Ik vind niet dat je dat kan zeggen. De wereldbeker is maar één wedstrijd, het is geen wk ofzo.quote:Op maandag 23 april 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
Voor mij is de keus duidelijk. "Wij zijn de beste van Tokyo, Singapore, London, Madrid, Milan" versus "Wij zijn de beste van Enschede, Utrecht, Groningen, Tilburg" is érg simpel kiezen.
meerdere wedstrijden hoor. Barca speelde er 2quote:Op maandag 23 april 2012 11:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dat kan zeggen. De wereldbeker is maar één wedstrijd, het is geen wk ofzo.
Je bent het niet eens met de uitkomst van de poll en dus is er gebruik gemaakt van proxies? Maak jezelf eens niet zo belachelijk man.quote:Op maandag 23 april 2012 11:49 schreef Helpmefok het volgende:
Ook grappig hoe 7 stemmen uit allerlei landen om de wereld komen... Welke gek maakt gebruik van proxies om zijn gelijk te halen? Tja77?
Als ik zie dat er 2 stemmen binnenkomen met als redirect "hidemyass" dan moet ik wel hard lachen jaquote:Op maandag 23 april 2012 11:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je bent het niet eens met de uitkomst van de poll en dus is er gebruik gemaakt van proxies? Maak jezelf eens niet zo belachelijk man.
Eindelijk eentje die wel fucking snapt hoe het zit. Je komt wat, 1 keer per zeg 15 jaar terecht in een Europacup finale? Dat is dus 1 kans per 15 jaar om de wereldbeker te winnen. Landskampioen kan anytime nog...quote:Op maandag 23 april 2012 11:52 schreef J2T het volgende:
[..]
Het eerste natuurlijk. Kans dat je landskampioen wordt is natuurlijk veel groter, dus dat zou je nog elk jaar kunnen worden.
Ik wist niet dat die optie er was om te zien waar de stemmen vandaan komen bij BOOTZ of lul je nou maar wat?quote:Op maandag 23 april 2012 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik zie dat er 2 stemmen binnenkomen met als redirect "hidemyass" dan moet ik wel hard lachen ja.
Dus als iemand een andere mening heeft dan jij snapt ie het gelijk niet?quote:Op maandag 23 april 2012 11:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eindelijk eentje die wel fucking snapt hoe het zit. Je komt wat, 1 keer per zeg 15 jaar terecht in een Europacup finale? Dat is dus 1 kans per 15 jaar om de wereldbeker te winnen. Landskampioen kan anytime nog...
Hij is mooi hé. Kan je zien hoe weinig verstand ze er op Fok! van hebben. Ik verdenk het Ajaxtopic ervan nog te slapen. Hoe kun je de wereldbeker (DIE PSV NOOIT GEPAKT HEEFTquote:
Ik, Ajacied, heb ook CL+Landskampioen gekozen!quote:Op maandag 23 april 2012 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is mooi hé. Kan je zien hoe weinig verstand ze er op Fok! van hebben. Ik verdenk het Ajaxtopic ervan nog te slapen. Hoe kun je de wereldbeker (DIE PSV NOOIT GEPAKT HEEFT![]()
) nou willen inruilen voor een armoedzaaierig landskampioenschapje
.
Dankje, een ploeg speelt mijn inziens liever 2 jaar CL op rij, tegen de mooiste ploegen van Europa, dan dat ze in verweggiestan die beker pakken.quote:Op maandag 23 april 2012 12:02 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Ik, Ajacied, heb ook CL+Landskampioen gekozen!
Na winst CL heb je sowieso nog een jaartje CL te pakken héquote:Op maandag 23 april 2012 12:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dankje, een ploeg speelt mijn inziens liever 2 jaar CL op rij, tegen de mooiste ploegen van Europa, dan dat ze in verweggiestan die beker pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |