officieel wel ja, officieus bij een overwinningquote:Op maandag 23 april 2012 08:00 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Worden we alleen kampioen als we winnen en az en feyenoord de punten delen?
Dit snap ik niet.quote:Op maandag 23 april 2012 08:02 schreef franklop het volgende:
[..]
officieel wel ja, officieus bij een overwinning
als AZ of Feyenoord winnen en wijzelf ook dan blijven we 6 punten voor staan met nog 2 wedstrijden te gaan. Officieel zijn we dan nog geen kampioen, maar het lijkt dan onmogelijk dat 1 van de clubs ons nog op doelsaldo (iets van 28 doelpunten in ons voordeel) inhalen.quote:
Je kan geen kampioen worden op doelsaldo voor het einde van de laatste wedstrijdquote:
Ik denk dat we 29 mei allang kampioen zijnquote:Op maandag 23 april 2012 08:10 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zie ons geen kampioen worden 29 mei. Ik denk wel dat wij winnen, maar ik vermoed dat er ook een winnaar is bij het duel Fey-AZ
Wat is er 29 Mei?quote:Op maandag 23 april 2012 08:10 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zie ons geen kampioen worden 29 mei. Ik denk wel dat wij winnen, maar ik vermoed dat er ook een winnaar is bij het duel Fey-AZ
quote:Op maandag 23 april 2012 08:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk dat we 29 mei allang kampioen zijn
Ik maakte een foutjequote:
Mooi hequote:Op maandag 23 april 2012 08:46 schreef Devv het volgende:
Wat een ongekende weelde. Je mag gewoon zelf kiezen of je uit- of thuis kampioen wil worden.
Ik kan er niet zo mee zitten, natuurlijk, hoe sneller hoe beter maar het belangrijkste is dat je kampioen wordt en dat zal wel lukkenquote:Op maandag 23 april 2012 09:12 schreef franklop het volgende:
Jammer is dat als je zondag verliest het dus gewoon mogelijk is dat je tot de laatste speeldag moet wachten :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |