Zure kakkiequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja. En hij legt er ook in uit dat vorig jaar ook vervalst was in het voordeel van Ajax
Dat dus. Schandalig dat dit nog gebeurt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het is ook niet eerlijk dat sommige clubs geen dak hebben als ajax dan in de regen speelt is het veel moeilijker
Verheijen een kakkerlakquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel maar is dat het stukje van die verheijen ofzo?
Dat is sowieso een kakkerlak.
En dan nog, dan had feyenoord toch kampioen moeten worden
jep, check zijn twitter maarquote:
Hij heeft vanaf eind vorig seizoen ofzo gewerkt binnen Feyenoord, zowel binnen de jeugdopleiding als de eerste. Maar dat doet hij bij zoveel clubs en landen dat je hem onmogelijk Feyenoorder kan noemen.quote:
het is een zure kakkerlakquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft vanaf eind vorig seizoen ofzo gewerkt binnen Feyenoord, zowel binnen de jeugdopleiding als de eerste. Maar dat doet hij bij zoveel clubs en landen dat je hem onmogelijk Feyenoorder kan noemen.
Zoals gewoonlijkquote:
Ke k zal straks ff zoeken weet je ook welke pagina? xD ongeveer danquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:17 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem gepost in vorige topique.
Eberhard wil helemaal geen feestje. Die zit met zn twente-sjaaltje voor de tv.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:16 schreef J2T het volgende:
Die Eberhard hoor je ook alleen maar over rampscenarios lullen. Pannekoek.
In de ArenAquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:14 schreef J2T het volgende:
Zal wel al 1000 keer zijn gevraagd, maar waar willen ze nou de huldiging houden? Dat circustentje staat dus tot 2 juni op P2. Lekker weer dit.
In de ArenA zou ik echt fucking matig vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In de ArenA
of op de boulevard, p2 is sowieso uitgesloten idd
Overal anders dan Museumplein is matig!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
In de ArenA zou ik echt fucking matig vinden.
Leidseplein natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
Overal anders dan Museumplein is matig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |