Hoezo word dat lastig? Plek zat + iedereen kan het zien. Als ze toch al zo'n scenario hebben voor het geval dat Ajax uit kampioen wordt, lijkt me dat ze ook al wordt Ajax thuis kampioen zo veel mogelijk mensen mee willen laten geniet.quote:Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Amsterdam kennende zeggen ze gewoon bij thuiswedstrijden: Huldig maar IN de arena ze zijn daar toch al, en buiten de arena wordt lastig met zoveel supporters?
Al die mooiboys? Alleen van der Wiel toch?quote:Op maandag 23 april 2012 14:36 schreef MPC60 het volgende:
Dat gezeik over Janssen altijd, ik ben blij dat we iig 1 voetballer met pit hebben ipv al die mooiboys die drukker met twitter zijn dan hun club.
Jep want als ze uit kampioen worden is er nog gewoon 1 stroom dat de arena binnendringt, als ze thuis kampioen worden en het word in de arena gevierd dan willen ze niet dat er later nog mensen naar binnenkomen in een vol stadion, bleek ook al uit het verslag van vorig jaar dus dat zal dit jaar niet veel anders zijnquote:Op maandag 23 april 2012 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hoezo word dat lastig? Plek zat + iedereen kan het zien. Als ze toch al zo'n scenario hebben voor het geval dat Ajax uit kampioen wordt, lijkt me dat ze ook al wordt Ajax thuis kampioen zo veel mogelijk mensen mee willen laten geniet.
Ajax dan, de gemeente wil gewoon iedereen die naar dat feest gaat op het vliegtuig naar de goelag sturen.
Verhoevenquote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Al die mooiboys? Alleen van der Wiel toch?
sowieso mogen er geen 100.000 mensen in de ArenA, en lijkt me niet dat het heel gezellig gaat aflopen als ze ineens mensen gaan weigeren.quote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Jep want als ze uit kampioen worden is er nog gewoon 1 stroom dat de arena binnendringt, als ze thuis kampioen worden en het word in de arena gevierd dan willen ze niet dat er later nog mensen naar binnenkomen in een vol stadion, bleek ook al uit het verslag van vorig jaar dus dat zal dit jaar niet veel anders zijn
Ik gooide er maar even een generalisatie in... ik doeldde op vd Wiel idd.quote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Met andere woorden er komt sowieso wel onrustquote:Op maandag 23 april 2012 14:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
sowieso mogen er geen 100.000 mensen in de ArenA, en lijkt me niet dat het heel gezellig gaat aflopen als ze ineens mensen gaan weigeren.
Sowieso niet echt handig als 100.000 mensen in een keer de ArenA in proberen te komen. En lijkt me niet dat ze het willen beperken tot maar 50.000 mensen.
Dat er onrust komt lijkt me logisch ja. Dat gebeurt altijd als er ergens zoveel mensen samenkomen met feest en alcohol. Daar moet je dan ook rekening mee houden als organisator.quote:Op maandag 23 april 2012 14:47 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Met andere woorden er komt sowieso wel onrust, aangezien het buiten de arena ook geen 100.000 man worden schat ik zo in.
quote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dit weekend krijgen we geen huldiging. Ze weigeren het gewoon de 29e. Dus dat gaat óf woensdagavond in de Arena worden. Óf donderdag vroeg op de avond in de Arena. Museumplein of rondvaart kunnen we vergeten. Ze bezwijken onder de publieke druk. D'r zal evenveel rotzooi worden geschopt, of ze het nu in de stad doen of niet. Politici en bestuurdersquote:Op maandag 23 april 2012 14:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat er onrust komt lijkt me logisch ja. Dat gebeurt altijd als er ergens zoveel mensen samenkomen met feest en alcohol. Daar moet je dan ook rekening mee houden als organisator.
Ik heb Chris nog niet halfnaakt in videoclips gezien of om 2 uur 's nachts bij een of andere rappert in de HMH.quote:
Want Chris gaat niet stappen wil jij zeggenquote:Op maandag 23 april 2012 15:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik heb Chris nog niet halfnaakt in videoclips gezien of om 2 uur 's nachts bij een of andere rappert in de HMH.
Dom, troll of gewoon slecht lezend ?quote:Op maandag 23 april 2012 15:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want Chris gaat niet stappen wil jij zeggen
Mensen zijn altijd veel kritischer op Ajax, dat hoort gewoon bij de club. Verder is het natuurlijk zo dat Feyenoord veel beter heeft gepreseteerd dit seizoen dan menigeen had verwacht.quote:Op maandag 23 april 2012 11:55 schreef J2T het volgende:
Die van Halst kan het echt niet hebben dat Ajax kampioen wordt. Zo mooi is dat. Hij neemt het Ajax bijna kwalijk voor het wegnemen van de spanning.
Gisteren was het de verdienste van Feyenoord dat Ado zo slecht speelde, aldus Jan. Een paar weken geleden zei Jan toen Ajax tegen Ado speelde dat Ado en de rest van de Nederlandse clubs de rode loper uitrollen voor Ajax.
Was Litmanen zo'n feestbeest dan?quote:Op maandag 23 april 2012 15:34 schreef Bonkers. het volgende:
Er is pas iets mis met hem als hij (de nummer 10 van Ajax) zich niet zou uitleven in Amsterdam.
ik neem toch aan dat je wel snapt waarom ze dat niet op koninginnenacht willenquote:Op maandag 23 april 2012 15:17 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dit weekend krijgen we geen huldiging. Ze weigeren het gewoon de 29e. Dus dat gaat óf woensdagavond in de Arena worden. Óf donderdag vroeg op de avond in de Arena. Museumplein of rondvaart kunnen we vergeten. Ze bezwijken onder de publieke druk. D'r zal evenveel rotzooi worden geschopt, of ze het nu in de stad doen of niet. Politici en bestuurders
Ik snap dat ook nietquote:Op maandag 23 april 2012 15:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik neem toch aan dat je wel snapt waarom ze dat niet op koninginnenacht willen
Die ben ik nog eens tegengekomen in Sinners (geloof ik). Twee dagen voor een wedstrijd en met een aardig bepoederde neus...quote:Op maandag 23 april 2012 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft Dani nog op zijn netvlies staan
Ben je niet de enigequote:Op maandag 23 april 2012 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die ben ik nog eens tegengekomen in Sinners (geloof ik). Twee dagen voor een wedstrijd en met een aardig bepoederde neus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |