Matavz kreeg vorig seizoen wat Dost dit seizoen krijgt en dat zijn voorzettenquote:Op maandag 23 april 2012 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat laat hij anders niet zien. Is sinds dat hij eerste keeper is constant negatief betrokken bij tegendoelpunten. Tegen NEC zag het er ook weer discutabel uit...
[..]
Dat heeft hij dan gemeen met Matavz, dat is ook niet zo'n beste spits.
dit dusquote:Op maandag 23 april 2012 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Matavz kreeg vorig seizoen wat Dost dit seizoen krijgt en dat zijn voorzetten
Dat deed Isakje ook, geweldige reddingen afwisselen met gegrabbel en misslaan. Ik zie Tyton het echt niet beter doen momenteel.quote:Op maandag 23 april 2012 12:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maakt ook geweldige reddingen. Af en toe nog wel een foutje idd, maar lang niet zo erg als Isaksson. Ik ben erg tevreden met Tyton.
Geef diezelfde voorzetten aan VoH en die maakt er echt niet minder dan Matavz...quote:Op maandag 23 april 2012 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Matavz kreeg vorig seizoen wat Dost dit seizoen krijgt en dat zijn voorzetten
En toch vind ik Matavz een betere voetballer.quote:Op maandag 23 april 2012 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef diezelfde voorzetten aan VoH en die maakt er echt niet minder dan Matavz...
Ik ook, zonder twijfelquote:Op maandag 23 april 2012 12:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
En toch vind ik Matavz een betere voetballer.
Ik heb VoH nooit een goede voetballer gevonden, maar wel een goede spits. (Zelfde als bijvoorbeeld Eijkelkamp)quote:Op maandag 23 april 2012 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef diezelfde voorzetten aan VoH en die maakt er echt niet minder dan Matavz...
want alleen joden vinden psv kut?quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 13:17 schreef wieisboos het volgende:
http://video.sport1.nl/main/clips/27422/van-bommel-verslikt-zich
haha van bommel
Die man moet gewoon stoppen na het EK, doormodderen in de eredivisie waarom?quote:Op maandag 23 april 2012 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeft ook echt 10 seconden nodig om dat trage lijf in beweging te zetten![]()
Ach ja, voldoende snelheid voor de eredivisie
Ze zullen elkaar niet veel ontlopen uiteindelijk. Op dit moment kan je imho beter met VoH spelen dan met Mattie echter.quote:Op maandag 23 april 2012 12:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
En toch vind ik Matavz een betere voetballer.
Ook in de eredivisie mag je niet verwachten dat je de van Bommel van jaren geleden te zien krijgt. Als er een goed blok achter hem staat dat het vermogen heeft fouten van het elftal te corrigeren (daar is de huidige verdediging dus pertinent niet toe in staat) dan kan het een hele waardevolle speler zijn. Als het echter zo blijft rammelen achterin als dit seizoen dan zal ook van Bommel compleet verzuipen verwacht ik. En met hem heel PSV.quote:Op maandag 23 april 2012 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeft ook echt 10 seconden nodig om dat trage lijf in beweging te zetten![]()
Ach ja, voldoende snelheid voor de eredivisie
Oh no you didn't.......quote:Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef jpg97 het volgende:
Als ik ga relativeren dan vind ik het niet eens zo gek dat PSV geen kampioen ( of 2e ) wordt dit seizoen.
Een aantal nieuwe spelers, automatismen die er niet zijn en wel talent maar weinig ( internationale ) ervaring.
Ik wil het volgend jaar nog wel eens zien als de verdediging aangevuld wordt, en de spelers bij elkaar blijven met ervaring erbij ( van Bommel ).
Vergis je niet, volgend jaar wordt PSV met gemak kampioen.
Dat wordt Feyenoord al.quote:Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef jpg97 het volgende:
Als ik ga relativeren dan vind ik het niet eens zo gek dat PSV geen kampioen ( of 2e ) wordt dit seizoen.
Een aantal nieuwe spelers, automatismen die er niet zijn en wel talent maar weinig ( internationale ) ervaring.
Ik wil het volgend jaar nog wel eens zien als de verdediging aangevuld wordt, en de spelers bij elkaar blijven met ervaring erbij ( van Bommel ).
Vergis je niet, volgend jaar wordt PSV met gemak kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |