginsel niet meteen opgesteld, en liep tegen Ajax die blessure op, waarvan het herstel langer duurde dan gedacht. Wacht nog maar een seizoen af, ik oordeel nog niet te snel. Isaksson daarentegen mag van mij vertrekken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het kan allemaal 'een keer gebeuren' maar het is nu in een paar weken tijd een keer of 3 gebeurd dat je moet zeggen: "tja, keeper niet zonder blaam...". Het kan natuurlijk een unlucky streak zijn die elke speler kan overkomen maar overtuigen doet Tyton nog niet.
Zou het ook niet te maken kunnen hebben met onze slappe verdediging ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het een slechte keeper is. Vraag me alleen af of je er echt zoveel op vooruit bent gegaan met hem.
Eerste seizoen, waarvan de helft afwezig door een moddervette blessure. Het had mij ernstig verbaasd als ie daarna meteen zou overtuigen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het kan allemaal 'een keer gebeuren' maar het is nu in een paar weken tijd een keer of 3 gebeurd dat je moet zeggen: "tja, keeper niet zonder blaam...". Het kan natuurlijk een unlucky streak zijn die elke speler kan overkomen maar overtuigen doet Tyton nog niet.
quote:'Advocaat geeft PSV binnen een week uitsluitsel'
24 april 2012 , met dank aan forumlid Goofke Telegraaf.nl
De Telegraaf meldt vandaag in haar ochtendeditie dat Dick Advocaat PSV heeft toegezegd binnen een week uitsluitsel te geven of hij ingaat op de aanbieding van PSV om de komende seizoenen hoofdcoach te worden bij PSV. Advocaat is de belangrijkste kandidaat van PSV om interim-coach Phillip Cocu op te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |