Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 23 april 2012 11:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
De wereldbeker van 2011.
in ruil voor de landstitel die ze afgelopen zaterdag verspeeld hebben.
Ik snap niet waar jij je zo druk om maakt. Ik heb liever dat PSV 2 keer de CL wint, dan 1 keer de DL en 1 keer de wereldbeker (in hetzelfde jaar)quote:Op maandag 23 april 2012 11:35 schreef Helpmefok het volgende:
Ik snap wel waarom die Tja77 zo loopt te piepen. Ze hebben - en zullen nooit - die wereldbeker niet, en dat steekt gewoon.
Maar ga dan niet de wereldbeker zitten bagitalliseren dat het minder is dan een landskampioenschapje.
Jij snap er echt helemaal niks van..quote:Op maandag 23 april 2012 11:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik snap niet waar jij je zo druk om maakt. Ik heb liever dat PSV 2 keer de CL wint, dan 1 keer de DL en 1 keer de wereldbeker (in hetzelfde jaar)
Als je de CL al op zak hebt, win je nou eenmaal makkelijker de wereldbeker, dan de landstitel het jaar erop.
Ja DUH. Dat wil iedereen wel. Centjes, CL 100 keer meer status, et cetera.quote:Op maandag 23 april 2012 11:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik snap niet waar jij je zo druk om maakt. Ik heb liever dat PSV 2 keer de CL wint, dan 1 keer de DL en 1 keer de wereldbeker (in hetzelfde jaar)
Kun je dat onderbouwen met feiten?quote:Als je de CL al op zak hebt, win je nou eenmaal makkelijker de wereldbeker, dan de landstitel het jaar erop.
Die kun je alleen winnen als je datzelfde jaar CL hebt gewonnen. Het ging om de wereldbeker die ze al gewonnen hadden (anders kun je hem ook niet inruilen)quote:Op maandag 23 april 2012 11:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.Want die CL hebben ze al gewonnen, maar het ging juist om de aanstaande wereldbeker.
PSV'ers hé...quote:Op maandag 23 april 2012 11:38 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Jij snap er echt helemaal niks van..
Maar ik ben weg hier was wel even gezellig!
Ja, als je 25 miljoen uitgeeft win je nou eenmaal meer wedstrijden in een seizoen dan een club die niets kan uitgeven.quote:Op maandag 23 april 2012 11:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je de CL al op zak hebt, win je nou eenmaal makkelijker de wereldbeker, dan de landstitel het jaar erop.
Kun jij het ontkrachten met feiten? Als ik kom met cijfers, zeg je dat het dom is. Dus kom jij maar met iets beters.quote:Op maandag 23 april 2012 11:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja DUH. Dat wil iedereen wel. Centjes, CL 100 keer meer status, et cetera.
jij wint echter liever de CL en Wereldbeker dan de CL en het landskampioenschap het jaar erop, en je liegt als je zegt dat het niet zo is.
[..]
Kun je dat onderbouwen met feiten?
Je bent nog nergens met cijfers gekomenquote:Op maandag 23 april 2012 11:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kun jij het ontkrachten met feiten? Als ik kom met cijfers, zeg je dat het dom is. Dus kom jij maar met iets beters.
Zoiets is toch niet in cijfers uit te drukken?quote:Op maandag 23 april 2012 11:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kun jij het ontkrachten met feiten? Als ik kom met cijfers, zeg je dat het dom is. Dus kom jij maar met iets beters.
Hoe weet jij nou wat ik wil?quote:Op maandag 23 april 2012 11:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
jij wint echter liever de CL en Wereldbeker dan de CL en het landskampioenschap het jaar erop, en je liegt als je zegt dat het niet zo is.
Een polletje? Nee, dat schept helderheid.quote:Op maandag 23 april 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent nog nergens met cijfers gekomen. Weet je wat ik maak wel een polletje.
En hoe was dat voor 2005? Toen had je pakweg 3 teams die streden om de landstitel: PSV, Ajax en Feijenoord, en zo was dat ALTIJD. Je werd (en wordt) dus liever winnaar van de WB dan landskampioen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een polletje? Nee, dat schept helderheid.
Cijfers?
Wereldbeker is 1 wedstrijd tegen een tegenstander van ongeveer dezelfde sterkte. Het gebeurt zelden dat de zuid amerikaanse tegenstander STUKKEN beter is. Je wilt niet weten hoe vaak de wereldbeker is beslist op een penaltyreeks.
Landskampioenschap is een reeks wedstrijden, waarbij je in veel gevallen meer dan 2 kanshebbers hebt. Een wedstrijd of 5 terug waren hoeveel teams nog in de race om de titel?
En qua financien? Nog een jaar CL of de wereldbeker winnen? Want het draait allemaal om de pegels. Nog een jaar tegen de beste ploegen van Europa aan mogen treden, of die wereldbeker?quote:Op maandag 23 april 2012 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En hoe was dat voor 2005? Toen had je pakweg 3 teams die streden om de landstitel: PSV, Ajax en Feijenoord, en zo was dat ALTIJD. Je werd (en wordt) dus liever winnaar van de WB dan landskampioen.
Waarom kan ik niet blanco stemmen, wat ben jij voor dictator?quote:Op maandag 23 april 2012 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
Wat win je liever: CL + Wereldbeker of CL + Landskampioen 1 jaar later Graag allemaal even stemmen
WTF? waar slaat dit nou weer op? waarom moet je dat onder die poll zetten???quote:Je mag er vanuit gaan dat je - als je het jaar erna GEEN landskampioen wordt - alsnog WEL de vCL ticket pakt trouwens
Wat ben jij een huillie, mij ook nog beschuldigen van valsspelen bij je zielige poll. Zak er lekker in mietje.quote:Op maandag 23 april 2012 11:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
WTF? waar slaat dit nou weer op? waarom moet je dat onder die poll zetten???
het gaat er mij om dat als je landskampioen wordt, je nogmaals aantreedt in de CL. en dat is voor een ploeg lucratiever dan de wereldbeker denk ik zo.
Dat gaat te ver. Je kunt hem geen mietje noemen. Dat is een aanname.quote:Op maandag 23 april 2012 11:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat ben jij een huillie, mij ook nog beschuldigen van valsspelen bij je zielige poll. Zak er lekker in mietje.
Noem je jezelf nou een huillie?quote:Op maandag 23 april 2012 11:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat ben jij een huillie, mij ook nog beschuldigen van valsspelen bij je zielige poll. Zak er lekker in mietje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |