quote:Op maandag 23 april 2012 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geblondeerd hannekammetje maar ala Ebecilio?, Ebecilio
[..]
Pas maar op straks komt die Outpost gozer weer langs![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2012 18:31 schreef Artillerieschaap het volgende:
http://www.vak410.nl/nieuws/vak410-apresski-muziek-oprotten
Bij opkomst Ajax Marsch, voor aftrap tweede helft Bob Marley en na afloop Dit Is Mijn Club. En als er dan echt ter aankleding van die jochies in de rust een muziekje moet klinken zet dan redelijk bescheiden een cd'tje Amsterdamse klassiekers op.Slavenkoor gewoon lekker bij CL wedstrijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar god, hoe vaker je het nummer luister hoe slechter hij wordt.
En die gozer blijft maar ontkennen dat hij er geen commerciele belangen bij had.![]()
Over vuur(werk) gesproken. Ik kwam deze op het FC Twente forum tegen. Dat moet je eens in de ArenA met gesloten dak doenquote:
Precies.quote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso, een club buiten Ajax de landstitel gunnen. Het is of ajax, of ze kennen allemaal de tering krijgen.
Da fuckquote:Op maandag 23 april 2012 19:04 schreef Devv het volgende:
[..]
Over vuur(werk) gesproken. Ik kwam deze op het FC Twente forum tegen. Dat moet je eens in de ArenA met gesloten dak doen.
Vorig jaar met de CL kwalificatie vond ik PAOK ook al vrij leip.quote:Op maandag 23 april 2012 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bij Aris zijn ze helemaal leip. Sport maakt niet uit, support je stad
quote:Op maandag 23 april 2012 18:31 schreef Artillerieschaap het volgende:
http://www.vak410.nl/nieuws/vak410-apresski-muziek-oprotten
Bij opkomst Ajax Marsch, voor aftrap tweede helft Bob Marley en na afloop Dit Is Mijn Club. En als er dan echt ter aankleding van die jochies in de rust een muziekje moet klinken zet dan redelijk bescheiden een cd'tje Amsterdamse klassiekers op.Ik ben nu wel benieuwd hoe dat nummer heeft geklonkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
Ik stiekem ook welquote:Op maandag 23 april 2012 20:07 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd hoe dat nummer heeft geklonken
nicequote:Op maandag 23 april 2012 19:04 schreef Devv het volgende:
[..]
Over vuur(werk) gesproken. Ik kwam deze op het FC Twente forum tegen. Dat moet je eens in de ArenA met gesloten dak doen.
Hij durft wel tegen zo'n klein jochiequote:Op maandag 23 april 2012 20:15 schreef Helpmefok het volgende:
Van Gobbel. Zelfs islamietjes bekeert hij tot het heiligdom van Feijenoord.
Joodjes mag dus ook geen probleem zijn
Durfde ook tegen ajax hoorquote:Op maandag 23 april 2012 20:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij durft wel tegen zo'n klein jochie
Troostprijsje, zeker in dat jaarquote:Op maandag 23 april 2012 20:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Durfde ook tegen ajax hoor. Iets met KNVB beker 1995
Zo zo, CL en kampioen of KNVB beker...quote:Op maandag 23 april 2012 20:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Durfde ook tegen ajax hoor. Iets met KNVB beker 1995
Toch doet het zeer, niet de quadreblequote:Op maandag 23 april 2012 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo zo, CL en kampioen of KNVB beker...
kan me nog een 0-5 herinneren met een reserveploeg tegen dat volkquote:Op maandag 23 april 2012 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo zo, CL en kampioen of KNVB beker...
mehquote:Op maandag 23 april 2012 20:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toch doet het zeer, niet de quadreble.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kan me nog een 0-5 herinneren met een reserveploeg tegen dat volk
quote:Op maandag 23 april 2012 20:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toch doet het zeer, niet de quadreble.
haha van Gobbel die rood kreeg..quote:
Dat is maar goed ook, want de vorige is kaduuk. Hopen dat ze deze wel heel laten. Alhoewel, als stukmaken betekent dat ze hem volgend jaar weer winnen boeit het me ook niet.quote:Op maandag 23 april 2012 19:51 schreef Devv het volgende:
Bert mag aankomend weekend weer even achter zijn bureau vandaan komen.
[ afbeelding ]
Ik heb hem gepost in vorige topique.quote:Op maandag 23 april 2012 20:07 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd hoe dat nummer heeft geklonken
Ik vind het geen haten hoor, het was toch duidelijk dat Ajax lekker begon te spelen op het moment dat de EL over was, hij pleit gewoon voor minimaal 3 dagen rust tussen wedstrijden en dat vind ik geen slecht strevenquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:49 schreef Devv het volgende:
Het haten is begonnen. Competitievervalsing, veeg me op![]()
.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ig-speelschema.dhtml
Maar andersom is dat toch ook zo? Als je een echte topclub wil zijn moet je in alle competities presteren! Daar kun je Ajax niet de schuld van geven!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het geen haten hoor, het was toch duidelijk dat Ajax lekker begon te spelen op het moment dat de EL over was, hij pleit gewoon voor minimaal 3 dagen rust tussen wedstrijden en dat vind ik geen slecht streven
Het zal wetenschappelijk wel kloppen. Maar om het competitievervalsing te noemen, vind ik toch wel erg misplaatst...quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het geen haten hoor, het was toch duidelijk dat Ajax lekker begon te spelen op het moment dat de EL over was, hij pleit gewoon voor minimaal 3 dagen rust tussen wedstrijden en dat vind ik geen slecht streven
Ach ja als het geen sensationele krantekop krijgt leest niemand hetquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:11 schreef Devv het volgende:
[..]
Het zal wetenschappelijk wel kloppen. Maar om het competitievervalsing te noemen, vind ik toch erg misplaatst...
Dat is het probleem, Ajax, Cruijff scoren nu eenmaal in de media, de club met het meeste voordeel dit seizoen was Feyenoord...........quote:
twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 09:29:21Aanvoerder Jan Vertonghen is vandaag 25 jaar geworden. Van harte gefeliciteerd @Jan_Vertonghen! #Ajax reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:30 schreef honkeytonk het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)roeien_bij_Ajax.html
Dan moet je hem wel tussendoor verlengen anders loopt hij gratis de deur uitquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:32 schreef dimmak het volgende:
[..]Hij is ook nog maar 20 jaar, het zou hem helemaal sieren als hij gewoon nog 2 seizoenen bleef!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:34 schreef honkeytonk het volgende:
Eriksen moet hier spelen tot de 4e ster. Dan kan hij op zijn 29e maar mooi naar het buitenland
Lolwut? waarom? Gewoon winnen die hap. Kampioen worden we toch wel.. Dus niks tevreden zijn met gelijk spelletjequote:Op dinsdag 24 april 2012 09:41 schreef honkeytonk het volgende:
Ik teken voor een gelijkspel in Enschede.
Afdrogen die handel daar!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:41 schreef honkeytonk het volgende:
Ik teken voor een gelijkspel in Enschede.
Bronquote:Ajax-trainer Frank de Boer is niet te spreken over het zware speelschema van de Ajacieden. Komende weken treffen de Amsterdammers PSV, FC Twente, Groningen, AZ en Feyenoord.
"Ik heb me daar in de aanloop naar het seizoen niet zo mee beziggehouden. Dat is misschien mijn onervarenheid. Volgend seizoen moet ik misschien wel mijn vinger opsteken bij de KNVB", denkt de 112-malig international van Oranje. Na de zes keer dat Ajax uitkomt in de Champions League, volgt voor Ajax vijf keer een uitwedstrijd. Na deze wedstrijden in de Champions League moeten de Amsterdammers respectievelijk op bezoek bij PSV, FC Groningen, FC Utrecht, NEC en RKC Waalwijk.
De voormalig verdediger van onder andere Ajax en FC Barcelona denkt niet aan een complottheorie. "Maar voor het Nederlandse voetbal is het belangrijk dat we in Europa goed presteren. Dan is het vervelend als je heel veel toppers moet voetballen terwijl je ook in Europa punten moet verdienen. Ik zeg niet dat we makkelijk bij NEC winnen. Maar wij hebben de komende weken wel een heel zwaar programma", aldus de 41-jarige oefenmeester.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)a_Ajax#ixzz1swW3Tfzl
Ajax zat toen in een hele slechte fase... Je moet ook niet vergeten dat Twente moet winnen, Ajax kan nog 1 wedstrijd punten morsen en dan is er nog niks aan de hand. Gewoon op de counter spelen dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:57 schreef honkeytonk het volgende:
Ik wil ook wel dat Twente kapot gaat. Maar ik vrees dat Twente nog gemotiveerder is dan Utrecht tegen Ajax en dan kan het lastig worden...
Maar je hoeft je toch helemaal niet aan te passen? Twente moet komen, dan ontstaan er ruimtes en die moet je benutten in de omschakeling, jullie doen net of counteren een vies woord isquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:21 schreef honkeytonk het volgende:
Frank de Boer blijft vasthouden aan het eigen systeem en past zich amper aan aan de tegenstander. Daarom houd ik van hem
is het ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je hoeft je toch helemaal niet aan te passen? Twente moet komen, dan ontstaan er ruimtes en die moet je benutten in de omschakeling, jullie doen net of counteren een vies woord is
Nou zo erg is het ook nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:26 schreef honkeytonk het volgende:
Ging het maar weer slecht met Ajax, dan hadden we wat te doen en te zeuren
In Enschede krijg je inderdaad veel ruimte. Twente heeft niks aan een gelijkspel en zal dus moeten aanvallen. En gezien de huidige vorm van Twente en Ajax denk ik dat Ajax daar het meeste profijt van gaat hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je hoeft je toch helemaal niet aan te passen? Twente moet komen, dan ontstaan er ruimtes en die moet je benutten in de omschakeling, jullie doen net of counteren een vies woord is
Ik zit mobiel maar is dat het stukje van die verheijen ofzo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:00 schreef honkeytonk het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)ompetitievervalsing/
Het is niet eerlijk
Ja. En hij legt er ook in uit dat vorig jaar ook vervalst was in het voordeel van Ajaxquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel maar is dat het stukje van die verheijen ofzo?
Dat is sowieso een kakkerlak.
En dan nog, dan had feyenoord toch kampioen moeten worden
Zure kakkiequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja. En hij legt er ook in uit dat vorig jaar ook vervalst was in het voordeel van Ajax
Dat dus. Schandalig dat dit nog gebeurt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het is ook niet eerlijk dat sommige clubs geen dak hebben als ajax dan in de regen speelt is het veel moeilijker
Verheijen een kakkerlakquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel maar is dat het stukje van die verheijen ofzo?
Dat is sowieso een kakkerlak.
En dan nog, dan had feyenoord toch kampioen moeten worden
jep, check zijn twitter maarquote:
Hij heeft vanaf eind vorig seizoen ofzo gewerkt binnen Feyenoord, zowel binnen de jeugdopleiding als de eerste. Maar dat doet hij bij zoveel clubs en landen dat je hem onmogelijk Feyenoorder kan noemen.quote:
het is een zure kakkerlakquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft vanaf eind vorig seizoen ofzo gewerkt binnen Feyenoord, zowel binnen de jeugdopleiding als de eerste. Maar dat doet hij bij zoveel clubs en landen dat je hem onmogelijk Feyenoorder kan noemen.
Zoals gewoonlijkquote:
Ke k zal straks ff zoeken weet je ook welke pagina? xD ongeveer danquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:17 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem gepost in vorige topique.
Eberhard wil helemaal geen feestje. Die zit met zn twente-sjaaltje voor de tv.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:16 schreef J2T het volgende:
Die Eberhard hoor je ook alleen maar over rampscenarios lullen. Pannekoek.
In de ArenAquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:14 schreef J2T het volgende:
Zal wel al 1000 keer zijn gevraagd, maar waar willen ze nou de huldiging houden? Dat circustentje staat dus tot 2 juni op P2. Lekker weer dit.
In de ArenA zou ik echt fucking matig vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In de ArenA
of op de boulevard, p2 is sowieso uitgesloten idd
Overal anders dan Museumplein is matig!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
In de ArenA zou ik echt fucking matig vinden.
Leidseplein natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
Overal anders dan Museumplein is matig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |