En hoe was dat voor 2005? Toen had je pakweg 3 teams die streden om de landstitel: PSV, Ajax en Feijenoord, en zo was dat ALTIJD. Je werd (en wordt) dus liever winnaar van de WB dan landskampioen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een polletje? Nee, dat schept helderheid.
Cijfers?
Wereldbeker is 1 wedstrijd tegen een tegenstander van ongeveer dezelfde sterkte. Het gebeurt zelden dat de zuid amerikaanse tegenstander STUKKEN beter is. Je wilt niet weten hoe vaak de wereldbeker is beslist op een penaltyreeks.
Landskampioenschap is een reeks wedstrijden, waarbij je in veel gevallen meer dan 2 kanshebbers hebt. Een wedstrijd of 5 terug waren hoeveel teams nog in de race om de titel?
En qua financien? Nog een jaar CL of de wereldbeker winnen? Want het draait allemaal om de pegels. Nog een jaar tegen de beste ploegen van Europa aan mogen treden, of die wereldbeker?quote:Op maandag 23 april 2012 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En hoe was dat voor 2005? Toen had je pakweg 3 teams die streden om de landstitel: PSV, Ajax en Feijenoord, en zo was dat ALTIJD. Je werd (en wordt) dus liever winnaar van de WB dan landskampioen.
Waarom kan ik niet blanco stemmen, wat ben jij voor dictator?quote:Op maandag 23 april 2012 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
Wat win je liever: CL + Wereldbeker of CL + Landskampioen 1 jaar later Graag allemaal even stemmen
WTF? waar slaat dit nou weer op? waarom moet je dat onder die poll zetten???quote:Je mag er vanuit gaan dat je - als je het jaar erna GEEN landskampioen wordt - alsnog WEL de vCL ticket pakt trouwens
Wat ben jij een huillie, mij ook nog beschuldigen van valsspelen bij je zielige poll. Zak er lekker in mietje.quote:Op maandag 23 april 2012 11:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
WTF? waar slaat dit nou weer op? waarom moet je dat onder die poll zetten???
het gaat er mij om dat als je landskampioen wordt, je nogmaals aantreedt in de CL. en dat is voor een ploeg lucratiever dan de wereldbeker denk ik zo.
Dat gaat te ver. Je kunt hem geen mietje noemen. Dat is een aanname.quote:Op maandag 23 april 2012 11:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat ben jij een huillie, mij ook nog beschuldigen van valsspelen bij je zielige poll. Zak er lekker in mietje.
Noem je jezelf nou een huillie?quote:Op maandag 23 april 2012 11:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat ben jij een huillie, mij ook nog beschuldigen van valsspelen bij je zielige poll. Zak er lekker in mietje.
PSV eindigt niet eens in de top 5quote:Op maandag 23 april 2012 11:55 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom zijn die Feyenoorders eigenlijk allemaal hier? Kunnen ze niet in hun eigen topic vast huilie huilie gaan doen dat ze wederom niet in de top 3 gaan eindigen?
Het was aan jou gericht, als aanvulling op mijn eerdere post.quote:
Helaas voor jou dus wel. Jou cluppie zal wederom de CL niet gaan halen, best treurig hoor. Feyenoord is allang topclub-af.quote:
quote:
Jan is gewoon een held.quote:Op maandag 23 april 2012 12:08 schreef Buitendam het volgende:
Maargoed, Jan heeft z'n salaris in mijn ogen met het doelpunt van gister rechtvaardig gemaakt.
Dat doelpunt kan wel eens het verschil maken tussen de vierde en vijfde plek, ja.quote:Op maandag 23 april 2012 12:08 schreef Buitendam het volgende:
Maargoed, Jan heeft z'n salaris in mijn ogen met het doelpunt van gister rechtvaardig gemaakt.
quote:Op maandag 23 april 2012 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doelpunt kan wel eens het verschil maken tussen de vierde en vijfde plek, ja.
Het enige waar ik toen om heb moeten lachen was die huldiging.quote:Op maandag 23 april 2012 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Had je de PSV'ers eens moeten horen toen Feijenoord 2008 de beker pakte tegen Twente, AZ, PSV, Heerenveen en roda.
Hij schijnt toch al bijzonder weinig te verdienenquote:Op maandag 23 april 2012 12:08 schreef Buitendam het volgende:
Zoals altijd? Volgens mij valt dat in de laatste jaren wel mee hoor. Drie punten zijn menig keer behouden of mee naar Brabant gegaan.quote:Op maandag 23 april 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Komend weekend keihard eraf tegen Roda, zoals altijd een moeilijke pot voor PSV uit.
quote:Staan juillie dan al klaar op de herdgang of hoe zit het?
Aboutalebquote:Op maandag 23 april 2012 12:16 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Het enige waar ik toen om heb moeten lachen was die huldiging.
Alcoholvrij, maandagmiddag 13.00 uur en een noodverordening. Lekkere club burgemeester heb je dan.
En dat Issakson het eigenlijk ook niet zo slecht deed. Of is het nog te vroeg voor deze conclusie?quote:Op maandag 23 april 2012 12:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik vond het vooral treurig om te moeten concluderen dat Vennegoor een gevaarlijkere spits is dan Matavz.
Tja leg me eens uit waarom De Herdgang bestormd wordt als je derde staat en nog eerste kan worden als je het onderlinge duel met Ajax won?quote:
Als jij dan in het feyenoordtopic uitlegt waarom het maasgebouw bestormd werd terwijl de weg omhoog ingeslagen was. Net zo zinloos namelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja leg me eens uit waarom De Herdgang bestormd wordt als je derde staat en nog eerste kan worden als je het onderlinge duel met Ajax won?.
En vooral: waarom bestorm je hem dan nu NIET, als het toen wél te rechtvaardigen was?
Dit is toch wel lachwekkend zeg. Feyenoorders die een mening hebben over het bestormen van De Herdgang. Het moet toch niet gekker worden.quote:Op maandag 23 april 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja leg me eens uit waarom De Herdgang bestormd wordt als je derde staat en nog eerste kan worden als je het onderlinge duel met Ajax won?.
En vooral: waarom bestorm je hem dan nu NIET, als het toen wél te rechtvaardigen was?
Het heeft me wel verbaasd dat VoH niet meer kansen heeft gekregen dit seizoen met het opzichtige falen van Matavz ja.quote:Op maandag 23 april 2012 12:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik vond het vooral treurig om te moeten concluderen dat Vennegoor een gevaarlijkere spits is dan Matavz.
Isakje deed het sowieso niet zo best. Maar Tyton presteert ongeveer op hetzelfde niveau, soms hele puike reddingen maar ook vaak negatief betrokken bij de tegendoelpunten.quote:Op maandag 23 april 2012 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat Issakson het eigenlijk ook niet zo slecht deed. Of is het nog te vroeg voor deze conclusie?
Waarom moet ik dat uitleggen?quote:Op maandag 23 april 2012 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Isaksson kan er helemaal niks van, Tyton is 10x beter.quote:Op maandag 23 april 2012 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat Issakson het eigenlijk ook niet zo slecht deed. Of is het nog te vroeg voor deze conclusie?
Zo'n topper is Jan ook weer niet en dat die bal erin ging had weinig met klasse te maken, meer met gelukquote:Op maandag 23 april 2012 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het heeft me wel verbaasd dat VoH niet meer kansen heeft gekregen dit seizoen met het opzichtige falen van Matavz ja.
Dat laat hij anders niet zien. Is sinds dat hij eerste keeper is constant negatief betrokken bij tegendoelpunten. Tegen NEC zag het er ook weer discutabel uit...quote:Op maandag 23 april 2012 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Isaksson kan er helemaal niks van, Tyton is 10x beter.
Dat heeft hij dan gemeen met Matavz, dat is ook niet zo'n beste spits.quote:Op maandag 23 april 2012 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n topper is Jan ook weer niet en dat die bal erin ging had weinig met klasse te maken, meer met geluk
Maakt ook geweldige reddingen. Af en toe nog wel een foutje idd, maar lang niet zo erg als Isaksson. Ik ben erg tevreden met Tyton.quote:Op maandag 23 april 2012 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat laat hij anders niet zien. Is sinds dat hij eerste keeper is constant negatief betrokken bij tegendoelpunten. Tegen NEC zag het er ook weer discutabel uit...
Matavz kreeg vorig seizoen wat Dost dit seizoen krijgt en dat zijn voorzettenquote:Op maandag 23 april 2012 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat laat hij anders niet zien. Is sinds dat hij eerste keeper is constant negatief betrokken bij tegendoelpunten. Tegen NEC zag het er ook weer discutabel uit...
[..]
Dat heeft hij dan gemeen met Matavz, dat is ook niet zo'n beste spits.
dit dusquote:Op maandag 23 april 2012 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Matavz kreeg vorig seizoen wat Dost dit seizoen krijgt en dat zijn voorzetten
Dat deed Isakje ook, geweldige reddingen afwisselen met gegrabbel en misslaan. Ik zie Tyton het echt niet beter doen momenteel.quote:Op maandag 23 april 2012 12:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maakt ook geweldige reddingen. Af en toe nog wel een foutje idd, maar lang niet zo erg als Isaksson. Ik ben erg tevreden met Tyton.
Geef diezelfde voorzetten aan VoH en die maakt er echt niet minder dan Matavz...quote:Op maandag 23 april 2012 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Matavz kreeg vorig seizoen wat Dost dit seizoen krijgt en dat zijn voorzetten
En toch vind ik Matavz een betere voetballer.quote:Op maandag 23 april 2012 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef diezelfde voorzetten aan VoH en die maakt er echt niet minder dan Matavz...
Ik ook, zonder twijfelquote:Op maandag 23 april 2012 12:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
En toch vind ik Matavz een betere voetballer.
Ik heb VoH nooit een goede voetballer gevonden, maar wel een goede spits. (Zelfde als bijvoorbeeld Eijkelkamp)quote:Op maandag 23 april 2012 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef diezelfde voorzetten aan VoH en die maakt er echt niet minder dan Matavz...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |