officieel wel ja, officieus bij een overwinningquote:Op maandag 23 april 2012 08:00 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Worden we alleen kampioen als we winnen en az en feyenoord de punten delen?
Dit snap ik niet.quote:Op maandag 23 april 2012 08:02 schreef franklop het volgende:
[..]
officieel wel ja, officieus bij een overwinning
als AZ of Feyenoord winnen en wijzelf ook dan blijven we 6 punten voor staan met nog 2 wedstrijden te gaan. Officieel zijn we dan nog geen kampioen, maar het lijkt dan onmogelijk dat 1 van de clubs ons nog op doelsaldo (iets van 28 doelpunten in ons voordeel) inhalen.quote:
Je kan geen kampioen worden op doelsaldo voor het einde van de laatste wedstrijdquote:
Ik denk dat we 29 mei allang kampioen zijnquote:Op maandag 23 april 2012 08:10 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zie ons geen kampioen worden 29 mei. Ik denk wel dat wij winnen, maar ik vermoed dat er ook een winnaar is bij het duel Fey-AZ
Wat is er 29 Mei?quote:Op maandag 23 april 2012 08:10 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zie ons geen kampioen worden 29 mei. Ik denk wel dat wij winnen, maar ik vermoed dat er ook een winnaar is bij het duel Fey-AZ
quote:Op maandag 23 april 2012 08:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk dat we 29 mei allang kampioen zijn
Ik maakte een foutjequote:
Mooi hequote:Op maandag 23 april 2012 08:46 schreef Devv het volgende:
Wat een ongekende weelde. Je mag gewoon zelf kiezen of je uit- of thuis kampioen wil worden.
Ik kan er niet zo mee zitten, natuurlijk, hoe sneller hoe beter maar het belangrijkste is dat je kampioen wordt en dat zal wel lukkenquote:Op maandag 23 april 2012 09:12 schreef franklop het volgende:
Jammer is dat als je zondag verliest het dus gewoon mogelijk is dat je tot de laatste speeldag moet wachten :S
Kan ik ook heel goed mee levenquote:Op maandag 23 april 2012 09:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
Winnen in twente en in rotterdam spelen ze niet gelijk: officieus kampioen en groot feest in de laatste thuiswedstrijd als het officieel wordt.
Het seizoen afsluiten met 14 overwinningen op rij
Het zat goed in elkaar alleen was het toerental wat te laag, maar goed voor een leuke wedstrijd heb je wel 2 ploegen nodig en Groningen kwam voor een kleine verliespartij.quote:Op maandag 23 april 2012 10:28 schreef J2T het volgende:
Spel was weer eens om niet aan te zien. We worden met de wedstrijd zakelijker. Maar goed, kampioen worden is het enige wat telt (L)
True.quote:Op maandag 23 april 2012 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zat goed in elkaar alleen was het toerental wat te laag, maar goed voor een leuke wedstrijd heb je wel 2 ploegen nodig en Groningen kwam voor een kleine verliespartij.
Volgende week tegen Twente wordt wel leuk, die moeten komen en dan komen er ruimtes, ik hoop dat onze spelers het op kunnen brengen er vol voor te gaan en niet denken "het kan volgende week ook"quote:
je bedoelt zoiets?quote:Op maandag 23 april 2012 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgende week tegen Twente wordt wel leuk, die moeten komen en dan komen er ruimtes, ik hoop dat onze spelers het op kunnen brengen er vol voor te gaan en niet denken "het kan volgende week ook"
quote:Theo Janssen gaat in zijn eerste seizoen bij Ajax de landstitel veroveren. Als het aan de middenvelder ligt, dan wachten de Amsterdammers daar echter nog even mee.
De schaal voor de landstitel gaat zondag naar Enschede, waar Ajax al kampioen kan worden. Bij een zege op FC Twente en een gelijkspel tussen Feyenoord en AZ kan het Amsterdamse titelfeest losbarsten.
"Het lijkt me wel heel bijzonder hoor, kampioen worden bij Twente, maar liever toch een paar dagen later", zegt Janssen, die er echter niet wakker van zal liggen als de beslissing onverhoopt toch zondag al valt.
"Ik zal dan alleen niet opzichtig met die schaal gaan lopen zwaaien langs de tribunes. Ik ben twee jaar geleden voor het eerst kampioen geworden met FC Twente en dat was voor mij heel bijzonder. Dus als ik mag kiezen, dan liever een paar dagen later thuis tegen VVV-Venlo", besluit de middenvelder.
Dat kwam ook door zijn positie(cvm) waar hij duidelijk niet mee overweg kon, het sleutelwoord dit seizoen is Anita, niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen maar door hem weer op CVM te zetten is het hele team gaan draaien en is de balans goed.quote:Op maandag 23 april 2012 11:00 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het wel leuk voor Janssen. Paar maanden geleden nog door vrijwel iedereen afgeschreven en uitgelachen voor zijn keuze om naar Ajax te gaan met de uitspraak dat hij daar prijzen mee wilde pakken, wat toen onmogelijk leek, en nu alsnog zijn gelijk halen.
Geweldige speler, beetje ongelukkig seizoen gespeeld, mede ook door zijn positie en medespelers die volgens hem niet genoeg bewogen waardoor hij ze moeilijk kon vrijzetten voor de keeper. Daarnaast zag je in de eerste seizoenhelft ook dat hij vaak toch een beetje overgeslagen werd in het spel, en soms leek hij zich een beetje te verstoppen.
In principe is de CL winnen ook wel een grotere prestatie dan de WB beker winnen..quote:Op maandag 23 april 2012 11:09 schreef Helpmefok het volgende:
Nou jongens, het is duidelijk, tja77 heeft het gezegd: jullie 1995 wereldbeker is een flutprijs, aldus tja77 in het PSV-topic..
Dat klopt ten zeerste. Meneer vindt echter het winnen van de Wereldbeker nog makkelijker dan het winnen van de Nationale beker of het landskampioenschapquote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In principe is de CL winnen ook wel een grotere prestatie dan de WB beker winnen..
Dat is zeker waar.quote:Uiteraard kun je de WB pas winnen wanneer je de CL hebt gewonnen, maar toch... de tegenstander in de CL finale en de aanloop daar naar toe is meestal een stuk zwaarder dan de tegenstander die je in een WB finale tegenkomt.
Theo.quote:Op maandag 23 april 2012 11:11 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
De 2 passes buitenkant voet van janssen gister
Die eerste vond ik niet eens zo geweldigquote:
Welcome backquote:Op maandag 23 april 2012 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
In de Studio na de wedstrijd. 'Geweldig hoe Theo zich niet laat imponeren door de druk die in Amsterdam ligt blablablablabla' Terwijl nog geen 4 weken geleden nou juist de kritiek in welk programma was dan ook dat hij dit wel deedNee zelfs politiek is niet zo opportunistisch als de voetbalwereld.
Het eerste natuurlijk. Kans dat je landskampioen wordt is natuurlijk veel groter, dus dat zou je nog elk jaar kunnen worden.quote:Op maandag 23 april 2012 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
Wat win je liever: CL + Wereldbeker of CL + Landskampioen 1 jaar later Graag allemaal even stemmen
Eindelijk eentje die wel fucking snapt hoe het zit. Je komt wat, 1 keer per zeg 15 jaar terecht in een Europacup finale? Dat is dus 1 kans per 15 jaar om de wereldbeker te winnen. Landskampioen kan anytime nog...quote:Op maandag 23 april 2012 11:52 schreef J2T het volgende:
[..]
Het eerste natuurlijk. Kans dat je landskampioen wordt is natuurlijk veel groter, dus dat zou je nog elk jaar kunnen worden.
Mwah, het is anders ook niet zo veelvoorkomend geweest dat Ajax op één stond de afgelopen jarenquote:Op maandag 23 april 2012 12:00 schreef J2T het volgende:
Opmerking van Jan Mulder was dan wel weer mooi.
''Mooi gezicht op TT om half drie: Ajax 1, Feyenoord 2. Bijna nostalgie''.
Anders diss je Feyenoord even op subtiele wijze :-P
Haha ja klopt. Ben iig wel blij dat het weer zo goed gaat met Ajax en Feyenoord.quote:Op maandag 23 april 2012 12:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah, het is anders ook niet zo veelvoorkomend geweest dat Ajax op één stond de afgelopen jaren.
Zullen we afspreken dat het de komende 30 jaar tussen Feijenoord en Ajax gaat, desnoods met een 1:2 verhouding in gewonnen kampioenschappen? Dus om de 2 jaar dat Ajax 't wordt mag Feijenoord het weer een keertje worden?quote:Op maandag 23 april 2012 12:03 schreef J2T het volgende:
[..]
Haha ja klopt. Ben iig wel blij dat het weer zo goed gaat met Ajax en Feyenoord.
Zou mooi zijn ja. En weer Klassiekers met uitsupporters (L)quote:Op maandag 23 april 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat het de komende 30 jaar tussen Feijenoord en Ajax gaat, desnoods met een 1:2 verhouding in gewonnen kampioenschappen? Dus om de 2 jaar dat Ajax 't wordt mag Feijenoord het weer een keertje worden?
Nee, Ajax gaat domineren sorry. Echter mag Feyenoord van mij altijd tweede worden. Stink PSV en Twente heb ik wel zo'n hekel aan he.quote:Op maandag 23 april 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat het de komende 30 jaar tussen Feijenoord en Ajax gaat, desnoods met een 1:2 verhouding in gewonnen kampioenschappen? Dus om de 2 jaar dat Ajax 't wordt mag Feijenoord het weer een keertje worden?
Ik heb dat ook gestemd hoorquote:Op maandag 23 april 2012 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eindelijk eentje die wel fucking snapt hoe het zit. Je komt wat, 1 keer per zeg 15 jaar terecht in een Europacup finale? Dat is dus 1 kans per 15 jaar om de wereldbeker te winnen. Landskampioen kan anytime nog...
Waarom die nederigheid?quote:Op maandag 23 april 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sorry, maar ik gun Feyenoord dus echt helemaal niets. De enige reden waarom ik stilletjes hoop dat ze tweede worden, is omdat ze het minste kans hebben om zich voor de CL te kwalificeren.quote:Op maandag 23 april 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Enkel Psv maakt een kans als enige seeded team naast Ajax binnen Nederland en zelfs dan is het onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 12:26 schreef Devv het volgende:
[..]
Sorry, maar ik gun Feyenoord dus echt helemaal niets. De enige reden waarom ik stilletjes hoop dat ze tweede worden, is omdat ze het minste kans hebben om zich voor de CL te kwalificeren.
PSVquote:Op maandag 23 april 2012 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel Psv maakt een kans als enige seeded team naast Ajax binnen Nederland en zelfs dan is het onwaarschijnlijk.
Met dit team sowiesoquote:
En terecht, ik gun jullie ook geen moer. Hoe graag ze ook belangrijk gevonden willen worden in Eindhoven/Enschede/Alkmaar. Het doet me geen fuck als zij iets winnen, het doet altijd net wat meer pijn als jullie winnen.quote:Op maandag 23 april 2012 12:26 schreef Devv het volgende:
[..]
Sorry, maar ik gun Feyenoord dus echt helemaal niets. De enige reden waarom ik stilletjes hoop dat ze tweede worden, is omdat ze het minste kans hebben om zich voor de CL te kwalificeren.
Dan nog, kopen ze weer zooi. Ze hebben kwaliteiten genoeg hoor, is gewoon een onsamenhangende bende daar.quote:Op maandag 23 april 2012 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met dit team sowiesoJe weet niet of er nog een transferpotje voor noodgevallen staat, gesubsidi... laat maar
quote:Op maandag 23 april 2012 12:26 schreef Devv het volgende:
[..]
Julliequote:Op maandag 23 april 2012 12:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En terecht, ik gun jullie ook geen moer. Hoe graag ze ook belangrijk gevonden willen worden in Eindhoven/Enschede/Alkmaar. Het doet me geen fuck als zij iets winnen, het doet altijd net wat meer pijn als jullie winnen.
Leer eerst begrijpend lezen. Ik zeg exact wat jij zegt, de echte rivaliteit zit tussen Feyenoord en Ajax. De overige clubs interesseren mij niet.quote:Op maandag 23 april 2012 12:35 schreef Burrito het volgende:
[..]
[..]
Jullie![]()
X1000
Ajax en Feyenoord is de eckte klassieker van Nederland met gezonde haat. Twee grootste clubs van Nederland met grote supportersgroepen. Daar moet je van genieten, die gezonde strijd.
Waarom zou je liever hebben dat zo'n nepclub iets wint![]()
![]()
Kijk ik gun feyenoord een 2e plek dit jaar omdat ze van ver zijn gekomen, maar hell no dat ik jullie de landstitel gun ouwequote:Op maandag 23 april 2012 12:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leer eerst begrijpend lezen. Ik zeg exact wat jij zegt, de echte rivaliteit zit tussen Feyenoord en Ajax. De overige clubs interesseren mij niet.
Voor de 2e keer in 2 jaar.quote:Op maandag 23 april 2012 12:45 schreef The_Groove het volgende:
Ik gun het Feijenoord alleen als Ajax zo'n seizoen heeft dat we in de winterstop 6e staan ofzo...
Oh wait toen werden we ook nog kampioen
Dus dat. Mijn eerste zin: Ik gun jullie geen moer. No hard feelings verderquote:Op maandag 23 april 2012 12:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk ik gun feyenoord een 2e plek dit jaar omdat ze van ver zijn gekomen, maar hell no dat ik jullie de landstitel gun ouwe
de vbl sc heeft wel de supporters op fok wel iets dichter bij elkaar gebrachtquote:Op maandag 23 april 2012 12:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat. Mijn eerste zin: Ik gun jullie geen moer. No hard feelings verder![]()
Dat wel jaquote:Op maandag 23 april 2012 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de vbl sc heeft wel de supporters op fok wel iets dichter bij elkaar gebracht
Ik denk dat de PSV-ers het hier niet mee eens zijn...quote:Op maandag 23 april 2012 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de vbl sc heeft wel de supporters op fok wel iets dichter bij elkaar gebracht
Ja maar iedereen heeft een hekel aan hun dus dat boeit nietquote:Op maandag 23 april 2012 12:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat de PSV-ers het hier niet mee eens zijn...
helemaal toppie manquote:Op maandag 23 april 2012 13:01 schreef Yi-Long het volgende:
Ik begrijp dat hele club-gelul nooit zo. Dit Twente is weer een heel ander elftal dan het elftal dat 3-4 jaar geleden speelde, en AZ is nu ook weer heel anders dan 3-4 jaar geleden, en dat geldt voor iedere club...
Ik gun het gewoon de clubs die zo'n seizoen de leukste spelers heeft en het leukste/beste voetbal laten zien. Meer niet. En het ene jaar is dat PSV, het andere jaar is dat Twente, etc.
En dan maakt het me ook geen reet uit of ze WINNEN he. Ik kijk puur en alleen naar HOE ze voetballen, en of ik de spelers leuk vind om naar te kijken. In voorgaande jaren vond ik eigenlijk alleen Suarez een leuke speler bij Ajax om naar te kijken (en Aissati, maar die speelde nooit helaas), maar dit jaar een Theo Janssen, Sigthorsson, en Boerrigter. Allemaal leuke aankopen. En dan die Van Rhijn die grote indruk maakt en Vertonghen die de laatste maanden eindelijk consistent zijn niveau haalt, en Anita die het uitstekend doet, etc etc. Dan is het opeens een heel leuk team om naar te kijken, qua spelersmateriaal.
AZ vind ik een goed seizoen draaien, maar er zijn maar een paar spelers die ik leuk vind om naar te kijken, met Maher als hoogtepunt. Martens is geweldig maar wisselvallig, en Elm is ook goed, maar heeft voor mij niet echt die wow-factor.
Je lult als een wijf.quote:Op maandag 23 april 2012 13:01 schreef Yi-Long het volgende:
Ik begrijp dat hele club-gelul nooit zo. Dit Twente is weer een heel ander elftal dan het elftal dat 3-4 jaar geleden speelde, en AZ is nu ook weer heel anders dan 3-4 jaar geleden, en dat geldt voor iedere club...
Ik gun het gewoon de clubs die zo'n seizoen de leukste spelers heeft en het leukste/beste voetbal laten zien. Meer niet. En het ene jaar is dat PSV, het andere jaar is dat Twente, etc.
En dan maakt het me ook geen reet uit of ze WINNEN he. Ik kijk puur en alleen naar HOE ze voetballen, en of ik de spelers leuk vind om naar te kijken. In voorgaande jaren vond ik eigenlijk alleen Suarez een leuke speler bij Ajax om naar te kijken (en Aissati, maar die speelde nooit helaas), maar dit jaar een Theo Janssen, Sigthorsson, en Boerrigter. Allemaal leuke aankopen. En dan die Van Rhijn die grote indruk maakt en Vertonghen die de laatste maanden eindelijk consistent zijn niveau haalt, en Anita die het uitstekend doet, etc etc. Dan is het opeens een heel leuk team om naar te kijken, qua spelersmateriaal.
AZ vind ik een goed seizoen draaien, maar er zijn maar een paar spelers die ik leuk vind om naar te kijken, met Maher als hoogtepunt. Martens is geweldig maar wisselvallig, en Elm is ook goed, maar heeft voor mij niet echt die wow-factor.
quote:
Zo'n instelling zou een saai weekend als dit dodelijk maken. Ik kon nog blij zijn met de winst van Ajax maar als neutrale supporter viel er weinig te genietenquote:Op maandag 23 april 2012 13:01 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb geen hekel aan PSV hoor. Ik vind het alleen qua spelersgroep niet geweldig. Zo'n Matavz in de spits vind ik toch een stuk minder 'leuk' dan Lens bijvoorbeeld. Toivonen is een goede speler maar ook een ongelooflijk vervelende etter, dus die gun ik niks, en bepaalde spelers vind ik leuk om te zien spelen, maar weinig echte personalities. Die Willems vind ik leuk om te volgen, en Strootman is prima, en Mertens laat vaak leuke dingen zien, maar dan heb je het wel gehad eigenlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 13:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar iedereen heeft een hekel aan hun dus dat boeit niet
Het grote PSV topic #567: Op naar de zesde plaats!quote:Op maandag 23 april 2012 13:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan PSV hoor. Ik vind het alleen qua spelersgroep niet geweldig. Zo'n Matavz in de spits vind ik toch een stuk minder 'leuk' dan Lens bijvoorbeeld. Toivonen is een goede speler maar ook een ongelooflijk vervelende etter, dus die gun ik niks, en bepaalde spelers vind ik leuk om te zien spelen, maar weinig echte personalities. Die Willems vind ik leuk om te volgen, en Strootman is prima, en Mertens laat vaak leuke dingen zien, maar dan heb je het wel gehad eigenlijk.
Mjah, ik vind het dan ook leuk wanneer bijvoorbeeld Heracles wint, want ook leuke spelersgroep...quote:Op maandag 23 april 2012 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n instelling zou een saai weekend als dit dodelijk maken. Ik kon nog blij zijn met de winst van Ajax maar als neutrale supporter viel er weinig te genieten
Niet want: KAMPIOENEN!quote:Op maandag 23 april 2012 13:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het dan ook leuk wanneer bijvoorbeeld Heracles wint, want ook leuke spelersgroep...
Dit was trouwens idd een vrij saai weekend, niet alleen voor clubsupporters maar voor iedereen volgens mij.
Was niet echt een dis, meer dan de 2 clubs van nederland weer terug zijnquote:Op maandag 23 april 2012 12:00 schreef J2T het volgende:
Opmerking van Jan Mulder was dan wel weer mooi.
''Mooi gezicht op TT om half drie: Ajax 1, Feyenoord 2. Bijna nostalgie''.
Anders diss je Feyenoord even op subtiele wijze :-P
Sowieso, een club buiten Ajax de landstitel gunnenquote:Op maandag 23 april 2012 12:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk ik gun feyenoord een 2e plek dit jaar omdat ze van ver zijn gekomen, maar hell no dat ik jullie de landstitel gun ouwe
Vind ik ookquote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso, een club buiten Ajax de landstitel gunnen. Het is of Ajax, of ze kennen allemaal de tering krijgen.
Heracles gunde ik de beker omdat het tegen PSV was, maar met die ongelofelijke leernicht van een trainer van ze met z'n sjaaltjesquote:Op maandag 23 april 2012 13:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het dan ook leuk wanneer bijvoorbeeld Heracles wint, want ook leuke spelersgroep...
Dit was trouwens idd een vrij saai weekend, niet alleen voor clubsupporters maar voor iedereen volgens mij.
Helemaal dit iddquote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso, een club buiten Ajax de landstitel gunnen. Het is of ajax, of ze kennen allemaal de tering krijgen.
Hipster coachquote:Op maandag 23 april 2012 13:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heracles gunde ik de beker omdat het tegen PSV was, maar met die ongelofelijke leernicht van een trainer van ze met z'n sjaaltjes. En het kunstgrasveld
Beetje t tegenovergestelde van Martin Jol met z'n trainingspak eigenlijkquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 13:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Beetje t tegenovergestelde van Martin Jol met z'n trainingspak eigenlijk.
Doet me altijd denken aan die Löw van duitsland, ook zo'n hekel aan.
Watquote:
kneuzenactie nadat ie een keeper het ziekenhuis in heeft geredenquote:Op maandag 23 april 2012 13:28 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik wil Theo zondag uit de spelersbus zien springen om een flesje Ajax vodka te scoren
Ach ja, iedereen maakt foutenquote:Op maandag 23 april 2012 13:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kneuzenactie nadat ie een keeper het ziekenhuis in heeft gereden
Op zo'n moment kan ik best begrijpen dat je even niet nadenkt over wat wel en niet magquote:Op maandag 23 april 2012 13:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ach ja van iemand met de verstandelijke vermogens van Theo had ik het wel verwacht
Ik denk er anders over . Ik vind dat hij ingetogener moest zijn . zeker met een camera bij je .quote:Op maandag 23 april 2012 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zo'n moment kan ik best begrijpen dat je even niet nadenkt over wat wel en niet mag
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 23-04-2012 om 13:54:02Benieuwd hoe de huldiging van vorig jaar ook alweer verliep? Hier een evaluatieverslag van de gemeente zelf: http://t.co/lf7vUINk #ajax reageer retweet
Jij denkt sowieso nogal "anders".quote:Op maandag 23 april 2012 13:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik denk er anders over . Ik vind dat hij ingetogener moest zijn . zeker met een camera bij je .
Ze gaan dat echt niet met maar 50.000 mensen vieren. Ze moeten sowieso een optie hebben voor als we uit tegen Vitesse of Twente b.v. kampioen worden. Dan kan het echt niet de arena in want dan komt er zo'n massale toestroom aan mensen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:00 schreef vaagjunior het volgende:
Een huldiging op het Museumplein zou voor iedereen toegankelijk zijn, een huldiging
in de Amsterdam Arena slechts voor diegenen die aanwezig waren bij de wedstrijd.
De Arena na de wedstrijd openstellen voor nog meer publiek werd als optie
afgewezen vanwege het gevaar van kruisende stromen mensen.
Van vorig jaar..
Nou fijn dan weten we dat ook alvast waarschijnlijk tegen vvv kampioen betekent verplicht bij de wedstrijd aanwezig moeten zijn -.-
Ze hebben sowieso al gezegt dat het definitief ROND of IN de arena word, dus dan ga je ervanuit dat het in de arena wordt.quote:Op maandag 23 april 2012 14:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze gaan dat echt niet met maar 50.000 mensen vieren. Ze moeten sowieso een optie hebben voor als we uit tegen Vitesse of Twente b.v. kampioen worden. Dan kan het echt niet de arena in want dan komt er zo'n massale toestroom aan mensen.
Niet alleen om datquote:Op maandag 23 april 2012 14:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sowieso, de enige reden dat het ineens niet meer in de stad zelf mag is omdat er een paar mongolen op het museum waren geklommen. Als je zo'n huldiging op zo'n plein doet moet je ook niet daar zo'n steiger onafgedekt laten staan.
Wat een bullshit ook altijd.
Ga ik er eerder van uit dat het ROND de ArenA wordt, niet in.quote:Op maandag 23 april 2012 14:14 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ze hebben sowieso al gezegt dat het definitief ROND of IN de arena word, dus dan ga je ervanuit dat het in de arena wordt.
Ja maar dat is gewoon slechte planning van de gemeente + Ajax. Dat hadden ze van te voren kunnen weten. Ik bedoel die mensen staan midden in een menigte van 100.000 man, beetje lastig om dan bij wc's te komenquote:Op maandag 23 april 2012 14:15 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Niet alleen om datik lees nu een gedeelte van dat evaluatieverslag en daarin is ook te vinden dat het veel te druk was, te veel mensen deden hun urine gewoon in de tuin van bewoners, ga zo maar door dus..
Amsterdam kennende zeggen ze gewoon bij thuiswedstrijden: Huldig maar IN de arena ze zijn daar toch al, en buiten de arena wordt lastig met zoveel supporters?quote:Op maandag 23 april 2012 14:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ga ik er eerder van uit dat het ROND de ArenA wordt, niet in.
Wat valt er in amsterdam nog te doen op koninginnedag ? Heb het niet gevolgd, het radio 538 feest trekt zeker 100.000 mensen naar 1 plein dus dat hebben ze maar gelijk afgeblazenquote:Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef Devv het volgende:
Ze moeten koninginnedag gewoon verplaatsen naar volgend weekend. Ajax huldiging > koninginnedag.
Heeft er weinig mee te makenquote:Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef Devv het volgende:
Ze moeten koninginnedag gewoon verplaatsen. Ajax huldiging > koninginnedag.
Toch wel: Met Koninginnedag zitten alle hoeren achter het raam de provincialen te bedienen, met de Ajaxhuldiging rijden ze met hun mannen mee in de spelersbus.quote:
Is het nu jouw moment om flauw te zijn?quote:Op maandag 23 april 2012 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch wel: Met Koninginnedag zitten alle hoeren achter het raam de provincialen te bedienen, met de Ajaxhuldiging rijden ze met hun mannen mee in de spelersbus.
Ja, ik heb middagdienst deze weekquote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het nu jouw moment om flauw te zijn?
Hoezo word dat lastig? Plek zat + iedereen kan het zien. Als ze toch al zo'n scenario hebben voor het geval dat Ajax uit kampioen wordt, lijkt me dat ze ook al wordt Ajax thuis kampioen zo veel mogelijk mensen mee willen laten geniet.quote:Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Amsterdam kennende zeggen ze gewoon bij thuiswedstrijden: Huldig maar IN de arena ze zijn daar toch al, en buiten de arena wordt lastig met zoveel supporters?
Al die mooiboys? Alleen van der Wiel toch?quote:Op maandag 23 april 2012 14:36 schreef MPC60 het volgende:
Dat gezeik over Janssen altijd, ik ben blij dat we iig 1 voetballer met pit hebben ipv al die mooiboys die drukker met twitter zijn dan hun club.
Jep want als ze uit kampioen worden is er nog gewoon 1 stroom dat de arena binnendringt, als ze thuis kampioen worden en het word in de arena gevierd dan willen ze niet dat er later nog mensen naar binnenkomen in een vol stadion, bleek ook al uit het verslag van vorig jaar dus dat zal dit jaar niet veel anders zijnquote:Op maandag 23 april 2012 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hoezo word dat lastig? Plek zat + iedereen kan het zien. Als ze toch al zo'n scenario hebben voor het geval dat Ajax uit kampioen wordt, lijkt me dat ze ook al wordt Ajax thuis kampioen zo veel mogelijk mensen mee willen laten geniet.
Ajax dan, de gemeente wil gewoon iedereen die naar dat feest gaat op het vliegtuig naar de goelag sturen.
Verhoevenquote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Al die mooiboys? Alleen van der Wiel toch?
sowieso mogen er geen 100.000 mensen in de ArenA, en lijkt me niet dat het heel gezellig gaat aflopen als ze ineens mensen gaan weigeren.quote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Jep want als ze uit kampioen worden is er nog gewoon 1 stroom dat de arena binnendringt, als ze thuis kampioen worden en het word in de arena gevierd dan willen ze niet dat er later nog mensen naar binnenkomen in een vol stadion, bleek ook al uit het verslag van vorig jaar dus dat zal dit jaar niet veel anders zijn
Ik gooide er maar even een generalisatie in... ik doeldde op vd Wiel idd.quote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Met andere woorden er komt sowieso wel onrustquote:Op maandag 23 april 2012 14:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
sowieso mogen er geen 100.000 mensen in de ArenA, en lijkt me niet dat het heel gezellig gaat aflopen als ze ineens mensen gaan weigeren.
Sowieso niet echt handig als 100.000 mensen in een keer de ArenA in proberen te komen. En lijkt me niet dat ze het willen beperken tot maar 50.000 mensen.
Dat er onrust komt lijkt me logisch ja. Dat gebeurt altijd als er ergens zoveel mensen samenkomen met feest en alcohol. Daar moet je dan ook rekening mee houden als organisator.quote:Op maandag 23 april 2012 14:47 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Met andere woorden er komt sowieso wel onrust, aangezien het buiten de arena ook geen 100.000 man worden schat ik zo in.
quote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dit weekend krijgen we geen huldiging. Ze weigeren het gewoon de 29e. Dus dat gaat óf woensdagavond in de Arena worden. Óf donderdag vroeg op de avond in de Arena. Museumplein of rondvaart kunnen we vergeten. Ze bezwijken onder de publieke druk. D'r zal evenveel rotzooi worden geschopt, of ze het nu in de stad doen of niet. Politici en bestuurdersquote:Op maandag 23 april 2012 14:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat er onrust komt lijkt me logisch ja. Dat gebeurt altijd als er ergens zoveel mensen samenkomen met feest en alcohol. Daar moet je dan ook rekening mee houden als organisator.
Ik heb Chris nog niet halfnaakt in videoclips gezien of om 2 uur 's nachts bij een of andere rappert in de HMH.quote:
Want Chris gaat niet stappen wil jij zeggenquote:Op maandag 23 april 2012 15:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik heb Chris nog niet halfnaakt in videoclips gezien of om 2 uur 's nachts bij een of andere rappert in de HMH.
Dom, troll of gewoon slecht lezend ?quote:Op maandag 23 april 2012 15:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want Chris gaat niet stappen wil jij zeggen
Mensen zijn altijd veel kritischer op Ajax, dat hoort gewoon bij de club. Verder is het natuurlijk zo dat Feyenoord veel beter heeft gepreseteerd dit seizoen dan menigeen had verwacht.quote:Op maandag 23 april 2012 11:55 schreef J2T het volgende:
Die van Halst kan het echt niet hebben dat Ajax kampioen wordt. Zo mooi is dat. Hij neemt het Ajax bijna kwalijk voor het wegnemen van de spanning.
Gisteren was het de verdienste van Feyenoord dat Ado zo slecht speelde, aldus Jan. Een paar weken geleden zei Jan toen Ajax tegen Ado speelde dat Ado en de rest van de Nederlandse clubs de rode loper uitrollen voor Ajax.
Was Litmanen zo'n feestbeest dan?quote:Op maandag 23 april 2012 15:34 schreef Bonkers. het volgende:
Er is pas iets mis met hem als hij (de nummer 10 van Ajax) zich niet zou uitleven in Amsterdam.
ik neem toch aan dat je wel snapt waarom ze dat niet op koninginnenacht willenquote:Op maandag 23 april 2012 15:17 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dit weekend krijgen we geen huldiging. Ze weigeren het gewoon de 29e. Dus dat gaat óf woensdagavond in de Arena worden. Óf donderdag vroeg op de avond in de Arena. Museumplein of rondvaart kunnen we vergeten. Ze bezwijken onder de publieke druk. D'r zal evenveel rotzooi worden geschopt, of ze het nu in de stad doen of niet. Politici en bestuurders
Ik snap dat ook nietquote:Op maandag 23 april 2012 15:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik neem toch aan dat je wel snapt waarom ze dat niet op koninginnenacht willen
Die ben ik nog eens tegengekomen in Sinners (geloof ik). Twee dagen voor een wedstrijd en met een aardig bepoederde neus...quote:Op maandag 23 april 2012 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft Dani nog op zijn netvlies staan
Ben je niet de enigequote:Op maandag 23 april 2012 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die ben ik nog eens tegengekomen in Sinners (geloof ik). Twee dagen voor een wedstrijd en met een aardig bepoederde neus...
Was in zijn eerste periode bij Ajax meer dan waardevolquote:Op maandag 23 april 2012 15:42 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Dis zat geblesseerd thuis op de bank.
Neequote:Op maandag 23 april 2012 16:02 schreef honkeytonk het volgende:
Is er Zondag een groot scherm ofzo in Amsterdam of bij de ArenA?
Na 2 Mei pasquote:Op maandag 23 april 2012 16:03 schreef honkeytonk het volgende:
En wanneer en waar is de huldiging waarschijnlijk?
Krijgen ze vast geen vergunningen over,quote:Op maandag 23 april 2012 16:02 schreef honkeytonk het volgende:
Is er Zondag een groot scherm ofzo in Amsterdam of bij de ArenA?
Ergens ROND of in de arena, en aangezien twente - ajax 16:15 afgelopen is, verwacht ik rond het begin van de avondquote:Op maandag 23 april 2012 16:03 schreef honkeytonk het volgende:
En wanneer en waar is de huldiging waarschijnlijk?
Dat laten ze niet toequote:Op maandag 23 april 2012 16:04 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Krijgen ze vast geen vergunningen over,
[..]
Ergens ROND of in de arena, en aangezien twente - ajax 16:15 afgelopen is, verwacht ik rond het begin van de avondAls de gemeente het al toelaat.
Schat die kans inderdaad ook niet echt groot in, zal me niks verbazen als ze het gewoon na ajax - vvv in de arena houden en het dan alleen toegankelijk is voor mensen die de wedstrijd hebben bijgewoont.quote:
De kans is 1% dat er zondag een huldiging isquote:Op maandag 23 april 2012 16:06 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Schat die kans inderdaad ook niet echt groot in, zal me niks verbazen als ze het gewoon na ajax - vvv in de arena houden en het dan alleen toegankelijk is voor mensen die de wedstrijd hebben bijgewoont.
Mja, hij leeft zich uit en neukt zich suf. Prima als hij maar op en top professional is, en naar ik hoor is hij dat ook en staat hij niet een dag voor een wedstrijd in de kroeg tot 4 uur.quote:Op maandag 23 april 2012 15:25 schreef Burrito het volgende:
Poste het omdat Tyron een man-crush heeft op Eriksen.
Verder schijnt Eriksen zich wel uit te leven in amsterdam
Wat nou al 50.000 mensen besluiten rond de Arena een feestje te gaan vieren?quote:Op maandag 23 april 2012 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De kans is 1% dat er zondag een huldiging is
Je moet ook rekening houden met K-nacht en dat daar al politie voor op de been is, een huldiging voor Ajax past echt niet daarbij hoe kut het voor ons ook is
En sowieso maar eerst winnen zondag van Fc Twente
de wedstrijd kan je wel ergens mooi kijken jaquote:Op maandag 23 april 2012 16:09 schreef honkeytonk het volgende:
De huldiging is dus sowieso niet op 29 april, mocht Ajax dan kampioen worden? Is het het wel waard om vanuit Friesland naar Amsterdam te gaan? Kan ik de wedstrijd ergens mooi kijken?
Dat zullen ze niet direct doen maar als iedereen besluit te blijven staan dan zullen ze wel een charge doen jaquote:Op maandag 23 april 2012 16:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat nou al 50.000 mensen besluiten rond de Arena een feestje te gaan vieren?
Ik zie de ME er dan wel voor aan om een full frontal attack te doen zonder ook maar een goede reden.
Ik vind het allemaal wel meevallen met v/d Wiel, is gewoon nog een jochie die bij gebrek aan beter plotseling in het NL elftal komt, verder speelt hij gewoon degelijk, is nu ook wat makkelijker met Anita die zelden een pass naar voren fout geeft want als v/d Wiel in de problemen kwam was het meestal bij verkeerde passing van onze vriend Enohquote:Op maandag 23 april 2012 16:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mja, hij leeft zich uit en neukt zich suf. Prima als hij maar op en top professional is, en naar ik hoor is hij dat ook en staat hij niet een dag voor een wedstrijd in de kroeg tot 4 uur.
Daar kon je bij van der Wiel nog wel is een vraagteken achter zetten...
Home is vast wel open toch?quote:Op maandag 23 april 2012 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de wedstrijd kan je wel ergens mooi kijken ja
Ja dat is gewoon openquote:
Ik ga denk ik in de stad kijkenquote:Op maandag 23 april 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon open
Ik ga denk ik daar ook kijken zondag
Er is besloten dat ze het op grote schermen in de Arena gaan tonen: Feyenoord - AZquote:Op maandag 23 april 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon open
Ik ga denk ik daar ook kijken zondag
Ja ik zat daar ook over na te denken maar ik zie het zo gebeuren dat alles al vol zit of vd Laan doet weer moeilijkquote:
waarom doen ze dat bij de kampioen van Nederland?quote:Op maandag 23 april 2012 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is besloten dat ze het op grote schermen in de Arena gaan tonen: Feyenoord - AZ
Alvast om te oefenen:
Hand in hand kameraden
Hand in hand voor Feyenoord 1
Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord 1
Hand in hand kameraden
Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord 1
Jullie hebben meer belang bij onze winst op Twentequote:Op maandag 23 april 2012 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is besloten dat ze het op grote schermen in de Arena gaan tonen: Feyenoord - AZ
Alvast om te oefenen:
Hand in hand kameraden
Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord 1
Hand in hand kameraden
Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord 1
Liever net, lekker troosteloos met die mensen die nooit in de ArenA komenquote:Op maandag 23 april 2012 16:28 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind dat ze de wedstrijd moeten uitzenden in de ArenA
Ik zit liever in de kroegquote:Op maandag 23 april 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Liever net, lekker troosteloos met die mensen die nooit in de ArenA komen
Is al bezigquote:Op maandag 23 april 2012 16:30 schreef TheDutchguy het volgende:
Hoelaat moet jong Ajax tegen Jong Feyenoord?
Goedkoper bier iig, en als je wil roken doen ze tenminste niet moeilijkquote:
Maakt niks uit. Ik wil het daar bekijkenquote:Op maandag 23 april 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Liever net, lekker troosteloos met die mensen die nooit in de ArenA komen
Ik zou voor de thuiswedstrijd gaan van 2 mei want de kans is dan groter dat ze kampioen wordenquote:Op maandag 23 april 2012 16:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Ik wil het daar bekijkenIk probeer met regelmaat naar de ArenA te gaan, maar dat is duur voor mij. Heel duur. Nu moet ik eigenlijk de gok maken. Óf 29 april naar Amsterdam, óf 3 mei naar Amsterdam. Meer geld heb ik niet meer
Jep, maar in dat geval moet ik nog even snel werk vinden, want dan blijf ik slapen in Amsterdam en heb ik een extra treinkaartje nodig omdat de wedstrijd pas 's avonds isquote:Op maandag 23 april 2012 16:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou voor de thuiswedstrijd gaan van 2 mei want de kans is dan groter dat ze kampioen worden
Ik ga na de huldiging voor 29 en 30 die van 31 ook missenquote:Op maandag 23 april 2012 16:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Ik wil het daar bekijkenIk probeer met regelmaat naar de ArenA te gaan, maar dat is duur voor mij. Heel duur. Nu moet ik eigenlijk de gok maken. Óf 29 april naar Amsterdam, óf 3 mei naar Amsterdam. Meer geld heb ik niet meer
Hoezo extra treinkaartje?quote:Op maandag 23 april 2012 16:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jep, maar in dat geval moet ik nog even snel werk vinden, want dan blijf ik slapen in Amsterdam en heb ik een extra treinkaartje nodig omdat de wedstrijd pas 's avonds is
Vreemd verhaal.quote:Op maandag 23 april 2012 16:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jep, maar in dat geval moet ik nog even snel werk vinden, want dan blijf ik slapen in Amsterdam en heb ik een extra treinkaartje nodig omdat de wedstrijd pas 's avonds is
Enkeltje is 21¤. Mocht Ajax 29e kampioen worden, heb ik nog een AH treinkaartje liggen, waarmee ik de hele dat kan reizen. Dan ga ik in de ochtend en ga ik terug met de laatste trein die voor 24:00 gaat. Als hij om 23:59 gaat telt het treinkaartje nog. Dan zou heen en terug mij 16 euro kosten. Ga ik op 2 verschillende dagen moet ik 2 kaartjes kopen dus dan kost het mij overnachting en 20 euro meer.quote:Op maandag 23 april 2012 16:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo extra treinkaartje?
Je kan toch 2 enkeltjes kopen
Ehh okequote:Op maandag 23 april 2012 16:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Enkeltje is 21¤. Mocht Ajax 29e kampioen worden, heb ik nog een AH treinkaartje liggen, waarmee ik de hele dat kan reizen. Dan ga ik in de ochtend en ga ik terug met de laatste trein die voor 24:00 gaat. Als hij om 23:59 gaat telt het treinkaartje nog. Dan zou heen en terug mij 16 euro kosten. Ga ik op 2 verschillende dagen moet ik 2 kaartjes kopen dus dan kost het mij overnachting en 20 euro meer.
Kaarten zijn toch gewoon tot 4uur 's nachts geldig?quote:
Als je zo dik bent als Peter Beense moet je dan 2 seizoenskaarten aanschaffen?quote:
Ja.quote:Op maandag 23 april 2012 16:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kaarten zijn toch gewoon tot 4uur 's nachts geldig?
Die luisterde ik vroeger zo vaakquote:
Ik duik ook maar eens de studio in. En het ervan in de handen drukken van De Boer mijn levensdoel maken uiteraard. Ik heb al inspiratie op kunnen doen in Voetbalfans.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik duik ook maar eens de studio in. En het ervan in de handen drukken van De Boer mijn levensdoel maken uiteraard. Ik heb al inspiratie op kunnen doen in Voetbalfans.
Zullen we samenquote:Op maandag 23 april 2012 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik duik ook maar eens de studio in. En het ervan in de handen drukken van De Boer mijn levensdoel maken uiteraard. Ik heb al inspiratie op kunnen doen in Voetbalfans.
Is goed, als jij mijn haartjes ook doetquote:Op maandag 23 april 2012 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet jij wel mijn haar doen hoor en 3 sterren op mijn woonwagen plakken.
Geblondeerd hannekammetje maar ala Ebecilio?, Ebecilioquote:Op maandag 23 april 2012 16:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is goed, als jij mijn haartjes ook doet.
Pas maar op straks komt die Outpost gozer weer langsquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geblondeerd hannekammetje maar ala Ebecilio?, Ebecilio
[..]
Pas maar op straks komt die Outpost gozer weer langs![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2012 18:31 schreef Artillerieschaap het volgende:
http://www.vak410.nl/nieuws/vak410-apresski-muziek-oprotten
Bij opkomst Ajax Marsch, voor aftrap tweede helft Bob Marley en na afloop Dit Is Mijn Club. En als er dan echt ter aankleding van die jochies in de rust een muziekje moet klinken zet dan redelijk bescheiden een cd'tje Amsterdamse klassiekers op.Slavenkoor gewoon lekker bij CL wedstrijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar god, hoe vaker je het nummer luister hoe slechter hij wordt.
En die gozer blijft maar ontkennen dat hij er geen commerciele belangen bij had.![]()
Over vuur(werk) gesproken. Ik kwam deze op het FC Twente forum tegen. Dat moet je eens in de ArenA met gesloten dak doenquote:
Precies.quote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso, een club buiten Ajax de landstitel gunnen. Het is of ajax, of ze kennen allemaal de tering krijgen.
Da fuckquote:Op maandag 23 april 2012 19:04 schreef Devv het volgende:
[..]
Over vuur(werk) gesproken. Ik kwam deze op het FC Twente forum tegen. Dat moet je eens in de ArenA met gesloten dak doen.
Vorig jaar met de CL kwalificatie vond ik PAOK ook al vrij leip.quote:Op maandag 23 april 2012 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bij Aris zijn ze helemaal leip. Sport maakt niet uit, support je stad
quote:Op maandag 23 april 2012 18:31 schreef Artillerieschaap het volgende:
http://www.vak410.nl/nieuws/vak410-apresski-muziek-oprotten
Bij opkomst Ajax Marsch, voor aftrap tweede helft Bob Marley en na afloop Dit Is Mijn Club. En als er dan echt ter aankleding van die jochies in de rust een muziekje moet klinken zet dan redelijk bescheiden een cd'tje Amsterdamse klassiekers op.Ik ben nu wel benieuwd hoe dat nummer heeft geklonkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
Ik stiekem ook welquote:Op maandag 23 april 2012 20:07 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd hoe dat nummer heeft geklonken
nicequote:Op maandag 23 april 2012 19:04 schreef Devv het volgende:
[..]
Over vuur(werk) gesproken. Ik kwam deze op het FC Twente forum tegen. Dat moet je eens in de ArenA met gesloten dak doen.
Hij durft wel tegen zo'n klein jochiequote:Op maandag 23 april 2012 20:15 schreef Helpmefok het volgende:
Van Gobbel. Zelfs islamietjes bekeert hij tot het heiligdom van Feijenoord.
Joodjes mag dus ook geen probleem zijn
Durfde ook tegen ajax hoorquote:Op maandag 23 april 2012 20:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij durft wel tegen zo'n klein jochie
Troostprijsje, zeker in dat jaarquote:Op maandag 23 april 2012 20:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Durfde ook tegen ajax hoor. Iets met KNVB beker 1995
Zo zo, CL en kampioen of KNVB beker...quote:Op maandag 23 april 2012 20:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Durfde ook tegen ajax hoor. Iets met KNVB beker 1995
Toch doet het zeer, niet de quadreblequote:Op maandag 23 april 2012 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo zo, CL en kampioen of KNVB beker...
kan me nog een 0-5 herinneren met een reserveploeg tegen dat volkquote:Op maandag 23 april 2012 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo zo, CL en kampioen of KNVB beker...
mehquote:Op maandag 23 april 2012 20:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toch doet het zeer, niet de quadreble.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kan me nog een 0-5 herinneren met een reserveploeg tegen dat volk
quote:Op maandag 23 april 2012 20:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toch doet het zeer, niet de quadreble.
haha van Gobbel die rood kreeg..quote:
Dat is maar goed ook, want de vorige is kaduuk. Hopen dat ze deze wel heel laten. Alhoewel, als stukmaken betekent dat ze hem volgend jaar weer winnen boeit het me ook niet.quote:Op maandag 23 april 2012 19:51 schreef Devv het volgende:
Bert mag aankomend weekend weer even achter zijn bureau vandaan komen.
[ afbeelding ]
Ik heb hem gepost in vorige topique.quote:Op maandag 23 april 2012 20:07 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd hoe dat nummer heeft geklonken
Ik vind het geen haten hoor, het was toch duidelijk dat Ajax lekker begon te spelen op het moment dat de EL over was, hij pleit gewoon voor minimaal 3 dagen rust tussen wedstrijden en dat vind ik geen slecht strevenquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:49 schreef Devv het volgende:
Het haten is begonnen. Competitievervalsing, veeg me op![]()
.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ig-speelschema.dhtml
Maar andersom is dat toch ook zo? Als je een echte topclub wil zijn moet je in alle competities presteren! Daar kun je Ajax niet de schuld van geven!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het geen haten hoor, het was toch duidelijk dat Ajax lekker begon te spelen op het moment dat de EL over was, hij pleit gewoon voor minimaal 3 dagen rust tussen wedstrijden en dat vind ik geen slecht streven
Het zal wetenschappelijk wel kloppen. Maar om het competitievervalsing te noemen, vind ik toch wel erg misplaatst...quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het geen haten hoor, het was toch duidelijk dat Ajax lekker begon te spelen op het moment dat de EL over was, hij pleit gewoon voor minimaal 3 dagen rust tussen wedstrijden en dat vind ik geen slecht streven
Ach ja als het geen sensationele krantekop krijgt leest niemand hetquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:11 schreef Devv het volgende:
[..]
Het zal wetenschappelijk wel kloppen. Maar om het competitievervalsing te noemen, vind ik toch erg misplaatst...
Dat is het probleem, Ajax, Cruijff scoren nu eenmaal in de media, de club met het meeste voordeel dit seizoen was Feyenoord...........quote:
twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 09:29:21Aanvoerder Jan Vertonghen is vandaag 25 jaar geworden. Van harte gefeliciteerd @Jan_Vertonghen! #Ajax reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:30 schreef honkeytonk het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)roeien_bij_Ajax.html
Dan moet je hem wel tussendoor verlengen anders loopt hij gratis de deur uitquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:32 schreef dimmak het volgende:
[..]Hij is ook nog maar 20 jaar, het zou hem helemaal sieren als hij gewoon nog 2 seizoenen bleef!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:34 schreef honkeytonk het volgende:
Eriksen moet hier spelen tot de 4e ster. Dan kan hij op zijn 29e maar mooi naar het buitenland
Lolwut? waarom? Gewoon winnen die hap. Kampioen worden we toch wel.. Dus niks tevreden zijn met gelijk spelletjequote:Op dinsdag 24 april 2012 09:41 schreef honkeytonk het volgende:
Ik teken voor een gelijkspel in Enschede.
Afdrogen die handel daar!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:41 schreef honkeytonk het volgende:
Ik teken voor een gelijkspel in Enschede.
Bronquote:Ajax-trainer Frank de Boer is niet te spreken over het zware speelschema van de Ajacieden. Komende weken treffen de Amsterdammers PSV, FC Twente, Groningen, AZ en Feyenoord.
"Ik heb me daar in de aanloop naar het seizoen niet zo mee beziggehouden. Dat is misschien mijn onervarenheid. Volgend seizoen moet ik misschien wel mijn vinger opsteken bij de KNVB", denkt de 112-malig international van Oranje. Na de zes keer dat Ajax uitkomt in de Champions League, volgt voor Ajax vijf keer een uitwedstrijd. Na deze wedstrijden in de Champions League moeten de Amsterdammers respectievelijk op bezoek bij PSV, FC Groningen, FC Utrecht, NEC en RKC Waalwijk.
De voormalig verdediger van onder andere Ajax en FC Barcelona denkt niet aan een complottheorie. "Maar voor het Nederlandse voetbal is het belangrijk dat we in Europa goed presteren. Dan is het vervelend als je heel veel toppers moet voetballen terwijl je ook in Europa punten moet verdienen. Ik zeg niet dat we makkelijk bij NEC winnen. Maar wij hebben de komende weken wel een heel zwaar programma", aldus de 41-jarige oefenmeester.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)a_Ajax#ixzz1swW3Tfzl
Ajax zat toen in een hele slechte fase... Je moet ook niet vergeten dat Twente moet winnen, Ajax kan nog 1 wedstrijd punten morsen en dan is er nog niks aan de hand. Gewoon op de counter spelen dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:57 schreef honkeytonk het volgende:
Ik wil ook wel dat Twente kapot gaat. Maar ik vrees dat Twente nog gemotiveerder is dan Utrecht tegen Ajax en dan kan het lastig worden...
Maar je hoeft je toch helemaal niet aan te passen? Twente moet komen, dan ontstaan er ruimtes en die moet je benutten in de omschakeling, jullie doen net of counteren een vies woord isquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:21 schreef honkeytonk het volgende:
Frank de Boer blijft vasthouden aan het eigen systeem en past zich amper aan aan de tegenstander. Daarom houd ik van hem
is het ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je hoeft je toch helemaal niet aan te passen? Twente moet komen, dan ontstaan er ruimtes en die moet je benutten in de omschakeling, jullie doen net of counteren een vies woord is
Nou zo erg is het ook nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:26 schreef honkeytonk het volgende:
Ging het maar weer slecht met Ajax, dan hadden we wat te doen en te zeuren
In Enschede krijg je inderdaad veel ruimte. Twente heeft niks aan een gelijkspel en zal dus moeten aanvallen. En gezien de huidige vorm van Twente en Ajax denk ik dat Ajax daar het meeste profijt van gaat hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je hoeft je toch helemaal niet aan te passen? Twente moet komen, dan ontstaan er ruimtes en die moet je benutten in de omschakeling, jullie doen net of counteren een vies woord is
Ik zit mobiel maar is dat het stukje van die verheijen ofzo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:00 schreef honkeytonk het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)ompetitievervalsing/
Het is niet eerlijk
Ja. En hij legt er ook in uit dat vorig jaar ook vervalst was in het voordeel van Ajaxquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel maar is dat het stukje van die verheijen ofzo?
Dat is sowieso een kakkerlak.
En dan nog, dan had feyenoord toch kampioen moeten worden
Zure kakkiequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja. En hij legt er ook in uit dat vorig jaar ook vervalst was in het voordeel van Ajax
Dat dus. Schandalig dat dit nog gebeurt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het is ook niet eerlijk dat sommige clubs geen dak hebben als ajax dan in de regen speelt is het veel moeilijker
Verheijen een kakkerlakquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel maar is dat het stukje van die verheijen ofzo?
Dat is sowieso een kakkerlak.
En dan nog, dan had feyenoord toch kampioen moeten worden
jep, check zijn twitter maarquote:
Hij heeft vanaf eind vorig seizoen ofzo gewerkt binnen Feyenoord, zowel binnen de jeugdopleiding als de eerste. Maar dat doet hij bij zoveel clubs en landen dat je hem onmogelijk Feyenoorder kan noemen.quote:
het is een zure kakkerlakquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft vanaf eind vorig seizoen ofzo gewerkt binnen Feyenoord, zowel binnen de jeugdopleiding als de eerste. Maar dat doet hij bij zoveel clubs en landen dat je hem onmogelijk Feyenoorder kan noemen.
Zoals gewoonlijkquote:
Ke k zal straks ff zoeken weet je ook welke pagina? xD ongeveer danquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:17 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem gepost in vorige topique.
Eberhard wil helemaal geen feestje. Die zit met zn twente-sjaaltje voor de tv.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:16 schreef J2T het volgende:
Die Eberhard hoor je ook alleen maar over rampscenarios lullen. Pannekoek.
In de ArenAquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:14 schreef J2T het volgende:
Zal wel al 1000 keer zijn gevraagd, maar waar willen ze nou de huldiging houden? Dat circustentje staat dus tot 2 juni op P2. Lekker weer dit.
In de ArenA zou ik echt fucking matig vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In de ArenA
of op de boulevard, p2 is sowieso uitgesloten idd
Overal anders dan Museumplein is matig!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
In de ArenA zou ik echt fucking matig vinden.
Leidseplein natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
Overal anders dan Museumplein is matig!
Leidseplein is de enige echte locatiequote:Op dinsdag 24 april 2012 12:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
Overal anders dan Museumplein is matig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |