Was in zijn eerste periode bij Ajax meer dan waardevolquote:Op maandag 23 april 2012 15:42 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Dis zat geblesseerd thuis op de bank.
Neequote:Op maandag 23 april 2012 16:02 schreef honkeytonk het volgende:
Is er Zondag een groot scherm ofzo in Amsterdam of bij de ArenA?
Na 2 Mei pasquote:Op maandag 23 april 2012 16:03 schreef honkeytonk het volgende:
En wanneer en waar is de huldiging waarschijnlijk?
Krijgen ze vast geen vergunningen over,quote:Op maandag 23 april 2012 16:02 schreef honkeytonk het volgende:
Is er Zondag een groot scherm ofzo in Amsterdam of bij de ArenA?
Ergens ROND of in de arena, en aangezien twente - ajax 16:15 afgelopen is, verwacht ik rond het begin van de avondquote:Op maandag 23 april 2012 16:03 schreef honkeytonk het volgende:
En wanneer en waar is de huldiging waarschijnlijk?
Dat laten ze niet toequote:Op maandag 23 april 2012 16:04 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Krijgen ze vast geen vergunningen over,
[..]
Ergens ROND of in de arena, en aangezien twente - ajax 16:15 afgelopen is, verwacht ik rond het begin van de avondAls de gemeente het al toelaat.
Schat die kans inderdaad ook niet echt groot in, zal me niks verbazen als ze het gewoon na ajax - vvv in de arena houden en het dan alleen toegankelijk is voor mensen die de wedstrijd hebben bijgewoont.quote:
De kans is 1% dat er zondag een huldiging isquote:Op maandag 23 april 2012 16:06 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Schat die kans inderdaad ook niet echt groot in, zal me niks verbazen als ze het gewoon na ajax - vvv in de arena houden en het dan alleen toegankelijk is voor mensen die de wedstrijd hebben bijgewoont.
Mja, hij leeft zich uit en neukt zich suf. Prima als hij maar op en top professional is, en naar ik hoor is hij dat ook en staat hij niet een dag voor een wedstrijd in de kroeg tot 4 uur.quote:Op maandag 23 april 2012 15:25 schreef Burrito het volgende:
Poste het omdat Tyron een man-crush heeft op Eriksen.
Verder schijnt Eriksen zich wel uit te leven in amsterdam
Wat nou al 50.000 mensen besluiten rond de Arena een feestje te gaan vieren?quote:Op maandag 23 april 2012 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De kans is 1% dat er zondag een huldiging is
Je moet ook rekening houden met K-nacht en dat daar al politie voor op de been is, een huldiging voor Ajax past echt niet daarbij hoe kut het voor ons ook is
En sowieso maar eerst winnen zondag van Fc Twente
de wedstrijd kan je wel ergens mooi kijken jaquote:Op maandag 23 april 2012 16:09 schreef honkeytonk het volgende:
De huldiging is dus sowieso niet op 29 april, mocht Ajax dan kampioen worden? Is het het wel waard om vanuit Friesland naar Amsterdam te gaan? Kan ik de wedstrijd ergens mooi kijken?
Dat zullen ze niet direct doen maar als iedereen besluit te blijven staan dan zullen ze wel een charge doen jaquote:Op maandag 23 april 2012 16:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat nou al 50.000 mensen besluiten rond de Arena een feestje te gaan vieren?
Ik zie de ME er dan wel voor aan om een full frontal attack te doen zonder ook maar een goede reden.
Ik vind het allemaal wel meevallen met v/d Wiel, is gewoon nog een jochie die bij gebrek aan beter plotseling in het NL elftal komt, verder speelt hij gewoon degelijk, is nu ook wat makkelijker met Anita die zelden een pass naar voren fout geeft want als v/d Wiel in de problemen kwam was het meestal bij verkeerde passing van onze vriend Enohquote:Op maandag 23 april 2012 16:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mja, hij leeft zich uit en neukt zich suf. Prima als hij maar op en top professional is, en naar ik hoor is hij dat ook en staat hij niet een dag voor een wedstrijd in de kroeg tot 4 uur.
Daar kon je bij van der Wiel nog wel is een vraagteken achter zetten...
Home is vast wel open toch?quote:Op maandag 23 april 2012 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de wedstrijd kan je wel ergens mooi kijken ja
Ja dat is gewoon openquote:
Ik ga denk ik in de stad kijkenquote:Op maandag 23 april 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon open
Ik ga denk ik daar ook kijken zondag
Er is besloten dat ze het op grote schermen in de Arena gaan tonen: Feyenoord - AZquote:Op maandag 23 april 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon open
Ik ga denk ik daar ook kijken zondag
Ja ik zat daar ook over na te denken maar ik zie het zo gebeuren dat alles al vol zit of vd Laan doet weer moeilijkquote:
waarom doen ze dat bij de kampioen van Nederland?quote:Op maandag 23 april 2012 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is besloten dat ze het op grote schermen in de Arena gaan tonen: Feyenoord - AZ
Alvast om te oefenen:
Hand in hand kameraden
Hand in hand voor Feyenoord 1
Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord 1
Hand in hand kameraden
Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord 1
Jullie hebben meer belang bij onze winst op Twentequote:Op maandag 23 april 2012 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is besloten dat ze het op grote schermen in de Arena gaan tonen: Feyenoord - AZ
Alvast om te oefenen:
Hand in hand kameraden
Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord 1
Hand in hand kameraden
Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord 1
Liever net, lekker troosteloos met die mensen die nooit in de ArenA komenquote:Op maandag 23 april 2012 16:28 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind dat ze de wedstrijd moeten uitzenden in de ArenA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |