Er wordt geen enkele ploeg makkelijk kampioen daar zijn de verschillen te klein voorquote:Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef jpg97 het volgende:
Als ik ga relativeren dan vind ik het niet eens zo gek dat PSV geen kampioen ( of 2e ) wordt dit seizoen.
Een aantal nieuwe spelers, automatismen die er niet zijn en wel talent maar weinig ( internationale ) ervaring.
Ik wil het volgend jaar nog wel eens zien als de verdediging aangevuld wordt, en de spelers bij elkaar blijven met ervaring erbij ( van Bommel ).
Vergis je niet, volgend jaar wordt PSV met gemak kampioen.
Ah verdomme, nu hoef ik volgend seizoen niet meer te kijkenquote:Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef jpg97 het volgende:
Als ik ga relativeren dan vind ik het niet eens zo gek dat PSV geen kampioen ( of 2e ) wordt dit seizoen.
Een aantal nieuwe spelers, automatismen die er niet zijn en wel talent maar weinig ( internationale ) ervaring.
Ik wil het volgend jaar nog wel eens zien als de verdediging aangevuld wordt, en de spelers bij elkaar blijven met ervaring erbij ( van Bommel ).
Ja man, 20 punten voorsprong, nul nederlagen, 2 gelijke spellen!quote:Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef jpg97 het volgende:
Nog wel mooi net op tijd om de seizoenskaart op te zeggen!quote:Op maandag 23 april 2012 16:46 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ah verdomme, nu hoef ik volgend seizoen niet meer te kijken
Dat talent komt er dan maar heel erg weinig uit. Je kunt van spelers die van een middenmotor/subtopper vandaan komen niet verwachten dat ze meedraaien in een top ploeg inderdaad maar het is nog maar te betwisten of ze door kunnen groeien of nu al aan hun plafond zitten. Zelf denk ik dat Marcel Brands zich er behoorlijk op heeft verkeken. Strootman heeft nog wel potentie vind ik. Mertens en Wijnaldum moet je niet heel veel meer van verwachten dan wat ze nu laten zien.quote:Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef jpg97 het volgende:
wat zetten we erop? kratje bier?quote:
En even later:twitter:thijsslegers twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:49:44categorie 'moet niet gekker worden': net advocaat van #Labyad gesproken. man weigert te bevestigen of ontkennen dat ie voor Labyad werkt reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:53:50Vorige tweet was geen grap. Affaire #Labyad gaat een krankzinnige soap worden reageer retweet
quote:Op maandag 23 april 2012 19:50 schreef Sj0rSz het volgende:
The Labyad-story continues:En even later:twitter:thijsslegers twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:49:44categorie 'moet niet gekker worden': net advocaat van #Labyad gesproken. man weigert te bevestigen of ontkennen dat ie voor Labyad werkt reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:53:50Vorige tweet was geen grap. Affaire #Labyad gaat een krankzinnige soap worden reageer retweet
Ik ontken dat ik deze tweets gelezen heb. Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 23 april 2012 19:50 schreef Sj0rSz het volgende:
The Labyad-story continues:En even later:twitter:thijsslegers twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:49:44categorie 'moet niet gekker worden': net advocaat van #Labyad gesproken. man weigert te bevestigen of ontkennen dat ie voor Labyad werkt reageer retweet
Mertens en Wijnaldum zijn allebei spelers die nog een staop kunnen maken, mits de ploeg gaat draaien en ze een beetje sturing mee krijgen in het veld.quote:Op maandag 23 april 2012 19:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat talent komt er dan maar heel erg weinig uit. Je kunt van spelers die van een middenmotor/subtopper vandaan komen niet verwachten dat ze meedraaien in een top ploeg inderdaad maar het is nog maar te betwisten of ze door kunnen groeien of nu al aan hun plafond zitten. Zelf denk ik dat Marcel Brands zich er behoorlijk op heeft verkeken. Strootman heeft nog wel potentie vind ik. Mertens en Wijnaldum moet je niet heel veel meer van verwachten dan wat ze nu laten zien.
En met Mark v Bommel moet je je niet zomaar rijk rekenen, hij gaat het verschil echt niet maken.
Een weddenschap aan proberen te gaan met geestelijk minder bedeelden. Schaam je, echt waar.quote:
Ik zou er niks op durven zetten. Volgende week verwacht ik een nederlaag en dan moet ik het tegen ADO en uit tegen Excelsior ook nog maar eens zien.quote:
Tja, die man wil gewoon niks zeggen over de zaak. Gelijk heeft ie.quote:Op maandag 23 april 2012 19:50 schreef Sj0rSz het volgende:
Daar hebben de beste last vanquote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wel een hoop open deuren die je intrapt, he?
Ik had er hier nog een paar nodig!quote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wel een hoop open deuren die je intrapt, he?
Ze hebben het licht gezien in Eindhoven....quote:PSV is ondanks de recente contractverlenging van vaste rechtsback Stanislav Manolev, nog altijd op zoek naar een nieuwe rechtsback. Het is algemeen bekend in Eindhoven dat Manolev mag vertrekken. De club van Philip Cocu is momenteel geïnteresseerd in Santiago Arias Naranjo van Sporting Clube de Portugal.
Door de slepende affaire rond Zakaria Labyad wil PSV graag een deal maken met Sporting Clube de Portugal. Arias staat echter nog wel tot medio 2016 onder contract in Portugal, terwijl Labyad komende zomer transfervrij Eindhoven kan verlaten.
Arias stond vorig seizoen ook al in de belangstelling van PSV maar koos toen voor een avontuur in Lissabon. De 20-jarige Colombiaan komt echter nauwelijks voor in de plannen van de trainer. Hij speelde maar zes competitiewedstrijden en wist geen enkele keer doel te treffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |